Paco_vn Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Преди 7 часа, CVT написа: Не е от гумите. Рънфлат са по-тежки и вдигат разхода само когато има много спиране и тръгване. След като имаш висок разход на чисто извънградско каране на автопилот е от нещо друго. Там е работата че не винаги мога да поддържам тази скорост, а постоянно газ спирачка и пак газ... Днес карах 160 продължително и разхода слезе на 8.2 за 100 км дали съм натиснал 3-4 пъти спирачките , явно този мотор трябва да се кара по бързо... Дюзите ги проверих на стенд след като я купих са си в норма. Според мен има и от кофти дизел. Зареждах Марешки и Шелл колата върви мудно... Вчера и сложих на Газпром - коренна промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 (Редактирано) Нормално при 160 км/ч гори много повече от 120 км/ч, какъвто и мотор да е. Това е просто физика. Ако ти гори повече при 120 км/ч, значи има някакъв проблем. Редактирано 13 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 (Редактирано) @Paco_vn: аз пък от шел vpower съм много доволен и dpf регенерира по-рядко с този дизел - последният път направи цели 2500км без регенерация. @zdrash, @ionov: бяхте прави защо не ми работи отварянето с ръка на багажника - скъсано кабелче Но аз съм дебела глава и си внуших, че е кодинг или нещо софтуерно...Днес за 15 минути го фикснах. При горния гумен маркуч, точно където влиза във вратата на багажника - един напълно скъсан - точно този за бутончето за отваряне, 3 пред скъсване. Редактирано 13 Март 2021 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Изолирай и напуканите или направо ги подмени, че допрат ли се един до друг заминават цели модули. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 изолирах ги, сложих термошлаух, малко изолирбанд, добре се получи, ще видим и във фаровете имаше такива, правих ги преди 2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ionov Публикувано 13 Март 2021 Доклад Share Публикувано 13 Март 2021 Бързи, смели, сръчни...идеалната занимавка за днешният ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 (Редактирано) 19 hours ago, OvivO said: @Paco_vn: аз пък от шел vpower съм много доволен и dpf регенерира по-рядко с този дизел - последният път направи цели 2500км без регенерация. @zdrash, @ionov: бяхте прави защо не ми работи отварянето с ръка на багажника - скъсано кабелче Но аз съм дебела глава и си внуших, че е кодинг или нещо софтуерно...Днес за 15 минути го фикснах. При горния гумен маркуч, точно където влиза във вратата на багажника - един напълно скъсан - точно този за бутончето за отваряне, 3 пред скъсване. Според мен режи отнякъде кадето не се прегъва и снаждаш Намираш си кабели с истинска сликонова изолация - тя не се пука. На 80-ката преди 15 години в чудо се видях от такъв проблем на багажника: изолирам запоявам и термо - след 2 месеца е пак прекъснат и така 5 пъти - там се огъва и всякаква друга изолация го къса много бързо. Родих се като намерих кабели от печка - меки - снадих на 60 сантиметра - отдялече на прегъвката запоих и изолирах на прав участък който не мърда и ... още я карам колата Редактирано 14 Март 2021 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 ако се повтори в кратък срок, ще си направя рекламация на труда и ще мисля друг вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 (Редактирано) При въздушното окачване на режим dynamic с колко милиметра се снижава колата? 30 или повече... ? Редактирано 14 Март 2021 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 (Редактирано) Разликата от лифт до динамик е 20 мм.(НЕолроад моделите) Това поставя една тема, ако някой има идеи. И на мен ми е мерак, да направя тази разлика по-голяма. Например 40 мм. Редактирано 14 Март 2021 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Чудил съм се ако се заиграе някой със калибрацията, дали няма да се свали повече от 20мм.?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Не, като си направиш калибрация сваляш или дигаш общо колата, но разликата между най-ниско и най-високо си остава 20 мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Не става, с калибрация не може да разшири диапазона. С калибрация можеш да я направиш да е по-висока или да е по-ниска, но разликата между двете положения се запазва. При алроада разликата е по-голяма, което идва от модула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Да, мисля че със смяна на модул ще стане - 5 нива и по голям клиърънс. Аз съм така, мисля че колата така е излязла от завода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 При мен разликата е два пръста и половина, което е около 4-5cm. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Преди 3 часа, Evgeni K. написа: разликата между най-ниско и най-високо си остава 20 мм Хмм сигурен ли си, че между lift и dynamic е само 20мм ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Да, това го бях гледал в някой от SSP тата мисля. На А8 беше 27мм. На олроад не знам. Ако там е объркано...незнам. Но със сигурност не е просто дочуто от някъде. Последната ми идея е, ако намеря модул, да му копна еепрома да видим, дали няма стане олроад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Поправям се: А8 е 45 мм общо, така че инфото е грешно. Сега ще търся за 4ф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Колеги, под капачката на резервоара има ли отводнителен отвор? При мен има някаква дупка, но постоянно се завирява след автомивка и трябва да попивам вода. Сигурно и при обилни дъждове ще се пълни по същия начин. Опитвах да бръкна вътре, но не искам да ръгам агресивно за да не скъсам канала, ако има такъв. Някой чистил ли е там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Преди 15 часа, Evgeni K. написа: Разликата от лифт до динамик е 20 мм.(НЕолроад моделите) Това поставя една тема, ако някой има идеи. И на мен ми е мерак, да направя тази разлика по-голяма. Например 40 мм. 30mm е от Lift до Dynamic... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 25 minutes ago, Gangbango said: Колеги, под капачката на резервоара има ли отводнителен отвор? При мен има някаква дупка, но постоянно се завирява след автомивка и трябва да попивам вода. Сигурно и при обилни дъждове ще се пълни по същия начин. Опитвах да бръкна вътре, но не искам да ръгам агресивно за да не скъсам канала, ако има такъв. Някой чистил ли е там? чистил съм, надолу е гумено, с тел по-твърда и внимателно все пак и го отпуших, запушва си се с времето. трябва и да е дълга сравнително, поне 30 см Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Мерси за бързия отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Виждал съм го гуменото мъркуче, като свалях подкалника. Ама все си мислех, че е за изпаренията на разервоара. Ще трябва и аз да го прочистя значи, защото и при мене се завирява около капачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kristofer Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 Здравейте,може ли да се провери в какво състояние е веригата на 2.4 бензин?В смисъл четох някъде,че с VCDS може да се видят градуси на обтегача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Март 2021 Доклад Share Публикувано 15 Март 2021 имаш ли я колата или ще правиш оглед? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts