bodlio Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 (Редактирано) Да така е, но утре ще я видя че се уморих днес. Дано да не е окаже нещо сложно. Един приятел ми каза сега че май се е запушила цедката на маслената помпа или помпата. Маслото е на 7000 км. и има още много да се кара, все пак е Бардал 5w40 и още си маже като ново. Утре ще и отворя картера за да видя. Забравих да спомена че хубавицата е A4 B6 2.5 155 AYM Само се моля да не е като проблема на 2.0 че там няма оправия, от опит го знам защото блокирахме така една преди години в Турция. Редактирано 21 Октомври 2018 от bodlio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Правилно те е орентирал твоя чокек. Най-важното сега е да се измери налягането с външен манометър. Ако имаш късмет ще смяняш сензор, ако нямаш ще сменяш маслена помпа. Но ако караш без налягане ще сменяш двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rattleshirt Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Щом въобще се е прибрал е датчикът за налягане на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bodlio Публикувано 23 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2018 Прав си колега, от датчика за налягането излезе. Така се бях уплашил че направо сън не ме хващаше. Сега ще и се радвам като на малко дете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2018 Парното на Б6-цата не духа топло, клапите ги адаптирах с Вагком. Свалих жабката и видях, че всяка се движи. Няма въздух в системата. Радиаторчето на парното го промивах 2 пъти с течаща вода, но топло няма. Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 23 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2018 Тръбите които влизат в купето топли ли са? Ако не е от клапите, то остава липса на циркулация. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2018 (Редактирано) преди 1 минута, bobitovn написа: Маркучите са топли, но единия винаги е доста по-горещ от другия. Ако е от липса на циркулация от какво може да е, защото колата е обслужена и термостат и водна помпа са сменени преди 6к км. Редактирано 23 Октомври 2018 от alexander alexandrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 24 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2018 При запушен топлообменник се наблюдава точно това, входящата тръба е топла, но изходящата е хладка, другото е въздух в системата.Интересно е, че си го промивал и е бил проходим.Как е обезвъздушавана системата.По принцип знам, че точно при тези тръби е най-високата точка Едната се разкача за да излезе въздуха от там. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2018 Обезвъздушавах я от този маркуч на парното, който е с дупчицата. И от тръбата над колекторите. Възможно ли е да е от самото управление на климатроника или е от радиаторчето на парното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 24 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2018 Управлението на климатика не може да накара едната тръба да е гореща, а другата студена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2018 Значи да се заемам със смяната на радиаторчето, при този модел до колкото гледах не се сваля цялото табло, за да се смени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 24 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2018 Да при Б6 свалянето не е такава драма. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 26 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2018 (Редактирано) Здравейте имам един малко/голям проблем след смяна на предни дискове и накладки запозна да ми опират апаратите в джантите много леко. Прави го при завой когато е изправено кормилото нямам този проблем. Та тук вече незнам какво може да е. Дали е възможно след стенд да се оправи понеже сменях и единия шенкел и някак си гумите да се усукват при завой. Колата си е със същите джанри и гуми като преди да ги сменя нещата. Audi a4 b7 233ks quattro s-line е количката .... А дисковете са Ате двойно винтелирани 320мм 46.5мм височина. Или просто 2та диска не орговарят на размера и джантата влиза по навътре. 2х230лв боклуци .... Старите дискове бяха обикновенно. Редактирано 26 Октомври 2018 от m0zilla Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Колеги.предстои ми смяна на преден десен лагер на главината. Колата е ауди а4 б6. към коя марка да се ориентирам за по качествен? Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 Аз винаги слагам на SNR и до сега оплаквания не съм имал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 +1 за SNR. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 При смяна на радиаторчето на парното нужно ли е антифриза да се източва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 Точиш всичко, отърване няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mng Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 Преди 23 часа, Митака55555 написа: Колеги.предстои ми смяна на преден десен лагер на главината. Колата е ауди а4 б6. към коя марка да се ориентирам за по качествен? Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Аз бих заложил на SKF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 SKF, FAG, SNR, Ruville гарантирам ти че с тези няма да имаш никакви проблеми. Взимай този на който цената те устройва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 30 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2018 Ок. Благодаря Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 30 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2018 Здравейте колеги , има ли някакъв учебник или изобщо нещо относно помпа-дюза двигателите . Не говоря за някаква статия , а за книга или нещо от сорта. Благодаря ! Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 30 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2018 Има ,ама не е на български https://www.aidetechniqueauto.fr/revue-technique/rta-695-1-rta-audi-a4-diesel-depuis-11-2004-1-9-et-2-0-td-etai-742.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 30 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2018 SSP VW Self Study Program предполагам с английския ще се оправиш има адски много информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts