ilian_9009 Публикувано 15 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2021 Добър вечер колеги, може ли някой да помогне. След като 2-3 пъти ми светкаше индикацията за дпф филтъра през ден два и след 3-4 мин. изгасваше, днес наби грешка p0471. Кажете какво трябва да направя, да свалям филтъра да го чистя, да сменя датчика за диференциалното налягане или...... ? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KaHyTo Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 Пробвай първо с добавка в горивото да го почистиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_9009 Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 (Редактирано) Слагах добавка. Изминах 700 км. и вчера го направи същия номер, дори тази сутрин като запалих светна пак дпф и след 3 мин изгасна....ако самия дпф се е запуши няма ли да свети постоянно и според мен няма да си направи регенерация градско за 3-4 мин. Редактирано 16 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 виж на 104 канал какво се случва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 Смени първо датчика.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 да, датчикът за DPF е 50 лв и може да е от него. Иначе включи на ръчно, трета и над 3000 оборота покарай 10 км. Трябва да поотпуши, като е супер, ако преди това смениш датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_9009 Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 (Редактирано) Преди около седмица го пробвах номера извън градско я обърнах на ръчен режим и още преди да вдигна 3000 оборота изгасна индикацията за дпф. След това движих главно извънградско и нямаше ядове. Но от няколко дни в града на по къси отсечки и пак светна и гасне след 3-4 мин .... Ще сменя датчика и ще пиша какво се случва. Редактирано 16 Септември 2021 от ilian_9009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 Имам проблем с ниско налягане на горивото от време на време, става въпрос за CDYA, сменихме регулатора, но пак е същата работа. Отново сложихме стария регулатор, в момента съм минал над 1600км предимно извън града и за тези километри само един път влезе в авариен режим. Грешката, която записва е 000135 fuel Rail / system pressure p0087 - 003- to Low Някой със съвет на къде да се насоча, майстора ми предложи да свалим дюзите и помпата ма стенд да видим какво ще покажат те? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 виж в резервоара цедката на fuel pump дали не е супер запушена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 преди 14 минути, alexander alexandrov написа: Някой със съвет на къде да се насоча, майстора ми предложи да свалим дюзите и помпата ма стенд да видим какво ще покажат те? И аз минах доста километри, докато открия проблема и докато ме остави на пътя.И на мен ми даваха съвети за дюзи, помпи и други скъпи неща, но се оказа една тъпа цедка, която си оправих с 0лв... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 Да четох, че си отварял и чистил там. Май ще взема Неделя да отворя и да погледна какво става там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 A64F 2011г.при включване на мигач лед светлината във фара не намалява ( не се димва ). Кое трябва да се промени в кодировката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 Хмммм това сигурно ли е, че е възможно изобщо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 Мисля, че някои колеги си кодират лед светлините да работят на по-високи проценти т.е по-силно. Гадая, но може при такова кодиране да спира функцията димиране при мигач. Виж дали твоите ледове не са кодирани на по-голяма мощност. Моите не са пипани и си димират при мигач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 Знаеш ли в кой модул и къде се проверява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 (Редактирано) Не знам колега. Трябва да се ровне форума и ще изскочат темата и коментарите с указанията къде какво се пипа. Това излезна. Мисля, че това е начина, но трябва да го разнищиш. Копнах го от някаква тема тук във форума. Тия потъмнените аз ги потъмних, защото мисля, че точно те трябва да се настроят за да димира лед-а. Успех! Daytime running lights behaviour: Daytime running lights (DRLs) behave differently in different markets, for example the front LED light strips that accompany Xenon lights turn off or dim in some markets when blinking/signalling. Aerodave on A5OC.com has researched this and posted his experiences here: http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/have-solved-drl-2468/index.html. In short, he reports that changing Central Electronics 09, Submodule 0 (Master Cent. Elec. box, rather than a slave module), Byte 3 (fourth from the left), Bit 7 (first bit from the left in the binary representation, bottom check box in the VAG-COM long coding helper) is the key. If set to 1, setting it to 0 makes the DRLs stay on when signalling. Thanks to Aerodave and please see the full thread for more! Note: Depending on market certain light configurations may be illegal to drive on public roads. Aerodave - thanks! - sent this great list of additional bits you can toggle and turn to change the DRL behaviour. For submodule 0: Byte 02 bit 0 - bit 1 - front side markers as DRL bit 2 - headlights as DRL bit 3 - fog lights as DRL bit 4 - LED strip as DRL bit 5 - bit 6 - side markers as DRL bit 7 - tail lights as DRL Byte 03 bit 0 - bit 1 - bit 2 - LEDs remain at full brightness with parking lights bit 3 - bit 4 - Turns off DRLs when checked bit 5 - bit 6 - bit 7 - Turn off LED-strip DRL with turn signal (dim LED if front side marker also selected as DRL) Byte 10 bit 3 - Set to 0 to disable amber side markers (U.S. vehicles) See also: http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/some-new-lighting-3490/index.html Apparently Ross-Tech have added long coding helper labels for A5 Central Electronics module in later versions of their VAG-COM/VCDS software. The downside of this seems to be that you can not easily edit bits unknown to the software, like the bits controlling some aspects of day-time running light behaviour (previously they just had checkboxes without labels for easy changing). If you need to change these bits using VAG-COM and you can't see the easy checkboxes in your version, you need to edit either the module coding binary representation or the bytes manually. Aerodave reporrts here http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/help-vagcom-3585/index.html?p=39477 that you also need to hit tab, up or down after entering bits or byte manually in order to save them before exiting the long coding helper. If you choose to edit individual bytes, some instructions: When you need to change, say, bit 1 in Central Electronics submodule 0 byte 02 (front side markers as DRL) make note of the value displayed for byte 02 currently in the long coding helper. It is a byte displayed in hexadecimal numbers, ranging from 00 to FF (that is 0 to 255 in "regular" numbers, hex values just use letters A to F in addition to numbers). You will need to take the hex value of byte 02, convert it to binary representation, i.e. bit form (a byte consists of eight bits so the resulting "bit form" would be something like 10010001, eight zeros or ones), change the bit you want to change, and convert the bits back to a hex value that you can enter to the VAG-COM software in place of the old hex value. You can use e.g. this hexadecimal converter http://www.mathsisfun.com/binary-decimal-hexadecimal-converter.html or any other capable converter or calculator if you don't know exactly how to do the math yourself. In the linked converter, type the hexadecimal value from VAG-COM to the hex field and you can see the bits in the top-most binary field of the converter. Change the bits you like and note the resulting hex value. In bit math bits are entered from right to left, the right-most bit being the bit 0 and the left-most bit 7. So, if you need to change bit 1, change the second digit from the right. To change, say, bit 7, change the first digit from the left. After changing the bits in the calculator, you can enter the resulting hex value to VAG-COM to replace to existing hexadecimal byte value there. If bit math isn't your thing, apparently you could also remove the labels file for the particular module from the VAG-COM directory (Labels sub-directory) to be able to see and click the unlabeled bit checkboxes again. See here: http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/help-vagcom-3585/index.html Редактирано 16 Септември 2021 от Gangbango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 17 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2021 Cdya има подкачваща помпа под пасажерската седалка.Моята скоро даде фира след едно зареждане в Украйна с кофти нафта.Също Р0087 набиваше и горивния пълен с говна.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 17 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2021 Предния горивен го смених на 11к км и източих нафтата от него беше доста чиста. Сегашния филтър е на около 1200км и за този пробег само 1 път влезе в авариен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 17 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2021 Цедката е преди филтъра и дори той да е чист проблема с налягането си остава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 17 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2021 Утре или Неделя се захващам да я вадя и чистя, ще снимам какво е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 17 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2021 (Редактирано) Хайде, давай път и добър снимков материал и да ги почваме и ние. Редактирано 17 Септември 2021 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 17 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2021 преди 8 минути, GiN написа: да ги почваме и ние. Ако беше казал, в събота за един час, докато изпием по едно кафе щяхме да я свършим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 17 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2021 (Редактирано) Абе то не е някаква философия, едно време я вадихме със Стефчо и Ники даже се включва. Махаш задната седалка и отдолу е един пластмасов капак като бидон за зеле. Помня че имаше една пластмасова гривна, на резба, която притяга капака и много трудно я развихме. После вадиш помпата с един тон кабеляци по нея. До тук си спомням, ама Вената да хване да обясни ако може в няколко стъпки последователността. Редактирано 17 Септември 2021 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 17 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2021 Общо взето е това, което казваш, освен че няма толкова кабели, Има една букса, която идва от лявата половина, но на братовчед ми не беше с букса и рязах кабела. Другите кабели се вадят заедно с кошницата. Има 2 маркуча, които трябва да се откачат.След като се извади най-горната част на кошницата е нещо като капак, но залепен.Подпъхва се отверка между двете части и малко се чупи. След това се вижда помпата. Тя е пъхната в отвор кръгъл, но не може да се извади. Вижда се как се държи и трябва да се счупи на 3 места, където е залепено към кошницата.Пос;ле се сглобява по обратен ред, като се лепят счупените места с поялник и става доста стабилно, без опастност нещо да не работи после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 17 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2021 Като отвориш капака, за да измъкнеш кошницата има 2 букси за разкачане и 2 маркуча. След 25 ия път, вече става лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване