RaDi_b4 Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Топрана не е лош !Топран е пакетаж ве маме, днес е Nissens, утре е "Бешикташ аркадаш тръба сандък"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 19 Април 2012 Доклад Share Публикувано 19 Април 2012 (Редактирано) Антифризът ми е нов, сменян емнайсе пъти заради някакви течове от някъде.И на Ваското 1 му се е случило същото с Нисенс - абсолютно 1:1 с моя случай, само че на Пасат.methtical беше сложил Топран.Евтините радиаторчета и да не протекат, не топлят добре - особени при по-ниски външни температури. Редактирано 19 Април 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 21 Април 2012 Доклад Share Публикувано 21 Април 2012 Първото беше Топран, което протече след преко сили 3 месеца. Като го свалихме се оказа, че гарнитурката между пластмасата и Халумина е изтървала в долната част. После взех от gsb Бер/Хела и радиаторчето все още си топли при новия собственик на колата. Но пак ще кажа, адски важно е кой ти прави тая процедура. Майстор, на който винаги съм оставял повече пари след работа по колата и съм бил доволен просто се изложи с последната смяна. При заръка от мен да подмени радиаторчето, да претапицира клапи и да обърне маркучите които влизат в радиаторчето, единственото, което бе спазил беше да смени радиаторчето. От там насетне само проблеми, изгорели предпазители и не добре сглобени елементи по средната конзола и конзолата с врътките за парното. Счупено уше на врътката за позициониране на струята и всякакви такива благинки. АйрБега бе завит на еевем ти страна. Това ми бе достатъчно да разбера, че в един момент човек не пати от това, че харчи пари, а че нема кой да му го направи читаво или се подлъгва по евтиното! Моя съвет е да си ходите при доказани наши си хора от форума, за да ви е мирна главата! 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Август 2012 Доклад Share Публикувано 3 Август 2012 Предлагам на колегите с В3-ките и В4-ките да обърнат голямо внимание на охладителната система,още сега да проверят дали им работи парното и дали клапите санаред,ако не са,сега е момента да направите профилактиката/ремонта,че на зима да не пишете теми като тази "Защо нямам парно".Зимата е гадничко да се прави това.Обърнете също внимание на патроните си за стартиране,защото зимата тия две неща се развалят най много,следя темите и виждам за какви проблеми става дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lordd Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 здр колеги.ето че пак се допитвам до вашите мнения.вчера като се връщах от варна по средата на пътя парното ми отказа да работи започна да вкарва студен въздух в колата.каква може да е причината да се получи така.на таблото Т? на антифриза си показваше 90-92 градуса,входа и изхода от радияторчето си бяха загряти до такава степен че неможе да се пипне.клапата за топло студено е местих,като е на студено си духа студено,като е дам на топло и духа стъдено, колата е ауди 80 В4 АБТ.благодаря предваритвлно за помоща.Явно клапите са причината,както при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К. Байчев Публикувано 26 Август 2012 Доклад Share Публикувано 26 Август 2012 Да, определено парното прави голям проблем при Б4... Аз видях ефекта "УАУ" - как ми излиза дунапрен през духалките... И работата ми стана ясна. Сменях цялата система - тръби, съединения, по едно време и тройника (хвърляше ми водата от там и някъде отдолу), казанче, радиатор, дебелия маркуч горе, врътките с цялото барче от 1 блъснат авант... майчице мила... засега работи, духа добре през зимата, няма течове на вода, но трябва да сменям водата с антифриз, че по едно време бях станал "майстор" на тази работа... Успех с начинанието, колеги, не е лесно, но няма как! Безаварийно шофиране! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Колеги последно напомняне от мен,проевете добре дали ви работи парното ,дали работят всички степени на вентилатора и при загрял мотор дали духа горещо от всичките въздухопроводи,ако не,всичко е описано в заглавието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Скоро ще играя филма с претапицирането на клапите, та за целта се снабдих със алуминиево фолио,лепи се и ми направи впечатление, че залепва адски здраво. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reophax Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Няма го тоя вариант, за съжаление.Колеги преди време имах същия проблем и го реших по следния начин :-Стигнах до това положение след демонтажа само на арматурното табло -след това почистих хубаво остатъците от дунапрена клапата е направена от мисля 2 броя ламарини до повърхността на които се осигурява достъп чрез въртене на врътката за топло - студено под ръка тогажа имах силикон термоустоичив мисля че Victor Reinz и дебело алуминиево фолио (мисля от старите акомулиращи печки)- изрязах две парчета от фолиото които да паснат по размер на ламаринките- завартях в крайно положение (например студено) намазах повърхността на ламарината със силикон и след това притиснах фолиото към ламарината- по съшя начин и за другата клапа завъртате в крайно положение(топло), мажете, лепитеПредимството на фолиото е топлоустоичиво и се огъва така че минава през този палстмасов "ръкав", кото обгръща клапатаВече втора година таркалям така и няма проблемиДаржа да отбележа , че не съм свалял тази пластмасова кутия с вентилатора и изпарителя на климатика (много е трудоемко знам от личен опит, по друг повод) 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlio_0702 Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Вижте също и тук!http://audibg.com/fo...4Темата я пинвам, понеже е актуална за сезона, а все по - често се появяват теми със заглавие "проблем с парното"! Нито можеш да се ориентираш в такава тема с търсачката, нито има съществена информация. Събирам всичко полезно за това проклето парно на едно място, за да е полезно!МОЛЯ, не пускайте теми за това, което вече е обсъждано тук, просто потърсете и попрочетете малко. От отделни откъслечни теми резултат няма. Тук има линкове с достатъчно подробни описания.На предишното ми ауди ремонтирах клапите на парното като ги облепих с бандажно тиксо и стана доста добре, незнам колко ще карат но резултата беше на лице. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patzi Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Е ново 20! Сега пък неще да върти клапата. Изведнъж отказа. Имам климатроник диавиа и може и моторчето да се е сдухало. Някой знае ли дали ще мога да стигна до моторчето без да махам таблото и дали може да се намери такова моторче някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko 80 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 (Редактирано) здравеите колеги имам ауди 80 от 2 години единствения му проблем е че няма парно духа хладко само при 90 градоса ама нее ништо особе стария собственик ми каза че е сменил радяторчето ама си е съштото положение някакъв савет да ми препорачате кво мога да направя :)/> :)/> не е термостата щото го смених Редактирано 5 Декември 2012 от vesko 80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 (Редактирано) Клапите,погледни 12 коментар и ще ти стане ясно. Редактирано 5 Декември 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Никога не вярвай на стария собственик какво ти казва освен ако не ти е голям приятел. Маркучите за входа и изхода на парното при загрят двигател еднакво горещи ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Може да е сменил радиаторчето,но да не е обърнал внимание на клапите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
schoryto Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 Здравейте,на мен и входящият и изходящият маркуч са ми горещи. Доста дунапрен ми е изхвърчал от решетките, но това явление се случва в продължение на поне 2 години. Чета поне от 2 седмици и все още не мога да преценя кое точно ще се окаже моят проблем. Смених вече термостата. Уви старият беше в перфектно състояние съответно в колата си е студено все още Сега планирам да направя тази тежка процедура със претапицирането на клапите, но за всеки случай си поръчах и радиатор. Та аз не можах да схвана. Какво означава като са горещи и входящият и изходящият маркуч. Това хубаво ли е или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 Та аз не можах да схвана. Какво означава като са горещи и входящият и изходящият маркуч. Това хубаво ли е или не?Означава,че антифриза циркулира през радиатора,което е добре.Това,което не е добре е,че тъпият дунапрен,с който са били облицовани клапите е изхвърчал отдавна и ще трябва да се претапицират наново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
schoryto Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 Това да си оправяш сам колата, и да успееш, е мн яко. Благодаря на Веселин Велчев, както и на всички разработили темата. Жалко само че бях се леко "шашнал" и не ми беше до снимки да ги пусна тук и аз да покажа че не е нужно да си майстор за да се оправиш. Но все пак, ако я нямаше разработена тази тема едва ли щях да опитам сам!Та да споделя. Отне ми около 14 часа, но разчагъркак всичко с един колега, оправих ме квото требе, и ся такава жега че се не трае. Аз използвах подобен материал за клапите, но моят е 10 мм, а не както оригиналният 2мм, и за всеки случай сложих двустранно, демек 20 мм. Няма мърдане. Гадното е че при сглобяването ми изчезна осветлението на уредите за парното. Всичко по уредите е ок, предпазителите са ок, но не ми светят и тва е. Запалката и пепелника си светят също. Някакви идеи да имате ? И други проблеми имам но все още търся по форума, дано успея да намеря отговорите Благодаря отново и Всели Празници на ВСИЧКИ!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 (Редактирано) С врътки ли си ? Провери дали има 12v по кабелчетата ако има лампичките са изгоряли ако няма виж буксата която е зад врътката за степените на вентилатора !Някои фабрично са с едни сини диоди на тяхно място се слагат крушки 1.2W и всичко почва да свети червено диодите и крушките се вадят от черните фасонки !И една полезна тема за клапите http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=134908 !Е ти 20мм си удебелил клапата то въздух ще минава ли въобще майтап Редактирано 23 Декември 2012 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 Да кажа и аз малко за парното на Б3, мотор 1.6 ТД.Преди 3-4 дни изведнъж спра топлото.В първия момент помислих, че ми е замръзнала системата.Купих литър концентрат, откачих двата маркуча към радиаторчето, промих го с чешмяна вода със силна струя и си сглобих всичко.Сложих новия концентрат, долях от стария антифриз, да се допълни и ....нъцки (да не използвам по-силна дума).Позагледах след това откъде тръгват маркучите за парното и видях, че входния маркуч тръгва от задната страна на главата, след нещо като електроклапан.Та едното кабелче натоя клапан се беше скъсало, и явно той беше забил в затворено положение.Смених му обувката и всичко си дойде на мястото.Не духа чак горещина със страшна сила, но духа топло.Лятото ще уплътнявам и аз клапи сигурно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
schoryto Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 С врътки ли си ? Провери дали има 12v по кабелчетата ако има лампичките са изгоряли ако няма виж буксата която е зад врътката за степените на вентилатора !Някои фабрично са с едни сини диоди на тяхно място се слагат крушки 1.2W и всичко почва да свети червено диодите и крушките се вадят от черните фасонки !И една полезна тема за клапите http://audibg.com/fo...howtopic=134908 !Е ти 20мм си удебелил клапата то въздух ще минава ли въобще майтапАми колега да ти кажа, след 2 минути работа на двигателя в колата е вече Африка. Клапата се движи абсолютно свободно и духа на всичкото отгоре . При самото разглобяване укъсих копчето за аварийните, по късно смених бушона и си проработи, но тези уреди както и копчетата за халогенните отказахада светят, но все пак работят както трябва. Тези за климатика също не светят, но като го включа светват. Тези уреди не ги бях разкачвал при цялата интервенция с уплътняването на клапите. Сега се сещам за още едно странно нещо. Като смъкнах скоростомера, на тази 1-та букса тая синята имаше вързана 1 крушчица. При подаване на контакт светва, при габарит пак си свети, но при късите вече изгасва. Не съм я вадил нито пък съм я слагал после някъде. За какво и от къде се взе ???Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 Провери им крушките може да са изгорели за друго не се сещам !А там при скоростомера някой някога сигурно е правил някакви незнайни схеми ... И мойта след поправяне на клапите след 2мин е Африка ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 (Редактирано) При подаване на контакт светва, при габарит пак си свети, но при късите вече изгасва. Не съм я вадил нито пък съм я слагал после някъде. За какво и от къде се взе ???Тази крушка е индикация за включени габаритни светлини.При включване на къси светлини автоматично изгасва.Имат го колите внесени от Италия.На снимката е оградено с бяло: Редактирано 23 Декември 2012 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 Интересно при него защо свети дори,когато дава само на контакт Пич да не си оставяш включени габаритите бе и да не ти работи зумера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
schoryto Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 Интересно при него защо свети дори,когато дава само на контакт Пич да не си оставяш включени габаритите бе и да не ти работи зумера Ами зумера не работи. В началото бачкаше, но после постепенно намаляваше докато не изчезна тотално. И не не я оставям на габарити. това го установих като поставях таблото обратно и своевременно правих тестове дали аджаба ще запали. И да колата ми е от Италия. Сега жената е нощна, утре цял ден мога да си ръчкам на спокойствие. и ще видя и зумера и тая лампичка как да я вържа (върна на мястото) Само от снимката не ми става ясно, има ли някакъв специален символ .Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване