Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

Имах Мазда ЦХ-3 2016 CVT кутия нямаше такива неудобства... не казвам проблеми защото не мога да ги класифицирам като такива...все пак аудито ми е на 3 месеца .Дразнещо е ...лошото е че не искам да свиквам с това ...все пак имам 4,5 год гаранция още...ако не го оправят ще ги накарам да ми сложат ръчна кутия...хахахах

...или не знам дали защото ми е по тежък кракът и я карам  на "динамик" а жената на ауто режим и не и са любими задръстванията и като се кача аз... се само адаптира . 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 398
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това също питах Мишо. Отговрът е - при него беше дошла А7 стояла час така. Кутият била отишла напълно. Извод - не го препоръчва въобще.
Потвърждавам, преди месец бях при Мишо и той също ми препоръча на N на светофар.

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/14/2019 at 8:07 AM, P_PETKOV said:

8 степенната кутия на ZF е с хидротрасформатор или иначе казано нищо общо с S-tronic

По- новите S-tronic (2016-2018)са с 8 скорости и са пак с 2 съединителя, а не с хидротрансформатор и доколкото знам са с по-качествени съединители и не са толкова проблемни....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Априори знае :D То и S-Tronic-а си е супер кутия като е до пет години и под един милион километра, ама докато стигне тука става мултитрошляк :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оууу виждам че трее да спра да си карам навеса ,че както е подминал 200к едва ли и остава много на таа кутия и ше ми напрай беля некъде по пътищата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вози се няма страшно това са горублянски 28 000  до 200 имаш време. Мен не ме радва нещо тая кутия единствено,че държи много ниски обороти и непрекъснато трябва да ръчкам предавка нзад.

Just now, moto_fan написа:

Оууу виждам че трее да спра да си карам навеса ,че както е подминал 200к едва ли и остава много на таа кутия и ше ми напрай беля некъде по пътищата :hilezh:

 

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да въртите едни и същи неща.

Като стане проблем с кутията трябва да имате в джоба 6000лв заделени,ремонтирате при правилния сервиз и карате!

Всякакви други неща от рода ще сменя само това или онова и ще ми се размине ,водят до втори и трети ремонт.

 

Редактирано от icebobo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

виждам, че по-назад в темата съм цитиран, че кутията не трябва да се оставя на D много време... 

тази информация я имам директно от Мишо ...когато стоим повече време напр. на светофар е добре да се оставя на N или P.

Издевателства не се препоръчват, но ако се наложи въртене на гуми, стръмно изкачване е хубаво да се прави на големия съединител (нечетни скорости) и с изключено esp.

С-троника си е ръчна кутия с роботизирано управление.

Според мен да я оставиш спряла на D или аутохолд е равносилно да я държиш спряла на полусъединител...вижте моментната консумация при спряла кола на N или P и я сравнете с D.

между N и P разликата е, че на Р има и механично зацепване (едно чопче).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой да се е сблъсквал със следния проблем : gearbox overheating. Adopt driving style. Обикновенно излиза след около 15-20 мин градско каране в задръстване и изчезва след 2 секунди. Не винаги. На дълъг път няма проблеми. Държа я на D когато съм спрял на кръстовище или в трафика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ще стане. Четох че ако не е достатъчно илине в повече можело да дава такава грешка. Ще и направя една диагностика и ако не се окаже някой сензорче ще я пратя да я умуват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

520 лв + маслото. Правен е и ъпдейт на софтуера на кутията и уж адаптация.

Това обаче което е странното е че днеска ми го направи тоя проблем и като качвах един по-стръмен подход. Колата спря на байра и не искаше да помръдне докато грешката не изчезна. Наклона е от порядъка на 30 градуса. Ще се ходи в Порше като гледам. Другото което е , пробвах на различни режими на кутията ,но и на Дайнамик и на Ефишънси все едно и също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/28/2019 at 9:44 AM, fifipaldi said:

Тия потенциометри не се ли прецакваха след години експлоатация?

Не са потенциометри. Прецаква се паметта, която има определен брой цикли "запис".

 

Понеже явно има неразбиране какво (вероятно) е казал майстора - аз го разбирам така:

"ауто-холд" е функция, която държи колата на полу-съединител на наклон, без да използва спирачка. 

Примерно оставяш колата един час на някой "стоп" в Търново, на който виждаш само небето и после псуваш ВАГ каква кутия били направили и как няма да си роб на колата си.

Престоят на място на "Д" дълго време е нещо подобно, просто в лека степен.

Аз не виждам никакъв комфорт в това, да се стои 2-5-10 минути на място на полусъединител с натисната спирачка, вместо да се освободи предавката. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...