Stoqan Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 Май ще си направа един такъв подарък, но първо ще провера защо при работещ двигател напрежението е 13.5V , по точно танцува от 13.43 - 13.51V , за пиковете ми се струва, че не са от голямо значение и са нищожни, но като цяло напрежението е ниско и ми намирисва на четки или кой знае какво ще излезе, но като се свали електроцентралата ще стане ясно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 Какво значи "новата китайска машинка" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 Stoqn влез в батери модула и надуй алтернатора на 15V и виж наистина дали зарежда на толкова. Аз с китайски мултицет на 15В изискано напрежение ми дава 14.5V.На празен ход без да е активирана функцията за зареждане ми зарежда на 13.7V. Ще взема да намеря по-хубав мултицет и да замеря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 17 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2013 (Редактирано) Какво значи "новата китайска машинка" ?....смени блока, общо казано няма грешка за конкретен датчик, вярно имаше грешка за стоп машинката на педала , добре смених го 30лв. Сложих уж така наречената нова китайска машинка, че каква друга.... Редактирано 17 Декември 2013 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 От ибей. Рядко има и се приготви за добри суми Христо, такъв плафон ама бял можеш ли ми намери и на мен?????Много разчитам, да не ме отрежеш.....Мисля, че съм ти доказал, че не го заслужавам.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 Колеги, и аз заплаках с кормилната колона тази сутрин. Вкарвам ключа и... среден. Има ли някаква оправия или си бягам към Порше на 2к подарък за Коледа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 Христо, такъв плафон ама бял можеш ли ми намери и на мен?????Много разчитам, да не ме отрежеш.....Мисля, че съм ти доказал, че не го заслужавам.... Ще си говорим. Има ги, но са още по-редки баси, ще вземем по друга схема Колеги, и аз заплаках с кормилната колона тази сутрин. Вкарвам ключа и... среден. Има ли някаква оправия или си бягам към Порше на 2к подарък за Коледа? Чакаме всички нашия бог на ремонта Крематор да реши проблема с имобилайзер за 20 евро от Интернет и да ни отвори очите, ама за сега само смяна на колоната работи. Земи си кабел да си чистиш грешката и да тръгваш ако те остави на гадно място колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 А тея евтините дали ще вършат работа да видя някой от София из продавалник колкото да отреагирам, че докато чакам склад66 не мога да стоя без кола?Примерно това: http://prodavalnik.com/vcds-11-10-vag-com-kabel-za-diagnostika-na-vw-skoda-audi-i37564393 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 Здравейте колеги, Някой има ли случайно оригинални греди за автобокс за Авант? Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 Има ли разлика в салоните за седан и комби на нашите коли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 Според мен имат във вертикалната част на задната седалка и в корите на задните врати.При Мишо съм сравнявал моята с един седан, дали не беше и твоята кола,вертикалната част имаше видими разлики в палчетата отгоре. А за разликата в корите-така поне разчетох ЕТКА-та, когато се интересувах.Апропо,ако някой мерне салон за Авант със спортни предни седалки,даже може и само плат,само да не е само кожа,задължително с ръчно регулиране-да сигнализира,ще почерпя. За гредите-нямам под ръка,ако е въпрос за цени-преди време проверявах в Ибей.де,220-240 евро вървяха новите,втората употреба бяха на половината,но бяха все понадрани. За изофикса-моята я дават с такава екстра отзад,но не знам къде да гледам.По принцип,стърчат само щракалките за коланите.Ще се радвам да помогна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 Писах ти лично да почерпиш хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 Тоя проблем с колоната за който говорите какъв е точно ? От скоро съм собственик на такава кола и не разбирам този проблем масов ли е или не ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 Колеги, гумите ми са фабричния размер 18ки 245х40 и при 150 по скоростомер, реалната по ГПС е 144. При 100 на скоростомер, реална скорост е 96. Някой знае ли дали и как се коригира разликата с VCDSто., или става само със смяна с по-високи от фабричния размер гуми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqan Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 ГПС???? СССР , КПСС, дълбоко се замислих на ГПС. Сега сериозно , ако бъркаш в твоето портомоне за гориво , ако няма да пишеш пътни листове ....само да ти вметна малко подробности ако спадне на предна дясна грйфера с 2 десети на задна лява с 3.4десети ...и т.н.нали си даваш сметка че точноста на това ГПС ще отиди на лятно кино и всъшност кого го интересува ...и при 200км/ч честно да ти кажа ми е все едно дали ще показва 189 или 210, ако се шибна в някоя циганска каруца , просто няма да има на кой да го разказвам ...Повече усмивки и сурвакници за новата година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqan Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 kpematop акумулатора е чудесен, с три мултицета резултата при зареждане е 14.14, при загасен мотор волтите са 12.35. От гледна точка на теорията един акумулатор изграден с олово и киселина на една клетка държи към 2 и нещо волта което по 6 такива прави моя волтаж , пиша елементарно за да се разбира от всички .Акумулатора си има капацитет и си пали , алтернатора също си зарежда в допустките ..но при положение , всеки ден минавам по 300-500км риск от незареден акумулатор нямам , мисля , че някъде се е завъдил плесен по тия букси и кабели въпреки че като ги разединя си стоят като нови , но ме изуми как изчезна грешката за прегорял датчик за градусите на температурата на ДПФ само с едно откачане и закачане на датчика (този датчик е температурен сензор тип термо двойка -платина 200...омовете си ги даваше точно като по калибравачната табилица на платина 200, за яснота този датчик го правят в България за ауди в един нов благоевградски завод) Та какво толкова има по тези кабели не мога да разбера но се вкисват като зелето на пролет ако не се е изхвърлило на време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 18 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2013 Колко ти е стартовия ток, 100-110Аh? А за скоростомера, просто искам да ми мери точно и когато карам със 140 да е толкова. Разлика от 4км/ч са 12мм спад на грайфера, а мойте са с поне 6-7мм. Километража си мери точно и няма отношение в случая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Аз намерих в адаптацията начин за регулиране, но мръднах само с +\-1 и резултата е никакъв. Явно трябва да съм по-смел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Кажи къде в адаптацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 (Редактирано) kpematop акумулатора е чудесен, с три мултицета резултата при зареждане е 14.14, при загасен мотор волтите са 12.35. От гледна точка на теорията един акумулатор изграден с олово и киселина на една клетка държи към 2 и нещо волта което по 6 такива прави моя волтаж , пиша елементарно за да се разбира от всички .Акумулатора си има капацитет и си пали , алтернатора също си зарежда в допустките ..но при положение , всеки ден минавам по 300-500км риск от незареден акумулатор нямам , мисля , че някъде се е завъдил плесен по тия букси и кабели въпреки че като ги разединя си стоят като нови , но ме изуми как изчезна грешката за прегорял датчик за градусите на температурата на ДПФ само с едно откачане и закачане на датчика (този датчик е температурен сензор тип термо двойка -платина 200...омовете си ги даваше точно като по калибравачната табилица на платина 200, за яснота този датчик го правят в България за ауди в един нов благоевградски завод) Та какво толкова има по тези кабели не мога да разбера но се вкисват като зелето на пролет ако не се е изхвърлило на време Два въпроса към теб, колега:1) Коя ти е версията на софтуера на батери модула?2) Каква стойност ти дава през VCDS батери модула за SoC (State of Charge)? Виж моята тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=152794 Редактирано 19 Декември 2013 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Дойде и задния плафон днес. И последната следа от белия таван вече в минало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Откачам, дойде ми кабела, а не мога да се вържа с колата. Някой тук ползва ли VCDS през VMWare & Macbook Pro Retina? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bewolf Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Здравей, след инсталацията на VMWare има едно приложение, VMTools ако не се лъжа, което ти улеснява доста от работата с него. В смисъл такъв, че това са помощни драйвери и фукнции с които може би ще ти разпознава всички устройства(портове). Предполагам кабела го връзваш за USB порта, но мисля, че и за него трябват драйвери. Или поне го на мен ми искаше драйвери когато ползвах кабела на моята кола. Редактирано 19 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Не е проблема в портовете, всичко се разпознава, но не иска да се върже (сложени са vmware tools). Сега сложих последния VMware 6.0.2 (бях с 6.0.0) и мисля да пробвам с win 7 64bit. Пробвах с на жена ми лаптопа който не е с USB 3.0 се се свърза (VMWare 6.0.2 + win XP), закача се, но не мога да се свържа с никой контролер, което предполагам е заради скоростта на ком порта (по-късно ще тествам като махнах FIFO манипулациите какво ще стане). Дано да го подкарам с моя лаптоп, че не мога да ходя с 2 Интересно ми беше ако някой има ретина mbp да каже, защото явно е проблем с usb-тата тъй-като са 3.0. Другото което се сещам е да пробвам и с usb hub... евентуално... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts