Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Е не е ли 60:40 при всичките? Как го разбираш, че е до 80%? Иначе си е фън да, но при мене само на S на автомата, щото директно поема и прави нещата както ги желая :D. На D много се чуди и се замисля нещо и изведнъж рЕзко тръгва и не е яко. Ще се уча на снега, че на сухо и на дъжд само, не искам да я тормозя.

25 minutes ago, Minkar said:

Колега видях че си писал за спортения режим. Аз понеже досега не съм имал/карал кола с такъв, може ли да споделиш повече подробности. От това което прочетох в нета идеята при него е силатата на двигателя да се концентрира върху потеглянето и набирането на скорост

Имах в предвид спортния режим на кутията. Незнам дали с него автоматично влиза в режим Dynamic и на двигателя. За всеки случай, като искам да върша глупости, си го пускам от MMI на Dynamic и мотора, и S на кутията, и става грозно :D  Определено има разлика в респонса и поведението на двигателя, като се пусне на Dynamic.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По новите версии или от Quattro Gen 5 вече е 40:60 до 85% ..Задника се мята по лесно и поведението е почти като на BMW при рязко потегляне  на завой.Относно автомата аз си пердашя само на Д и си е екстра.При желание за рязко потегляне от място натискам педела на газта и бързо отпускам леко без да премахвам крака и колата се изтрелва доволно.Има някво време секундки в което торк конвертора се активира и може да се възползваш като колата от стоеш скача много добре.Всичко това си го съобразявам със софийския трафик ест :)Нещо като лаунч контрол ,почти като с ръчка. :hilezh:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, много палаво се завърта, даже оня ден на снега, щях да я изпусна май май, или поне такова усещане ми създава. Мойта на D, ако и дам рязко газ има едно замисляне и изведнъж тръгва, докато на S не е така, а директно излита на ужас. Може и заради чипа нещо да не е като на стокова, но друг приятел със същата, кутия и мотор, който е сток, ми каза, че и при него е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Raziell написа:

Погледни торсена колко мята на задната ос .При мен е до 85% ,а с помощта на ESP до 100% и на моменти е страшна забава :hilezh:

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали има шанс да се измислят някакъв хардуер/софтуер с който да се ъпгрейдтан дизелите и емисиите на Евро 4 и 5 да паднат до тези на Евро 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

54 minutes ago, Minkar said:

А дали има шанс да се измислят някакъв хардуер/софтуер с който да се ъпгрейдтан дизелите и емисиите на Евро 4 и 5 да паднат до тези на Евро 6

Сигурно е възможно, но никой няма да иска да кара трилитров дизел със 150кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Minkar написа:

А дали има шанс да се измислят някакъв хардуер/софтуер с който да се ъпгрейдтан дизелите и емисиите на Евро 4 и 5 да паднат до тези на Евро 6

Нищо невъзможно няма, въпроса е дали е финансово обосновано и дали има смисъл.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че спестените пари от катализатор не може да се компенсират със софтуер  :)

То ако можеше....

Сещам се за един ентусиаст от Брюксел, който щеше да съди ВАГ, защото имал под ръка банкови юристи...смешници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със 100 към задният мост е научна фантастика......

Торсена тука е 40:60 с макс опция 15:85 при “екстремни” условия.

Не си тормозете кутиите , а да не ви казвам какво и колко струва по диференциалите.

 

След последните ъпгрейди се местя така:

1950кг

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, robobug написа:

Искаш да кажеш, че спестените пари от катализатор не може да се компенсират със софтуер  :)

То ако можеше....

Сещам се за един ентусиаст от Брюксел, който щеше да съди ВАГ, защото имал под ръка банкови юристи...смешници.

Да вече има хора които си върнаха навесите, дори при нас стоеше до вчера един голф спортсван щот фв трябваше да си го вземат обратно, е взеха си го :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених старата Варта 92а , която беше на почти 10 години с Бош 95а. Трябва ли да кодирам акумулатора, и по какъв начин защото нямам BEM code  стикер върху новия Бош. Дайте съвети моля. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва и аз го направих.

Ориентирай се в тази тема.

Най-общо казано, взимаш партномер, който съответства на новата ти батерия

Сегашната кодировка е от типа:  8K0915105F VA0 391023N1QM

Новата ще е  нещо от типа 000915105DK TU3 ZZZZZZZZZZ

 

3те символа след първия интервал VCDS ги знае.

Първото (парт номера) може да оставиш този, който съм ти посочил, отговаря на 95.

ZZZ частта си пишеш каквото искаш.

Редактирано от kdl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Бях до една хижа с аудито и като се върнах в София се оказа че имам следи от клони по едната врата. Боята не е свалена, но ако мога така да се изразя клона си е оставил от неговата боя. Как мога да процедирам?

 

Ако може да ми кажете и дали производствено B8-те излизат с протекторче за ключа на шофьорската врата(което скрива дупката за ключа). Днес ми направи впечатление, че дупката за ключа се вижда, а кото поразтърсих из нета се оказа че май така се продават - ebay

 

 

Редактирано от Minkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не е надрана твоята боя би трябвало да падне с обезмаслител, пробвай с Meglio или нещо подобно.

За протекторчето не мога да се сетя за какво точно питаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Minkar написа:

Здравейте колеги,

 

Бях до една хижа с аудито и като се върнах в София се оказа че имам следи от клони по едната врата. Боята не е свалена, но ако мога така да се изразя клона си е оставил от неговата боя. Как мога да процедирам?

 

Ако може да ми кажете и дали производствено B8-те излизат с протекторче за ключа на шофьорската врата(което скрива дупката за ключа). Днес ми направи впечатление, че дупката за ключа се вижда, а кото поразтърсих из нета се оказа че май така се продават - ebay

 

 

пастиране - полиране ! 
в зависимост кой град си можем да препоръчаме :) За София CL Workshox -  за Пловдив Марин Фреша

 

Редактирано от mishleto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги! По принцип използвам климатичната система в ръчен режим, главно заради разпределението на въздуха при подаване на топъл въздух към централните духалки... Та днес просто цъкнах бутончето Ауто, ей така за разнообразие, после отново ръчно и се оказа, че никоя команда не се показва графично на дисплея. Нито ми показва зададената температура, нито графиките на вентилатора и регулирането на температурата. По слух и усет разбирам, че потенциометърът прави промени, но в какви стойности са нямам идея. С две думи - кьорава работа. Та... някакви идеи за излизане от положение?..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, искам да заведа моята A4 2.0 TDI да и направят диагностика на дюзите. Нямам проблем, просто мисля че след покупка на автомобил втора употреба (180к пробег) това е нормално да се направи. Може ли да ми препоръчате в кой сервиз да я свърша тази работа и да кажете какви пари да приготвя

Редактирано от Minkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.11.2018 г. at 19:29, nevi1983 написа:

Мойта  А4 го е правила при студено и влажно време, после се оправи от само себе си.

Няма оправия от самосебеси... Вероятно има задълбочен проблем, при сканиране загрешки ето какво вади:

Central electronics:
00471 - Controller for EGD electronically regulated absorption (J250)
03207 - Charisma Switch Module

Body/convenience system:
02616 - Unlocking fuel tank cap
02615 - Locking fuel tank cap

Heater & air conditioning:
01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364)

Radio:
01043 - Control Module, Incorrect Software Version
03157 - Function Limitation because of Communication Failure

 

Капачката не е важна, но другите неща са обезпокоителни. 

Идея към кого да се обърна за асистенция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колата ми е 270хил. Имам я от една година.

Възможно ли е да е все още с оригиналния маховик и съединител? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте. Вече и аз съм нов собственик на Б8. Почетох всички 60 страници и това ми беше много полезно при огледа на автомобила. Имам един въпрос на които не намерих отговор. Колата ми е с два ключа + един сервизен. При шофиране с единия ключ си нагласих климатроника на комфортна за мен температура, днес реших да пробвам и другия ключ и настройките на климатроника бяха съвсем различни. Поставих пак обичайния и всико беше както го бях оставил. Това нормално ли е или е някъкав бъг.

 

 Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Четох последните дни че мултитроника на Audi A4 2.0 TDI не бил много надежден. Дали може да споделите повече информация, моят е 2010г. И другото което ме интересува е ако един дизел е каран с хубаво гориво, това пряко удължава ли живота на дюзите.

 

Мерси, хубав уикенд 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...