Tonikaradjov Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 Лесната част приключи! 😄 Някой вече е сменял фрикционите, опитът не е сполучлив.... хахаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonikaradjov Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Army Публикувано 2 Май 2020 Доклад Share Публикувано 2 Май 2020 (Редактирано) Здравейте, да питам Ауди А4 2013 г. 2.0 tfsi куатро, автомат, но не съм запознат с вида скоростната кутия s tronic ли е или tip tronic? Редактирано 2 Май 2020 от Army Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 2 Май 2020 Доклад Share Публикувано 2 Май 2020 Тук е А6,търси в раздел А4 В8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 2 Май 2020 Доклад Share Публикувано 2 Май 2020 @Army За Европа S-tronic за Северна Америка (САЩ и Канада) Tiptronic поне за 2013 и 2014 е било така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Army Публикувано 2 Май 2020 Доклад Share Публикувано 2 Май 2020 (Редактирано) Благодаря за инфото. Редактирано 3 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristov3 Публикувано 13 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2021 Привет, ще разкажа с 2 думи моята драма със S-tronic-a и ще помоля за насоки. Колата е а6, 3.0 дизел 2013г. 204кс. 190 000км реални, втори собственик. Взех я преди 2 години, като нямаше никакви проблеми с колата, ходих в МиД ауто преди да я купя и там също потвърдиха, че колата е супер. След седмица при спиране, превключих от D -> R и даде грешка на кутията, че задна скорост не работи. След гасене и палене всичко се оправи. Четох доста за грешката, която се записа и видях, че се оправя с ъпдейт на софтуера. Закарах колата в ауди (по това време беше на 170 000км) като имаше смяна на масло на 60 и 120 000км, съответно им казах да сменят масло на двигател и кутия. След като оставих колата им звъннах и казах да направят и ъпдейт на софтуера, като те ми казаха, че ще направят. След като взех колата от тях, ми съобщиха, че не са могли да направят адаптацията в 6 стъпки, защото нямали време и направили само в 3 (т.е само на място, без в движение). Колата съответно беше изключително дървена, изпокарахме се с тях, не искаха да я оправят веднага, след месец да съм се връщал щото нямали часове и т.н. Отидох при някакъв друг майстор, защото нямаше как да я карам така 1 месец, който уж направи адаптацията на ново, но проблемите си останаха и не знам дали са от куцата адаптация или от проблеми с кутията. Проблемите са следните: При смяна от R на D, кутията се замисля за 1-2 секунди и чак тогава привключва (изписва Д и след 2 сек Д1), като при това привключване, колата приритва (усеща се и се чува). Това не го прави постоянно, ами основно когато често съм сменял задна и Д (при повече маневри при паркиране). Другият проблем който забелязох наскоро е, че на светофар понякога се усеща една вибрация и леко притрисване (наляво надясно като преглъщане). Това става на загряла кола и се случва изключително рядко, но се усеща усезаема вибрация в кубето (някои пластмаси по таблото започват да вибрират по-усиленои да кликат). Цялостно има много плавно привключване на скоростите, много рядко приритва от втора на първа при спиране. Ако има някой колега от Варна, ще се радвам ако може да ми отдели 5-10 минутки, за да я погледне и да прецени дали това е нормално, мога да запиша и клип утре ако е нужно. Също така може да ме насочите към човек, който може да провери за какво става на въпрос. В момента колата се кара без проблеми, тази грешка която дава от D на R продължава да се появява, но се случва на 4-5 месеца веднъж и след гасене и палене няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelov1 Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 (Редактирано) В сервизната история на моята е записан подобен проблем - не е включвала задна. Швейцарците в Ауди тогава са сменили целия мехатроник. А относно бавното превключване между D и R и лекото приритване, това май е типично за всички С-троници като се поизносят съединителите. При мен също от D на R отнема повече от на други автоматици, които съм карал - явно са си така. Редактирано 16 Февруари 2021 от Angelov1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 Моята също е бавна от Д на Р Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 Бавното включване между Д и Р е представено със софтуерен ъпдейт от ауди преди време. Има писано из форума за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 16 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2021 На ZF автомата в 4G по същия начин след ъпдейта на кутията включва по-бавно от D-R или R-D. Доколкото четох е с цел защита, но предвид, че Ауди нямат интерес за удължаване живота на кутията силно се съмнявам това да е вярно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VasilN Публикувано 26 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2021 Здравейте, на моята кутия се раздрънка маховика и не знам заедно с него дали да сменям съединител? Колата си върви перфектно без да рита, вибрира и тн. Предполагам че ако ще се сменя съединителя е най-добре с цял комплект кошница + фрикциони, а не само фрикционите? На 264к километра е, в сервизната история не е упоменавано да е правен сервизиран автомата до сега, но е поддържан правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 26 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2021 @VasilN Зададен така,въпросът ти звучи-Дали да похарча 1500лв или 3500лв.😀При положение,че второто ще е превантивно,аз не бих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 27 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2021 (Редактирано) Ако нищо не е сменяно досега е най-добре, но все пак като се отвори кутията ще прецени майстора. Редактирано 27 Февруари 2021 от MachineSpirit Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VasilN Публикувано 5 Март 2021 Доклад Share Публикувано 5 Март 2021 (Редактирано) На 27.02.2021 г. at 12:03, MachineSpirit написа: На s-tronic мисля че няма как да провериш, освен да го демонтираш и да отвориш кошницата, но тогава пак трябва да знаеш каква е била оригиналната дебелина на фрикционните дискове. Редактирано 5 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 5 Март 2021 Доклад Share Публикувано 5 Март 2021 Ако кутията работи добре не е проблем да смениш само маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pantabg Публикувано 5 Април 2021 Доклад Share Публикувано 5 Април 2021 Здравей те имам проблем S tromic кутията на моето Ауди а6 2012 3.0 quatro 245 PS Когато подам гас малко повече ми излиза тая грешка <Приплъзването е твърде голямо> но колата продължава да си върви и не влиза в авариен режим . Като я изгася грешката изчезва докато пак не дам малко повече газ. Когато превключва от 1 на 2 тресе и обратното от 2 на 1 пак ... Някакви идеи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 5 Април 2021 Доклад Share Публикувано 5 Април 2021 Прочети темата в която си писал и ще разбереш, че трябва да ходиш на майстор. Ще има изваждане, за да не стане прекалено голямо отиди майстор да я види. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 22 Май 2021 Доклад Share Публикувано 22 Май 2021 Има ли начин да се разбере дали кутията е ремапната без да се ходи в сервиз занимаващ се с това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 23 Май 2021 Доклад Share Публикувано 23 Май 2021 Бърз въпрос относно - трябва ли да се калибрира кутията регулярно / на определен пробег / или когато се сменя масло на кутията ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 24 Май 2021 Доклад Share Публикувано 24 Май 2021 @vle4ugoto На моята смених маслото и филтрите и не съм правил нищо друго.Според форумните нинджи,които са чули,чели и че Ауди така правели-да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamaff Публикувано 23 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2021 И аз да пипитам при смяна само на масло и филтри, трябва ли да се прави някакво обучение на кутията или това се прави само при механични интервенции? П.С. Извинявам се, ако въпросът ви се стори глупавн, но отскоро имам А6 и за първи път карам автоматик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 23 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2021 Нищо не се прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 28 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2022 Koлеги на 3.0 тди С троник 2013г. При извънредна единична ситуация спирачка и даване на цялата газ на Д и Р. Кутията след това започна да рита зверски и да гасне от Д на Р и обратно. Така даде грешка високо налягане и проблем със пакет 1и 2 на съединителите. След което се направи ресет на кутията и проблема изчезна. Въпрос това предизвестие на проблем ли е или .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване