Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

 

Да , има ремап вече , последен софт на мотора и на кутията но не съм правил адаптация а май трябва , усещам че има някво предърпване нещо не сменя каро хората.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 398
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кога наля последен софт на мотора и на кутията?

Преди или след ремапа в Маднес

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си покарал достатъчно много градско (ниски скорости, паркиране назад и напред) вече няма нужда от адаптация, тя кутията вече се е адаптирала колкото може.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-назад в темата някой капацитет (май Никойрейшо беше + още 1, не ми се рови) не вярваше, че S tronic-a може да вкара 7-ма на 60 км/ч, ето снимка на 50 или малко по-малко.

stronic-7speed-50kmph.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Хора, тъкмо приключих ремонт на DSG-то (съеденители, някакви лагери и масло). Взимам аз колата и ми се струва доста различно, за съжаление в лошия смисал. Като тръгвам от напълно спряло състояние на почти прав път, има едно замисляне. Колата изчаква малко преди да тръгне и като тръгне лази изключиетелно бавно. Според майсторите, които я правиха казаха че така е нормално да се държи колата, когато е е оправена. Споделете мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало, лично съм сменял софт-а на кутията с последна версия и не е имало нищо подобно.

Отделно се съмнявам, че "майсторите" са му ъпдейтнали софтуера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Niko Hristov написа:

Хора, тъкмо приключих ремонт на DSG-то (съеденители, някакви лагери и масло). Взимам аз колата и ми се струва доста различно, за съжаление в лошия смисал. Като тръгвам от напълно спряло състояние на почти прав път, има едно замисляне. Колата изчаква малко преди да тръгне и като тръгне лази изключиетелно бавно. Според майсторите, които я правиха казаха че така е нормално да се държи колата, когато е е оправена. Споделете мнение.

Ужааааассссс

Отивай при Мишо преди да си поломил нещо......

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 22/11/2018 at 16:25, Niko Hristov написа:

Хора, тъкмо приключих ремонт на DSG-то (съеденители, някакви лагери и масло). Взимам аз колата и ми се струва доста различно, за съжаление в лошия смисал. Като тръгвам от напълно спряло състояние на почти прав път, има едно замисляне. Колата изчаква малко преди да тръгне и като тръгне лази изключиетелно бавно. Според майсторите, които я правиха казаха че така е нормално да се държи колата, когато е е оправена. Споделете мнение.

Какво стана, оправи ли проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Съмнявам се Мишо да го е казал това, глупост е.

Колкото по-малко се ръчка, толкова по-добре за кутията.

А и ако ще местиш лоста на всеки светофар защо си си взел автоматик...

Ако знаеш, че се виси много на даден светофар може да сложиш на P, но на N не.

За всички колеги - след ремонт на кутията при Мишо, получих точно тези указания от него - при по-дълго стоене на светофар винаги на N. Дали има смисъл и дали е практично всеки си преценява де. От една страна затова е автоматик, от друга всеки бере страх май :)

Ако съм на auto hold на светофара кво правим? Ок ли е

Това също питах Мишо. Отговрът е - при него беше дошла А7 стояла час така. Кутият била отишла напълно. Извод - не го препоръчва въобще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Легендата е за една жена, която не била роб на колата си.

Понеже колата позволявала да кара на 2-ра на магистралата, а тя не вдигала повече от 120, решила, че няма да робува на някаква вещ и не ползвала повече от първите две предавки.

Горе-долу така звучи да се стои един час на ауто-холд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, viesko said:

За всички колеги - след ремонт на кутията при Мишо, получих точно тези указания от него - при по-дълго стоене на светофар винаги на N. Дали има смисъл и дали е практично всеки си преценява де. От една страна затова е автоматик, от друга всеки бере страх май :)

Това също питах Мишо. Отговрът е - при него беше дошла А7 стояла час така. Кутият била отишла напълно. Извод - не го препоръчва въобще.

 

Другото важно нещо е да не се пълзи на стетофар (creeping). Това не е вредно само при традиционни автоматици с хидротрансформатор, защото там няма какво да се износи. Обаче при s-трониците и мултитрониците пълзенето ускорява износването сиеднителите в кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Това ти го измисли и е глупост. :hilezh:

Няма нищо общо с това което аз съм написал.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визирах пълзенето, което последно време стана много на мода в София. Това е малко смешно, при положение че повечето коли са с ръчни скоростти. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще седя един час просто ще си загася колата. Кви глупости говорите, на някви клети задръствания да сменям на N, никакъв шанс да се случи просто. А старт-стоп-а какво го правим. Като загаси колата пак ли заминава S-Tronic-a :D Сменяй си маслото на 60 000км и само газ колкото може да носи да е щастлива кутията :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много лично го приемате :) всеки кара както си иска. Кеф цена няма. Само казвам какво си говорихме с Мишо. Но това е поледната ми кола с такава кутия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото ми е известно проблемите са при borg warner кутиите s-tronic... новите на ZF с 8 скорости са с по-добри съединители и по-безпроблемни се водят... :) 

Има вече доста коли 2016-2018 г на над 200 000 км.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво излиза че не е за градско S-tronic  и моята като влвзе в задръстване започва да предърпва .Минавам на N  после си включва нормално , но когато интервалите са по-малки от 5сек. (пълзене) пак притупва...а е на 4к км А5 2.0 ТДИ 7ст. уж били изчистени тези неудобства... ама за разлика от преди пак е същото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май си прав. Супер е колата, но скоростната в градско наистина е неприемливо за този клас кола. Не може всяка японска за 5 пъти по-малко да е по-плавна на малки предавки...другият път ZF на Ауди или БМВ. Макар че и те сигурно не са без проблеми...учудвам се, че на 4К ти прави същото. Мислех, че идва от годините

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...