Jump to content

Quattro vs. 4Matic vs. 4S vs. X-Drive


ThugLord

Recommended Posts

всеки може... даже на "Боговете сигурно са полудели", бяха качили една джипка на едно дърво :)

Истината е да можеш така:

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да видя видеоклип с В4-ка quattro, Mерцедес 124 4х4 и БМВ 325IX на ролки

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с ролките и рампите е от ерата на X-drive

Те са го измислили да покажат това онова, пък в реалния живот всичко по старому :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От цялата тема не разбрах, кога торсена се държи като отворен диф и кога се самоблокира.

Явно тестерите с ролките са го набарали и успяват да го вкарат в неблагоприятен режим.

За съжаление явно този режим се достига лесно в полеви условия и евтините електронни блокажи се провалят отвсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кога се самоблокира.

Отговора е никога! Държи се като диференциал със шпер (който май се води LSD)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с ролките и рампите е от ерата на X-drive

Да,ние сме си купили автомобилите да караме само по ролки.Да покажат видеоклипове на равен терен или с лек наклон на ледена настилка,така няма да има манипулации.Ролки винаги могат да бъдат блокирани с дистанционно управление.Като чета коментарите в подобни теми,разбирам,че по добър блокаж от механичния няма,но вече сме навлезли в ерата на електрониката и затова вече не се използва.Механичния блокаж ще е по ефективен,леснобсужваем и по евтин,ако се прецака някой датчик на ABS или бъде зацапан с нещо,няма ефективни спирачки,няма LSD,но производителя си решава,ние не можем да наложим на никого нищо.На един клип вече е доказано за системата 4х4 при доста автомобили,ауди се представи най добре http://vbox7.com/play:36b4e6ea не вярвам да се манипулира с гумите Х5 доста се отдалеци.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че съм го писал и преди, quattro е рали технология, това с ролките е тест за селскостопанска техника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да обясни как е възможно X-drive да минава толкова лесно ролките и от друга страна всички знаете какви клипчета има от реалния живот? Логиката казва, че не е възможно реалната ситуация да е по-сложна от ролките, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускано е много кратно но мисля че не си го гледал за това пак го пускам.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От една добра 4х4 система се иска основно да върти всички гуми и да рапределя силата когато се наложи, останалото е клиренс, тегло и гуми. Е как тогава си обесняваме това видео?

Има още едно, ако го намеря ще го постна, но идеята е че Q5 минав и с преден и заден мост през ролки без проблеми, превъртат доста гумите на ролките, но минава без чудене.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си гледал клипа достатъчно. Заслушай се и гледай бмв-то руснака обяснява как само докосва педала на газта а колата почва да върти гуми като луда :rolleyes:

Това мисля е достатъчно за да стой на едно место.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, обаче...щом бмв-то превърта всички гуми и не може да отлепи явно и на предните гуми е много малко сцеплението, т.е. близко съпротивление на двата моста, а това значи че торсена е в свои води :) Демек това клипче не потвърждава, че реално куатото би минало теста с истински ролки, а потвърждава че в реалния живот нещата не са като на ролки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всъщност за крайния потребител е важен крайния резултат, не това как и къде се предава въртящия момент. А мен това в случая не ме впечатлява особено при БМВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен с теб. Много я грее някоя кифла какво и как и се предава, като си седи на едно место и върти гуми...

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте сега, когато въртят и 4те колела и не може да излезе, освен гумите какво друго търсите като проблем?

Въртят ли и 4те, значи колата е ок, останалото е гуми и зку, оставете БМВ на мира :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, не ме разбра правилно. Идеята ми беше, че видиш ли ауди не предавало въртящия момент правилно и на едно и също положение при едната марка въртели и 4 те колела, при другата не.

За гумите си напълно прав иначе.

Интересно ми е и двата автомобила ако се поставят на четири ролки (и 4 те колела да боксуват), тогава какви коментари за предаване на въртящ момент ще прочетем! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както преди се коментира не знам що продължавате да търсите слабости и предимства в коментираните системи . С което и 4х4 ще сте доволни. Трудно може да се отсее при тия клипове в полза на коя система са и за тва приличат на рекламни . В реалния живот колко куатрота и ХД сте виждали затънали или не можещи да вървят зимата :gruebel:

Просто системите следват философиите на марките и за тва и различно се усещат като поведение на пътя важното е че вършат работа..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В реалния живот колко куатрота и ХД сте виждали затънали или не можещи да вървят зимата :gruebel:

куатрота very по снежните улици се движеха,XD no, сигурно някъде са позакъсали

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, баварката се движи и на задно в снега без проблем. Стига да имаш ASC или DSC система и някакви зимни гуми, няма никакъв проблем, дори и задницата не поднася ;)

Единствено коловозите се явяват по-кофти момент, ама се ядва.

И Хъ-драйфа е наистина по-добрата система, но пък куатрото е по-непретенциозна и по-подходяща за кола на старо. Просто Хъ-драйфа е измислен с доста инженерска пот, инвестиции и много години труд, читав софтуер и т.н. - за да победят Куатрото са се потрудили доста от БМВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спиди очевидно е на коя марка симпатизирам ма с тва изказване Ма Уби :hilezh:

викаш куатрото не са го мислили инЖинери а некви овчари от етиопия...Ако искаш да ги бъзнеш можеш да подпиташ кат е толкова добро що новото им такова нема почти нищо общо със старото и разпределението на мощностите става по близко до тва на БМВ \което е очевидно с по-добро такова\ ....отделно че старото прави колата здраво апатична и лапка от мощността драматично при Х-д\и колата ти създава чувство за по-голяма лекота и мощност\ поне в масовите мотори от които имам впечатления\

Тва с липсата на проблеми ASC или DSC или ДТС ше кажа ченямаш проблем ако не кареш в останалите случай лопата поне 2-ма яки авери и късмет\ това с коловозите историята\

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...