P_PETKOV Report post Posted November 2, 2021 @marinnik Добър въпрос, от това което съм ровил без да се свалят и да се тестват на специален стенд. За тресачка ако са адаптивни не ги хващала защо идея си нямам. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marinnik Report post Posted November 2, 2021 (edited) @P_PETKOV, аз също съм чувал за тая тресачка ама при мен на годишните прегледи това не сса го правили от както имам колата :Д (3г и половина). Аз имам една торбичка с 3-4 тубички до резервната гума под кората в багажника. Струваа ми се че намаля този специфичен звук, но все сси мисля, че има нещо за ссмяна. Edited November 2, 2021 by marinnik Quote Share this post Link to post Share on other sites
zdrash Report post Posted November 2, 2021 На мен ми хлопа преден десен амортисьор понякога, особено като я свалят от подемник. Возих се в един МЛ и един Кайен 5-6 години по-нови от моята - и там похлопват. Нещо се разхлабвали с времето ми обясниха и спирало само с нови. Обаче 1600лв на парче си е пладнешки грабеж според мен. Като текне ще го мисля. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mili 75 Report post Posted November 2, 2021 Аз съм си сложил едни 225/60/16 зимни гуми и съм като на въздушно, визията е малко кофти, ама вози като файтон. Quote Share this post Link to post Share on other sites
venko74 Report post Posted November 2, 2021 Моите зимни са 225/55/16 и съм много доволен от возенето, но наложи ли се да карам динамично, разликата от 18-ките е фрапираща... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihailks Report post Posted November 2, 2021 Само предавам думи на познати, който се занимават само с масла от години: по-добре си сменяй маслото на 1 година, а не на километри, понеже се окислява. Ако искаш мини и 25000 магистрала, ама на 1 година си го сменяй. За доливане аз бих го използвал иначе не. А за амортисьорите, да си споделя впечатленията. Март месец ги мених със Закс нещо си, с обикновени съм. Това са най-добре изхарчените ми към 500 лева в живота. Караш си по магистралата на темпомат и може и да не бараш волана, няма значение с колко караш. Не знаех, че тази кола може да е толкова стабилна при, каквато и скорост да е. Спиш си просто.( и преди това си мислех, че е стабилна ) Иначе по единият се виждаше масло. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted November 2, 2021 @mihailks: маслото не го сменям никога на повече от 1 година, сменям го на 10000км и ги правя за различно време, този път за 8 месеца, имам 2 литра от смяната в тубата, затова и питам? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihailks Report post Posted November 2, 2021 и аз само събирам туби в нас. Държах останалото в колата преди за доливане, ама не намаля и сега имам 3-4 туби в нас. Който го е измислил това 8 и 2 ли, колкото беше да идва да си ги събира. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexander alexandrov Report post Posted November 2, 2021 (edited) Аз си ги наливам 2та литра останали и купувам само 6 за втората смяна. Edited November 2, 2021 by alexander alexandrov Quote Share this post Link to post Share on other sites
venko74 Report post Posted November 2, 2021 Някои колеги се вманиачават прекалено според мен.Купили си кошове на по половин милион, при това Италианеца никога не е сменял маслото, ама за няколко месеца в тубата и вече не става и за пантите на гаража да си смазваш...😅 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihailks Report post Posted November 2, 2021 да, така си е, но аз си пазя веригите. Като наближи 365-тия ден и започвам да ги чувам доста, сменям и нищо. Иначе ако излезе един от ремонтите за 3 бона, не знам дали ще ги дам. Не знам, дали си заслужава, въпреки че много си я харесвам. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mili 75 Report post Posted November 2, 2021 Моята понеже е водена в официални сервизи по Италията, гледах историята тия едно 35- 40 000 километра си ги карат с едно масло и така до 360 000. И после я взимам аз и сменям маслото по давност, че не мога да навъртя 10 000 за една година. Quote Share this post Link to post Share on other sites
venko74 Report post Posted November 2, 2021 Моята от 5 годишна е в братовчед ми до 11 годишна.От 210 хил. до 255 хил.Поне и знам истинските километри, но и той си живее в Италия и е сменял масло на 30 хил. Сега са малко над 300хил. километрите и засега вериги не чувам.Така или иначе и аз сменям поне веднъж годишно, защото правя над 15, но не бих го сменял, ако примерно след година имам 7хил. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihailks Report post Posted November 2, 2021 Не, сменям маслото, за да не се счупи нещо, докато инфлацията вдигне заплатите и предлагането свали цените на 4-гтата до поносими нива. Quote Share this post Link to post Share on other sites
venko74 Report post Posted November 2, 2021 преди 1 минута, mihailks написа: свали цените на 4-гтата до поносими нива. Лошото е, че както цените ще падат, така и ресурса на това 4г. Quote Share this post Link to post Share on other sites
royce Report post Posted November 2, 2021 11 hours ago, P_PETKOV said: @royce След рециклажа на амортисьорите имаше ли разлика в поведението на колата в различните режими ? Еми ... сякаш да - имаше. но с новите е доста по-добре. Или поне така ми се струва де. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CVT Report post Posted November 3, 2021 Преди 11 часа, mihailks написа: Само предавам думи на познати, който се занимават само с масла от години: по-добре си сменяй маслото на 1 година, а не на километри, понеже се окислява. Ако искаш мини и 25000 магистрала, ама на 1 година си го сменяй. За доливане аз бих го използвал иначе не. ... Този който ти е казал това е в грешка. Сменя се както на километри, така и на време. Ако е пълна синтетика (каквото и трябва да бъде за тази кола) не повече от 12 хил. км. и не повече от 2 години. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zdrash Report post Posted November 3, 2021 Реставрация на мотора и кутията е към 14к лв. Ако оценим купето на 6к, излиза че читава под 20к няма. Успех на новите собственици на 4Ф за 6-8к лв. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vasil82 Report post Posted November 3, 2021 (edited) Колеги днес в модула auto hvac ми наби нови грешки, ето кои са,ако някой може да помогне с информация ще съм му благодарен И сега видях че тази черна тръбичка под казанчето за спирачна течност, която мисля че идва от компресора съска и е омазана Edited November 3, 2021 by Vasil82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vasil82 Report post Posted November 4, 2021 Колеги някой знае ли къде влиза тази тръба и може ли лесно да се смени Quote Share this post Link to post Share on other sites
P_PETKOV Report post Posted November 4, 2021 Виж това, изглежда, върви под предния джам и влиза в купето. Дали е лесно емиии зависи. Аз бих се доверил на сервиз който знае какво прави. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vasil82 Report post Posted November 4, 2021 @P_PETKOV благодаря Quote Share this post Link to post Share on other sites
VBI Report post Posted November 4, 2021 @Vasil82 Тази тръба е за климатика и евентуално може да се завари ако има дупка или е сцепена. Най-добре отиди в сервиз за климатици - те ще знаят как да я оправят. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vasil82 Report post Posted November 4, 2021 @VBI да така ще направя, но питах защото да я търся евентуално, а относно грешките по горе може ли да кажеш нещо Quote Share this post Link to post Share on other sites
mili 75 Report post Posted November 5, 2021 Нещо по клапите на климатроника имаш проблеми и спомагателната помпа. Като изтриеш грешките появяват ли се пак? Quote Share this post Link to post Share on other sites