GiN Публикувано 29 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2022 @OvivO Няма проблем и профилактично да се почисти. Не му се скъсява живота. Ако имаш как да си го свалиш без да плащаш за това...супер, след това е кеф като гледаш, че е като нов и не се пуска по 400-500км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2022 моят и сега регенерира на 800+ км и то я карам предимно градско, често стига и до 1500км, а рекордът му е на 2200км регенериране. Не знам толкова рядко дали е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 29 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2022 Не мога да кажа дали е добре, но пътя на логиката.... е повече от добре На компа какви данни ти дава, за сажди, да диференциалните налягания ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2022 (Редактирано) от Ауди казват, че ако влезе кола при тях с 0.46 Ash volume - направо смяна на DPF. Моят е на 0.59 и до сега никога не съм виждал неприятната лампа. 0.51 беше преди 30 000 км. Редактирано 29 Януари 2022 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 29 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2022 Е мен лично много ме дразни OvivO с неговите 1000+км за регенерация на ДПФ при предимно Софийско каране. Ш го еа в такоата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2022 (Редактирано) ахаха, имам си ексел файл за последните 30 000 км и регенерациите, които е правила Дай ми я за една седмица, да ти я разработя, бре Редактирано 29 Януари 2022 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 29 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2022 Като ти знам стила на шофиране.......ще ми доразтегнеш веригите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 29 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2022 Моята на около 1200км регенерира обикновено. Не я жаля, а и Стефан я засили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2022 @zdrash: мдам, твоята юнашки си я караш, няма само пари да се дават, трябва и да им се радваме @Gangbango: като знам какви спирачки ще и слагаш, си представям след това как ще я засилиш. Правилно подхождаш, първо спирачкките, след това якия ремап! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 30 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2022 Ама......за мен ще важи поговорката, няма значение, че колата ти спира за 30 метра щом задната спира за 50 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 30 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2022 Какви ще са тея спирачки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2022 22 minutes ago, Gangbango said: Ама......за мен ще важи поговорката, няма значение, че колата ти спира за 30 метра щом задната спира за 50 Ако ти спреш за 30 метра, задната ще спре за 31 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 30 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2022 Малки са, но очаквам да спират доста по-добре от фабричните. Тези са 4 бутални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2022 4 бутални 347/349 са си доста добре Моите са като от зрънчо сравнени с такива. Някой знае ли каква звезда са двата болта за малката кора точно на волана отдолу. Трябва да е много дълга и малка...излезна, че нямам такава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 30 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2022 Имам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 30 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2022 (Редактирано) А вярно ли като се спрат вихровите клапи колата ще стане мудна в ниските обороти? Вие вашите спряхте ли ги и усетихте ли промяна в негативен план? Редактирано 30 Януари 2022 от pufa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 30 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2022 @pufa Не е вярно. Няма да разбереш освен, че от ауспуха ще изпуска повече азотен оксид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2022 23 minutes ago, zdrash said: Имам. Отваряй "Сервиз под наем" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 30 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2022 (Редактирано) като се спрат вихровите колата скача на старта доста по живо, поне при мен това забавяне преди удара на нютоните се скъси, а с хубав ремап вече става доста добре като за тежък дизелов шлеп Редактирано 30 Януари 2022 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 30 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2022 Питам защото ми вкараха мухата да не ги спирам тях, че ставала мудна колата в ниските обороти за сметка на високите където било по-добре. Махали се на БМВтата щото били фабрично проблемни, а за нашите коли било добре да си стоят работещи. Моята кола обаче вече е на 200к и мисля скоро ще се прецакат я моторчета я нещо друго, затова като я чипосват така или иначе плащам ще ми е безплатно да спрат егр и клапите да няма ядове с тях занапред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 30 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2022 (Редактирано) Над 1800 оборота така или иначе клапите са отворени. Затворени са само на ниски обороти. Ако ги спреш в ниски ще е по-бедна сместа и може да държи малко по-висока температура. Друг проблем според мен няма. Теоретично може би ще дърпа една идея по-бавно в началото, но не мисля че можеш да го усетиш. Основно заради азотните оксиди са ги сложили според мен. Аз ги спрях защото лявата задържаше понякога като загрее много градско и набиваше грешка за позиция на клапата. Колекторите са пластмасови и се посукват с времето и почват да задържат, а не ми се сменя колектор. Редактирано 30 Януари 2022 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 31 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2022 На 18.01.2022 г. at 19:04, alexander alexandrov написа: Някой нещо за воланите? Клик малко е на френски, но е доста информативно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 31 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2022 Доста полезен линк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 31 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2022 Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torrro Публикувано 31 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2022 (Редактирано) Здравейте! Електрониката на моята 4F, 3.0TDI, 224к.с., нещо се побърка. Различните компоненти спряха да си говорят един с друг. Закачих я на компютъра и всичко светно в червено, а след това дори отказа да се чете колата. Какъв ще е евентуалния проблем? Колата пали и движи, но се притеснявам да не спре изобщо. Ето какво показва преди да спре изобщо колата да си говори с лаптопа. и после Ако някой се сблъсква с подобен проблем, ще се радвам да помогнем със съвет. Преди време единствената грешка на колата беше в DVD-модула за навигация. Редактирано 31 Януари 2022 от Torrro Грешно изписани думи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване