StanTanev Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 (Редактирано) Да , има ремап вече , последен софт на мотора и на кутията но не съм правил адаптация а май трябва , усещам че има някво предърпване нещо не сменя каро хората. Редактирано 29 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 (Редактирано) Кога наля последен софт на мотора и на кутията? Преди или след ремапа в Маднес Редактирано 29 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 30 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2018 (Редактирано) Ако си покарал достатъчно много градско (ниски скорости, паркиране назад и напред) вече няма нужда от адаптация, тя кутията вече се е адаптирала колкото може. Редактирано 30 Октомври 2018 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 30 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2018 Направих адаптация , определено има ефект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2018 По-назад в темата някой капацитет (май Никойрейшо беше + още 1, не ми се рови) не вярваше, че S tronic-a може да вкара 7-ма на 60 км/ч, ето снимка на 50 или малко по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Hristov Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Хора, тъкмо приключих ремонт на DSG-то (съеденители, някакви лагери и масло). Взимам аз колата и ми се струва доста различно, за съжаление в лошия смисал. Като тръгвам от напълно спряло състояние на почти прав път, има едно замисляне. Колата изчаква малко преди да тръгне и като тръгне лази изключиетелно бавно. Според майсторите, които я правиха казаха че така е нормално да се държи колата, когато е е оправена. Споделете мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Не е нормално да бъде така. Кажи кои са тези майстори да знаем да не ходим при тях никога :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Коментираше се някъде, че след нов софтуер може да се получи нещо подобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Не би трябвало, лично съм сменял софт-а на кутията с последна версия и не е имало нищо подобно. Отделно се съмнявам, че "майсторите" са му ъпдейтнали софтуера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Преди 4 часа, Niko Hristov написа: Хора, тъкмо приключих ремонт на DSG-то (съеденители, някакви лагери и масло). Взимам аз колата и ми се струва доста различно, за съжаление в лошия смисал. Като тръгвам от напълно спряло състояние на почти прав път, има едно замисляне. Колата изчаква малко преди да тръгне и като тръгне лази изключиетелно бавно. Според майсторите, които я правиха казаха че така е нормално да се държи колата, когато е е оправена. Споделете мнение. Ужааааассссс Отивай при Мишо преди да си поломил нещо...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 7 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2019 На 22/11/2018 at 16:25, Niko Hristov написа: Хора, тъкмо приключих ремонт на DSG-то (съеденители, някакви лагери и масло). Взимам аз колата и ми се струва доста различно, за съжаление в лошия смисал. Като тръгвам от напълно спряло състояние на почти прав път, има едно замисляне. Колата изчаква малко преди да тръгне и като тръгне лази изключиетелно бавно. Според майсторите, които я правиха казаха че така е нормално да се държи колата, когато е е оправена. Споделете мнение. Какво стана, оправи ли проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Съмнявам се Мишо да го е казал това, глупост е. Колкото по-малко се ръчка, толкова по-добре за кутията. А и ако ще местиш лоста на всеки светофар защо си си взел автоматик... Ако знаеш, че се виси много на даден светофар може да сложиш на P, но на N не. За всички колеги - след ремонт на кутията при Мишо, получих точно тези указания от него - при по-дълго стоене на светофар винаги на N. Дали има смисъл и дали е практично всеки си преценява де. От една страна затова е автоматик, от друга всеки бере страх май Ако съм на auto hold на светофара кво правим? Ок ли е Това също питах Мишо. Отговрът е - при него беше дошла А7 стояла час така. Кутият била отишла напълно. Извод - не го препоръчва въобще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Демек да си й роб и да й трепериш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Легендата е за една жена, която не била роб на колата си. Понеже колата позволявала да кара на 2-ра на магистралата, а тя не вдигала повече от 120, решила, че няма да робува на някаква вещ и не ползвала повече от първите две предавки. Горе-долу така звучи да се стои един час на ауто-холд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 9 hours ago, viesko said: За всички колеги - след ремонт на кутията при Мишо, получих точно тези указания от него - при по-дълго стоене на светофар винаги на N. Дали има смисъл и дали е практично всеки си преценява де. От една страна затова е автоматик, от друга всеки бере страх май Това също питах Мишо. Отговрът е - при него беше дошла А7 стояла час така. Кутият била отишла напълно. Извод - не го препоръчва въобще. Другото важно нещо е да не се пълзи на стетофар (creeping). Това не е вредно само при традиционни автоматици с хидротрансформатор, защото там няма какво да се износи. Обаче при s-трониците и мултитрониците пълзенето ускорява износването сиеднителите в кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Да, трябва да седиш на N и да чакаш да се източи лентата поне 500 метра напред за да тръгнеш. Стига глупости :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 (Редактирано) Това ти го измисли и е глупост. Няма нищо общо с това което аз съм написал. Редактирано 6 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Ако визирах само тебе щях да съм те цитирал ;). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Визирах пълзенето, което последно време стана много на мода в София. Това е малко смешно, при положение че повечето коли са с ръчни скоростти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Ако ще седя един час просто ще си загася колата. Кви глупости говорите, на някви клети задръствания да сменям на N, никакъв шанс да се случи просто. А старт-стоп-а какво го правим. Като загаси колата пак ли заминава S-Tronic-a Сменяй си маслото на 60 000км и само газ колкото може да носи да е щастлива кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Колеги, много лично го приемате всеки кара както си иска. Кеф цена няма. Само казвам какво си говорихме с Мишо. Но това е поледната ми кола с такава кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Доколкото ми е известно проблемите са при borg warner кутиите s-tronic... новите на ZF с 8 скорости са с по-добри съединители и по-безпроблемни се водят... Има вече доста коли 2016-2018 г на над 200 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 8 степенната кутия на ZF е с хидротрасформатор или иначе казано нищо общо с S-tronic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Какво излиза че не е за градско S-tronic и моята като влвзе в задръстване започва да предърпва .Минавам на N после си включва нормално , но когато интервалите са по-малки от 5сек. (пълзене) пак притупва...а е на 4к км А5 2.0 ТДИ 7ст. уж били изчистени тези неудобства... ама за разлика от преди пак е същото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Май си прав. Супер е колата, но скоростната в градско наистина е неприемливо за този клас кола. Не може всяка японска за 5 пъти по-малко да е по-плавна на малки предавки...другият път ZF на Ауди или БМВ. Макар че и те сигурно не са без проблеми...учудвам се, че на 4К ти прави същото. Мислех, че идва от годините Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване