BAHOLINO A4 TDI Публикувано 1 Март 2012 Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 (Редактирано) всеки може... даже на "Боговете сигурно са полудели", бяха качили една джипка на едно дърво Истината е да можеш така: Редактирано 2 Март 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Март 2012 Доклад Share Публикувано 3 Март 2012 (Редактирано) Искам да видя видеоклип с В4-ка quattro, Mерцедес 124 4х4 и БМВ 325IX на ролки Редактирано 3 Март 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Март 2012 Доклад Share Публикувано 3 Март 2012 Това с ролките и рампите е от ерата на X-drive Те са го измислили да покажат това онова, пък в реалния живот всичко по старому Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Март 2012 Доклад Share Публикувано 3 Март 2012 От цялата тема не разбрах, кога торсена се държи като отворен диф и кога се самоблокира.Явно тестерите с ролките са го набарали и успяват да го вкарат в неблагоприятен режим.За съжаление явно този режим се достига лесно в полеви условия и евтините електронни блокажи се провалят отвсякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 3 Март 2012 Доклад Share Публикувано 3 Март 2012 и кога се самоблокира.Отговора е никога! Държи се като диференциал със шпер (който май се води LSD) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 (Редактирано) Това с ролките и рампите е от ерата на X-drive Да,ние сме си купили автомобилите да караме само по ролки.Да покажат видеоклипове на равен терен или с лек наклон на ледена настилка,така няма да има манипулации.Ролки винаги могат да бъдат блокирани с дистанционно управление.Като чета коментарите в подобни теми,разбирам,че по добър блокаж от механичния няма,но вече сме навлезли в ерата на електрониката и затова вече не се използва.Механичния блокаж ще е по ефективен,леснобсужваем и по евтин,ако се прецака някой датчик на ABS или бъде зацапан с нещо,няма ефективни спирачки,няма LSD,но производителя си решава,ние не можем да наложим на никого нищо.На един клип вече е доказано за системата 4х4 при доста автомобили,ауди се представи най добре http://vbox7.com/play:36b4e6ea не вярвам да се манипулира с гумите Х5 доста се отдалеци. Редактирано 4 Март 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Мисля че съм го писал и преди, quattro е рали технология, това с ролките е тест за селскостопанска техника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Може ли някой да обясни как е възможно X-drive да минава толкова лесно ролките и от друга страна всички знаете какви клипчета има от реалния живот? Логиката казва, че не е възможно реалната ситуация да е по-сложна от ролките, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 (Редактирано) Пускано е много кратно но мисля че не си го гледал за това пак го пускам. Редактирано 5 Март 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Гледал съм го, знам че така, но въпроса е защо? И все пак си струва да се отбележи, че в случая и бмв-то въртеше всичките гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Въртеше но си стоеше на едно место нали ?А виж клипа дето е рекламата на БМВ нещата са тотално на обратно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 (Редактирано) От една добра 4х4 система се иска основно да върти всички гуми и да рапределя силата когато се наложи, останалото е клиренс, тегло и гуми. Е как тогава си обесняваме това видео?Има още едно, ако го намеря ще го постна, но идеята е че Q5 минав и с преден и заден мост през ролки без проблеми, превъртат доста гумите на ролките, но минава без чудене. Редактирано 5 Март 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Не си гледал клипа достатъчно. Заслушай се и гледай бмв-то руснака обяснява как само докосва педала на газта а колата почва да върти гуми като луда Това мисля е достатъчно за да стой на едно место. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 Ок, обаче...щом бмв-то превърта всички гуми и не може да отлепи явно и на предните гуми е много малко сцеплението, т.е. близко съпротивление на двата моста, а това значи че торсена е в свои води Демек това клипче не потвърждава, че реално куатото би минало теста с истински ролки, а потвърждава че в реалния живот нещата не са като на ролки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Щом върти така 4-те гуми, момента се раздава доста добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 А всъщност за крайния потребител е важен крайния резултат, не това как и къде се предава въртящия момент. А мен това в случая не ме впечатлява особено при БМВ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 (Редактирано) Абсолютно съм съгласен с теб. Много я грее някоя кифла какво и как и се предава, като си седи на едно место и върти гуми... Редактирано 6 Март 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Чакайте сега, когато въртят и 4те колела и не може да излезе, освен гумите какво друго търсите като проблем?Въртят ли и 4те, значи колата е ок, останалото е гуми и зку, оставете БМВ на мира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Ники, не ме разбра правилно. Идеята ми беше, че видиш ли ауди не предавало въртящия момент правилно и на едно и също положение при едната марка въртели и 4 те колела, при другата не. За гумите си напълно прав иначе.Интересно ми е и двата автомобила ако се поставят на четири ролки (и 4 те колела да боксуват), тогава какви коментари за предаване на въртящ момент ще прочетем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Както преди се коментира не знам що продължавате да търсите слабости и предимства в коментираните системи . С което и 4х4 ще сте доволни. Трудно може да се отсее при тия клипове в полза на коя система са и за тва приличат на рекламни . В реалния живот колко куатрота и ХД сте виждали затънали или не можещи да вървят зимата Просто системите следват философиите на марките и за тва и различно се усещат като поведение на пътя важното е че вършат работа.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 И куатро е по-доброто в крайна сметка. Заключвайте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 (Редактирано) В реалния живот колко куатрота и ХД сте виждали затънали или не можещи да вървят зимата куатрота very по снежните улици се движеха,XD no, сигурно някъде са позакъсали Редактирано 6 Март 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Пичове, баварката се движи и на задно в снега без проблем. Стига да имаш ASC или DSC система и някакви зимни гуми, няма никакъв проблем, дори и задницата не поднася Единствено коловозите се явяват по-кофти момент, ама се ядва.И Хъ-драйфа е наистина по-добрата система, но пък куатрото е по-непретенциозна и по-подходяща за кола на старо. Просто Хъ-драйфа е измислен с доста инженерска пот, инвестиции и много години труд, читав софтуер и т.н. - за да победят Куатрото са се потрудили доста от БМВ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Спиди очевидно е на коя марка симпатизирам ма с тва изказване Ма Уби викаш куатрото не са го мислили инЖинери а некви овчари от етиопия...Ако искаш да ги бъзнеш можеш да подпиташ кат е толкова добро що новото им такова нема почти нищо общо със старото и разпределението на мощностите става по близко до тва на БМВ \което е очевидно с по-добро такова\ ....отделно че старото прави колата здраво апатична и лапка от мощността драматично при Х-д\и колата ти създава чувство за по-голяма лекота и мощност\ поне в масовите мотори от които имам впечатления\Тва с липсата на проблеми ASC или DSC или ДТС ше кажа ченямаш проблем ако не кареш в останалите случай лопата поне 2-ма яки авери и късмет\ това с коловозите историята\ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Малко по темата от бмв форума http://forum.bmwpower-bg.net/viewtopic.php?f=34&t=224940 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване