Jass Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Аз разбрах, че на неговите стопове има рязани кабели и слагани съпротивления.Нищо не пречи да погледнем и да пробваме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 А дано са рязали м/у буксата и стопа, а не от към страната на автомобила преди буксата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 А тия стопове, като на снимката не са ли на оригинална букса, само махаш стария стоп и слагаш другия, говоря ако си с диодни оригинално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Точно така са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 А дано са рязали м/у буксата и стопа, а не от към страната на автомобила преди буксата Слава богу, не са рязали при тази на автомобила, а при тази на стопа! Явно го е правил някой на който не му разбира много главата, но защо? Явно е и че нещо не се е получило, като са ги сложили, може би са били за Хай лайн (наличието на гнездо и крушка и от ляво за светлините за задна скорост, може би говори точно това) или нещо от сорта и се е наложило преправяне. Кофтито е и че ги нямам оригиналните стопове. Ще видим какво ще се прави, за сега ни трябваше схема, за да видим къде са сбъркали, но не мога да намеря. Интересното е, че за другите светлини по стопа не показват грешка, нито за задна скорост, нито стоп-светлините, нито за мъгла, а само за лява и дясна задна светлина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 За бейзик стоповете габарит и стоп крушките не са ли на двойните крушки, докато при хайлайна габарита да е самостоятелен и отделно да са лед стоповете и това да е наложило преправянето? Колата оригинално с какви е била? Може да се види сигурно по кода на стикера в багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Аз нищо не разбирам вече. Няма връзка между ксенона и led-а, кодировките са си съвсем отделни и може да функционират едното без да го има другото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 (Редактирано) Именно и аз не разбирам! Ксенона си е ок, там сигнали не дава на компа, но за задните светлини (диодни), лява и дясна дава, че са изгоряли двете крушки, а не са и е някакъв качамак с жиците по стопа. Утре ще направя нова проба за отстраняване на проблема и ако стане, за което се надявам, че ми писна да ми пищи по таблото, ще пиша. А бе това пищене, намаля ли се отнякъде, онзи ден се возих в един мерцедес, там само мига, поне не пищи? :) Редактирано 22 Октомври 2013 от fenx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitrov14 Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Колеги,имам въпрос и ако може някой да помогне:Имаме проблем с регистрацията на една кола в КАТ-София.пратиха я за експертиза,понеже имат съмнения за несъответствие в номера на мотора.Може ли да се разбере по VIN номер,с какъв номер на двигател е излязла колата от завода.Питахме в Порше,но за да кажат искат 60лв. и талона на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Дайте им оригиналния талон от Италия и напишете декларация, че не сте подменяли двигателя в България.Така имах ядове с една А4-ка и така я регистрирах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitrov14 Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Въпроса е че колата един път е регистрирана вече в България и оригиналния талон (колата е Германска) не е в нас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Тогава пишете декларация, че не сте сменяли двигателя и го заверявате нотариално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitrov14 Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Ок.Мерси за това.А иначе може ли по ВИН да се види номера на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Всичко може .. те и за това ви искат 60 лв. Порше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Както казах днес отново направих опит за разрешаване на проблема със стоповете! Този път ми се струва, че може би ще има успех! Както разбрах, може да се изолират сигналите за грешки на стоповете, чрез комп и кодове. И това няма да повлияе на евентуални реални сигнали за ксенона и останалите светлини, защото са били на отделни кодове, нещо което и един колега по-нагоре каза. Но целта е това да е последния вариант. Явно е и че кодовете вкарвани до сега не са точните за тази цел. Почти сигурно е, че проблемът е идвал от това, че съпротивителните устройства, които са поставени не са подходящите и не дават подходящото натоварване. Диодите при всички случаи имат по-малка консумация от стандартните крушки и си трябва натоварване до реалната консумация, като при стандартни крушки. Това натоварващо съпротивление, което е вградено в самите стопове, реално не отговаря и не дава съответстващото такова и компа дава сигнал за изгорели задни светлини. Днес бях на друго място и майсторът ми обясни далече по-ясно и логично нещата, освен това е сигурен, че проблемът ще се реши и то не трудно. Остава сега аз да реша какво да правя. Проблемът изобщо не идва от крушките за задни светлини, а и компа си казва ясно, показва като изгорели лефт риър лайт енд райт риър лайт. ;) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Е да де ама не става дума само за крушките за задна а за целите стопове отзад.-това е само кодинг..и си ОК Редактирано 24 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 да попитам някои може ли да ми покаже с клип или снимка поне как се сменя този филтър на купето... мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verado Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Заповядай Редактирано 24 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 (Редактирано) Почти е така, както на клипчето, но не съвсем!!! Жабката не е нужно да се демонтира! И над този филтър, който извадиха има още един същия. Редактирано 24 Октомври 2013 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Цитиране на предходен пост! Е да де ама не става дума само за крушките за задна а за целите стопове отзад.-това е само кодинг..и си ОКДа но, това ще ми е последния вариант, защото чрез този код, след това, ако реално не свети нещо по стопа, то няма да го отрази. Така, че първо ще пробваме дали ще уцелим консумацията с натоварващи устройства и ако не успеем така да премахнем сигналите, ще бъде чрез код. Важното е, че има решение да спре да свири, защото е доста дразнещо. А в горния си пост, накрая имах в предвид, че проблемът изобщо не е от крушките за задна скорост (както някои "майстори" се хващаха), а точно от диодите, които са за лява задна и дясна задна светлина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Ами по добре е с кодинг ,щото тия съпротивления са керамични и греят като печки... иначе доста лесно се смятат.А има и нещо друго -не е важно само да не пищи за грешка....Като го смяташ ти го изчисляваш за 12 волта ама не всички са 12.....1.за габарита са 3 крушки по 21 вата ,които светят с 9-10 волта...(за по дълъг живот )2.мигача е 21 вата на 12 волта3.задна е 21 вата на 12 волта4.стопа си е на диоди5.усиления стоп за мъгла е 21 вата на 12 волтаелектронния блок има за цел както да следи товарите ,така и да подава стабилни напрежения към съответните крушки .Така примерно "залагалката "за 21 вата крушка е 6 ома /50вата товарно съпротивление-нещо токова http://www.alliedelec.com/search/productdetail.aspx?sku=70183904 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 (Редактирано) Благодаря за инфото! Ще го имам впредвид! Ще предложа с кодинг първо! Но ако е вярно това, не винаги е на 100% сигурно, че ще стане. Веднъж пробвахме с кодове, продължи да дава грешка за въпросните светлини. Проблемът е така объркващ от това, че нещо е рязано по жиците към буксата на стопа. Защо, не знам! Ето нещо такова представляват стоповете, откъм буксата им за свързване: http://www.bestauto.bg/shop/1958-5405-thickbox/tuning-stopove-audi-a6-4f-1997-2004-2200105.jpgЛошото е, че ги нямам оригиналните, иначе веднага ги слагах, изобщо не ме интересуват диоди и не знам си какво, че било по-красиво. Ако бях аз, изобщо нямаше да ги слагам. Както виждам из нета хич не са евтини тези диодни стопове. По принцип моите си работят, само сигнала е дразнещ, а заради това чак да търся оригиналните, макар и втора употреба, не си струва. Ще го мисля, за сега не мога да се доверя на нито един майстор при-който съм утишъл, че ще реши нещо, с изключение на последния, но пак не напълно (той предложи да се премери тока и да се сложат съответните съпротивления, индуктивни). Далече съм от столицата иначе с удоволствие бих утишъл при някой колега от форума, както имаше препоръки по-нагоре. Проблемът не е и чак сериозен, по-скоро е дразнещ, заради звука на сигналите, дори не ми пречи толкова иконката за изгоряла крушка, колкото звукът. Иначе както е сега няма някакво излишно нагряване в стопа. Спирам за сега с темата, за да не ставам банален, ако и когато имам краен резултат ще пиша как и с какво се е оправило (дано)! Благодаря ви и лека вечер! Редактирано 24 Октомври 2013 от fenx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Колега, нищо лично, но отивам се пише с ооооо............ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fenx Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Така е, пише се с "О"! От бързане не съм го забелязал това. Важно е да се пише правилно, дори и на неофициални места, като един форум, защото ако се подминават тези грешки, може да цъфнат несъзнателно и на официален документ или нещо подобно! Мерси за корекцията, колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 (Редактирано) Момци, имам нужда от помощ - гадните негри ми прецакаха единия говорител . Сега трябва да си го сменя, но не знам точно какъв е и най-вече къде да го търся. Намира се долу в ляво на предна дясна врата. С Bose съм : Имам и още един въпрос - имам два активни субуфери PIONEER TS-WX206A, които са със SP INPUT, идеята ми е да взема (или отнема) сигнала от говорители номер 9. REM-a обаче не знам как да го вържа... Редактирано 25 Октомври 2013 от manoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts