loshdancho Публикувано 6 Април 2018 Доклад Share Публикувано 6 Април 2018 (Редактирано) Датчика е отдолу на картера, и е стандартен за цялата ваг група. Монтира се на коли след 2000г(преди това се поставя обикновен температурен датчик на тръбата за маслото на турбото). Служи за измерване на ниво и температура, двукръгов е и работи по цифров метод, има роля за изчисляване качеството на маслото и от там за сервизните интервали. Единия кръг мери температурата, другия нивото, посредством промяна на температурното съпротивление на намотка. Друг е въпроса дали може да се види на таблото...При Ц5 може, при Б6-7 не знам, иначе може да се види през вагком в инструментс и мотор, на кои канали не помня. На който му се чете ето схема и принцип на работа .http://www.alm.hk/tiny/tinytog.php Редактирано 6 Април 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi_audi Публикувано 6 Април 2018 Доклад Share Публикувано 6 Април 2018 (Редактирано) Преди 5 часа, NIKO написа: В интерес на истината да - освен температура масло показания имам и за ниво на маслото. Явно този датчик дава информация и за 2-те неща, както казват колегите. П.С. Колеги,не мога да намеря информацията как се променя през Vagcom интервала за мигачите при "чукване" на лоста. В момента като бутна лоста имам 3 мигания, но искам да го променя на 4 или 5 мигания. Имам спомен че някъде из форума го четох но сега не мога да го намеря. Ще съм благодарен на помощ. Редактирано 6 Април 2018 от mi_audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Април 2018 Доклад Share Публикувано 9 Април 2018 Някой с 1.8Т (BFB) (B6) или (B7) с една електрическа перка на радиатора отпред и с Ваг Ком под ръка да има желание да тества нещо и да ми даде информация след теста??? Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 Привет, колеги, един сериозен въпрос. Колата е Б6 1.8т 150 к.с. 317 хил. км. Каране в града, спокойно и колата угасна изведнъж. След това запали от 3-4 въртене и държеше 1400 оборота и лампата EPC на таблото светеше. Имам тези джобните диагностики за четене и триене на грешки. Закачих я веднага и имаш записани 2 грешки p0322 ignition/distributor engine speed input circuit no signal и p0011 "A" camshaft position - timing over-advanced or system performance. След триене на грешките колата запали без ядове и държеше нормални обороти. Този номер ми го направи още няколко пъти ( гасненето в движение) и един-два пъти палене от 4-5 въртене ( при нормално палене от 1/4 оборот). Приятел сподели, че едната грешка може да е от обтегача и веригата. Като е загрял мотора има леко шумолене, като на верига, но не мисля, че е толко много. Километрите са реални, ако е той възможно ли е да му е дошло време, да се е разтегнала веригата... ? Благодарен съм за всякакви мнения и съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 Датчик колянов вал, 80лв. и си в играта. Като изстине пали, загрее ли гасне и после няма палене...или трудно.Сменяй бързо, че да не викаш репатрак някаде. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koldi Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 Здравейте! Одеве ми изчезна климатроника,не духа студено. Закачих я на кабела и ми показа грешка g65. Какво трябва да направя? И още един проблем спряха да работят ел седалките ,проверих бушоните и всичко е наред? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 Здравейте, откачи ми се наполовина една от корите в средата на купето и искам да си я премахна напълно. Някой знае ли в София канал, който мога да ползвам, за да се навра под колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 (Редактирано) Ауди А4 Б6 Avant 2004г 1.9 TDI 101ps AVB мотор Изчетх една камара теми за EGR-а . При мен проблема е че ми омаслява около негои всичко става с масло. Свалях го, чистих го , оглеждах го да разбера от къде ми омаслява, но така и не разбрах.За една година всечко оля около него. Опитах се да го изолирам с ламаринки, да не вкарва мизерий от картера, с VAG-кома му намалям стойностите но започва да ми набива грешка. Имам и пасат б5 1998г. там всичко е затапено, знам каква е процедурата и вече 4-5 години проблеми няма. Кажете как се оправя това с грешката. Как става или при кого да отида . За врачанско става въпрос. Редактирано 17 Април 2018 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 (Редактирано) Някой случайно да знае достатъчно надежден ли е автомата в А4 Б7 бензин BFB, и какъв се води типтроник или мултитроник? Автомобила е без куатро, ако има някакво значение. Ако се прецака има ли кой да го прави в Бг? Ремонта скъп ли е? Разхода предполагам ще е същия , като на BFB ръчка с куатро? Обслужването - веднъж на 60к. масло ли е? Има ли някакви софтуерни настройки след смяната на маслото? Самото масло предполагам ще е около 300 лева? P.S. Сега видях , че е мултитроник..................................................тази не е от най-здравите кутии мисля? Редактирано 24 Април 2018 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 (Редактирано) Някой знае ли какъв е размера на меката връзка на генерацията? Става въпрос за ауди а4 б6 1.9 тди. Редактирано 24 Април 2018 от Митака55555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 Днес се загледах в талона на колата - верно ли тия гюмове са по тон и седемстотин? Се си мислех че са 1.5 максимум... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 Еми ... то жеУезо бе ... немско ... не е японка. Мойто 3.0 авант Q беше 1680 по талон ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 Някой от София, може ли да ми услужи с пластини за сваляне на РНС-Е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 Ако тези ще свършат работа, драсни на Л.С Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 Да, тия стават. И аз имам 4 броя и мога да ти услужа ако си близо до Хаджи Димитър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 Някой знае ли какъв е размера на меката връзка на генерацията? Става въпрос за ауди а4 б6 1.9 тди. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 Колеги дайте мнение за сервиз в който да проверя генерацията. Какво мислите за Мкомплект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Април 2018 Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 Момчета къде се намира комфорт модула при В6 седан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 26 Април 2018 Доклад Share Публикувано 26 Април 2018 Би трябвало да е под мокета в краката на шофьора - голяма черна кутия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 26 Април 2018 Доклад Share Публикувано 26 Април 2018 Десния плафон на задния номер не свети, поръчах нов и той не иска, загледах се отзад в пластините, едната е леко потънала. Пробвах да изправя малко крачетата на плафона за по-добър контакт, но без успех. Пръсках и с контактен спрей, но явно разстоянието пак е много голямо. Дайте съвет моля, какво да правя? Мога ли да наслоя с един поялник малко или при първата копка ще падне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 26 Април 2018 Доклад Share Публикувано 26 Април 2018 Аз си купих от китайските ЛЕД плафони и при монтажа им открих, че някой (собственика преди мен) е запоил къси кабелчета 5-10 см между пластинките и плафона. Щом имаш поялник - мисля, че този вариант ще е най-стабилния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 26 Април 2018 Доклад Share Публикувано 26 Април 2018 Това също е вариант, благодаря за идеята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 (Редактирано) Колеги, питането ми е къде е дренажната тръба за конденза от климатика. Никога под колата не съм виждал локва, следователно трябва да е запушена. Но пък и стелките са сухи, което също е странно. Често се случва, например, ако климатика е включен, но вентилатора е на 1 или 2 чертички и духа доста слабо, и в даден момент реша да усиля вентилатора докрай, от решетките на въздуховодите направо почва да пръска капки вода като дъжд. Не е много приятно. Идеята ми е да отпуша всичко, което може да се отпуши. Има супер много теми, но в една конкретно бяха споделили снимки, които вече не са налични. Редактирано 1 Май 2018 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cavemaan Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 Здравейте. След изключване на акумулатора имам проблем с автоматичното вдигане на стъклата. След като се прибрерат напълно се отварят около 5-10см. Съществува ли настройка през копчетата им за управление която трябва да се извърши за да се възстанови нормалното им функциониране? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 По смътен спомен,задържаш копчето за сваляне,докато се свалят и после обратно на вдигане докато се вдигнат и трябва се възвърне автоматичния режим. Ако повтори процедурата непрекъснато сваляне и вдигане х2 х3 пъти и ако няма други проблеми ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts