Jump to content

Мнение по обява за S4 B7


Recommended Posts

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За тези пари, трябва да е без двигател :D На първо четене, волана не мисля че е от тази кола (освен това е доста износен) и крайните гърнета са ръждясали, но основния проблем си остава че парите които и искат са смешни за читава S4, най-вероятно е с проблем и то не малък. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чак малко пари за 2003г. с стара технология двигател скорости , като цяло си е скъпо само да я имаш тази кола затова и повечето продаващи гледат да се разкара колата!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Това е Б6, не Б7
2. Цената е окей според мен.
3. Износването е нормално за кола на 10+ години.
4. Не ми харесва, че снимките са обработвани с разни кифленски ефекти от инстаграм.
Върви да я видиш, не изглежда лоша кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо е B6, а не B7, може и да е януари 2004, но по-скоро е средата на 2003г.

Скъсан й е гъза за тези 13г. Хром пакет около прозорците с черен рейлинг, горната решетка черна, долната хром... wtf?

Ако има за смяна съединител, там по двигателя обтегачи, вериги, едикво си, амортисьори, някой и друг носач, дискове, накладки......

Най-готиното е, че всичко по нея е S, а не B6.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ваденето на мотора не е нещо супер сложно  - просто цената на обтегачите и на вариаторите(най-вече) е малко солена ....

Но се прави един път този ремонт(ако се наложи)  - и забравяш! :)

Докато на S3-ката примерно сега идва време за 3-ти път да сменям ремъци/ролки и т.н. - един път смених като я купих,
след това след 60-70 000км пак и сега гледам съм минал още почти 60 000км, и пак трябва да се сменят.... :(

 

ето тази е обслужена  http://www.mobile.bg/11462290863495756

Редактирано от Jesus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да човека показа фактури, снимки, ама ме притеснява, че много ги разбира, а колата стои много отдавна, ходихме да гледаме други коли в автокъщата и по точно един пасат 6-ца двойка дизел с ВМР мотор, който запали като стара жигула с мощно подаване на газ и почнаха едни сладки приказки, как като палнеш и трябва малко газ, а не само да натиснеш ключа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и още ще постои кошницата, дори може да ѝ поискат и 20К за "по-бърза" продажба.

От варненски джамбаз автомобил не бих си купил. Ни-ко-га!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата стои... защото не е дизел! :hilezh: 

Ето и колегата Ропотамо също е ходил там ама да гледа дизелова кола...

Ако има повече инфо за S4ката - да сподели! 

Аз бих я погледнал задължително ако търсех сега такава кола - поне е в оригинален вид за разлика от сребристата....

то ще се чуе дали тракат при палене веригите или не....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, Ropotamo написа:

Да човека показа фактури, снимки, ама ме притеснява, че много ги разбира, а колата стои много отдавна...

Ейтва е ключа от бараката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е B6, а не B7 е ясно.

 

Воланът си е от тази кола, защото някой спомена, че не е.

 

Продава се от повече от половин година, което не знам колко е критерии, защото аз продавах моята месец и половина, после малко пауза и още месец и половина и се купи като на шега, а смея да твърдя, че състоянието беше безупречно със сменени вериги, съединител и т.н., ама тва е друга тема.

 

Колата на първоначалните обяви беше с други снимки. Копчето за фаровете беше доста износено, но то така или иначе и сега се вижда, че не е оригиналното, защото е твърде черно. Сменено е с китаец, което пак не е неква драма, ама старото си беше износено.

 

Решетката на предния капак въобще не е S4, а е по-скоро някаква решетка пръскана в черно. Долната на бронята е S4, но горната не е.

 

Задните гърнета са ръждясали, рейлинга както беше споменато е черен, а трябва да е хром. Това като цяло е S4 с по-малкия пакет екстри. За тях е характерно, че не са RNS-D навигацията, няма сензор за светлина, но са с карбоновите лайсни. Като гледам и парктроник няма. Джантите не са оригинални.

 

За мен тази кола продължава да е скъпа за това, което предлага, особено на фона на това, че си продадох колата за малко над 13 с каско и регистрация и всичко сменено през месец януари още.

 

1970817_10152077098923172_1666641571_n.j

 

1505286_10152077098598172_1652825320_n.j

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо я продаде, ако не е тайна?

При положение че си сменил съединител, вериги... ебаси подаръка за новия собственик...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Историята на колата е, че през август 2013 година влиза в Швейцария за вериги и съединител и е на 197000км. Сменят ги и след 3000км човеко го блсъкат отзад + 2 детайла са имали драскотини. В Швейцария ремонта е щял да му струва горе долу колкото смяната на съединителя и веригите и човека се е отказал явно. Мой приятел, който вкарва коли от Швейцария ми я вкара. Истината е, че за 2 години й врътнах малко над 15000км. Общо взето не я карах, защото все беше като втора кола, пък и ми беше втора В6-ца и малко ми беше писнала, а и с вървежа се свиква бързо. Човек нали все иска нещо ново. А и колата имаше друг проблем - нямаше какво да й се прави като подобрения, а аз тряя гласим нещо винаги :D 

 

Не ми беше и особено спешна, просто я пуснах и си седеше на обява. Реално можех да я сваля на 150 000км и никой нямаше да се усъмни, но коза ми беше перфектната история на колата. То българина иска да бъде лъган. Ако трявба да призная половината селяк с 15000лв в джоба се появи да я гледа. Мъчно не ми е, ама беше адски здрав автомобил. Ако не беше обслужена обаче може би нямаше да вляза във филма. Как да е, било квот' било. Сега би трябвало да е в Англия...уж.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Аз съм собственик на черното S4 2003 г. във Варна. Искам да отговоря на колегата от Добрич за пасат 6 комби.  Ние бяхме два автосалона в един двор, съответно този пасат не беше с моята рекламна подложка така , че не е редно по една кола да се съди за всички в конкретния автосалон. Уважавам всички обосновани мнения и търпя на критика, но съгласете се относно автомобилите втора употреба всяка е различна и всеки търговец може да има и много хубави коли и такива , които не са толкова добри. Ако имате интерес към някой автомобил проверете го в оторизиран или избран от вас сервис, разгледайте документацията и ако ви допада водете преговори за цена. Относно конкретната кола(моята), разполагам с дилърски номера ( това са номера на автокъщата със застраховка към тях) с които може да се правят пробни шофирания. Успех в търсенето на желаният автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много момчета за отговорите,

В бързината съм направил грешка с B6-7, ама и не мога да го едитна. И на мене мой познат ми каза, че му е позната колата от преди година когато той търсеше такава и това ме накара да пусна темата, защо аджеба седи тази кола толкова време. Все пак може да се погледне на място и да се прецени. :) Благодаря още веднъж ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/22/2016 at 1:05 AM, ShoxXx said:

Историята на колата е, че през август 2013 година влиза в Швейцария за вериги и съединител и е на 197000км. Сменят ги и след 3000км човеко го блсъкат отзад + 2 детайла са имали драскотини. В Швейцария ремонта е щял да му струва горе долу колкото смяната на съединителя и веригите и човека се е отказал явно. Мой приятел, който вкарва коли от Швейцария ми я вкара. Истината е, че за 2 години й врътнах малко над 15000км. Общо взето не я карах, защото все беше като втора кола, пък и ми беше втора В6-ца и малко ми беше писнала, а и с вървежа се свиква бързо. Човек нали все иска нещо ново. А и колата имаше друг проблем - нямаше какво да й се прави като подобрения, а аз тряя гласим нещо винаги :D 

 

Не ми беше и особено спешна, просто я пуснах и си седеше на обява. Реално можех да я сваля на 150 000км и никой нямаше да се усъмни, но коза ми беше перфектната история на колата. То българина иска да бъде лъган. Ако трявба да призная половината селяк с 15000лв в джоба се появи да я гледа. Мъчно не ми е, ама беше адски здрав автомобил. Ако не беше обслужена обаче може би нямаше да вляза във филма. Как да е, било квот' било. Сега би трябвало да е в Англия...уж.

 

Имам въпрос към теб като бивш собственик на читаво B6 S4.

Колко масло харчеше? Спокоен ли беше да тръгнеш уикенда на разходка за едни 1000+ км без да предвидиш например литър-два масло?

Благодаря!
П.П. Въпросът ми не е с цел заяждане:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно харченето на масло в подобни промишлени количества не важи за всичките 4.2, а се определя предимно от състоянието на мотора, начина на каране и изминатите километри. Откакто имам моето, вече 4 пъти сменявам маслото и никога до момента от смяна до смяна / 10 000 километра/, не съм доливал повече от 2 литра. Един от пътите долях само 1 литър и 300-400 грама, но тогава карането беше повече градско и рядко съм вдигал над 3000 оборота. Но при другите смени съм имал всякакви режими на каране, но както казах, над 2 литра никога не съм доливал.

Другият мит е че едва ли не всеки осмак на тия години клати оборотите и създава вибрации на празен ход. Моят не го прави и всеки може да се увери лично в това. 

Според мен всичко си е до кола. Имаше една тема за основен ремонт на 4.2, където пише че в състоянието, в което са някои 4.2 е съвсем нормално да харчат по 5-6 литра масло на 10 000, да тресат на празен ход, да не вървят и да харчат 25-30 градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

On 9/21/2016 at 11:11 AM, Jesus said:

Ваденето на мотора не е нещо супер сложно  - просто цената на обтегачите и на вариаторите(най-вече) е малко солена ....

Но се прави един път този ремонт(ако се наложи)  - и забравяш! :)

 

Докато на S3-ката примерно сега идва време за 3-ти път да сменям ремъци/

Забравяш друг път. Ако бяха вечни нямаше да има нужда от смяна:)

Ето темата в audizine: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/414598-B6-B7-S4-Timing-Chain-FAQ-Information-Discussion-Thread

 

Ремък(с ролки) на S3, за да се налага смяна на 60к км, струва около 200лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз когато взех моята кола и почнах да следя разхода на масло се уплаших ...на всеки 3 хиляди км. отиваше по литър масло, а колата бе супер запазена и гледана с проверена сервизна история,не можах да повярвам видимо бе супер готина кола...бях огледал много S-ки преди да я купя .И си викам хубаво се натресох от много избиране ето на ...нямаше никакви забележки освен разхода на масло,а аз съм имал доста коли преди нея и до сега не ми се е налагало никога да доливам толкова много ...Оглеждах мотора за течове ,видимо нямаше никакви абсолютно чист...маслото бе сменяно точно преди да я взема и аз си доливах и си карах и вече бях решил да отварям мотор и да преустановя изчезването на масло, така като сметнах горе долу с моя стил на каране трябваше да доливам на всеки 10к по 4 л масло ...това много ме дразнеше ...И тъй докато един ден генератора не взе да ми прави проблеми и се наложи да го свалям ,откачих кората под двигателя и какво да видя цялата омазана здраво в масло ,а видимо отгоре( не съм гледал бегло) оглеждах за течове обстойно отгоре и отдолу нямаше докато не свалих кората ...От капака на клапаните откъм шофьорския край ,отзад тапата и отпред под обтегача има един гумен полумесец... олива здраво ,зад ангренажа има ламарина покрай нея и блока от там тече върху хидравличната помпа и задния край на шайбата на компресора на климатика ...пистовия ремък чисто сух няма видими следи от масло . Шайбата като го завърта назад ,всичко омазано в масло .Смених гарнитурата и тапите изчистих мизериите от масла и о чудо разхода падна наполовина ...домързя ме да сменя гарнитурата и на другата глава макар ,че и от там се виждаше леко омасляване ,но съм сигурен ,че след като я сменя  още ще намалее разхода на масло .

Гарнитурата беше станала като кокал ...явно не бе сменяна никога и от температурата се бе спекла едвам я разлепих и от ъглите  бе протекла  също...сега се каня да сменя и на другата глава ,но кога ще е не знам ...

 

Сега като гледам темата доста се отклоних от същината и за което се извинявам и съжалявам, но не можах да се сдържа и аз да не си излея душата :) ...

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харчила ми е 1.5 за 10000км на колкото сменям обикновено масло, като половината от това количество го изхарчи на отиване към Австрия в 42 градуса жега. На връщане беше около 30-33 градуса и не беше пипнала никакво масло. На дълго като я юрках го пипаше маслото, градско не е имало никакви драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за мнението на 150hp! И при мен гори под 2 л на 10000 км, а доколкото знам, този двигател е конструиран да гори малко масло. Основния проблем на колите с този мотор, е че са преексплоатирани и е почти невъзможно да се намери читава :(

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, robobug said:

 

Забравяш друг път. Ако бяха вечни нямаше да има нужда от смяна:)

Ето темата в audizine: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/414598-B6-B7-S4-Timing-Chain-FAQ-Information-Discussion-Thread

 

Ремък(с ролки) на S3, за да се налага смяна на 60к км, струва около 200лв.

 

Какво трябва да видя в тази тема от линка? Ако може по -конкретно... :huh:

Ето какво пише: 

Does this failure happen to all of the B6/B7 S4's?
The short and sweet answer is NO. Out of the thousands of S4's sold between the various platforms, only a small percentage of these cars have seen catastrophic failure resulting in service. However, although only a small number, it is something to consider and think about when purchasing this vehicle. 


Може и да не се наложи въобще такъв ремонт...

Ако се наложи -  "бананите" и обтегачите имат нови ревизии и се твърди, че нямат проблем...

Не знам някой да ги е сменил и после да се е счупил новият обтегач!

А за вариаторите има алтернатива от JHM  - двата на цената на един... но това са вече по-редки случаи при много карани коли.

 

На S3ката ремъци и ролки си и сменям винаги на 60к... като не ползвам най-евтините части, нито най-скъпите...  реално може и 80-90к да изкара... ама може и да не изкара ;) 

Последния път пистовия ремък който уж си беше GAtes се разпадна на около 65к км

 

В заключение ще кажа, че за мен S4 B6/7 е далавера, защото е най-лекото купе с атмосферен 4,2 - съответно има приемлив вървеж и разход около 16-18/100 бензин... с прилични екстри са повечето... от тези години няма каква кола да вземеш на сходна цена с V8 мотор и/или приблизителна мощност която да харчи по-малко и да върви повече...  

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V8 e в Е9х далеч от коментираните цени и години спрямо Б6/7 ... най-евтините почват към х4 спрямо коментираната обява в първия пост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...