lavatrice

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14

Recommended Posts

@marinnik Добър въпрос, от това което съм ровил без да се свалят и да се тестват на специален стенд. За тресачка ако са адаптивни не ги хващала защо идея си нямам. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@P_PETKOV, аз също съм чувал за тая тресачка ама при мен на годишните прегледи това не сса го правили от както имам колата :Д (3г и половина). Аз имам една торбичка с 3-4 тубички до резервната гума под кората в багажника. Струваа ми се че намаля този специфичен звук, но все сси мисля, че има нещо за ссмяна.

Edited by marinnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен ми хлопа преден десен амортисьор понякога, особено като я свалят от подемник.  Возих се в един МЛ и един Кайен 5-6 години по-нови от моята - и там похлопват. Нещо се разхлабвали с времето ми обясниха и спирало само  с нови. Обаче 1600лв на парче си е пладнешки грабеж според мен. Като текне ще го мисля.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм си сложил едни 225/60/16 зимни гуми и съм като на въздушно, визията е малко кофти, ама вози като файтон. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моите зимни са 225/55/16 и съм много доволен от возенето, но наложи ли се да карам динамично, разликата от 18-ките е фрапираща...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само предавам думи на познати, който се занимават само с масла от години: по-добре си сменяй маслото на 1 година, а не на километри, понеже се окислява. Ако искаш мини и 25000 магистрала, ама на 1 година си го сменяй.

За доливане аз бих го използвал иначе не.

А за амортисьорите, да си споделя впечатленията. Март месец ги мених със Закс нещо си, с обикновени съм. Това са най-добре изхарчените ми към 500 лева в живота. Караш си по магистралата на темпомат и може и да не бараш волана, няма значение с колко караш. Не знаех, че тази кола може да е толкова стабилна при, каквато и скорост да е. Спиш си просто.( и преди това си мислех, че е стабилна )

Иначе по единият се виждаше масло.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mihailks: маслото не го сменям никога на повече от 1 година, сменям го на 10000км и ги правя за различно време, този път за 8 месеца, имам 2 литра от смяната в тубата, затова и питам? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

и аз само събирам туби в нас. Държах останалото в колата преди за доливане, ама не намаля и сега имам 3-4 туби в нас. Който го е измислил това 8 и 2 ли, колкото беше да идва да си ги събира.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз си ги наливам 2та литра останали и купувам само 6 за втората смяна. 

Edited by alexander alexandrov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някои колеги се вманиачават прекалено според мен.Купили си кошове на по половин милион, при това Италианеца никога не е сменял маслото, ама за няколко месеца в тубата и вече не става и за пантите на гаража да си смазваш...😅

Share this post


Link to post
Share on other sites

да, така си е, но аз си пазя веригите. Като наближи 365-тия ден и започвам да ги чувам доста, сменям и нищо. Иначе ако излезе един от ремонтите за 3 бона, не знам дали ще ги дам. Не знам, дали си заслужава, въпреки че много си я харесвам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята понеже е водена в официални сервизи по Италията, гледах историята тия едно 35- 40 000 километра си ги карат с едно масло и така до 360 000. И после я взимам аз и сменям маслото по давност, че не мога да навъртя 10 000 за една година. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята от 5 годишна е в братовчед ми до 11 годишна.От 210 хил. до 255 хил.Поне и знам истинските километри, но и той си живее в Италия и е сменял масло на 30 хил. Сега са малко над 300хил. километрите и засега вериги не чувам.Така или иначе и аз сменям поне веднъж годишно, защото правя над 15, но не бих го сменял, ако примерно след година имам 7хил.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, сменям маслото, за да не се счупи нещо, докато инфлацията вдигне заплатите и предлагането свали цените на 4-гтата до поносими нива.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 1 минута, mihailks написа:

 свали цените на 4-гтата до поносими нива.

Лошото е, че както цените ще падат, така и ресурса на това 4г. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, P_PETKOV said:

@royce След рециклажа на амортисьорите имаше ли разлика в поведението на колата в различните режими ?

Еми ... сякаш да - имаше. но с новите е доста по-добре.

Или поне така ми се струва де.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 11 часа, mihailks написа:

Само предавам думи на познати, който се занимават само с масла от години: по-добре си сменяй маслото на 1 година, а не на километри, понеже се окислява. Ако искаш мини и 25000 магистрала, ама на 1 година си го сменяй.

За доливане аз бих го използвал иначе не.

...

 

 

Този който ти е казал това е в грешка. Сменя се както на километри, така и на време. Ако е пълна синтетика (каквото и трябва да бъде за тази кола) не повече от 12 хил. км. и не повече от 2 години.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Реставрация на мотора и кутията е към 14к лв. Ако оценим купето на 6к, излиза че читава под 20к няма. Успех на новите собственици на 4Ф за 6-8к лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги днес в модула auto hvac ми наби нови грешки, ето кои са,ако някой може да помогне с информация ще съм му благодарен 

 

20211103_144811.jpg

20211103_144737.jpg

 

20211103_144831.jpg

20211103_144848.jpg

20211103_144904.jpg

20211103_144939.jpg

20211103_144957.jpg

 

И сега видях че тази  черна тръбичка под казанчето за спирачна течност, която мисля че  идва от компресора съска и е омазана

20211103_141926.jpg

Edited by Vasil82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги някой знае ли къде влиза тази тръба и може ли лесно да се смени

20211104_090957.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж това, изглежда, върви под предния джам и влиза в купето. Дали е лесно емиии зависи. Аз бих се доверил на сервиз който знае какво прави.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vasil82 Тази тръба е за климатика и евентуално може да се завари ако има дупка или е сцепена. Най-добре отиди в сервиз за климатици - те ще знаят как да я оправят.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VBI да така ще направя, но питах защото да я  търся евентуално, а относно грешките по горе може ли да кажеш нещо

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо по клапите на климатроника имаш проблеми и спомагателната помпа. Като изтриеш грешките появяват ли се пак?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.