opel_c20let Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Системата за двойно задвижване на БМВ xDrive става на 25 години, съобщиха от компанията вчера. Четвърт век след представянето на пазара на първите модели с нея, днес всяка четвърта баварка я използва.Към момента немският производител предлага 45 модела, при които променливото разпределение на мощността между предните и задните колела се осигурява от xDrive. В България над 53% от продадените автомобили БМВ са със задвижване на четирите колела.Двойно предаване се предлага, като допълнително оборудване и алтернатива на типичното за марката задно задвижване, от 1985 година когато става достъпно като опция в един модел от Серия 3. През 1991 година системата xDrive е въведена и при Серия 5, като по същото време се представя и електронното управление на разпределението на мощността.Със създаването на сегмента Sports Activity Vehicle (SAV) пред xDrive се откриват напълно нови перспективи, като появилото се през 1999 г. БМВ X5 впечатлява с нетипична за високопроходимите автомобили динамика. Предимствата си системата демонстрира и в БМВ Х3, което се появява през 2004 г. До замяната му с по-новия модел през тази година от модела са продадени над 600 000 екземпляра по целия свят. Малко преди това БМВ X5, чието второ поколение се произвежда от 2006 г., надхвърля границата от 1 милион продажби в световен мащаб.През 2008 година Х-гамата се обогатява от X6, а през миналата идва X1. При БМВ X1, както и при новото БМВ X3, системата xDrive може да бъде комбинирана с Performance Control, която целенасочено прилага спирачно усилие към вътрешното за завоя задно колело при същевременно увеличение на мощността осигуряват още по-спонтанно и прецизно поведение в завоите.Още по-гъвкаво е разпределението на мощността при X6, което серийно се оборудва с Dynamic Performance Control. Тя се грижи за променливото разпределение на мощността между вътрешното и външното за завоя задно колело.Източник - Дневник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 по тъп коментар на тема БМВ от тия в дневник не бях чел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 x-drive не го ли прави magna-steyr? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Ако дойде един фят панда 1.1 4х4 и ги мине и 4-те по тоя баир и ко праими ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Въпреки че Аудито първоначално доста се чуди докато тръгна, най-чисто излезна до горе то.Мисля си също, ако колите ги тестват една след друга на този заледен участък, условията след преминаването на първата кола, изобщо няма да са еднакви.При толкова буксуване снега и леда търпят промени.И все пак аз залагам на класиката при 4х4 задвивжването quattro. Без да съм пристрастен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Май БМВ-то е най-добреТва щот тез клипове са в чест на 25-ет годишнината на Х-drive Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Колкото повече електроника, толково повече проблеми с автомобила,залагам на механиката,пред електрониката /Тorsen №1 , Haldex / Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Все още търся доказателства, че има А8 без торсен (с отворен диф най-вероятно), но не намирам. 99% сигурен съм в този факт. Мисля, че Wizi преди е обяснявал и сега може да потвърди, надявам се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimo160 Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 Аз предполагам че А8-цата е с летни гуми и от там е дошъл спорът при тези бедни русначета за да се стигне и до тестване върху лед на наклон.Има само една система и тя е QUATTRO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 (Редактирано) Като е толко велика защо на ауди примерно така наречения джип е меко казано паркетник СА че е Х5 е също толко непригоден е друг въпрос Така като генерализираш неща сам се сещаш ,че истината е някъде по средата. Х са е на 25 години не е от вчера просто БМв до скоро не наблягаха на 4х4 системи просто защото не им се налагаше. Дори си позволиха в предишната петицата да не слагат въобще само в троики и х5.И защо си мислиш, че новите поколения на куатрото не гъмжат с електроника ,на ауди тва им е едно от силните неща или сигурно новите им спортни диференциали са на чисто механичен принцип кво да кажем за разпределението на мощността между осите дали не се насочиха като баварците за 60-те процента на задната ос и т.н . Верно популяризираха куатрото и то е емблематично за голяма част от хората но другите не спят и ако загледате актуални тестове се вижда ясно че нещата са тотално изравнени с мин. разлики Редактирано 23 Октомври 2010 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Оптимист, Ку Зибен-а е с раздатъчна кутия като на ЗИЛ. Няма никъф торсен. Така че сравнявай го не с проходими коли а с руски камьонетки от 2-рата световна война Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 ........Х са е на 25 години не е от вчера просто БМв до скоро не наблягаха на 4х4 системи просто защото не им се налагаше..........я ни осветли малко,щот аз знам за Х-drive,че го слагат от е46 нагоре,да не споменаваме,че на седма серия е на не повече от 1-2г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 24 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 (Редактирано) Ами явно нищо не знаеш Е30 325iX - 1986г. много добра количка.После мисля, че се слага и на Е34 (ако и това не знаеш 5та серия ). Не мисля, че Ауди 80 куатро от същите години го превъзхожда с каквото и да е. Редактирано 24 Октомври 2010 от ThugLord Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Поршето може и да е механична.Не е. Има и други клипове със същия Порш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 После мисля, че се слага и на Е34 (ако и това не знаеш 5та серия ).чак то толкова не ми и требе да знам п.п нищо не каза за 7-ма серия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 24 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Явно на 7ма серия до сега не им е трябвало. И като гледам клипчета на Е30 325ИХ ми се струва с много по-добро поведение от 80ка куатро... и въпреки това пак си е 4х4 и може да драпа зимата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimo160 Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 Бмв Е30 325 их не е никак лоша кола просто беше акцизна до скоро и затова не си заслижаваше закупуването,затова и рядко се среща по нашите пътища предполагам,а сигурно по нищо не отстъпва на куатрото за времето си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 Защо никой не споменава проблемността на Х системата при старите БМВ-та и скъпата им подръжка. quattro-то е в пъти по-безпроблемно и по-надеждно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 (Редактирано) Явно на 7ма серия до сега не им е трябвало. И като гледам клипчета на Е30 325ИХ ми се струва с много по-добро поведение от 80ка куатро... и въпреки това пак си е 4х4 и може да драпа зимата не съм съгласен колега.... аз съм карал и 325их и 80ка куатро - чудех се кое да си купя и взех 80ката... и бях много доволен докато я карах доколкото знам стария iX е с виско съединител а 80ка куатро е с торсен... затова ако пробваш това упражнение - дето си го пуснал на клипче..... с 80ка куатро ще ти е много по лесно и по-красиво .... Редактирано 25 Октомври 2010 от Jesus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 Отворени дифове има само в Ауди V8 автомат (1988 - 1994), ръчката е с Торсен. Даже не е отворен централния, а е Planetary Gear. Торсен е задния, предния е отворен...Осмицата от тия клипчета е със Торсен със сигурност, а пък спидито ще твърди, че BMW -то е по-добро дори по таван да се обърне при катеренетоАбе не твърдя, просто ми се видя на клипа че върви по-стабилно без да криволичи. Което е доста изненадващо, до сега все си мислех че Ауди и Субару са по-добрите, заради симетричното 4х4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 И като гледам клипчета на Е30 325ИХ ми се струва с много по-добро поведение от 80ка куатро... и въпреки това пак си е 4х4 и може да драпа зимата По клипчета и Пежо 405 4х4 ще драпа повече от QUATTRO... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 25 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 Нямах предвид за драпане...А 405 4х4 не съм го проверявал как е но едва ли е добре.Пътно поведение и драпане са много различни неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 Така говориш, защото не си бутал чисто нова Х3 на равно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 4x4 системата на бНв в Е30 и Е34 е нВма такъв смЕх и тор, тия тъпни за поведението същи не са мноо верни. Мега капризен боклук, който като се строши,а той се троши, ти подават списъка с цените на частите заедно с блистер успокоителни и хапчета за сваляне на кръвно. Манията дето полувала/казано на селски полуоската/ минава през картера хич не смятам и да я коментирам. Просто в ония години, с оная техника на разположение, корифеите от Мюнхен им е било по-лесно да съберат летяща чиния, от колкото некво смислено 4х4.Верно ли е бил с виско съединител???Раздатка с верига. УникаНтна Енженерна пльокоч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 По клипчета и Пежо 405 4х4 ще драпа повече от QUATTRO...От любопитство може да погледнете тези клипове и темата А това са и няколко линка с клипчетата за 405 MI16/T16 x4 http://www.youtube.com/watch?v=Iik6xKUP0nw&NR=1http://www.youtube.com/watch?v=Iik6xKUP0nw&NR=1 http://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?f=13&t=46037 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване