Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При един от случаите на монтирани в Порше, когато клиентът е закарал колата за рекламация са му казали, че обтегачите са супер, и трябва да сменят веригите. Във втория човекът не искаше да се занимава въобще с рекламации. При третия, тоз монтиран от мен се размина с много "мамата", защото трябваше да повиси колата на крика неопрадалено време, доката някой умник разбере къде е поблемът и вземе решение за помяна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moмчета като стане въпрос за гаранция и си е Е__ло мамата.И в нашия сервиз днес видях един Чисто нов камион на 1 300 км  -2 дена каран и хоп масло между кутията и мотора....НО при нас няма това онова кутията долу и смянана семеринг  с нов за 2 часа .Клиента даже и не разбра..,.. Но в Порше е мъка ..Като чуят гаранция и все едно ток ги бие.,а  като ме видят че разбирам повече от тях и ми викат некакъв "компетентен" дето го завирам в миша дупка за 2 минути и  се отказва да ми професира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го думам заради душевното здраве на страдащите от тракащи обтегачи, и зарад тез, които като чуят за "оригинални части" се подмокрят от кеф и благоговение.

Очаквам въпросът с обтегачите да не ме занимава повече, но едва ли smile.gif

Шесто чувство значи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги само да успокоя тези които си мислят че е задължително да се свали Двигателя 3.0 ТДИ за смяна на веригите....

Сменил съм на поне 10 автомобила прословутите вериги само с демонтаж на скоростната кутия. Така че ако някой почне да ви разтяга локуми ама как не можело му кажете да отиде да си го навре някъде .....

Поздрави....

Редактирано от Stelio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте искам да попитам за масло  5/30 za audi a6 -2006година каква трябва да е спицификацията 505 ,504,ili 507 ако обичате отговорете с сериозен отговор благодаря предварително ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже стана въпрос за маслото и аз да попитам, цена от 125 лв. за туба 5 литра и 25 лв. за 1 литър според вас реална ли е или е менте? Ето линк към въпросния онлайн магазин http://bparts-bg.com/category/446/vag.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

507 00 , тоест 5W30 Long Life III.

Тъй като имам приятели,които слагат на гаранционните фордове с дпф-и кастрол използват 5в30 ,дали би имало проблем?До колкото знам 505 е за коли без дпф а 507 задължително със дпф,но при техните масла липсва подобна спецификация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

А масло за двигатели с дпф,но с липсваща спецификацията на vag в случая 507.00?507.00 е някаква добавка (към 5х30 да речем) ли?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Прочетох всичките 10 страници тема, включително и хранилките, но не можах да разбера няколко неща:

- не е ли задължителна и смяната на веригата или проблема се закрепва само с обтегач(и)?

- алтернативни или оригинални?!? Много неприятно е да си купиш оригинална част и да не можеш да разчиташ на нея...

- зъбните колела имат ли проблем?

- състоянието на долните вериги се разбира след смяна на горните?

 

Конкретния случай е на ВМК от най-първите на 320 000 по километраж...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В конкретния случай, според мен, са вериги/обтегачи: изтраква много силно при палене, а после работи добре. Колата със сигурност е за дюзи: заводските са и има силно "запъване" при топъл старт: стартера завърта, спира и след това чак пали. Утре ще видя какви са корекциите на 72-ри до 77-ми канал, както е описано в другата тема за 4F

 

Мерси за информацията ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Колега, моята се държи по абсолютно същия начин (тракането и паленето) и съм я оставил на майстора да прецени само обтегачи ли са или е по-дебело. За паленето в интерес на истината ми се стори, че като почнах да изчаквам малко да остане на контакт, преди да запаля, спря да прави точно това - завърта, спира, пак завърта. Общо взето чакам MMI да запали. Това е само наблюдение и не съм сигурен. Майстора ще гледа и стартера и дросела (за друго нещо) и ще кажа какъв е резултата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Колеги и във крайна сметка с подмяната на обтегачите решава ли се проблема с тропането при палене и изобщо проблем с ангренажа . Имам колата от две седмици и малко ми е страшно когато я паля и чувам това 2 секундно истракване . Проверих цените и разликата от този на Ауди с този на febi е при мен £65 . Оргиналния е £165 а другият £100 . Мисля да ги сменям и двата и да не се занимавам повече с тях .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично смен

Аз лично смених и четирите вериги с обтегачите. Тропането при палене не бива да те плаши само по себе си. Може да тропа сутрин и пак да минеш 100к км без проблем. Обтегачите компенсират разтягането на веригата до едно положение. Нов или стар обтегач обтяга еднакво. Може би има минимална разлика от износването на пластмасовото/тефлоновото(не го знам точно) покритие на бананите, но това е. Като свалих капака стигнах до извода, че е по удачна смяна само на вериги отколкото само на обтегачи. Така и така бях купил всичко още преди разглабянето - смених го. Моя съвет е: Отвори си капака отзад и прецени на място какво да правиш. На колко км ти е возилото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си добре всички обтегачи. Ако са износени(имат канали) сменяй и тях. И няма да ти е много по евтино, защото горните обтегачи съм чувал, че ги сменят без да пада мотора, докато при останалите и веригите се сваля. Доста работа, а от там +£ за труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно. Надявам се да се размина само с горните оптегачи и вериги. Другото което искам да попитам това свързано ли е по някакъв начин с оборотите. Когато я запаля студена няма нищо. Спирам я и след примерно час я запаля оборотите играят подавам газ и край спират да играят. Миналата седмица сменяха дюлза и ми изчистиха някакъв клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Tipp, все едно описваш моята колата. Това с оборотите в Порше ми обясниха, че било от запушена траба на ЕГР. Почистих я, известно време беше наред и сега пак същото. Утре ще сменям маслоти и се нядявам грозното тракальосване да остане спомен. Ако ли не, сменям десния горен обтегач. Относно дюзите, там най-много ме страх!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...