P_PETKOV Публикувано 23 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 Ползвай ЕТКА за партномера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torrro Публикувано 23 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 Благодаря. Трябва да е това - 4B0919145A, 4B0919145B Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 23 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 (Редактирано) Виж си номера на твоето за най сигурно.Това което сменяхме скоро беше 8К0919145А,но колата е фейсова. Редактирано 24 Февруари 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torrro Публикувано 23 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 Да, номерата съответстват: Original Audi receiver for radio-controlled clock. 100% Audi original parts. Audi part numbers: 8K0919145A, 4B0919145B, 4B0919145A, 4B0919145 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 4 Март 2022 Доклад Share Публикувано 4 Март 2022 Тези дни ще сменям волана от три лъчев с този скосения с кръглия бег. Има ли нещо специфично при смяната освен, че трябва да разкача акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Март 2022 Доклад Share Публикувано 4 Март 2022 Принципно и без откачане на акумулатора става. Иначе ако е със същите бутони и букси сваляш и слагаш. Кой е партномера на скосения волан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 5 Март 2022 Доклад Share Публикувано 5 Март 2022 Тези дни ще е при мен, не му знам номера сега. От S4 е със алуминиеви пера, бутоните са същите като на моя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Март 2022 Доклад Share Публикувано 5 Март 2022 На всяка цена махни едната клема на акумулатора. Вярно е че става и без разкачане, но се препоръчва с цел безопасност. Ако по някаква причина бега се активира докато му закачаш буксата и металната част гледа към тебе, може доста сериозно да ти пренареди физиономията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 5 Март 2022 Доклад Share Публикувано 5 Март 2022 Да поради тази причина ще го откача за всеки случай 😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 5 Март 2022 Доклад Share Публикувано 5 Март 2022 Оолеги какви гуми на 16 ки джанти да си взема - кой размер? В момента съм със 225-55х16 има ли вариант да са по високи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 5 Март 2022 Доклад Share Публикувано 5 Март 2022 @djuni_ibiza Това е стандартният размер за тая кола. Иначе предполагам можеш и, по високи да сложиш, но при тази тежест, предполагам ще е много нестабилна. Не, че и с тези разликата не е фрапираща. Аз зимата съм с 16 и винаги бързам да сложа летните (245/40/18) Поведението няма нищо общо. : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaBoss Публикувано 5 Март 2022 Доклад Share Публикувано 5 Март 2022 (Редактирано) On 2/12/2022 at 10:28 PM, DaBoss said: Здравейте, колата ми е A6 Avant (4F5, C6) 3.0 TDI, код на мотора - CDYA. Tрябва да сменям тампони на двигателя и не ми се дават пари за оригинални. Някой може ли да даде мнение за афтър-маркет решенията на пазара - примерно SWAG стават ли? Четох в една от темите, че LEMFÖRDER били ОК, но не намирам такива за моя двигател. Здравейте колеги, да споделя - смених двата тампона с афтърмаркет такива MEYLE от аутодок. Вибрации няма вече, няма го и разтрисането на купето при запалване/гасене. Общо взето съм доволен. Едит: добавям и снимков материал: Старите тампони: Новите: Смених дифтунгите на дюзите, качвам една снимка на който му е интересно да види разликата между нова и износени: Започнах да събирам и това-онова за скоростната кутия, реших карантията да си я оправям сам, а торка и клапанното тяло ще ги изпратя за рециклиране в МИД Авто Редактирано 5 Март 2022 от DaBoss добавяне на снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Март 2022 Доклад Share Публикувано 5 Март 2022 @djuni_ibiza: тези гуми са си много високи, колата вози меко с тях, няма никакъв смисъл да взимаш друг размер. @DaBoss: това е добро инфо, колко излязоха като пари и смяна? Ако след 6 месеца излязат вибрации (надявам се не), ще е добре да пишеш, за да се знае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaBoss Публикувано 5 Март 2022 Доклад Share Публикувано 5 Март 2022 @OvivO 714 лева са тампоните, сам си ги смених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Март 2022 Доклад Share Публикувано 5 Март 2022 хм, пак са си цифра, мислих, че са около 520лв. 2 х Vaico не са ли под 500лв? Meyle са добра марка, макар че имат последно време и те издънки за носачи и биалетки при мен. Щом се наемаш типтроника сам да го отваряш, значи няма какво да те спре с тампоните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaBoss Публикувано 5 Март 2022 Доклад Share Публикувано 5 Март 2022 Vaico вероятно с някаква отстъпка може и да се докарат до тази цена, аз ги гледах на редовна цена за ~600, затова реших да поръчам Meyle. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 6 Март 2022 Доклад Share Публикувано 6 Март 2022 Преди малко изкарах колата и в движение ми премигна подгрева, влезе в авариен режим и изгасна. Прибрахме я на платформа, защото пробва 2 пъти, но само върти без да пали. Записала е тази грешка 000135 fuel Rail/system pressure P0087 - 005 too low Какво може да бъде? Скоро сменях клапана на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Март 2022 Доклад Share Публикувано 6 Март 2022 CP4 ли е помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Март 2022 Доклад Share Публикувано 6 Март 2022 (Редактирано) 1. помпата в резервоара или цедката ѝ да е запушена - моята не беше 2. горивен филтър 3. гнп да иска сваляне, почистване, стенд - аз скоро го правих това със същата грешка като твоята и сега колата се държи много по-адекватно 4. датчик на левия рейл, като си към колата, който контролира налягането 5. датчик на десния рейл, който само мери налягането и праща към еку 6. дюзи връщащи повече обратна 7. проблем по тръбичките за обратната нафта на дюзите или там има един клапан, който трябва да държи 10 бара п.п. ако си с алуминиевата помпа има и друга присъда, но дано не е тя - стружки. При фейса има и една чеждинна помпа след тази в резервоара Редактирано 6 Март 2022 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 6 Март 2022 Доклад Share Публикувано 6 Март 2022 Преди 3 месеца може би сваляха дюзите и помпата за почистване и стенд, смениха и клапана на помпата. С алуминиевата съм и казаха, че няма наченки на стружки, цедката я отварях също скоро и я чистих, но не беше много зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 6 Март 2022 Доклад Share Публикувано 6 Март 2022 (Редактирано) Аз бих започнал с откачане на маркуча преди горивния филтър и пускане на помпата в резервоара с лаптоп. Ако има хубаво налягане и дебит, тогава се търси отпред при скъпите неща. Ако имаш под 30л. в резервоара, виж дали не са в едната половина само. Редактирано 6 Март 2022 от venko74 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 6 Март 2022 Доклад Share Публикувано 6 Март 2022 Помпата я пусках с лаптопа и се чува, но не съм откачал маркуча, резервоара е почти пълен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Март 2022 Доклад Share Публикувано 6 Март 2022 хм, значи ти повечето неща си ги направил. Горивен кога е сменян, макар че много ме съмнява да е той. При фейса има и една междинна помпа между тази в резервоара и ГНП, не знам как се вижда с vcds и тества. Може регулаторът на налягането в рейла да отваря рано, гледай живи данни там и ги запиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 6 Март 2022 Доклад Share Публикувано 6 Март 2022 преди 7 минути, alexander alexandrov написа: Помпата я пусках с лаптопа и се чува, но не съм откачал маркуча Според мен го откачи. Първо преди филтъра виж и после след него. Така ще си сигурен, че назад всичко е наред с елементарна проверка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Март 2022 Доклад Share Публикувано 6 Март 2022 махни FCA клапана и виж дали има стружка. Ако има сменяй горивната система и си сложи CP3 помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване