Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Преди 7 часа, CVT написа:

Не е от гумите. Рънфлат са по-тежки и вдигат разхода само когато има много спиране и тръгване. След като имаш висок разход на чисто извънградско каране на автопилот е от нещо друго.

 

Там е работата че не винаги мога да поддържам тази скорост, а постоянно газ спирачка и пак газ...

Днес карах 160 продължително и разхода слезе на 8.2 за 100 км дали съм натиснал 3-4 пъти спирачките , явно този мотор трябва да се кара по бързо...

Дюзите ги проверих на стенд след като я купих са си в норма.

Според мен има и от кофти дизел.

Зареждах Марешки и Шелл колата върви мудно...

Вчера и сложих на Газпром - коренна промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Нормално при 160 км/ч гори много повече от 120 км/ч, какъвто и мотор да е. Това е просто физика. Ако ти гори повече при 120 км/ч, значи има някакъв проблем.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Paco_vn: аз пък от шел vpower съм много доволен и dpf регенерира по-рядко с този дизел - последният път направи цели 2500км без регенерация.

 

@zdrash, @ionov: бяхте прави защо не ми работи отварянето с ръка на багажника - скъсано кабелче :) Но аз съм дебела глава и си внуших, че е кодинг или нещо софтуерно...Днес за 15 минути го фикснах. При горния гумен маркуч, точно където влиза във вратата на багажника - един напълно скъсан - точно този за бутончето за отваряне, 3 пред скъсване.

7E762C63-E6A1-41A8-962F-2D4F1FDB15DF.jpeg.4d69826617614b69ff97f6c226335dd1.jpeg

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изолирай и напуканите или направо ги подмени, че допрат ли се един до друг заминават цели модули.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изолирах ги, сложих термошлаух, малко изолирбанд, добре се получи, ще видим :)

и във фаровете имаше такива, правих ги преди 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, OvivO said:

@Paco_vn: аз пък от шел vpower съм много доволен и dpf регенерира по-рядко с този дизел - последният път направи цели 2500км без регенерация.

 

@zdrash, @ionov: бяхте прави защо не ми работи отварянето с ръка на багажника - скъсано кабелче :) Но аз съм дебела глава и си внуших, че е кодинг или нещо софтуерно...Днес за 15 минути го фикснах. При горния гумен маркуч, точно където влиза във вратата на багажника - един напълно скъсан - точно този за бутончето за отваряне, 3 пред скъсване.

7E762C63-E6A1-41A8-962F-2D4F1FDB15DF.jpeg.4d69826617614b69ff97f6c226335dd1.jpeg


Според мен режи отнякъде кадето не се прегъва и снаждаш

Намираш си кабели с истинска сликонова изолация - тя не се пука.
На 80-ката преди 15 години в чудо се видях от такъв проблем на багажника:
изолирам запоявам и термо - след 2 месеца е пак прекъснат и така 5 пъти - там се огъва и всякаква друга изолация го къса много бързо.
Родих се като намерих кабели от печка - меки - снадих на 60 сантиметра - отдялече на прегъвката запоих и изолирах на прав участък който не мърда и ... още я карам колата

 

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата от лифт до динамик е 20 мм.(НЕолроад моделите)

 

Това поставя една тема, ако някой има идеи. И на мен ми е мерак, да направя тази разлика по-голяма. Например 40 мм.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, като си направиш калибрация сваляш или дигаш общо колата, но разликата между най-ниско и най-високо си остава 20 мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става, с калибрация не може да разшири диапазона. С калибрация можеш да я направиш да е по-висока или да е по-ниска, но  разликата между двете положения се запазва. При алроада разликата е по-голяма, което идва от модула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, мисля че със смяна на модул ще стане - 5 нива и по голям клиърънс. Аз съм така, мисля че колата така е излязла от завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Evgeni K. написа:

разликата между най-ниско и най-високо си остава 20 мм

 

Хмм сигурен ли си, че между lift и dynamic е само 20мм ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това го бях гледал в някой от SSP тата мисля. На А8 беше 27мм. На олроад не знам. Ако там е объркано...незнам. Но със сигурност не е просто дочуто от някъде.

Последната ми идея е, ако намеря модул, да му копна еепрома да видим, дали няма стане олроад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, под капачката на резервоара има ли отводнителен отвор? При мен има някаква дупка, но постоянно се завирява след автомивка и трябва да попивам вода. Сигурно и при обилни дъждове ще се пълни по същия начин. Опитвах да бръкна вътре, но не искам да ръгам агресивно за да не скъсам канала, ако има такъв. Някой чистил ли е там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Evgeni K. написа:

Разликата от лифт до динамик е 20 мм.(НЕолроад моделите)

 

Това поставя една тема, ако някой има идеи. И на мен ми е мерак, да направя тази разлика по-голяма. Например 40 мм.

30mm е от Lift до Dynamic...

Air suspention levels.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

25 minutes ago, Gangbango said:

Колеги, под капачката на резервоара има ли отводнителен отвор? При мен има някаква дупка, но постоянно се завирява след автомивка и трябва да попивам вода. Сигурно и при обилни дъждове ще се пълни по същия начин. Опитвах да бръкна вътре, но не искам да ръгам агресивно за да не скъсам канала, ако има такъв. Някой чистил ли е там?

чистил съм, надолу е гумено, с тел по-твърда и внимателно все пак и го отпуших, запушва си се с времето.

трябва и да е дълга сравнително, поне 30 см

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм го гуменото мъркуче, като свалях подкалника. Ама все си мислех, че е за изпаренията на разервоара. Ще трябва и аз да го прочистя значи, защото и при мене се завирява около капачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,може ли да се провери в какво състояние е веригата на 2.4 бензин?В смисъл четох някъде,че с VCDS може да се видят градуси на обтегача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...