Jump to content

Къде да не ходим!


Recommended Posts

айде, всички да постват тук местата където са били разочаровани, за да не се изпърже някои друг!

Ако има възможност нека тази тема да стане постоянна и без безсмислени спорове. Просто всеки да каже как се казва сервиза и къде се намира!!!

В неделя бях в Нови Искар минаваики покраи един гумаджия се сетих че карам с резервната и спрях да ми я оправят!гумаджията имаше работа и извика баща си да я демонтира!джантите са с голям борд и гумите се демонтират от вътрешната страна но дуртия не знаеше и се опита да я разглоби от обратната стърана!тогава доиде гумаджията и се развика че дуртия че така не се прави!набързо ми я залепи и ми я монтира като през цялото време ми говореше че сина му има като моито купе и че е от форума!тръгнах си и малко след това спрях до един магазин да си взема вода и какво да видя балон като юмрук-върнах се но беше затворил!гаража е като тръгнеш през пазара на около 200-300 метра пътя завива и гаража е в дясно -първия защото има още едни!СЪЖАЛЯВАМ ЧЕ СИНАТ МУ Е ЕДИН ОТ НАС

ГУМИТЕ МИ СА ЗА СМЯНА И НЕ Е СТАНАЛО КОИ ЗНАЕ КАКВО НО МОЖЕШЕ И ДА НЕ Е ТАКА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 731
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Айтос, сервиза за газови уретби до кръговото - абсолютно безхаберни и некадърни! Отидох с малък проблем - за фина настройка на оборотите на газ, тръгнах си с голям проблем - гаснеща кола В ДВИЖЕНИЕ при работа на газ, невървяща, и много разбазикани обороти на бензин. :steinigung:

Случка: Отидох понеже колата работеше на 1200 оборота на празен ход на газ и падащи обороти при спускане по наклон и свободна рпедавка, "майстора" я "оправи" и вика "готова е". Вземам я и гледам - пак 1200 на празен ход и пак оборотите падат при освободена от скорост, а и като карам почва да се 'смущава' и да глъхне - все едно че ми свършва газта. Връщам се и ми казва 'нищо, нека да е на 1200, тъкмо да не ти гасне в Бургас по светофарите :icon_smile::steinigung: ' Обясних му, че я искам на 1000-1100 макс и ако може да я направи и да не ми глъхне и гасне в движение. Пипна тук там, вземам я после и лелееее тя направо не може да се кара :hilezh: - постоянно ми гасне в движение, ужас. Минах на бензин, понеже е опасно да се кара с такива проблеми на газ и какво да видя - на бензин седи на 1200 оборота. Побеснях. Върнах се в сервиза и ги насметох. Та.. аз поне повече там и пари да ми дават не си давам колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще дам моята "лепта" в тази изключително важна тема.

НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗИТЕ НА:

- в София ул. 5011 и ул.5010 в Искър - некадърни са едина вдлъбнатина да ти оправят или да ти напснат нов калник, а относно заплащането са си чисти кожудери.

- пак в столицата не търсете помощ от сервиза в двора на предприятието "Художествен амбалаж". Там не са чак толкова големи скъпчии, но за малка повреда въобще няма да ти обърнат внимание.

- най-пресното ми и едно от най-големите разочарование е от сервиза в Гео Милев, София, НА УЛ. НИКОЛАЙ КОПЕРНИК до кръстовището с ул. ШИПЧЕНСКИ ПРОХОД. Там взимат космически цени далеч от реалния ценоразпис, здравия разум и доброто изпълнение. Направо си оставят ръцете. Закарах си Б3-ката за смяна на ангреажен ремък, взеха ми 200лв. само за работата, съсипаха ми антифриза, за да си купя нов от тях, но естествено не го направих. И така след ремонта всичко беше наред. Но не след дълко, а след 2 седмици решавам да си видя нивото на антифриза и гледам повече от литър го няма.просто бяха завили скобата на големия маркуч на радиатора накриво. Естествено отидох, те започнаха да се оправдават, че въобще не са пипали радиатора и че е стар, а той е чисто нов и те го сваляха. Накрая наместиха скобата и то с "родилни" мъки, което ме шокира. Естесвено пак аз си купих антифриза за доливане, защото техният изненадващо беше свършил. За капак се оказа, че всички монтьори карат БМВ и то нови.

Съжалявам, че ви отегчавам с толкова много приказки. Просто не мислете и не се чудете, а не ходете ТАМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя бях в Нови Искър минаваики покраи един гумаджия се сетих че карам с резервната и спрях да ми я оправят!гумаджията имаше работа и извика баща си да я демонтира!джантите са с голям борд и гумите се демонтират от вътрешната страна но дуртия не знаеше и се опита да я разглоби от обратната стърана!тогава доиде гумаджията и се развика че дуртия че така не се прави!набързо ми я залепи и ми я монтира като през цялото време ми говореше че сина му има като моито купе и че е от форума!тръгнах си и малко след това спрях до един магазин да си взема вода и какво да видя балон като юмрук-върнах се но беше затворил!гаража е като тръгнеш през пазара на около 200-300 метра пътя завива и гаража е в дясно -първия защото има още едни!СЪЖАЛЯВАМ ЧЕ СИНАТ МУ Е ЕДИН ОТ НАС

ГУМИТЕ МИ СА ЗА СМЯНА И НЕ Е СТАНАЛО КОИ ЗНАЕ КАКВО НО МОЖЕШЕ И ДА НЕ Е ТАКА!

Почти същата история преживях в един сервиз за гуми от страната на Румънското посолство в посока гара Подуяне. Там са само коп*лета и въобще не гледат какво правят и защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен

Аз имам доста горчив опит с едно сервизче в Монтана. Намира се на околовръстен път посока видин. От дясно има 2 гаража с едно малко дворче. Име нямам нито на майстора, нито на сервиза.

Там се работи хамалската - с голям чук с дълга дръжка.

Първо като си взех колата и стигнах до София пак я вкарах в сервиз за отстраняване на пораженията нанесени по автомобила след ремонта :steinigung:

Вярно, че това за което я закарах е оправено или поне за момента е така, но вторичните щети са непоносими. :flehan::hilezh::flipoff:

АЗ лично НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да стъпя там и не го препоръчвам на никого.

Понеже е на главен път някой може и да закъса и да се подлъже.... Отговорността е изцяло ваша!

А и да не забравя: Цената се определя "А ти попринцип какво работиш..."

"Абе така като го отворихме и то се появих 1000 неща още ама аз реших да не те безпокоя по телефона ........"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Провокиран от скорошните ядове на колега, реших и аз да споделя миналогодишните си премеждия в същия сервиз, който явно съвсем последователно, докарва само неприятности на нас клиентите. Ето как ми "помогнаха" в сервиза за кормилни рейки, известен още като сервиза на Жан до Окръжна болница в София. Започвам с уточнението, че тогава бях с Мерцедес W203. Донякъде и аз съм си виновен, защото не бях чул и една добра дума за този сервиз, но тогав се предоверих на приятел, който го е посещавал. След като се уговорих по телефона за деня и часа на ремонта, оставих колата за ремонт с оплакване - чукане в кормилната рейка. След около пет часа си взех колата с думите: "...Готово. Рейката е ОК, а и цялата предница сме ти прегледали и е бетон." Платих 360 лв. /както ми бяха обявили предварително за рециклиране на рейка/ и си тръгнах. Още след няколко минути усетих, че тропането, което се чуваше, го има отново. На другия ден се върнах за рекламация, която не ми беше оспорвана и след няколко часа ми заявиха: "...Вече е добре. Щяха да ти изпаднат шарнирите и сега ги сменихме..." Естествено не ги попитах, защо преди ден ми казаха , че всичко друго е здраво по окачването, та да не вземат да се обидят...Платих още 240 лв. и си тръгнах с приповдигнато настроение, казвайки си "майната му на 600-те лв. нали всичко е ОК". Но уви - тропането пак го имаше. След един ден, отново рекламация, като сега стоя до "майсторите" и не мърдам. Този път ми заявиха:" Абе тампоните на стабилизиращата щанга ми се виждат мекички... И тея биалети май са хлабавички.." Какво мога да измисля в този случай, освен великодушното - сменяйте ги! Отново 160 лв. и проба. За мене вече не беше изненада, че предницата си чукаше, както преди да стъпя за първи път в сервиза. Тогава се започна едно затягане и отпускане на рейката на око, като в единия случай волана затягаше до степен да не може да се върне, а в другия, рейката се разчукваше много силно. Накрая се постигна един компромис от полу-лек волан и малко тропаща рейка и бях отпратен с думите, че "Това е нормалното състояние на рейката". Пиша всичко това, защото в последствие разбрах, че този сервиз извършва "услугата" рециклиране на рейка за много други автосервизи на територията на София и ако на някой му се наложи да си ремонтира кормилната рейка на колата, съществува голяма вероятност, ремонта да го прави именно Жан. Сами си правете извода... Платих почти 800 лв. и ефект никакъв, а след това в един сервиз зад "Балкан-стар" в Х. Димитър ми решиха проблема за 175 лв. За жалост съществуват много такива места в които се шири некадърност и некомпетентност в съчетание с престъпно мислене - наречено автосервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Приключения с Аутотрейд - Варна /или е Автотрейд, не съм сигурен/, официален сервиз на VW и Audi за Варна

Хронология на събитията:

1. Събота 20:00ч. - колата ми угасва на пътя. Довлачвам я пред сервиза на Аутотрейд, не че толкова имам вяра в официални сервизи, а просто защото не познавам някой във Варна, на който да имам вяра за компютърна диагностика.

2. Понеделник 9:00ч. - оставям ключовете в сервиза за диагностика и евентуално ремонт

3. Понеделник 12:00ч. - от сервиза звънят и казват, че проблема е от дизеловата помпа. Оферират ме с 4000 лв. за нова, отказвам и казвам, че ще си взема колата при първа възможност. Съответно почвам обиколка на сервизи из Варна, звъня на около няколко познати, които имат сервизи или търгуват с части, за да установя че никой в града няма стент да ремонт на такива помпи. Познат със сервиз ми казва, че може да изпрати помпата в Пловдив, в сервиз, поемам ангажимент да превозя колата ми до сервиза му.

4. Понеделник 16:00ч. - от сервиза ми звънят, за да ми кажат, че след като не желая нова помпа могат да ми предложат ремонт или втора употреба. Спирам се на вариант ремонт - предлагат да изпратят помпата в сервиз в София, който дава 1 год. гаранция на ремонта и, че ако трябва да се сменя електониката на помпата ще струва около 1500лв. Стискам зъби и им казвам и да я пращат за ремонт.

5. Сряда 9:00ч. - звънят ми от сервиза и ми казват, че от софийския сервиз са тествали помпата и трябва да се сменя електроника и ще струва 1800лв.+270лв. монтаж/демонтаж+200лв. за нещо си дето не го запомних = общо около 2300лв. Казвам им да връщат помпата и ще се взема колата, съответно любезно ме уведомяват, че трябва да платя монтажа/демонтажа + диагностиката на помпата - общо 420лв. Отговарям, че ще си платя дигностиката и само монтажа, а помпата ще си я взема в една найлонова торбичка. Съответно почвам да звъня, благодарение на форума намирам сервиз в Пловдив където да я изпратя, уговарям с познат да закарам колата в сервиза му.

6. Сряда 11:00ч. - звънят ми от сервиза и ми казват, че в софийския сервиз са установили, че помпата е минавала за някакъв ремонт при тях и има гаранция за вече извършената работа. И въпреки че не могат да кажат кога и за какво е ремонтирана ми казват, че цената на ремонта вече е 1200лв. +270 монтаж/демонтаж. Съгласявам се с идеята, че само да изкарам колата от сервиза им, без да е ремонтирана вече съм назад с 500лв.

7. Вторник (следващата седмица) - 9:00ч. - звънят ми да си взема колата. Отивам, плащам (1500лв.) оглеждам колата преди да тръгна (вън/вътре), тръгвам, след около 10-тина минути решавам да си настроя страничните огледала, посягам да хвана копчето и то ми остава в ръката, просто беще поставено - или е счупено в сервиза или са го подменили. Псувам ама какво да направя - да съм го видал в сервиза, тръгвам да обикалям автоморги, загубвам си деня и нищо не намирам, поръчвам ново - 65лв. Иначе колата си върви, и засега не установяван проблеми след ремонта, и нямам претенции към ремонта на помпата.

8. Сряда 12:00ч. - карам колата в сервиз, да я повдигнат, за да проверя дали тече (имах проблеми с течове на масло и от време на време я проверявам). Установявам, че кората под картера е сменена с друга - "нова", построшена тук-таме. Заради течовете съм я гледал отдолу безброй пъти и си познавам кората, та не е възможно да греша.

9. Сряда 13:00ч. - проверявам фактурата от сервиза и установявам, че освен ремонта на помпата има фактурирани някакви части, който не съм сменял. Труда не присъства като сума, а е заменен с части. Казвак "ОК" - к'во ме интересува какво има на фактурата.

Извод - ако искате да станете ви направят луд, да ви изнудват, да ви одерат кожата, да ви откраднат части от колата отидете в този сервиз - майстори са. Ако пък някой от сервиза се почувства засегнат - нека ми пише, ще ми кажа и името си, и номера на колата, няма какво да крия. Сериозно обмислям да отида да се оплача някъде, щото се чувствам "натакован" отвсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не ходете във МОТОЕКСПЕРТ НА СИМЕОНОВСКО, след диагностика, пълен блокаж на компютъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица отидох на диагностика в сервизчето което се намира до "Италянеца". Диагностика газ -бензин газов инжекцион за 830лв и всякакви такива плакати се веят.

Отидох по скоро за проверка защото от 2 години не съм ходил и при все че застудя да вида как работи тая кола. Изчаках 30 мин, взеха ме,закачиха газ-анализатора за 2 мин. после ми казаха- дай на бензин да я видиме. Давам аз на бензин погледнаха нещо там на 'телевизора' и това беше. Нищо не пипнаха. Казаха ми- колата работи перфекно. И на газ и на бензин. Рядко имало такива петаци да работат толко добре и на газ и на бензин(така каза майстора).

25 лв ми взеха за нищо. буквално за нищо. нито пипнаха нещо нито работиха нещо,нито развиваха нито завиваха. Всичко беше за 10 мин. Няма да се върна повече там,нито ще препоръчам на някой

За сравнение ще кажа че като взех колата още нямаше газова и пак ходих на диагностика за да видя дали тоя инжекцион работи като хората. Ходих в бош-мотоман. Тогава цял час ми ровиха по колата,налягане на бензина,изгорели газове,проверка на компа за грешки,сваляха свещи,мериха кво ли не и ми взеха 15 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Не си прав колега, ама никак.

Радвай се, че колата ти е ОК, но така или иначе са ти направили диагностика.

Като беше недоволен от количеството проверки, защо не го каза там?

Не ги защитавам, просто ми се струва, че очакваш като ти е наред колата, смяташ че не трябва да платиш нищо :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално според мен след като са те замерили да ти вземат пари.

Това , че колата ти е ОК и нищо не трябва да се бара смятам си струва 25лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не. Не казвам че не трябва да се плаща в никакъв случай. Щом съм отишъл в сервиз не може да не се плаща. Просто ми се стори малко странно защото не беше диагностика а по скоро проверка за десетина мин. Как да е :snipersmilie:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не. Не казвам че не трябва да се плаща в никакъв случай. Щом съм отишъл в сервиз не може да не се плаща. Просто ми се стори малко странно защото не беше диагностика а по скоро проверка за десетина мин. Как да е ;)

Последния път за бърза диагностика олекнах с 35 лв и аз ;) но сам си бях виновен :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ми се стори малко странно защото не беше диагностика а по скоро проверка за десетина мин.

Без да оправдавам Милакиев, там си има доста големичък надпис, на който си пише цената за диагностика. А не ми е ясно какво точно разбирате под диагностика! Това си е чиста проверка, след която ако се намерят проблеми се указва причината. Ремонтът си е друга бира!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Закарахме колата (Audi A4 Аvant 1996) за смяна на носачи в Автосервиз Експрес 2. Смениха ги по стандартния начин (с прилична надценка за частите и работата). За качеството не мога да преценя - всяка година сменяме по нещо от носачите.

Като си взехме колата обаче започна да рита ABS-a при спиране от 5 км/ч към 0 км/ч. Когато им я закарахме на следващия ден получихме отговор в стил "ми аз там не съм пипал изобщо" , "сигурен ли си, че не си беше така" и "то сигурно е от датчика за ABS-а, ама не мога да ти го сваля здрав".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм доволен от Автосервиз Експрес 2. Маншона на вътрешно каре беше излязъл и имаше нужда от грес.

Казаха, че не може да се сложи грес, а трябва нов маншон. Сложиха някакъв, аз не ги гледах а пих нещо и след 1-2 дни гледам отдолу всичко в грес. Катам я колата да я погледнат - какво се оказа, по малък маншон са сложили, не оригинален, дори не прилича на ауди, а ми взеха 80 лв за което.

В карайна сметка изкоментираха - трябва да се смени на ново, ела еди си кога, че сега не можем. Повече не съм стъпил там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, колеги! От доста време разглеждам сайта, сверявам и доълвам знанията си, но не съм писал. Притежавам AUDI 100/A6 AVANT QUATRO с ACE двигател. Във връзка с темата: НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗ " ШАМА" - Варна !!! Няколко пъти бях ходил в годините за по леки ремонти и бях удовлетворен от отношение, цена..., Но! Появи се проблем; повишава налягане в охладителната система - пука маркучи радиатор, губи антифриз. По тяхна препоръка смениха термостат - никакъв положителен ефект, последва отново при тях смяна на гарнитура на главата - с куп допълнителни дейности: шлайф на глава ( за който дълбоко се съмнявам ), смяна на вложки (гумени уплатнения на клапани), смяна на водна помпа, датчици. Резултата..? Изгорено табло, увеличен разход на масло същото надуване и загуба на антифриз и...олекване с няколко стотачки, съответно подходяща доза нерви. Оправданието беше, че автомобила е особен и ТЕ не са електротехници. АЗ ви уверявам, че и механници НЕ СА! За това момчета, не само AUDI- собственици, ВНИМАНИЕ ! сервиз "ШАМА"- във ВАРНА!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

на ходете и на "Църна маца" малко след караулката има сервиз за дизели гаранции обещават какво ли не но не спазват нищо а и се мотаят много дни да се опитат да направят "НЕЩО" а цените са им като че совалки ремонтират

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Горещо ви препоръчвам да заобикаляте отдалеко бившия сервиз 'МОТОТЕХНИКА'на бул."Черни връх" (малко преди околовъстното) срещу една автомивка е .... доста си изпатих от тях...

Закарах си колата там, защото ми загасна... Бензиновата помпа нещо, обаче нищо не разбирам от това та затова отидох на " майстор"....

В крайна сметка- 80 лв... нишо не разбрах от плямпането на ония скапаняк... бил раздвижил помпата... работеше, платих и си тръгнах...

след ден нещата станаха мега гадни.... стопи ми се бушона на помпата и почти не се запалих... изгоряха маса кабели от снопчето... гадна работа..

Няма по- скапан сервиз с по- скапан майстор... на МАЙСТОРА / ако това говедо може да е майстор/ името няма да кавам, щото толкова може....ама е ТОП майстора на сервиза де.... та тоя сервиз трябва да се заобикаля много отдалеч.....

Ако е в разрез с правилата на форума , моля модераторите да я изтрият.... мойте приатели и аз така или иначе там няма да стъпим...

ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ ( тука спазвам правилата на форума и пиша хиксове , вместо да псувам като пиян циганин).........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"АУТО УНИОН" НАМИРА СЕ В ПЛОВДИВ НА БУЛ"ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ". ТАМ ТОЛКОВА СА СЕ САМОЗАБРАВИЛИ, ЧЕ ЧАК САМИ СА СИ ПОВЯРВАЛИ .ПОВЕЧЕТО СА НЕРАЗБИРАЩИ НАРИЧАЩИ СЕБЕ СИ МАЙСТОРИ ОЛИГОФРЕНИ.САМО МОГА ДА ИМ КАЖА :hilezh: КОЛАТА ВИ НЕ ТРЯБВА ДА СТЪПВА ПО НИКЪКЪВ ПОВОД ТАМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dnes i az "izgorqh".v serviz D&N v ovcha kupel.za smqna na nosach preden desen,dve bialetki,dva murkucha na prednite spirachni aparati plus trud za skromnite 430 lv.karam A4 1.9TDI avant quattro ot 2000 godina.i trqbvashe da pochakam samo ot 09:00 do 16:30.za kvo govorim kolegi :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"АУТО УНИОН" НАМИРА СЕ В ПЛОВДИВ НА БУЛ"ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ". ТАМ ТОЛКОВА СА СЕ САМОЗАБРАВИЛИ, ЧЕ ЧАК САМИ СА СИ ПОВЯРВАЛИ .ПОВЕЧЕТО СА НЕРАЗБИРАЩИ НАРИЧАЩИ СЕБЕ СИ МАЙСТОРИ ОЛИГОФРЕНИ.САМО МОГА ДА ИМ КАЖА :rolleyes: КОЛАТА ВИ НЕ ТРЯБВА ДА СТЪПВА ПО НИКЪКЪВ ПОВОД ТАМ

И аз гризнах дървото в Ауто Унион :hilezh: Големи нещастници са и ми прецакаха обтегача на веригата.

Ако знаех колко струва ,нямаше да им се размине без разправии.Ръчичките им да изсъхнат дано.Алчни некадърници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер некоректно поведение от ДУНЕВ сервиз. НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!!! отивам за зануляване на инспекция смяна на масло в борд. компютъра, което нормално струва 5-6 лв. и попитах дали правят адаптация или както там се казва на дроселовата клапа. и резултатът е СМЕТКА ОТ 20 лв !!!! защото били сканирали компютъра за грешки. единствената полза за мен е, че занулиха инспекцията за маслото срещу 20 лв. ееее как не се налапаха гадините мизерни бе. НИКОГА няма да стъпя там, не ви съветвам да ходите - некоректно поведение към клиентите. оплаках се, че не съм искал да ми правят никакво сканиране, а те ми отговориха 'ами разправяйте се с колегата, който ви е обслужил'...... без повече коментар!

Колега, за съжаление не бях отделил повечко време на тази тема и затова посетих сервиз "Дунев" на Червено знаме (и то 2-3 пъти)!!! За последно беше преди около половин година. Но искам и аз да разкажа за моя опит с тях, за да не се изпържат и други колеги! Та значи - за първи път бях при тях преди около година и половина, първо защото живея сравнително наблизо и, второ, защото ми се сториха професионалисти. Не мога да си кривя душата - първия път останах доволен (като обслужване, не като цена) и си казах "по-скъпо е, но пък са на ниво!". Такааа, след като 1-2 пъти ми отрязаха главата (до кръста!!!) дойде време за поредното ми прибиране към Германия (беше октомври 2009) и освен дежурния преглед на ходовата част трябваше да сменям и антифриз, масло и съответно всички филтри. Бях си донесъл собствени материали от Германия (масло Кастрол и антифриз). Преди да си взема колата обратно получих дежурното обаждане, че е изникнало и още нещо - смяна на ангренажен ремък и ролки (учудих се, защото година преди това, т.е. 15-20к км, бях сменял ремък, но пък си казах "явно в предишното сервизче като не ми смениха ролките са се осрали"). Такааа, взимам аз колата и понеже ми се наложи доста да въртя из София ми направи впечатление, че включва перката малко по-късно - на около 98 градуса. Викам си - може нещо в началото да е така. По-късно след като бях паркирал за по-дълго се качвам на колата и потеглям и един приятел вика стой, нещо е текло отдолу. Слизам аз и гледам половината антифриз долу... ;) Звъннах в сервиза и им казах, че отивам пак да видят какво е. След обилно доливане на водичка, успях да оцелея в жегата и трафика в края на работния ден и стигнах до сервиза. Вдигат те колата и какво да видят - ш*баният механик, който е сменял антифриза, не е дозатегнал една скоба на едната от тръбите, които влизат в радиатора :) Доляха ми разбира се вода, а не антифриз, въпреки че бяха изхабили мои материали, и аз си тръгнах, понеже не ми разправяше повече с олигофрени. Зарекох се повече да не стъпвам там!

За съжаление това не беше краят на историята... Сега преди около 2 седмици на поредния преглед (вече в сервиз "Друмник" :hilezh:, малко преди Бояна) сваля единият механик капака на ангренажа - вътре всичко на каша от омаслени стружки от ремъка. Този път ангренаж, ролка и обтегач... И това на няма и 20к км от последната смяна (държа да отбележа, че карам колата изключително кротко!). На всичкото това отгоре се оказа, че предния път дори не са зацепили ремъка превилно - колата е била на предварение - 1 зъб разминаване! :) Е просто безобразие, при положение, че бях оставил само последния път близо 1000 лева (не само за тези смени де, сменях и гърне и още нещо, но все пак това са много пари за мен!) ;) След като си бях сменил преди това и свеши, кабели и т.н. + вече вярно зацепения ремък и разходът ми падна!

Надявам се написаното от мен да помогне на някого да не си изпържи!

Поздрави B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми колеги , това е наистина скандално. Тия майстори имат ли документ за провоспособност.Абе къде са учили .Издържали ли са изпит че ,са кадърни за дадени марки коли.Тъй де кой дава ,провоспособност. Не е ли време , да се попитате , при тия хора имали някой специализирал в Германия . Образно казано пил от извора.Значи така ,постъпва човечеца на работа в сервиза и вече е произведен майстор .Имало място за работник механик и готово .Не е ли време ние от форумите да пуснем подписка до законодателите.Който иска да ремонтира коли да покаже майсторлъка си пъблично.И чак тогава да отваря сервиз.Че излиза че слагаме коня зад каруцата а ние я влачим за стръките.Колегите са прави дават пари за който са работили .Искат качество .Кой би приел да му маскарят колата.Да обесим някой на уличните лампи ли.За назидание на другите. С поздрав.

Редактирано от Васко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за съжаление не бях отделил повечко време на тази тема и затова посетих сервиз "Дунев" на Червено знаме (и то 2-3 пъти)!!! .... (вече в сервиз "Друмник" :hilezh: , малко преди Бояна)

Малко оффтопик ама ти от трън(Дунев) та на глог(Друмник) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...