Papi123 Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Това с чистачките и при мен го имаше, след обучение на клапите чрез вагком се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 (Редактирано) Прекъсваше 2-ри цилиндърНе беше от бобинатаСвалих изхосящия колектор и клапаните на 2ри бяха черниОстаналите бели и добре работещиСъщата работа и на моето BFB - пукнатина между клапаните на 2-ри цилиндър, оправи се със заварка на проблемното място. Явно си е проблем на главата на този двигател, щом и при теб се е случило. Редактирано 3 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 При опит да си отворя шофьорската врата от вътрешната дръжка, нещо изщрака и лостчето сега се движи свободно. Ясно е, че ще се сваля кората, но има ли идея някой какво може да се е счупило? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Нормално ли при моделите Б6 с два ауспуха отзад от единия струята да е осезаемо по силна,а другия едва едва все едно е запушен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Не, трябва да е еднаква струята от двата ауспуха. Другия вариант е да е била с един само и да са преправяни да са 2 накрайника. Това можеш да видиш лесно като погледнеш какво се случва под колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Гледал съм я отдолу всичко си е фабрично няма заварки или снаждано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 При опит да си отворя шофьорската врата от вътрешната дръжка, нещо изщрака и лостчето сега се движи свободно. Ясно е, че ще се сваля кората, но има ли идея някой какво може да се е счупило?Жилото се е откачило или скъсало. Др вариант е мястото, където се закача жилото да се е счупило, на самата дръжка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tolkata Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 (Редактирано) Здравейте колеги,От известно време Аудиото в Аудито ми не свири, и по точно като го включа свирва за 1-2 секунди и изключва. Всичко е заводско, отзад има буфер.На ваг ком дава грешка в предните говорители и наистина в тази 1-2 секунди в които се чува звук, той се чува само отзад.Някой да се е сблъсквал с такъв проблем? Възможно ли е да не свири това чудо, ако има изгорял говорител? Редактирано 3 Август 2015 от tolkata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Не, трябва да е еднаква струята от двата ауспуха.+1Еднаква е струята от двата ауспуха,и на бензин,и на дизел,щом са със заводска генерация-непреправяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 (Редактирано) Здравейте, малко ламерски въпрос. Как да разбера дали имам ксенон на колата?До копчето за фарове нямам допълнителното малко с позиции 1-2-3. Имам пръскалки за фаровете. Ако това е от помощ. Също така имам 4 говорителя по вратите, но нямам буфер отзад под кората. Освен говорителя(оригинален или не) ми трябва и нова кора отзад предполагам. Трябва ли допълнителен усилвател? Искам да си сложа парктроник. Фабричен такъв да търся ли или да се ориентирам към китайчета по 50-100лв. Ако е фабричен трябва ли нещо друго освен самите сензори и окабеляване?Ауди А4 Б6 седан Редактирано 3 Август 2015 от GameON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 И аз бях без буфер и усилвател. Наложи се присаждане на цялата инсталация от донор, кората я изрязах и монтирах отдолу буфера и решетката отгоре. Усилвател също ти трябва, монтира се в багажника, от дясно под кората. Инсталацията се вързва и с таблото и комфорт модула също, за да ти изписва станциите.Общо взето два дни работа, един за да си извадя цялата инсталация от донора и един да я монтирам на моята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 (Редактирано) Здравейте, малко ламерски въпрос. Как да разбера дали имам ксенон на колата?До копчето за фарове нямам допълнителното малко с позиции 1-2-3. Имам пръскалки за фаровете. Ако това е от помощ. Също така имам 4 говорителя по вратите, но нямам буфер отзад под кората. Освен говорителя(оригинален или не) ми трябва и нова кора отзад предполагам. Трябва ли допълнителен усилвател? Искам да си сложа парктроник. Фабричен такъв да търся ли или да се ориентирам към китайчета по 50-100лв. Ако е фабричен трябва ли нещо друго освен самите сензори и окабеляване?Ауди А4 Б6 седанИмаш ксенон. Относно парктроника, най-добре е фабричен, ама е цифра. Китаец за 20-30 лева също ще ти върши работа. Освен това, май трябваше и някакъв модул за фабричния. Редактирано 4 Август 2015 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Колко трудно е инсталирането на хладилна жабка ? Вчера си взех една заедно с тръбичката но сваляйки жабката не видях от къде излезе тръбичката - някой да има схема ? Sent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 (Редактирано) Хладилна жабка - заповядай: http://www.audiworld.com/tech/int48.shtml И аз имам въпрос - от няколко дни имам проблем - започва виене, което се чува отпред в дясно. Виенето започва след около 50 км/ч и оттам нататък се чува все по-отчетливо. При завиване на ляво, като да се увеличава, а на дясно сякаш намаля. Лагер на главина ли е? Редактирано 4 Август 2015 от digunan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 (Редактирано) Да, играх го този филм миналата седмица. И при мен беше така. В началото само на ляв завой, което означава десен лагер. С времето така се разбуча, че при скорост над 60 км/ч и на прав път си беше доста дразнещо. Редактирано 4 Август 2015 от eraser87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Имаш ксенон. Относно парктроника, най-добре е фабричен, ама е цифра. Китаец за 20-30 лева също ще ти върши работа. Освен това, май трябваше и някакъв модул за фабричния.Благодаря.Последващ въпрос. На късите като че ли двата фара светят с различна светлина. Едната е синкава другата нормална. Каква крушка или комплект да търся за да ги сменя.Онзи ден като се прибирах с колата от ВТ ми светна грешка за баланс/нивелиране на фаровете. Вечерта като запалих я нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Фабрично вгражданите са D1S 4300к. Има много добри оферти в немския ибей. Моите Филипси са от там. Все пак, ако решиш да купуваш, задължително свали крушката да видиш каква е, защото май монтираха и D2R на Б6-ците, но не знам в кои периоди на производство.Има и китайски, стъпват на около 35-40 лева, също са вариант, ако не ти се дават пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Е то щом не боли толкова с тази жабка ще взема да се възползвам [emoji23] че ми допада идеята ! Sent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 А понеже моята вратичка е по-запазена от донорската с хладилника - могат ли да се разменят ? [emoji15]Sent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Могат - държи се на два метални чопа, които се избиват и после по обратния ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Кво по-добро да си купи човек за 35 лв ? Sent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Моята е цяла и няма тези джобове отгоре. Също и тази вратичка за хладилната част. Реално само с тези джобове отгоре бих се задоволил. Какво точно да търся? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEYN Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Колеги зачудих се дали да пусна въпроса в Направи си сам раздела, но мисля тук ще видят повече хора. "6 В таблото влизат две букси синя и зелена . От първо краче (номерирано е и на колите без индикация тамняма кабел) на синята бъкса пускаме кабел около 30 см някъде до маса и така гасим индикацията залипса на течост . Сглобяваме по обратен ред , до тука бяхме с разглобяването" Става въпрос за досадното пищене за течността за чистачки. Когато си сложих темпомата и борда не ми остана време да направя и това, затова искам да попитам какъв трябва да е този кабел, който се пуска от синята букса?Как се закрепва към крачето и как към маса? Малко ламерски въпроси, но всичко успях сам да си направя преди това, само тези кабели не са ми много ясни. Ще чакам да ударите по едно рамо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Кабелите които влизат в буксата на таблото са 0.75 - няма да имаш крачета в буксите затова от някоя морга си купи една букса за 5 лв и си извади пинчета! А маса можеш да хванеш в отделението зад бушоните - там си има къде ! Sent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 За твоята букса незнам, но на моята си имаше пинче. Маха се таблото, разкачената букса внимателно се разглобява ("разкопчава") и тогава има достъп до пинчето да се запои кабелче. Новото кабелче го прекарваш, заедно с другите и закопчаваш буксата. Свободния край, го затягаш към някоя гайка на купето - точно зад таблото има такава и си готов с досадната индикация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts