PINGI Публикувано 21 Март 2021 Доклад Share Публикувано 21 Март 2021 @moto_fan Евгени е силно повлиян от лошата слава на въпросните кутии и в случая е прав. Излезе ли му на нещо лошо име след това, колкото и добро да стане се отбягва от купувачите. Сигурен съм знаеш, че последната генерация на А8-ците е с новата технология наречена "мек хибрид". Преди няколко дни се чух по съвсем друг въпрос с мой познат и случайно стана въпрос за това "чудо". Оказа се, че клиент на фирмата му е закупил в началото на 2020 г. чисто нов дизеловия вариант. До края на м. февруари 2021 г., автомобилът има сумарен престой във фирмените автосервизи повече от 3 месеца. Оказало се, че случаят съвсем не е единичен. Само си представям с какъв интерес ще се търси хибридното чудо на вторичния пазар! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Март 2021 Доклад Share Публикувано 21 Март 2021 On 3/17/2021 at 8:34 PM, batGele said: Toyo Proxes Sport XL 255/35 R20 97Y някой търкаля ли такива Три марки/модели гуми при мен са ударили дъното по поведение на мокро - тойо (два модела), американска потенца, firestone някакъв спортен. Само потенцата беше "втора употреба"....с нея ми дойде колата от Америка. Дори еко моделите на мишелин са по-добри от тези "хай пърформанс" гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 21 Март 2021 Доклад Share Публикувано 21 Март 2021 @PINGI не вадете единични случаи от контекста, ако има нещо конкретно ше има.сервизни акции и т.н . Проблема идва масово от необслужвани навеси и много км . За нормално каране нема значение ква кутия ще купиш, а в случая дсг 2 по адекватната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 21 Март 2021 Доклад Share Публикувано 21 Март 2021 S tronic-a е много добра кутия, карах кола с него няколко години главно градско, сега карам такава със ZF пак в същите условия и не бих казал, че ZF-а е по-добра за градски условия, и 2-те са доста добри реално. Другия + на s tronic-a е, че дори да е на дроб иаш човек, който може да го оправи и след това да си караш десетки, дори стотици хиляди километри без драми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Март 2021 Доклад Share Публикувано 21 Март 2021 човек като си купува кола я купува да я кара, а не да държи визитката на майстор на кутии и 5 бона в задния джоб...Но и не чувам добри отзиви за 8HP... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 21 Март 2021 Доклад Share Публикувано 21 Март 2021 Кой говори за визитки по задните джобове? Ако те притеснява евентуален ремонт за 3-4 бона като си купуваш кола за 50-60 бона, просто не си я купуваш ;). А това, че има доказано читав майстор, който да ти оправи евентуалния проблем си е огромен +, особено по нашите ширини. Въпреки, че Евгени явно не го притеснява ремонта, а поведението на кутията, в което аз лично не съм видял нищо лошо дори и в градско каране. Петков по-скоро намекна шеговито, че ако искаш авант в А6 купе със ZF трябва да минеш на RS, и това, че RS-a e с ZF не значи, че това е по-добрата кутия и за 3.0 TFSI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Аз за последните 3 години видях 2 родили С троника. Единия беше на 70к в 4г и беше за мехатроник, нещо като 700€ струваше часта ,а работата не е нещо космическо. Втората не и помня проблема,,но беше в 3.0 дизей и пак беше направила проблем преди 100к. Оттам нататък и зависи от граЦкото каране некои С троници почват да правят разни дребни проблеми със съединителите, ма почти винаги след 200к и супер рядко . Проемите са както обикновено, сменят рязко ,придърпва ,при включване на D има удар или се замисля преди да тръгне, но това не означава че кутията е кофти и няма да държи в 3.0Т. П.с. са евгени ако иска да си купи нещо на 250+ к и 3.0т ше трее първо да се огледа в мотора че той ше е по проблемния на тези км. Пиша го тва ей тъй да са намирам на приказка ...😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 @Evgeni K. Едва ли има кой да ти даде 100% съвет коя е по-добрата кутия. Ама ако сакаш Аллроуд приемаш факта, че има шанс S-tronica да роди и те така. Aма да се отказваш само заради кутията не го разбирам. То и типтроника може да роди тъй, че пълно щастие няма. И да това за RS6 беше на шега понеже друга опция за авант, бензин и ZF няма в 4G. Освен ако не се заиграеш да сменяш кутията ... Мисля, че на @Ц Е Ц О S4-ка гони 200хил км кара я на пребиване и до колкото знам С-троника му все още е жив и здрав. Също така си я обслужва кутията редовно и без компромиси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Не, определено не е заради някви притеснения да не роди. И не съм с предубеждения коя кутия е по-добра. Просто начина ми на каране предразполага, да съм с планетарна. Например, ако каже някой, че кара само градско и кара бавно, кое ще е по-добре дизел или бензин? Същото е и с избора ми на кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 @Evgeni K. Аз в момента карам 4г 3,0тди с-троник и често сменям с а8 д4 4,2тди зф 8хп и наистина за лежерно и спокойно градско,хидро автомата е по-добрата кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 @МИТАКА1654 Това имам предвид и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 7 hours ago, P_PETKOV said: То и типтроника може да роди тъй, че пълно щастие няма. Изобщо не говорим за ремонти. Когато взех С-троника първата ми работа беше да го кача на Пампорово. Поведението е несравнимо по-лошо от "хидро" кутия при тръгване по заледени наклони. За мен съм си направил избор - за извънградско карам С-троник, за градско ползвам кола с хидро. За 4 цилиндъра смятам, че с-троника няма алтернатива....но за 6+ цилиндри в лимузина не виждам смисъл от двойно-дискова кутия.....а пък за "джипове" да не говорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 С-троника ми харесва във всяко едно отношение повече при шофиране. Градско не виждам проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Наплашени са хората, а повечето от тях не са имали допир до такава кутия, камо ли пък читава. Момчето, което купи колата от мен само това му беше притеснението, изкарахме я на тестдрайв и чакаше с нетърпение да започна да сменям скорости, като стигнахме до 7-ма му казах, че няма повече и беше доста учуден, че не е усетил как сме стигнали до тук въобще . Единственото малко дразнещо нещо беше, че от време на време имаше лека вибрация на D докато седя на светофар, но все пак кутията е зацепена постоянно и си има напрежение, затова и много хора слегат на P или N по светофарите, което според мен не е правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Кое всъщност е нещото, което ви харесва повече в с-троника спрямо хидро кутия? Питам понеже моят опит до сега е само със zf кутии - 5, 6 и 8 степенни, а с троник или дсг имам общо около 50км и нямам база за сравнение. Единствено ми направи впечатление по-бързата смяна в полза на с-троника ,но разликата е нищожна за мен. Това ли е всъщност предимството на тази кутия? Ясно е че като технология нямат много общо, питам от гледна точка на шофиране? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Мен лично не ми харесва повече, харесват ми и 2-те кутии реално, писах само защото се плюе S tronic-a, а реално не е никак лоша кутия. В момента съм с 8HP и съм доволен и от нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Доста мнения има по форумите, че с-троника е по-чупливата кутия. Аз също четох доста преди да взема кола и останах с впечатление, че зф-а е по-здравата кутия и за това се насочих към кола от Щатите. Исках да избегна по възможност ремонт на с троника, но божа работа дали зф-а няма и той да се предаде в някакъв момент. За момента работи доста мазно, единствено от смяна от 4та на 3та се усеща леко поклащане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Всяка една си има + и - спрямо другата.Когато си купувах сегашната кола,избора ми беше между С-троник в А6 и ЗФ 8хп в БМВ 5-ца ф10.Избрах аудито точно заради кутията,нищо,че бмв по ми хареса като интериор.С-троник е по-бърза,по-адекватна,с по-добро КПД и оттам по-нисък разход,особено градско.От друга страна хидро-то е по-мазна,по-спокойна,по-комфортна и специално 8хп е и почти достатъчно адекватна.Относно надеждността,моята кутия е сменена с чисто нова в Ауди на 240к км и сега няма грижи,често карам и А8 д4 ,което собственикът му го купи именно заради надеждната(уж) трансмисия,от доверен човек(уж),на 240к км(уж),и на връщане от София към Плевен блокира на 8-ма,след гасене се оправи,за седмица каране почна и други проблеми.Та при втора ръка коли,всичко си е до поддръжка на предният собственик и късмет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Здравейте колеги. Отскоро имам а6 3.0 тди 245к.с. Слава богу не съм имал драми за сега вече 6-7 месеца. Отскоро ми прави впечатление че понякога след като я прибера в гаража нещо продължава да работи, все едно перката остава включена това за 10-15 мин. Имата ли представа перка ли е регенерация ли е и трябва ли да се притеснявам за това. А за ск.кутия немеца от когото купувах колата ми даде фактура за 2600 евро на която пише че е сменян мехатроник и още куп неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Перката е и е нормално за това поколение Аудита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Ясно преди не го правеше така често напоследък я чувам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Регенерира DPF, няма как да работи перка и да е нормално. На 22.03.2021 г. at 21:17, fifipaldi написа: Единственото малко дразнещо нещо беше, че от време на време имаше лека вибрация на D докато седя на светофар, но все пак кутията е зацепена постоянно и си има напрежение, затова и много хора слегат на P или N по светофарите, което според мен не е правилно. Почти всички А6, които тествах, вибрираха на място. Някои повече, други по-малко. Така и не разбрах от какво е. А7цата ми няма грам вибрация на D. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 И моята нямаше в 80-90% от случайте, при по-продължително висене на светофар може би се появяваше, не ме дразнеше и не му обръщах особено внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Преди 1 час, Dan4ote написа: Регенерира DPF, няма как да работи перка и да е нормално. ... Разбира се че е перката, как ще регенерира DPF на изгасен мотор?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Няма, това е проблема По време на регенерация перката върти, като изключи колата, ще продължи да охлажда перката. Лошото е, че е прекъсната регенрацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts