Recommended Posts

Отново да похваля сервиз D-Bross, София. Както винаги отзивчиви, ремонтираха колата както ги помолих навреме. И не ме натовариха с пари за излишна смяна на части, което наистина си е похвално.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, извинявам се ако е споменато, но може ли контакт и адрес на D-Bross, че не го намерих в нета? 

Или не съм сигурен поне, можеби е това: http://dbros-garage.com/

Благодаря предварително! 

Edited by Mitaka80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отново да похваля момчетата от Д-брос. Ходих днес за профилактичен реглаж и лека корекция на позицията на волана. Направиха го перфектен, волана е 100% прав, което на други места години наред не успяха да постигнат. Отлична работа и приятелска атмосфера!

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колко ти излезе, че и аз съм с няколко градуса наляво?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предно дясно и задно ляво имаха малки отклонения, но ги хванах по волана, защото се налагаше да го държа леко в ляво, за да върви направо. Като пари, не мога да ти кажа, защото имаше и други процедури и обща цена.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, да ми препоръчате майстор в София, който може да хване проблем с ламбда сондата? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

какъв двигател си и записва ли грешки за ламбда сондата? Можеш и сам да погледнеш, само за твоето еку на кой канал са ламдба сензорите, но те се виждат лесно. Ако е очевадно, ще я хванеш коя е проблемна и ти.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вади си грешка, да. Смених я (с универсална, която явно няма да я бъде, защото не работи, а е нова), но сега търся нова оригинална, в Порше казаха, че не се произвеждат вече. Става въпрос за б5 1.8Т АЕБ. Трябва ми някой, който да погледне ЕКУто как работи и да се даде акъл откъде да намеря читава сонда.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Останах с много добри впечатления от Колор Арт в Лозен. АвтоСи нямаха активен договор с Дженерали и се спрях на тях. Много добра работа, провериха инсталацията на парктроника по моя молба, намериха повреден датчик и предложиха да боядисат този, който бях купил като отидох да взема колата.
Издадоха я измита и изчистена вътре, което ми направи добро впечатление.

Цена за боя на задна броня - 180лв.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги , търся читав майстор за обслужване на а6 3.0 тди 2005г на разумни цени.

Предпочитам да не е голям сервиз в който да ми вземат парите и да претупат всичко 😃

 

препоръчайте някой на който да разчитам.

 

благодаря ви 👍

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

За Пловдив и София препоръчвам сервизите на Вианор и услугите на Motoexpert. 🙂 Истински професионалисти, на които можеш да имаш доверие, което е единственото от значение. www.motoexpert.bg www.vianor.bg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

мотоексперт драгалевци - от преди години личен опит, не особено любезни, мъчно ставаха нещата, отказаха ме. Може да се е променило.

ГТП човекът там обаче си бе топ - любезен, разговорлив, всичко точно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм доволен от сервиз "Кеми 2009", намира се във Видин (43.982699, 22.868509). Всичките коли си обслужвам там и всичко е точно, много са печени и човечни! :) 

Edited by b4avant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трябва пак да сменям меките връзки на А6-цата (3.0 бензин) и се чудя къде в София. Преди 2 години ги сменях в ЕМ комплект 33, но изкараха няма и 50 000км. Някой с препоръки, при мен меките връзки са горе високо до катализаторите и не всички искат да ги сменят.

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тук от към работа нямам забелжки, обаче за свалятно нз понеже моите ги занесох свалени. Другата драма е, че вчера ги гледах въпросните меки връзки и вече са доста ръждясали, а съм минал има няма 4хил. км. Та в тоя ред на мисли може би е най-добре да се купят висок клас меки връзки които са неръждаем и после да се сменят. Процедурата излезе 150лв. в крафт на околовръстното искаха 300 ( това при свалени).

 

На още няколко места проверявах като никъде не ми казаха точната марка на меките връзки ...

 

След бърз поглед в ЕТКА на 3.0i меките връзки са едно цяло с катализаторите или иначе казано трябва да се свалят downpipes (нямам идея как точно се превежда) което ще рече отвиване на 6 броя гайки от колекторите с много псуване...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, трудно се сменят при мен, откача се downpipe от катализатора (катализаторите не се свалят). За тази работа, включително меките връзки ми взеха 220лв в ЕМ33, но и много малко изкараха. Половината от мрежата изобщо я няма върху меките връзки - явно са били големи ментета. Проблема фактически не е от работата на ЕМ33 (заварките си държат), а в ниското качество на меките връзки.

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно така драмата е с качество на меките връзки, просто са някакви ефтинджос и поне масово не се предлага никакъв избор.

Може би тези са читави ама дали се продават в Бг :nixweiss:

Катализатора е едно цяло с даунпайпа или поне така са излизали от завода. Снимка тук.

Edited by P_PETKOV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имах чувството, че има фланец между катализатора и даунпайпа, но може и да се лъжа. Да, основния проблем е качеството на меката връзка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изглежда, че няма ама това така или иначе няма много значение :)

 

Иначе тези ERNST ги има уж ги пишат, че са от неръждавейка. До колко това е така идея си нямам.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VBI Аз съм много доволен от работата на Рами55 в Горубляне! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смених меките връзки в сервиз Крафт на околовръстното (по препоръка на Пепи @buzzi )  - отлична работа, оправили са и разни скоби по другите гърнета. Надявам се новите меки връзки да са качествени и да изкарат повече от старите - от неръждавейка са.  Доста играчка е смяната им при мен защото са закачени директно към катализаторите, като на снимката по-горе.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някаква идея каква марка са меките връзки ?

Иначе като цена как се върза тази интервенция ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Марката не я запомних, но казаха че са от неръждавейка и изкарват минимум 4-5 години, даже от този модел повторно не се е налагало да сменят. Иначе цената за смяната зависи от това какъв е двигателя - проверяват с програма какво е необходимо за да се смени и казват колко ще струва общо, меки връзки и труд. На мен общо ми излезе 300лв., като я правиха почти цял ден.

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.