dimitrov788 Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 Забелязвам, че температурата ми играе от 70 до 90 градуса, тоест стига до 90, след това от време на време пада, после пак се вдига. Мисля, че го прави, като я карам по-леко и бавно, но не съм убеден на 100%. Колата загрява бавно(10-тина км), но да кажем, че за този мотор(3.0) и това време е нормално. Според бившия собственик термостата е нов и е от температурен датчик. Да го сменям ли, или може да е пак термостат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miti4nia Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 Моя проблем го открих,оказа се датчика на казанчето за спирачната течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 На 16.3.2016 г. at 17:30, Niko Zombi написа: На 16.3.2016 г. at 14:16, ionov написа: Колеги, кажете от къде си намирате батерии за дистанционното на печката. Такива дето стават, че навсякъде ми предлагат едни ужким отговарящи на ориналните, но не успявам да ги сложа...? Аз си купих едни със същия индекс, но и аз не можах да ги сложа нормално. За целта разглобих шиничките на дистанционното където опират батериите, премахнах едната шина за да може да влезе батерията, свързах двете батерии чрез запояване на кабелче /или 3 батерии бяха, не помня/ и свързах в оставащите два края на шиничките. Дистанционното тръгна, но явно имам проблем в печката, понеже тя не запали. Може би се касае за свещ или друго, но засега я оставих, все пак пролетта дойде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 Преди 3 часа, dimitrov788 написа: Да го сменям ли, или може да е пак термостат? Може да е датчика,а може и термостата-това,че е нов не гарантира,че не е дефектен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 19 Март 2016 Доклад Share Публикувано 19 Март 2016 Привет, да ви питам колеги дали мога да си сменя ключа за светлините ( в момента е със сериен номер 8E0941531А ) с такъв без буквата "А" накрая 8E0941531 . Ще сработи ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 19 Март 2016 Доклад Share Публикувано 19 Март 2016 Този с А е за кола с борд компютър и( не съм 100% сигурен) система за следене за изгоряла крушка, другия е за такава без. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Благодаря Димитров. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_nanchev Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 (Редактирано) Здравейте ,не съм сигурен до колко въпросът ми е за тук .Проблема е следният поставих си борд ком и круиконтрол всичко мина гладко монтирането активирането. Обаче АБС си загуби настроиките и датчика на волана . Въпросът е къде в Сф и около мога да отида и да го настроят . Благодаря предварително за помоща . Редактирано 20 Март 2016 от m_nanchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Има цяла тема по въпроса,прочети описано е подробно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_nanchev Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 (Редактирано) Яно само с четене няма да стане ! Или аз бъркам някъде или проблемът е по сериозен и трябва по компетентна намеса. Редактирано 20 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_nanchev Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Благодаря на всички проблемът е решен всички лампи изгаснаха! Да го бях прочел !!! Special Notes Some of the Bosch 5.7 modules will not show live Steering Angle Sensor (G85) readings after the Login and Coding are performed. If this is the case -2.5 ° may be stuck in Measuring Block 005 and will not change when the wheel is turned. Make the wheels as straight as possible and continue with the Steering Angle Sensor (G85) Calibration. After doing the G85 Calibration, you may get a 01486 - System Function Test Active, this is normal. Please see 01486. и буквално изпълнение на инструкциите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Колеги, на Ауди а4 б6 има свирене при пълен ляв и пълен десен. Прочетох, че трябвало да се натегне ремъка на хидравликата, ако е хлабав или да се долее хидравлична течност ако няма. Други препоръки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Някой дали знае А4-В7 1.9-116кс с какво турбо е? Интересува ме дали е същото като на 1.9 ТДИ 131кс-GT 1749 VA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Имат различни номера и би трябвало да са различни. http://en.turbolader.net/Turbocharger-Catalogue/8900-2083/035145702H/761437-5006S.aspx http://en.turbolader.net/Turbocharger-Catalogue/8900-0032/038145702G/717858-5009S.aspx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Те и на външен вид са различни.Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 25 Март 2016 Доклад Share Публикувано 25 Март 2016 Здравейте, някой може ли да ми каже какво трябва да има тук? Колата е с AVJ двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Март 2016 Доклад Share Публикувано 25 Март 2016 Нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 25 Март 2016 Доклад Share Публикувано 25 Март 2016 А за какво е направено тогава? Не е просто ниша, личи си че е мислено да има някаква част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Март 2016 Доклад Share Публикувано 25 Март 2016 Идея нямам,но не съм виждал нито Ауди нито Пасат на който там да има нещо.При мен има една пластмаса която го закрива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 25 Март 2016 Доклад Share Публикувано 25 Март 2016 На 2.5тди не е празно - просто много от корпусните елементи са гледали да ги уеднаквят за различните двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 25 Март 2016 Доклад Share Публикувано 25 Март 2016 Не е до мотора. При някои автоматици там има допълнителна вакуум помпа. При тях има сензор за вакуума на тръбата на сервото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 Точно! Ако някой има интерес, мога направя снимка как изглежда! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvayloH Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 Колеги, появи се странен проблем. Когато натисна педала на съединителя леко се клати в страни /наляво-надясно/. Махнах пластмасата под волана, но не успях да разбера от къде идва този проблем. Идеи ? Колата е Ауди А4 2002 АЛТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 Колеги кажете някой препарат за кожата на салона нещо много суха ми изглежда,нещо кютен? Sent from my D2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 Доволен съм от Turtle wax-бяло шише с черна капачка. Купувах го от Практикер-18 лева и нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts