knikov Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Имах Мазда ЦХ-3 2016 CVT кутия нямаше такива неудобства... не казвам проблеми защото не мога да ги класифицирам като такива...все пак аудито ми е на 3 месеца .Дразнещо е ...лошото е че не искам да свиквам с това ...все пак имам 4,5 год гаранция още...ако не го оправят ще ги накарам да ми сложат ръчна кутия...хахахах ...или не знам дали защото ми е по тежък кракът и я карам на "динамик" а жената на ауто режим и не и са любими задръстванията и като се кача аз... се само адаптира . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 24 Март 2019 Доклад Share Публикувано 24 Март 2019 Това също питах Мишо. Отговрът е - при него беше дошла А7 стояла час така. Кутият била отишла напълно. Извод - не го препоръчва въобще. Потвърждавам, преди месец бях при Мишо и той също ми препоръча на N на светофар. Sent from my MHA-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 On 3/14/2019 at 8:07 AM, P_PETKOV said: 8 степенната кутия на ZF е с хидротрасформатор или иначе казано нищо общо с S-tronic По- новите S-tronic (2016-2018)са с 8 скорости и са пак с 2 съединителя, а не с хидротрансформатор и доколкото знам са с по-качествени съединители и не са толкова проблемни.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 От къде знаеш че са по-качествени след като са още на по 1, 2 и 3 години? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Априори знае То и S-Tronic-а си е супер кутия като е до пет години и под един милион километра, ама докато стигне тука става мултитрошляк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Тая кутия издържа едва 100к, какво остава за повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Издържа 100К ако я не я поддържаш или ако не ти сменят дефектната такава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Иначе да се возиш на такава кутия е уникално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Оууу виждам че трее да спра да си карам навеса ,че както е подминал 200к едва ли и остава много на таа кутия и ше ми напрай беля некъде по пътищата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Сигурно се има предвид 200 000 без смяна на маслото в кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 (Редактирано) Вози се няма страшно това са горублянски 28 000 до 200 имаш време. Мен не ме радва нещо тая кутия единствено,че държи много ниски обороти и непрекъснато трябва да ръчкам предавка нзад. Just now, moto_fan написа: Оууу виждам че трее да спра да си карам навеса ,че както е подминал 200к едва ли и остава много на таа кутия и ше ми напрай беля некъде по пътищата Редактирано 25 Март 2019 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 (Редактирано) Няма какво да въртите едни и същи неща. Като стане проблем с кутията трябва да имате в джоба 6000лв заделени,ремонтирате при правилния сервиз и карате! Всякакви други неща от рода ще сменя само това или онова и ще ми се размине ,водят до втори и трети ремонт. Редактирано 26 Март 2019 от icebobo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 Здравейте, виждам, че по-назад в темата съм цитиран, че кутията не трябва да се оставя на D много време... тази информация я имам директно от Мишо ...когато стоим повече време напр. на светофар е добре да се оставя на N или P. Издевателства не се препоръчват, но ако се наложи въртене на гуми, стръмно изкачване е хубаво да се прави на големия съединител (нечетни скорости) и с изключено esp. С-троника си е ръчна кутия с роботизирано управление. Според мен да я оставиш спряла на D или аутохолд е равносилно да я държиш спряла на полусъединител...вижте моментната консумация при спряла кола на N или P и я сравнете с D. между N и P разликата е, че на Р има и механично зацепване (едно чопче). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 На N! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 Още някой да го напише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 (Редактирано) Може и на R ,стои обратно напъната и кутията си почива! Редактирано 3 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 28 Март 2019 Доклад Share Публикувано 28 Март 2019 Всеки сам решава как да експлоатира автомобила си;) Просто потвърдих казаното от Мишо! Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Колеги някой да се е сблъсквал със следния проблем : gearbox overheating. Adopt driving style. Обикновенно излиза след около 15-20 мин градско каране в задръстване и изчезва след 2 секунди. Не винаги. На дълъг път няма проблеми. Държа я на D когато съм спрял на кръстовище или в трафика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Нещо прегрява и това най-вероятно са съединителите. Колата с правилното масло ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Да. Сменяно е преди 300 км в Порше Варна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Ми карай им я обратно за рекламация. Пък каквото излезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Така ще стане. Четох че ако не е достатъчно илине в повече можело да дава такава грешка. Ще и направя една диагностика и ако не се окаже някой сензорче ще я пратя да я умуват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 Малко OFF, но каква е цената на смяната в Порше, и какво включва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 520 лв + маслото. Правен е и ъпдейт на софтуера на кутията и уж адаптация. Това обаче което е странното е че днеска ми го направи тоя проблем и като качвах един по-стръмен подход. Колата спря на байра и не искаше да помръдне докато грешката не изчезна. Наклона е от порядъка на 30 градуса. Ще се ходи в Порше като гледам. Другото което е , пробвах на различни режими на кутията ,но и на Дайнамик и на Ефишънси все едно и също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Април 2019 Доклад Share Публикувано 1 Април 2019 On 3/28/2019 at 9:44 AM, fifipaldi said: Тия потенциометри не се ли прецакваха след години експлоатация? Не са потенциометри. Прецаква се паметта, която има определен брой цикли "запис". Понеже явно има неразбиране какво (вероятно) е казал майстора - аз го разбирам така: "ауто-холд" е функция, която държи колата на полу-съединител на наклон, без да използва спирачка. Примерно оставяш колата един час на някой "стоп" в Търново, на който виждаш само небето и после псуваш ВАГ каква кутия били направили и как няма да си роб на колата си. Престоят на място на "Д" дълго време е нещо подобно, просто в лека степен. Аз не виждам никакъв комфорт в това, да се стои 2-5-10 минути на място на полусъединител с натисната спирачка, вместо да се освободи предавката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване