Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7) - Част 2


Dan4ote

Recommended Posts

Не връща нафта, но връща енергия и я складирва в акумулатора. Когато се пускаш по надолнище и използваш двигателя за спирачка, вместо да превръща кинетичната ти енергия в топлина, просто натоварва алтернатора. Това е еквивалентно на негативен моментен разход, затова иконката на акумулатора трябва да е от ляво на нулата ако разхода е в литри/100км и от дясно на максимума ако е в километри на литър.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 281
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 9.12.2021 г. at 10:37, zaraboy написа:

@zhelyazA6 колега извинявам се за късния отговор.Прикачам снимка на версията на таблото.

C533470A-A70E-4B11-8094-C51FA99D2159.jpeg

 

И при мен е 0375, но HW Version е H79 и аз нямам лап таймер. С VCDS може ли да се ъпдейтне таблото ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги някой може ли да провери този Вин номер, ще съм благодарен много. wauzzz4g1gn166353

Редактирано от Halifax52
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пичове.Отказа ми подгрева на предните седалки.Проверих в кутията с предпазители в багажника,както го дават по схема,но на тази позиция за отопление на предните седалки въобще няма предпазител.Подгрева си работеше, но изведнъж спря.Може ли някъде другаде да има предпазител или да търся проблема на друго място? Ауди А6 Ц7 12/2011г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигнем един въпрос!?

Колата е а6 с 3.0 тфси и 8HP ск.кутия от Щатите. Колата когато дойде, при опит за стартиране от място с изключени системи и т.н. Между предавките 1-2-3 имаше кик (удар,къч) кой както иска да го каже. По този начин ускорението 0-100 е доста по добро. В последствие това нещо изчезна. Имаше грешка в сензора за измерване на ускорението, след подмяната и адаптация,няма промяна. Долу ще поставя и време измерване с Драги. Времето 12.63 е след като не се усеща това агресивно превключване, оградил съм с червено превключването към 2-ра и 3-та вижда се как има спад на ускорението. На другата снимка с време 12.35 се вижда ясно как ускорението при превключване се повишава. Колата няма никакви грешки. Промяна в поведението на колата няма с изключение на това дребно, но дразнещо нещо.

IMG_20220120_232825.jpg

IMG_20220120_232740.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBaliev Кутията е адаптивна и най-вероятно се е настроила към стила ти на шофиране,който по всяка вероятност не е постоянни ускорения.Поне моята е така,нищо,че е с-троник.Като включиш на динамик пак ли е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@МИТАКА1654 Да, няма значение дали съм на комфорт,дайнамик и т.н.Също така няма значение дали съм на спорт или ръчен режим. @Drone @Drone @МИТАКА1654

Редактирано от VBaliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/24/2021 at 4:51 PM, Viktor Hranov said:

Мерси ще го прегледам и него

Найстина се оказа този клапан,протекъл и изпържил всичко ! Е вече сменен клапъна и оправен компютъра! 

On 12/24/2021 at 12:28 PM, zhelyazA6 said:

Изглежда на класическия случай за тези кутии. Дано да не е изпържено TCU-то.

Докато гледат буксата там отдолу, огледай и за тоя клапан (пуска антифриз към масления охладител на кутията) - обикновено те протичат първо през буксата и по инсталацията антифриз отива по кабела на кутията и там прави по-големите поражения.

image.png.72f1235a3f25a17a542395124a76abcb.png

Оказа се клапана ,по кабела и в TCU-то! Клапана сменен и компютъра поправен ! Мерси за насоката !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Тази кола според вас дали има задоволителни екстри

Screenshot_2022-02-07-17-14-00-748_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

Screenshot_2022-02-07-17-14-13-571_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

Screenshot_2022-02-07-17-14-22-580_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

Screenshot_2022-02-07-17-14-36-005_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

Screenshot_2022-02-07-17-14-43-251_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

Screenshot_2022-02-07-17-14-54-585_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме лека заигравка със софта на кутията, на D няма никаква разлика спрямо преди, включва мазно и комфортно. Включен режим S вече колата не само от място а и в движение има въпросния kick който търсех. На ръчен режим в момента пък я пуснахме на 1-ва скорост да ходи до 7200оборота, останалите до 7к. Времето от 0-100 вече е под 4.5 сек. 402м. са за 12.24сек и 100-200 за 10.5сек. напомням че колата няма все още ролка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Halifax52 За едни тия екстри са малко за други много, за мен като видях нафта и спрях да гледам ... колата ще я караш ти, тъй че ти си решавай/преценяй ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише че е бизнес пакет доколкото знам е най опростения относно екстри ?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги, закупих а6 куатро С троник 2011г.  ц7. Закупих колата на сляпо и незнам какво да очаквам на реални 290хиляди е. Дали има шанс да са сменянни вериги? Тази скоростна кутия здрава ли е съединителя до колко държи. Всякакви други съвети са ми от полза . Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sars прочети водещите теми в раздела и ще ти стане ясно.

Дано поне си я взел за малко пари ако е било на сляпо. Как вече си се решил да купуваш така , ти си знаеш.

 

 

 

Редактирано от Nikolay Tanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 1.11.2021 г. at 11:04, Nomakbg написа:

Здравейте,

Някой да се сблъсквал с едно странно и ситно дрънчене на директна и задна в ниските обороти около 1000. Интересно е че и изключена от скорост на неутрална това ситно тракане или притракване се чува пак между тези обороти но много по-тихо и кратко. Някакви идеи колеги? 

И при мен от скоро го има. Следя.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

Някой сменял ли е задните накладки на А6 2012 313 БиТди с алтернативни?

В елит кар на момчетата излизат, че могат да се заменят само с оригинални но не ми се вярва да няма алтернативи тъй като цената на оригиналните без отстъпка е почти 400 лв...

МОля, ако някой има опит да сподели дали има заместител , а ко има и парт номер на АТЕ примерно ще е супер.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...