N1995 Публикувано 15 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 Нямат ли гаранция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 15 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 При един от случаите на монтирани в Порше, когато клиентът е закарал колата за рекламация са му казали, че обтегачите са супер, и трябва да сменят веригите. Във втория човекът не искаше да се занимава въобще с рекламации. При третия, тоз монтиран от мен се размина с много "мамата", защото трябваше да повиси колата на крика неопрадалено време, доката някой умник разбере къде е поблемът и вземе решение за помяна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 15 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 Moмчета като стане въпрос за гаранция и си е Е__ло мамата.И в нашия сервиз днес видях един Чисто нов камион на 1 300 км -2 дена каран и хоп масло между кутията и мотора....НО при нас няма това онова кутията долу и смянана семеринг с нов за 2 часа .Клиента даже и не разбра..,.. Но в Порше е мъка ..Като чуят гаранция и все едно ток ги бие.,а като ме видят че разбирам повече от тях и ми викат некакъв "компетентен" дето го завирам в миша дупка за 2 минути и се отказва да ми професира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 16 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2013 Това го думам заради душевното здраве на страдащите от тракащи обтегачи, и зарад тез, които като чуят за "оригинални части" се подмокрят от кеф и благоговение.Очаквам въпросът с обтегачите да не ме занимава повече, но едва ли Шесто чувство значи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stelio Публикувано 30 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2013 (Редактирано) Колеги само да успокоя тези които си мислят че е задължително да се свали Двигателя 3.0 ТДИ за смяна на веригите....Сменил съм на поне 10 автомобила прословутите вериги само с демонтаж на скоростната кутия. Така че ако някой почне да ви разтяга локуми ама как не можело му кажете да отиде да си го навре някъде .....Поздрави.... Редактирано 30 Ноември 2013 от Stelio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 30 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2013 Полезно инфо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado3535 Публикувано 6 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 Здравейте искам да попитам за масло 5/30 za audi a6 -2006година каква трябва да е спицификацията 505 ,504,ili 507 ако обичате отговорете с сериозен отговор благодаря предварително ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 507 естествено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 507 00 , тоест 5W30 Long Life III. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonyb Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 Понеже стана въпрос за маслото и аз да попитам, цена от 125 лв. за туба 5 литра и 25 лв. за 1 литър според вас реална ли е или е менте? Ето линк към въпросния онлайн магазин http://bparts-bg.com/category/446/vag.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони1 Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 507 00 , тоест 5W30 Long Life III.Тъй като имам приятели,които слагат на гаранционните фордове с дпф-и кастрол използват 5в30 ,дали би имало проблем?До колкото знам 505 е за коли без дпф а 507 задължително със дпф,но при техните масла липсва подобна спецификация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 13 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2013 507 може да се кара и от коли без дпф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони1 Публикувано 13 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!А масло за двигатели с дпф,но с липсваща спецификацията на vag в случая 507.00?507.00 е някаква добавка (към 5х30 да речем) ли? Редактирано 13 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 Прочетох всичките 10 страници тема, включително и хранилките, но не можах да разбера няколко неща:- не е ли задължителна и смяната на веригата или проблема се закрепва само с обтегач(и)?- алтернативни или оригинални?!? Много неприятно е да си купиш оригинална част и да не можеш да разчиташ на нея...- зъбните колела имат ли проблем?- състоянието на долните вериги се разбира след смяна на горните? Конкретния случай е на ВМК от най-първите на 320 000 по километраж... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 Без веригите.До сега нямам рекламация на оригинален обтегач.Долните тракат по-различно и разпознаваемо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 Доста коли след смяна на обтегачите тракането при палене не изчезва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 То може и от дюзи да трака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 В конкретния случай, според мен, са вериги/обтегачи: изтраква много силно при палене, а после работи добре. Колата със сигурност е за дюзи: заводските са и има силно "запъване" при топъл старт: стартера завърта, спира и след това чак пали. Утре ще видя какви са корекциите на 72-ри до 77-ми канал, както е описано в другата тема за 4F Мерси за информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 9 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Колега, моята се държи по абсолютно същия начин (тракането и паленето) и съм я оставил на майстора да прецени само обтегачи ли са или е по-дебело. За паленето в интерес на истината ми се стори, че като почнах да изчаквам малко да остане на контакт, преди да запаля, спря да прави точно това - завърта, спира, пак завърта. Общо взето чакам MMI да запали. Това е само наблюдение и не съм сигурен. Майстора ще гледа и стартера и дросела (за друго нещо) и ще кажа какъв е резултата. Редактирано 9 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Колеги и във крайна сметка с подмяната на обтегачите решава ли се проблема с тропането при палене и изобщо проблем с ангренажа . Имам колата от две седмици и малко ми е страшно когато я паля и чувам това 2 секундно истракване . Проверих цените и разликата от този на Ауди с този на febi е при мен £65 . Оргиналния е £165 а другият £100 . Мисля да ги сменям и двата и да не се занимавам повече с тях . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Аз лично смен Аз лично смених и четирите вериги с обтегачите. Тропането при палене не бива да те плаши само по себе си. Може да тропа сутрин и пак да минеш 100к км без проблем. Обтегачите компенсират разтягането на веригата до едно положение. Нов или стар обтегач обтяга еднакво. Може би има минимална разлика от износването на пластмасовото/тефлоновото(не го знам точно) покритие на бананите, но това е. Като свалих капака стигнах до извода, че е по удачна смяна само на вериги отколкото само на обтегачи. Така и така бях купил всичко още преди разглабянето - смених го. Моя съвет е: Отвори си капака отзад и прецени на място какво да правиш. На колко км ти е возилото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Колата е на 152 000 мили или 243 000 км. То ако е тъй то по евтино. Едната верига е £65 я оптегача £165 на брой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Провери си добре всички обтегачи. Ако са износени(имат канали) сменяй и тях. И няма да ти е много по евтино, защото горните обтегачи съм чувал, че ги сменят без да пада мотора, докато при останалите и веригите се сваля. Доста работа, а от там +£ за труд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Именно. Надявам се да се размина само с горните оптегачи и вериги. Другото което искам да попитам това свързано ли е по някакъв начин с оборотите. Когато я запаля студена няма нищо. Спирам я и след примерно час я запаля оборотите играят подавам газ и край спират да играят. Миналата седмица сменяха дюлза и ми изчистиха някакъв клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Колега Tipp, все едно описваш моята колата. Това с оборотите в Порше ми обясниха, че било от запушена траба на ЕГР. Почистих я, известно време беше наред и сега пак същото. Утре ще сменям маслоти и се нядявам грозното тракальосване да остане спомен. Ако ли не, сменям десния горен обтегач. Относно дюзите, там най-много ме страх! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване