kosio85 Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 Е не е ли 60:40 при всичките? Как го разбираш, че е до 80%? Иначе си е фън да, но при мене само на S на автомата, щото директно поема и прави нещата както ги желая :D. На D много се чуди и се замисля нещо и изведнъж рЕзко тръгва и не е яко. Ще се уча на снега, че на сухо и на дъжд само, не искам да я тормозя. 25 minutes ago, Minkar said: Колега видях че си писал за спортения режим. Аз понеже досега не съм имал/карал кола с такъв, може ли да споделиш повече подробности. От това което прочетох в нета идеята при него е силатата на двигателя да се концентрира върху потеглянето и набирането на скорост Имах в предвид спортния режим на кутията. Незнам дали с него автоматично влиза в режим Dynamic и на двигателя. За всеки случай, като искам да върша глупости, си го пускам от MMI на Dynamic и мотора, и S на кутията, и става грозно Определено има разлика в респонса и поведението на двигателя, като се пусне на Dynamic. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 (Редактирано) По новите версии или от Quattro Gen 5 вече е 40:60 до 85% ..Задника се мята по лесно и поведението е почти като на BMW при рязко потегляне на завой.Относно автомата аз си пердашя само на Д и си е екстра.При желание за рязко потегляне от място натискам педела на газта и бързо отпускам леко без да премахвам крака и колата се изтрелва доволно.Има някво време секундки в което торк конвертора се активира и може да се възползваш като колата от стоеш скача много добре.Всичко това си го съобразявам със софийския трафик ест Нещо като лаунч контрол ,почти като с ръчка. Редактирано 22 Ноември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 Да, много палаво се завърта, даже оня ден на снега, щях да я изпусна май май, или поне такова усещане ми създава. Мойта на D, ако и дам рязко газ има едно замисляне и изведнъж тръгва, докато на S не е така, а директно излита на ужас. Може и заради чипа нещо да не е като на стокова, но друг приятел със същата, кутия и мотор, който е сток, ми каза, че и при него е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 (Редактирано) Преди 12 часа, Raziell написа: Погледни торсена колко мята на задната ос .При мен е до 85% ,а с помощта на ESP до 100% и на моменти е страшна забава Редактирано 21 Ноември 2018 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 А дали има шанс да се измислят някакъв хардуер/софтуер с който да се ъпгрейдтан дизелите и емисиите на Евро 4 и 5 да паднат до тези на Евро 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Ауди го измислиха ама ги хванаха! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 54 minutes ago, Minkar said: А дали има шанс да се измислят някакъв хардуер/софтуер с който да се ъпгрейдтан дизелите и емисиите на Евро 4 и 5 да паднат до тези на Евро 6 Сигурно е възможно, но никой няма да иска да кара трилитров дизел със 150кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Преди 1 час, Minkar написа: А дали има шанс да се измислят някакъв хардуер/софтуер с който да се ъпгрейдтан дизелите и емисиите на Евро 4 и 5 да паднат до тези на Евро 6 Нищо невъзможно няма, въпроса е дали е финансово обосновано и дали има смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Откакто ги осраха с новия софт , двулитровите ВАГини с евро 5 почнаха да сменят егр и дпф-и за добър ден . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Искаш да кажеш, че спестените пари от катализатор не може да се компенсират със софтуер То ако можеше.... Сещам се за един ентусиаст от Брюксел, който щеше да съди ВАГ, защото имал под ръка банкови юристи...смешници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Това със 100 към задният мост е научна фантастика...... Торсена тука е 40:60 с макс опция 15:85 при “екстремни” условия. Не си тормозете кутиите , а да не ви казвам какво и колко струва по диференциалите. След последните ъпгрейди се местя така: 1950кг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 преди 39 минути, robobug написа: Искаш да кажеш, че спестените пари от катализатор не може да се компенсират със софтуер То ако можеше.... Сещам се за един ентусиаст от Брюксел, който щеше да съди ВАГ, защото имал под ръка банкови юристи...смешници. Да вече има хора които си върнаха навесите, дори при нас стоеше до вчера един голф спортсван щот фв трябваше да си го вземат обратно, е взеха си го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 Смених старата Варта 92а , която беше на почти 10 години с Бош 95а. Трябва ли да кодирам акумулатора, и по какъв начин защото нямам BEM code стикер върху новия Бош. Дайте съвети моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kdl Публикувано 23 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2018 (Редактирано) Според мен трябва и аз го направих. Ориентирай се в тази тема. Най-общо казано, взимаш партномер, който съответства на новата ти батерия Сегашната кодировка е от типа: 8K0915105F VA0 391023N1QM Новата ще е нещо от типа 000915105DK TU3 ZZZZZZZZZZ 3те символа след първия интервал VCDS ги знае. Първото (парт номера) може да оставиш този, който съм ти посочил, отговаря на 95. ZZZ частта си пишеш каквото искаш. Редактирано 23 Ноември 2018 от kdl Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 24 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, Бях до една хижа с аудито и като се върнах в София се оказа че имам следи от клони по едната врата. Боята не е свалена, но ако мога така да се изразя клона си е оставил от неговата боя. Как мога да процедирам? Ако може да ми кажете и дали производствено B8-те излизат с протекторче за ключа на шофьорската врата(което скрива дупката за ключа). Днес ми направи впечатление, че дупката за ключа се вижда, а кото поразтърсих из нета се оказа че май така се продават - ebay Редактирано 24 Ноември 2018 от Minkar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 Щом не е надрана твоята боя би трябвало да падне с обезмаслител, пробвай с Meglio или нещо подобно. За протекторчето не мога да се сетя за какво точно питаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 24 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 (Редактирано) Преди 2 часа, Minkar написа: Здравейте колеги, Бях до една хижа с аудито и като се върнах в София се оказа че имам следи от клони по едната врата. Боята не е свалена, но ако мога така да се изразя клона си е оставил от неговата боя. Как мога да процедирам? Ако може да ми кажете и дали производствено B8-те излизат с протекторче за ключа на шофьорската врата(което скрива дупката за ключа). Днес ми направи впечатление, че дупката за ключа се вижда, а кото поразтърсих из нета се оказа че май така се продават - ebay пастиране - полиране ! в зависимост кой град си можем да препоръчаме За София CL Workshox - за Пловдив Марин Фреша Редактирано 24 Ноември 2018 от mishleto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 28 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2018 Привет, колеги! По принцип използвам климатичната система в ръчен режим, главно заради разпределението на въздуха при подаване на топъл въздух към централните духалки... Та днес просто цъкнах бутончето Ауто, ей така за разнообразие, после отново ръчно и се оказа, че никоя команда не се показва графично на дисплея. Нито ми показва зададената температура, нито графиките на вентилатора и регулирането на температурата. По слух и усет разбирам, че потенциометърът прави промени, но в какви стойности са нямам идея. С две думи - кьорава работа. Та... някакви идеи за излизане от положение?.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nevi1983 Публикувано 28 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2018 Мойта А4 го е правила при студено и влажно време, после се оправи от само себе си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 29 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, искам да заведа моята A4 2.0 TDI да и направят диагностика на дюзите. Нямам проблем, просто мисля че след покупка на автомобил втора употреба (180к пробег) това е нормално да се направи. Може ли да ми препоръчате в кой сервиз да я свърша тази работа и да кажете какви пари да приготвя Редактирано 29 Ноември 2018 от Minkar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 30 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2018 На 28.11.2018 г. at 19:29, nevi1983 написа: Мойта А4 го е правила при студено и влажно време, после се оправи от само себе си. Няма оправия от самосебеси... Вероятно има задълбочен проблем, при сканиране загрешки ето какво вади: Central electronics:00471 - Controller for EGD electronically regulated absorption (J250)03207 - Charisma Switch ModuleBody/convenience system:02616 - Unlocking fuel tank cap02615 - Locking fuel tank capHeater & air conditioning:01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364)Radio:01043 - Control Module, Incorrect Software Version03157 - Function Limitation because of Communication Failure Капачката не е важна, но другите неща са обезпокоителни. Идея към кого да се обърна за асистенция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilianito81 Публикувано 1 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2018 Колеги колата ми е 270хил. Имам я от една година. Възможно ли е да е все още с оригиналния маховик и съединител? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2018 да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Здравейте. Вече и аз съм нов собственик на Б8. Почетох всички 60 страници и това ми беше много полезно при огледа на автомобила. Имам един въпрос на които не намерих отговор. Колата ми е с два ключа + един сервизен. При шофиране с единия ключ си нагласих климатроника на комфортна за мен температура, днес реших да пробвам и другия ключ и настройките на климатроника бяха съвсем различни. Поставих пак обичайния и всико беше както го бях оставил. Това нормално ли е или е някъкав бъг. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 8 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2018 Здравейте, Четох последните дни че мултитроника на Audi A4 2.0 TDI не бил много надежден. Дали може да споделите повече информация, моят е 2010г. И другото което ме интересува е ако един дизел е каран с хубаво гориво, това пряко удължава ли живота на дюзите. Мерси, хубав уикенд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване