Chitatelia Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 (Редактирано) преди 50 минути, tonko2.0T написа: Нали на място ще го монтираш? Това не го разбрах? Сменям си го като на Б4ката нали? Не трябва някакви обучения? Просто на Б4ката е Ексайда и искам да го сложа на Б6цата. GM-a беше паднал под 12V. след 4 дневен престой и според мен е тръгнал към ловните полета въпреки, че си пали ок. Редактирано 8 Октомври 2017 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 (Редактирано) Имам предвид,че отиваш в магазина за акумулатори,харесваш,плащаш и хората ти го монтират,замерват.После ти дават гаранция-франция и караш. И ако не влезе в дупката,може да го върнеш. Ако го поръчваш по интернет е малко по-друга работа. Ексайд са добри акумулаторни батерии. Редактирано 8 Октомври 2017 от tonko2.0T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 (Редактирано) Няма да го купувам. Просто искам да ги разменя. Относно смяната, като го разкача трябва ли да се обучава ключ или нещо друго или всичко си е plug&play? П.П Благодарско за помоща от твоя страна сигурно още доста неща ще питам Редактирано 8 Октомври 2017 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 Не съм те разбрал правилно. На моята каруца при разкачен акумулатор повече от 5 мин.,после иска обучаване на ключа. Имаше теми как става номера,че съм я забравил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 (Редактирано) Задържаш бутона за отключване на дистанционното.Докато държиш натиснат вкарваш и даваш на контакт за 3 секунди след това връщаш контакта, вадиш ключа и чак тогава пускаш бутона за отключване.Това е. Редактирано 9 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nveselinov Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 Да питам и аз нещо.. Днес си купих Трансмитер (със малко дисплейче) със блутут, кабел и USB като опции. Доволен съм, пък и струва 16 лева, че със тия дискове на Concert 2....... Въпроса ми е мога ли да си го използвам всеки ден, дори и по 3 часа без колата да е на контакт (тоест без алтернатора да зарежда) както сега работи и това да не е проблем за акумулатора? Изобщо как стоят нещата като волтаж там, просветлете ме по темата, моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 При мен на Б7 процедурата относно ключа е следната: -Отключва се колата с ключа/дистанционно не работи/. -Завърта се ключа до контакт. -Задържа се бутона за заключване за 5 секунди, -Изключва се от контакт и се изважда ключа. -Пробва се дали има ефект от бутоните на ключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 9 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 (Редактирано) Преди 7 часа, nveselinov написа: Да питам и аз нещо.. Днес си купих Трансмитер (със малко дисплейче) със блутут, кабел и USB като опции. Доволен съм, пък и струва 16 лева, че със тия дискове на Concert 2....... Въпроса ми е мога ли да си го използвам всеки ден, дори и по 3 часа без колата да е на контакт (тоест без алтернатора да зарежда) както сега работи и това да не е проблем за акумулатора? Изобщо как стоят нещата като волтаж там, просветлете ме по темата, моля. Ако го ползваш да слушаш музика, консумацията му на ток ще е нищожна спрямо тази на аудио системата. Редактирано 9 Октомври 2017 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 Относно ключЕвете ... когато взимах колата,втория ключ който е почти нов,не работеше отключване/заключване. След 10 мин. каране с него в контакта се самообучи и започна да си работи,без никакви процедури и намеси. Същото е и при на един приятел (В6)-цата извадихме батериите за секунди и отказа,след като покара малко с него и хоп после си отваряше/затваряше без проблем. п.п Всичко описано горе е вярно ако ключа/платката е изправна и батериите изправни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 9 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 Здравейте. Тапата на двигателя отзад на алт мотор с какъв каталожен номер е? И какъв зор е видяла че да излезе? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nemooo Публикувано 9 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 Здравейте, може ли да ми кажете какво означава тази грешка. 00493 - esp-sensor unit (g419) 002 lower limit exceeded Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 9 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 Прочети тук- http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php?title=00493&action=edit има няколко варианта за тази грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nemooo Публикувано 9 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 (Редактирано) Преди 11 часа, DimitarBT написа: Преди да пиша във форума четох, но за lower limit exceeded не намирам нищо. Редактирано 10 Октомври 2017 от VBI Цитиране на преходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Преди 14 часа, gamzoff написа: Здравейте. Тапата на двигателя отзад на алт мотор с какъв каталожен номер е? И какъв зор е видяла че да излезе? Sent from my iPhone using Tapatalk Коя тапа? Има два вида тапи - на антифриза и на маслото. Целта им е да избиват те, а не да се пука блока, при високо налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 На маслото. Какъв зор е видяла, за да избие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Колеги,на 1.8T 20V. BFB колко масло събираше точно мотора? 4.3 литра с филтъра или бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 (Редактирано) 4.4 литра с филтър е по книжка на BFB двигател. Редактирано 10 Октомври 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Как да разбера дали ми е изгорял зумера за забравени фарове,понеже от няколко месеца не дрънчи и се случва да забравям фаровете включени.Възможно ли е да е свързано с окабеляването на копчето за фаровете,понеже ми правеше проблеми и го разглобявах и видях,че пластмасите са започнали да се разпадат. Също така видях в една тема да проверя дали свети плафона в купето при отворена врата.Свързани ли са по някакъв начин.При мен плафона не свети понеже кабелите дадоха на късо,бушончето за кабелите също е свалено,че задимя плафона веднъж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 ВАГ-КОМ и пускаш тест на таблото- ще трябва да писне и гонга. Моя е изгорял. Сменя се за 10 минути, като се маха само капака на гърба на километража. 20-30лв струва нов зумер. Същия е и на таблото на Голф 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Колеги кой двигател е по- читав от изброените 2.4 бях чел някъде из форума, че е следващия алт. 2.6, 2.8, и 3.0 бензин? Какво ще кажете за тях. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 От изброените бензинови двигатели,при А4/8Е/ са вграждани само-2.4 V6 и 3.0 V6. Плюса на 3.0 V6-има го и във вариант с двойно задвижване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 12 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2017 А какво ви е мнението за тях? Плюсове минуси? А за а6 какво ще кажете? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 Да ви питам относно окачването..... Задните пружини са Sachs 996949 Предните са с 1 синя и две зелени точки. Тези ли пружини трябва да са за 1БЕ окачване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 Да ви попитам - има ли мотор 3.2 обикновен, който сава за газ. И 3.2 fsi, който не става за обикновенна газ? Благодаря. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts