Jump to content

Зимните гуми от ниския ценови клас....



Recommended Posts

Ужасно грешни изводи си правиш за гумите.

Тези дето не се износват и са за 40 лева дали не са на "семнаисе" лета и да са толкова спекли че да са на камък?

Е как да се изтърка (износи) гума която няма никакво сцепление (триене) с асфалта?

Една гума не се състой само от дълбочина на протектор.

Ако беше така на пистата нямаше да хвърлят гуми за състезание нищо че са на 300 километра.

При условие че караме коли средно под сто коня то гума над 130-140 лева надали си струва с оглед на възможностите на автомобила и неговото предназначение.

Второ лято карам с ама баш с измислени гуми уж под шапката на голяма фирма, до сега не са ме подвели нито веднъж в ситуация.

Макар ситуация да е разтегливо понятие......... абе когато е трябвало са спирали :hilezh: .

Лично убеждение за мен е че два-три сезона са достатъчни за комплект гуми.

След това някой друг да си чупи главата с тях.

Това го осъзнах след два леки удара с моята кола, ако бяха нови гуми нямаше да ги има тея моменти (колата щеше да спре убеден съм).

Един път на мокро с летни гуми втора употреба и неясен дот и втори път със зимни гуми с дълбок грайфер ама на пет зими :) .

Аз също нямам двеста лева за гума но и нямам намерение и да купувам такава за кола която няма как да използва пълноценно такъв клас гума.

Като купувам гума гледам да е поне не най-евтината възможна нова такава предлагаща се на пазара.

има доста вярно в думите ти... ама то си ни е така всичко на нас... цивилизацията хвърля а ние в България се кефим като циганче на сметище... всичко ни е изхвърлено от някъде... колите са ни хвърлени щото ... стават все още ама има и по добри ... така го караме и с гумите... ако седнем да го гледаме толкоз прецизно ... и тая кола на 20 години не може да ти даде сигурност щото спирачните тръбички да кажем не са пипани ... в накои случаи дори спирачните маркучи не са пипани ... да не говорим още колко важни части си стоят оригинални от как е излезнала колата от завода и кой знае кога ще издадат багажа :) и тъй като сме сиромаси ... залагаме на късмета.

за тия спеклите гуми ... се сещам закво говориш ... миналото лято си взех за мерцедеса (който вече не съществува :) ) 2 мишелин пилот за по 25 лева парчето (за които си мислех че цената е такава щото бяха поизносени ама уви) :respekt: и след няколко въртенета забелязах как гумата направо сякаш се чупи и къса на цели парчета .... та така... докъто не опрем до положение да се опаричим и да можем да си позволяваме нови маркови гуми ще се задоволяваме с отпадъците на хората... до тогава... като се качим в колите прекръстваме се 3 пъти и чак тогава тръгваме :) малко писимитично звучи ама ... такава я виждам аз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 340
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имаш ли поне някакъв факт изобличаващ кетайците или е само приказка от познат?

Е, ако питаш дали имам копия на документи доказващи факта, разбира се, че нямам, а и не ми трябва. Но е факт, че марката е предназначена за Хърватска, Сърбия, Македония, Косово и май друга имаше. Но наистина този вид "марки" стоки в БГ особенно, е доста разпространен. Вкарваш нещо, под твоя марка, а то се произвежда под оше сигурно 10 други марки. Почти винаги това ниско качествени китайски стоки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има доста вярно в думите ти... ама то си ни е така всичко на нас... цивилизацията хвърля а ние в България се кефим като циганче на сметище... всичко ни е изхвърлено от някъде... колите са ни хвърлени щото ... стават все още ама има и по добри ... така го караме и с гумите... ако седнем да го гледаме толкоз прецизно ... и тая кола на 20 години не може да ти даде сигурност щото спирачните тръбички да кажем не са пипани ... в накои случаи дори спирачните маркучи не са пипани ... да не говорим още колко важни части си стоят оригинални от как е излезнала колата от завода и кой знае кога ще издадат багажа :hilezh: и тъй като сме сиромаси ... залагаме на късмета.

за тия спеклите гуми ... се сещам закво говориш ... миналото лято си взех за мерцедеса (който вече не съществува :respekt: ) 2 мишелин пилот за по 25 лева парчето (за които си мислех че цената е такава щото бяха поизносени ама уви) :) и след няколко въртенета забелязах как гумата направо сякаш се чупи и къса на цели парчета .... та така... докъто не опрем до положение да се опаричим и да можем да си позволяваме нови маркови гуми ще се задоволяваме с отпадъците на хората... до тогава... като се качим в колите прекръстваме се 3 пъти и чак тогава тръгваме :) малко писимитично звучи ама ... такава я виждам аз

Психика на човека е това дето го описваш.

Аз ако не съм сигурен в колата не тръгвам, било то лична или служебна.

Може да попиташ началника ми защо за няма и година е налял в части и консумативи Х хиляди лева.

В автомобил очакващ се от него да е безкомпромисен в пътуваният от точка А до точка Б и обратно, независимо от пробега.

Не е идеята да се кръстим дали ще ни закара камо ли да ни върне.

Идеята е да се смени дадения консуматив преди са се предаде на времето а то не прощава.

Ако не можеш да поддържаш дадена машина било то кола, моторен трион или косачка абе квото се сетиш по-добре не го купувай.

Алтернативи има я рейса я секача на дърва и т.н

Най-ценното за една машина е редовно да я обслужваш, и ефекта е поразителен.

Ако си човек дето не му се занимава я от не знание или мързел то тогава има други срещу заплащане оправят счупеното.

Предполагам ме разбра, че малко клиширано стана :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то е ясно това... ама пак всичко опира до парите :)

това с кръстенето е образно казано :) но нали се сещаш че нищо 100% сигурно няма в тоя живот... дори здрава част я гледаш и ей там ще ти издаде багажа...

просто всичко опира до това колко имаш възможност да отделиш :box:

щом си такъв че всичко трябва да ти е изправно на макс (което е много хубаво) ако знаеш на кво нещо съм се возил 9 месеца и по какъв начин съм го карал ... ще ти побелее косата :) и все си мисля че до някъде тая несигурност е хубава ... винаги карам с 1 на ум ... не се отпускам и не се доверявам нито за миг на колата каквато и да е тя :)

айде стига че много ОФФ стана :) мисля че се разбрахме кой за какво говори :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами метода е следния: в завод в китай се произвеждат гуми зимни, летни по 1-2-3 модела, от тук се обаждат - "искаме гуми", от там казват "какви шарки какво да пише", българите "ами сега зимни да се казват "Сава". Хоп и готово. Това ми го казва много близък човек до вносителя. Преди време имах Сава Трента, такива повече няма да си купя, ама тогава много спешно ми трябваха зимни гуми на добра цена, а и не знаех за цепията. Не съм наясно с гумите, но метода е много сходен аналог в областта на моята професия (който метод аз НЕ използвам), затова съм съвсем способен да го повярвам.

А кой е този вносител,ще ни светнеш ли?Аз карам втора зима със САВА и не са ме подвели досега.И не мислиш ли,че ако някой си поръча на китайците гуми,ще иска да са от някоя по-известна марка?А и в класацията на ADAC Савата беше по напред от Дебицата,това за миналата година говоря.Не казвам,че савата е най-добрата гума,но предпичитам нова такава пред 4-5 годишен Мишлен примерно.Все пак си возя семейството в тази кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се въздържа да кажа кой е, защото имам някои разбирания за етичност. Щом ти си доволен, добре. Всеки има свое мнение и всеки трябва да уважава чуждото. Аз просто споделих нещо което знам, както и това, че съм ги ползвал и изобщо не съм доволен. 10 годишната Нокиа (не Нокиан), с почти изтъркан протектор и остаряла гума, се държеше по-добре. Но си беше докарана от Германия с колата и предполагам някъде там произведена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Добрич, сервиз Примекс се казваше, мисля имаше акция, който е от там ще каже... имаше Пирели, Гудиър и Дънлоп 195/65/15 всичко на под 115,-лв/гума в тази цена и монтажа. Нексен с дупки за шипове (мисля се продават и в скандинавските страни и САЩ), Корморан на 82,- лв/гума също с монтажа! Не карам много, но новата гума си е нова, Лятото с нов Гудиър, но за спорадичните ми пътувания през зимата и Нексен-а мисля ще се справи и го взех, а на тази цена и за 2 години е добре. Пък после може и колата да се продава... :bia:

Редактирано от Daxmann
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора зима съм с Debica Frigo 2 и на сняг нямам проблеми.Лошото е,че едната не може да се балансира,както трябва.Не е от майсторите,защото като сложа летните не ми тресе волана.Още като нова си беше така.

И още нещо,за китайските гуми дето толкова се разискват по всички авто форуми.Преди 3 г. карах с едни мисля,че бяха Maxxis Wintermax или нещо подобно,та тези гуми си бяха железни направо.Никакви проблеми нямах с тях и най-важното е,че се балансираха.И за цена от 65 лв.за гума си бяха перфектни,но за съжаление от тогава не съм виждал такива,така че не всичко китайско е боклук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех на приятелката ми 175/65/14 KLEBER KRISALP-HP2, пробвах ги на сняг доста добре се държат, на лед не съм ги пробвал още.

ДОТ-а на гумите е с букви и цифри някой може ли да ми обясни как мога да го прочета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех на приятелката ми 175/65/14 KLEBER KRISALP-HP2, пробвах ги на сняг доста добре се държат, на лед не съм ги пробвал още.

ДОТ-а на гумите е с букви и цифри някой може ли да ми обясни как мога да го прочета.

имаш 4 цифри

първите 2 са седмицата,в която са произведени,а вторите две годината

пример: 0908 - 9 седмица на 2008-а година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добра цена си барнал

това с отстъпка ли е или не?

да, имат 15% отстъпка.

Отстъпката е на всички гуми не само за клебера и не специално заради мен !!!

при интерес може да проверя и за други марки гуми...

1224199t.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после барнах сняг с DEBICA FRIGO 2 195 65 15" чисто нови 4бр., доволен съм за сега, излезнах от не почистено място, опитвах се да се върта по завойте не ще, явно по-висока скорост иска, но не и в града, ще ги тествам на широко място и ще кажа как е. Карането зимата на сняг със зимни гуми, много добро преживяване за мен, а щом колата е с предно предаване кефа е сигурен.

Редактирано от raiders
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм с Дебика и Фулда на 15-ки, фулдата предполагам е по добрата но не усетих кой знае ква разлика. Клебер и Тигар съм карал на 13-ки и са екстра, клебера ми се стори по мек, по не става за каране в топло време. Сичките тия са един дол дренки за мене като сцепление и по важно е коя е по добре откъм износване и другите фактори... Карал съм обаче и и мишелин примаси алпин и мишенил пилот алпин и просто вече навлизаме в друга галактика.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sava Eskimo е много добра гума минах 1000км в тежки зимни условия и за пореден път останах много доволен. За сравнение където другите караха с 10км/ч аз карах с 90км/ч а на заснежена магистрала с 120-130км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия дни пробвах мойте клеберки и мога да кажа че са перфектни (както сигурно всяка нова гума) мога да кажа че днес минах през "ада" с тях, някъде около 15 км карах през снегонавявания от около 20 см...20 + см -ужассссс, мислех че ще остана там ;) но гумите ме изтеглиха :steinigung:

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после барнах сняг с DEBICA FRIGO 2 195 65 15" чисто нови 4бр., доволен съм за сега, излезнах от не почистено място, опитвах се да се върта по завойте не ще, явно по-висока скорост иска, но не и в града, ще ги тествам на широко място и ще кажа как е. Карането зимата на сняг със зимни гуми, много добро преживяване за мен, а щом колата е с предно предаване кефа е сигурен.

от днес и аз съм с чисто новички DEBICA FRIGO 2 :bia: тествах ги на паркинга на Арената и просто са супер, никакво занасяне, спира супер... абе като цяло гумичките са супер :hilezh: не достигнаха средствата за Малоя от Коко, но и тия са екстра :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм с Дебика и Фулда на 15-ки, фулдата предполагам е по добрата но не усетих кой знае ква разлика. Клебер и Тигар съм карал на 13-ки и са екстра, клебера ми се стори по мек, по не става за каране в топло време. Сичките тия са един дол дренки за мене като сцепление и по важно е коя е по добре откъм износване и другите фактори... Карал съм обаче и и мишелин примаси алпин и мишенил пилот алпин и просто вече навлизаме в друга галактика.

За това ли мишелина по тестовете хич го няма последните 2 години? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих към 400 км на Фулдите на лед и сняг също и можем да кажем,че са страшни.Само дето не са от най-евтините щото размера ми 215/55/16 е 250 лева парчето :hilezh: На лед,тръгвам и спирам.Захапват яко на утъпкан и неутъпкан сняг.На сухо и мокро също се държат страшно добре.Тихи са.

Модела обаче не е Монтеро,а Карат Супремо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле ти си ги сцепил от каране :hilezh: Мини поне 10 000 км и тогава обощавай.

Ангел дава първи впечатления ве сраля, то има сняг от 1 седмица, кога да ги навърти тия 10К, олигофрен!

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...