lavatrice

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14

Recommended Posts

Понеже бях обещал да пиша, в събота свалях картера да видя в какво състояние е маслената помпа и цедката. Та всичко си беше чисто и само по ламарината на картера имаше лек слой като по-гъсто масло, но за кола над 300 000, нищо особено. Смъкнах и промих и помпата, сваля се супер лесно на 3.0 тди се държи на три болта. В общи линии операцията е мръсна и гадна и не си заслужава занимавката според мене.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги излязоха ми следните грешки в модула на климата 

00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)

01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126)

Идея какво да очаквам.  За сега се трият 

Share this post


Link to post
Share on other sites

на пари е :) intermitent ли са или както там се казваха?

 

01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126) - това не беше ли едно като четка с метални връхчета?

 

00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395) - не знам дали не можеш да му видиш живите данни на този неблагодарник

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OvivO j126 да точно май е при вентилатора до колкото го намирам

G395 е на радиатора, не съм зареждал климата можели от малко фреон да набива грешка 

Интересно е че изтривам грешките о не се появят веднага, а след известно време. Другото е че вентилатора сам тръгва понякога може ли да е от j126 или от модула,защото като го чукна и спира.

Edited by Vasil82

Share this post


Link to post
Share on other sites

G395 го сменях лятото че изпускаше фреон от него, целия беше омаслен и буксата се беше извадила. Мисля че бях срещал и TSB за тоя датчик някъде.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма нужда да се сваля бронята, 180 кинта беше от порше че бях на зор и лятото в жегите зор се кара по 200км без климатик, иначе гледах че в ибей ги имаше по около 30-40 евро, за оригинални става въпрос.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И алтернативен върши работа, ако иде реч за датчика който е в радиатора на климатика отпред в ляво 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, OvivO said:

на пари е

 

Ама на много пари ли е? 😃

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,

Днес ми светна на таблото индикация за износени накладки. Другата седмица смятам да слагам зимни гуми и направо да сменят и накладките.  В момента колата е с оригинални дискове и накладки. От къде(освен от Порше) мога да поръчам оригинални накладки? Четох за някаква специфика при смяна на задните накладки при 4F - нещо за подаване на ток към апаратите, сервизно положение на ръчната( 05Parking Brake->007). Някой може ли да разясни? 

Благодаря предварително. 

Edited by balgol

Share this post


Link to post
Share on other sites

задните нямат индикация, може да не са за смяна.

Предните имат индикация, но тя започва като се износят наполовина, т.е. имаш още накладки. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, balgol написа:

Здравейте колеги,

Днес ми светна на таблото индикация за износени накладки. Другата седмица смятам да слагам зимни гуми и направо да сменят и накладките.  В момента колата е с оригинални дискове и накладки. От къде(освен от Порше) мога да поръчам оригинални накладки? Четох за някаква специфика при смяна на задните накладки при 4F - нещо за подаване на ток към апаратите, сервизно положение на ръчната( 05Parking Brake->007). Някой може ли да разясни? 

Благодаря предварително. 

Скоро и на мен ми светна, споко покарах така 3к километра и миналата седмица ги смених и почти за още 2к имаха живот, а за накладки само ATE друго не признавам!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, djuni_ibiza написа:

накладки само ATE друго не признавам!

 

Възможно е в немско да са читави, но в Бг с накладки и дискове е пълно тото. Аз лично спрях тая игра на тото и от няколко години само ОЕМ дискове и накладки, определено нищо общо с ширпотребата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз последните години само на ОЕМ залагам,поради горчив опит с афтърмаркет части!

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Случайно задържах лоста напред и на борда в ляво до скоростите излезе символа за дълги с буква А. Съответно като се  появи кола веднага минава на къси и в момента на разминаване отново си включва дългите. Пробвах и в града, но там си стои на къси. Също явно е свързано и със скоростта, тъй като в една уличка без осветление не ги пусна, но бях с 20км/ч.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 18 минути, alexander alexandrov написа:

10 месеца след като взех колата разбрах, че имам асистент за дълги светлини😂😂

Аз пък забелязах, че фаровете ми завиват след година и половина чак хахахах

Share this post


Link to post
Share on other sites

завиващите фарове не си личат само като погледнеш колата (или поне аз не ги разпознавам), но асистента за къси/дълги - се вижда пред огледалото :) но е приятно да откриеш екстра, за която не си подозирал.

Някои колеги пък си откриха оригинални Swiss Army ножчета или оригинални парфюми на Armani :)

Edited by OvivO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз завиващите фарове знаех, че ги има като я взимах, а и си личи веднага вечер, доста отчетливо завиват. Но за дългите не бях разбрал, тъй като има и асистент за маркировка и дистроник. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой колега ще ми каже ли такива ли са предни държачи за парктроник за а6 фейс 2010? 
 

CC5D4C64-358E-4B6D-9417-A0A2BB20995F.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 16.10.2021 г. at 22:11, OvivO написа:

Някои колеги пък си откриха оригинални Swiss Army ножчета или оригинални парфюми на Armani :)

🤣🤣🤣

Share this post


Link to post
Share on other sites

Забелязали ли сте парното да вкарва различни миризми в купето докато карате зад някой? Почти винаги мога да разбера с какво гориво е колата пред мен (даже дали е с катализатор или без :)). Сменям редовно салонните филтри (при всяка смяна на маслото), но въпреки всичко вкарва различни миризми в купето, основно при градско каране или висене в задръстване. Чудя се да не би да има някакъв проблем при мен - кората над парното си е на мястото, гуменото уплътнение между коша и парното също. Гледал съм разни снимки на парното на 4Ф и уж всичко си е на мястото и ми е чудно защо вкарва различни миризми в купето? Може ли нещо да се направи по този въпрос? Чудно ми е при положение, че всичко е затворено, въздуха би трябвало да го взима само покрай челното стъкло отстрани и пак да вкарва миризми.

Share this post


Link to post
Share on other sites

и при мен се усещат миризмите, но не карам на вътрешна циркулация.

Ти как го пускаш? Ако е на вътрешна, не би трябвало да се усеща

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.