baba Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Аз и на мотора турбината не чувам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Аз и на мотора турбината не чувам.Колега, значи ли, че при теб на "D" и на "S" шума от мотора, респ. кутията е еднакъв? Защото аз си мисля, че освен разлика в оборотите на двигателя има разлика и във звука, който въобще произвежда колата. Поне при мен е така и се опитвам да разбера дали това е нормално. Сега се сещам, че би могло да се проверят и споделят малко живи данни от ГНП например, в различните режими на кутията. Ако някой има инфо в тази посока, моля нека сподели.П.П: Ако не се лъжа, в голямата тема за 4F споделяше намерение за подмяна на кутията. Стори ли го в крайна смекта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eller Публикувано 13 Април 2012 Доклад Share Публикувано 13 Април 2012 И аз искам да използвам темата за едно питане. Колата е Б6 2,5 куатро автомат. На 2-3 пъти напоследък ми направи впечатление, че на червен светофар, докато чакам при работещ двигател на Д и крак естествено на спирачката се чува един звук на приплъзване на механични елементи, зъбчати колела или нещо такова някъде откъм под педала, цялата предница леко притриса и леко има вибрации на самия педал на спирачката. Да може би има малко придръпване при смяна на скоростите особено на студен двигател, докато я карам, но не мога преценя дали е в рамките на нормалното понеже не съм карал други автоматици. За мен поне е ОК като динамика при ускорение. Маслото на скоростната кутия се каня да го сменя откакто съм я взел, досега съм и навъртял около 30000км, та мисълта ми е дали тези "симптоми" трябва да ме плашат или по-скоро нямат връзка с кутията!? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eller Публикувано 15 Април 2012 Доклад Share Публикувано 15 Април 2012 И още нещо - редно ли е на наклон над 45% на Д да тръгва назад ако не подавам газ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 Да, това последното не е индикация за проблем. Първия проблем е доста странен и щом го усещаш на спирачката може да е АБС-а. Нали не бъркаш с звука от накладките когато не си натиснал силно педала на спирачката на място и колата леко помръдва напред? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 аз също не ползвам позиция N,не знам въобще в какви случаи е възможно да се ползва,ако някой знае нека сподели.А колкото до ръчната - да ,добре е на наклон да се ползва за да не се товари кутията и както вече се каза от предишен колега първо се включва на D и тогава се освобождава ръчната.Бих желал да ползвам темата за един въпрос за да не отварям нова.Зная че мултитроник-а не е надеждна скоростна кутия и често създава ядове в повечето случаи на 2.5 тди.Въпросът ми е дали на А4 Б6 1.9тди п.д 131 коня се справя по-добре или е същата работата?по-добре се справя,по-малък е въртящия момент-от там идват ядовете реално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edi Mladenov Публикувано 12 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 Колеги Карам АУДИ 90 2.3 автомат и не ми стана ясно как се проверява маслото в кутията извинявам се много също искам и да питам къде е масления филтър на кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Aз пък ползвам винаги неутрал, когато съм спрял на едно място.Просто много ме дразни подбутването на колата от автомата и я изключвам.Най-вече на светофар или в задръстване.Иначе за няколко секунди си държа там спирачката и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Колеги виждам че темата е замряла, та реших да я посъбудя. Ще си сменям маслото на скоростната кутия. Колата ми е 1997 Audi Cabriolet 2.8L с 4-степенен автоматик намерих следното масло http://www.fcpeuro.com/products/automatic-transmission-fluid-1-liters-atf1-5l Интересуват ме кодовете, които не мога да открия OE Numbers:G052162A2 , В смисъл такъв че не знам моята на A1,A2 или А6 завършва. Някой по-запознат ако може да ме светне и също така добро ли е маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Хайде и аз да използвам темата да попитам за един може би потенциален проблем. Става дума за A4 B5 2.6 с кутия 5HP19. От есента /всъщност откакто паднаха температурите/ при студено палене /след поне 10 ч престой/ се чува един особен звук откъм автомата напомнящ жуженето на развалена хидравлична помпа. След известно време звука преминава в леко потракване и после изчезва. На загрял двигател или при топло време проблема го няма. Маслото и филтъра го смениха миналата година лятото, Засега проблем с превключването няма, както и грешки, но се чудя да очаквам ли скорошни такива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Забелязах нещо странно - стържещия звук не се появява от самото палене а 10-15 секунди по-късно. След 3-4 минути на празен ход утихва, но се появява отново за кратко когато колата потегли след като двигателя направи около 2000 оборота. Утре ще ходя пак да сменям маслото, този път при доверени хора и ще сложа Кастрол, въпреки по-високата цена да видим какъв ще е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Вчера сменихме маслото и о чудо-днес нямаше и помен от звука. Първото което ни направи впечатление е, че се източиха само 4.5 л, а при пълненето кутията пое 6 /колкото и трябва/. Стария филтър беше китайски /сложих MANN/. Мога да препоръчам и маслото, Castrol въпреки че цената му се доближава до тази на оригиналнотоhttp://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9014023&contentId=7071031#7262260Веднага след смяната се усети разлика - скоростите превключват без усилие и без това да се усеща в колата. Намаля и напрежението върху колата при покой в режим D. Друг по-дребен проблем също изчезна-след движение в задръстване /респ. много загряло масло/ понякога имаше лек тласък при преминаване от D-N-R и обратно /при маневри на паркинга/-сега вече го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eltzetzo Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Здравейте колеги и предварително благодаря за отговорите.Става въпрос Пасат Б5.5 1.9 TDI, 101 кс. , скорстната кутия е автоматична (чист автомат, мисля че е 4 степенен)Карам колата от 6 месеца и това се случва за втори път. Като е на директна значително се увеличват вибрациите в купето, при превключване от D на N или от N на R се получава нещо като лек удар и колата "подскача" леко. При движение не превключва гладко, а има т.нар. удар, особено силно го усетих днес при превключване на последна предавка. След като я оставих за 2 часа всичко беше наред, превключваше изключително гладко. Интересно ми е на какво може да се дължи.Маслото и филтъра са сменявани преди 20хил. км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Възможно е подобно на моя случай да са ти сипали некачествено масло с лоши температурни характеристики или нивото да е ниско. Препоръчвам ти за всеки слуай да го смениш, особено ако не си го сменял ти предния път, а стария собственик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eltzetzo Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Баща ми караше колата преди това и той го сменя. Такъв перфекционист е, че едва ли е сложил нещо некачествено. Ще проверя нивото, надявам се, че на това се дължи и ако е малко ще долея, имам 1л. в багажника. Вече я карам няколко дни след случката и имам чувството, че превключва по- плавно и от преди. Редактирано 27 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkatajoro Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Здравейте, Карам Ауди А6 2.7 Би Турбо Ц5, преди 4 месеца смених маслото в скоростната кутия, от две - три седмици насам във върло не превключва навреме дори понякога остава на ниска предавка и трябва да преместя на по-висока от мултитроника. Може ли някой да сподели какво може да се случва? Иначе колата превключва много леко и плавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 Колега, кой е тоя би-турбо мотор 2.7 с мултитроник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkatajoro Публикувано 12 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 (Редактирано) AJK е мотора и е типтроник. Грешката е моя. Редактирано 12 Юли 2014 от jorkatajoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 А успя ли да откриеш проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkatajoro Публикувано 20 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2014 Ориентираха ме към адаптация на скоростната кутия, но все още не съм ходил до Джемини! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CM600 Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Ще напиша тука моите премеждия с автоматика може да се окаже полезно за някой. Колата в А4 Б5 с 4 степенния автомат. Симптомите, че има някакъв проблем бяха следните: при каране с ниска скорост най-вече, макар и много рядко се появяваше една вибрация все едно караш на 4-та а трябва да си на 2-ра съответно изчезваше като се вдигне малко скоростта. При изключване на двигателя притрисането което си го има по принцип, на моменти беше толкова силно, че имах чувството че двигателя ще се удари в капака Доста време не им обръщах внимание докато най-накрая прогресивно започна да се чува все по-силно едно тракане. Тракането го забелязах, че изчезва когато двигателя мине някъде около 2400 оборота - тука вече ми светна лампата в тъпата глава, че нещо е на път да се счупи много лошо и отидох в сервиза. Там след като я прослушаха ми казаха, че идва откъм маховика тоя звук и като свалиха кутията се видя много грозната гледка на разхлабените гайки и смачканите шпилки на хидротрансформатора - не му било оставало много и е щял да ги скъса... След като го оправиха горните симптоми изчезнаха напълно (само притрисането при гасене си го има ама е много по-слабо). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стоян Чанев Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Искам да попитам коя наша дейност може да повлияе негативно върху хидротрансформатора? И ако той е износен възможно ли е да се получава ритане при смяна на предавките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanlley Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Здравейте,тъй като в братският Шкода форум няма много писано по темата реших да се допитам до вас. Можете ли да ми кажете добри сервизи и разбиращи и съвестни майстори, които са наясно с автоматичните скоростни кутии. По конкретно Шкода Суперб 1.9TDI 131 к.с. тип троник. Решил съм да "освежа" маслото на кутията и да я обслужа, като цяло - но не знам КЪДЕ?!? Ще съм благодарен ако споделите, къде си обслужвате "автоматите". Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 (Редактирано) Пусни си запитването в раздела „Консумативи, масла, гуми и сервизи” - там има специална тема „Препоръчани сервизи”. Разгледай и в А6/4Ф подраздела. Редактирано 3 Септември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 13 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 Здравейте колеги,Извинявам се за въпроса ми на лаик но...не разбирам от автоматични ск.кутии.Въпроса ми е следния:Гледах една А4 2000g 1.8 - 125к.с автомат има EPSС какъв вис ск.кутия е куатро или не (защото не пише)Благодаря Ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване