CVT Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Колегата казва че е налял до максимума, а това което пише в книжките може би се отнася за средното ниво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Може би, но не.Отнася се до максимума.Sent from my moto g(50) using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 (Редактирано) Докажи го. За моя мотор пише 4,5 литра, а когато налея толкова е даже малко под средното ниво. Редактирано 8 Септември 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Това е аксиома, важи за ръководствата на всички коли. А както е известно, аксиомите не се доказват. Все пак да допълня - важи за количеството масло до максимума, но без това в масления филтър. Или с други думи, ако масления филтър се напълни с масло преди монтажа му, монтира се и след това се налее посоченото количество моторно масло в книжката, то трябва да отиде до максимума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Добре, покажи къде е написана тази аксиома че при смяна на маслото трябва да се напълни до MAX границата на щеката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Ето тук: Engine oil CAPACITY.Sent from my moto g(50) using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 преди 35 минути, nikrga написа: ... Все пак да допълня - важи за количеството масло до максимума, но без това в масления филтър. ... Ясно, значи не важи за нивото до максимума на щеката, след като е без количеството в масления филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Зависи от това дали масления филтър е пълен преди монтажа или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Колега @nikrga, Вие пълните ли си предварително с масло масленият филтър, при смяната на маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Не. На практика обаче няма значение дали масления филтър е пълен или празен преди монтажа му при смяна на маслото. Много хора си пълнят филтъра, ОК е и това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 За кое няма значение? Защото няма как да няма значение относно износването на двигателя - много по-бързо ще премине маслото през всички маслени магистрали, ако е пълен масленият филтър предварително, спрямо ако не е пълен. То ако нямаше значение, нямаше да има възвратен клапан във филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Съжалявам колеги, но маслен филтър преди монтаж НЕ се пълни. Символът на всеки един филтър (масльонка с капка), не означава "Напълни преди монтаж", а е просто "Намажи/омасли уплътнението ПРЕДВАРИТЕЛНО!". А защо не трябва да се пълни (всъщност е и АБСОЛЮТНО забранено), оставям на вас уважаеми колеги, да прецените и усвоите като фактологиА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Преди 2 часа, ads написа: Защото няма как да няма значение относно износването на двигателя - Cпоко, двигателят не се износва толкова лесно. Преди 1 час, NIKO написа: Съжалявам колеги, но маслен филтър преди монтаж НЕ се пълни. Символът на всеки един филтър (масльонка с капка), не означава "Напълни преди монтаж", а е просто "Намажи/омасли уплътнението ПРЕДВАРИТЕЛНО!". А защо не трябва да се пълни (всъщност е и АБСОЛЮТНО забранено), оставям на вас уважаеми колеги, да прецените и усвоите като фактологиА. Въобще не е забранено, още по-малко АБСОЛЮТНО...😀 Единственото неудобство е, че ако човек не внимава в началото на завиването на филтъра оста му да е строго перпендикулярна на съответната повърхнина на картера, може да се олее с малко масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Колега @nikrga, изключително високо ценя Вашият интелектуален капацитет, както и широката Ви техническа Ерудиция, затова в знак на уважение, този път ще премълча хвалебствията, които ме изпълват с Благоговение и ще ги запазя за някой друг, по-малко епохален момент на Вашето величие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ТК Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Благодаря на всички , включили се в дискусията . Тъй като нивото на маслото ми намалява но до сега не го оставям под средата на защрихованата част , сега мисля да не доливам и да следя нивото . Да видя дали или кога ще ми светне лампата за ниско ниво на маслото . Течовете ги оправих всичките , колата не пуши при никакви обстоятелства , върви и харчи безнин , нормално . Маслото е Равенол vst . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
newbie.b7 Публикувано 9 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2021 Здравейте колеги и аз като собственик на А4 б7 2.0 тфси се сблъсках с проблема със скъсан болд на балансиращите валове прилагам снимки: https://prnt.sc/1rl12je https://prnt.sc/1rl12xf https://prnt.sc/1rl137g Но след сваляне на частта се оказа, че колелата на валовете са зацепили едно в друго, следователно частта е за кофата... https://prnt.sc/1rl16og И тук идва моят въпрос Възможно ли е валовете да се изолират, ако да- КАК и следователно какви ще са последствията, плюсове и минуси на тази интервенция. Благодаря за вниманието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 9 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2021 Преди 22 часа, NIKO написа: Съжалявам колеги, но маслен филтър преди монтаж НЕ се пълни. Символът на всеки един филтър (масльонка с капка), не означава "Напълни преди монтаж", а е просто "Намажи/омасли уплътнението ПРЕДВАРИТЕЛНО!". А защо не трябва да се пълни (всъщност е и АБСОЛЮТНО забранено), оставям на вас уважаеми колеги, да прецените и усвоите като фактологиА. Защо е забранено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2021 Опитай да дишаш през фланелка, сгъната на няколко слоя. Намокрена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 9 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2021 А при наще двигатели особено, както се монтира вертикално отгоре, предварителното пълнене би било интересно забавление... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mng Публикувано 12 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2021 Някой може ли да ми каже как да изключа с VCDS автоматичното пускане на задната чистачка, когато са пуснати предните? Също искам да изключа пръскалките на фаровете, с оригинален ксенон съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 12 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2021 Пичове, това ли е ключето, което включва задните светлини и съответно парктроника, защото и 2-те ми изчезнаха отведнъж... Бушона е здрав, нямам индикация за изгорели крушки, а всичко си работеше. И не ми казвайте, че трябва да се сваля скоростната кутия, за да се смени това чудо, защото кабелчето отива някъде нагоре в скоростната кутия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
userpmmpmm Публикувано 14 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2021 (Редактирано) Здравейте, някой може ли да ми каже дали има разлика в съединител и маховик на предно и куатро. Колата е а4 б6 1.9тди. Благодаря предварително. Редактирано 14 Септември 2021 от userpmmpmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 18 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2021 Пичове,Не се сваля кутията, но по спопени от разказа на мойте майстори се откача един от тампоните на кутията.Имам и аз един въпрос...Някой знае ли за какво е това маркуче и продава ли се като отделна част?Станало е като дъвка. 1.8Т AVJ e двигателя.Sent from my M2007J17G using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 25 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2021 Как се сваля кората на багажника? Освободих всички щипки и не мърда... Вътре в двата края има още по един болт, но няма как да ги отвия и тях... Всичкото това заради смотаните заоблени болтове на плафоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2021 И що кора ще сваляш? Разпробиват се винтовете със свредло 2.5 мм. и всичко си пада. А новите от някоя железария неръждаеми. Добра идея е, да са с шестограм, не кръстати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване