Jump to content

Мнение за Ауди Ц5 и колко трябва да струва кола на 20г


Recommended Posts

Здравейте,както се подразбира от заглавието,оглеждам се за автомобил от рода на Ц5 с мотори 2.8, 2.7 или 1.8Т куатро ,без значение на кутията.

Автомобилите които съм набелязал са тези:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11491328645385382&slink=2oyu35

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11490549267984951&slink=2oyu35

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11490818844595180&slink=2oyu35

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487949979772177&slink=2oyu35

 

Сами забелязвате,че са със цени под/около 4000лв. Моето виждане за цените е такова,поне за автомобили от тези години. Не ми се дават 7-8000лв за ламарина на около 18-20г която е понапудрена или от човек който е вложил един куп пари и после иска да ги избива.

Бях се насочил към А6 Ц4 2.8 куатро,но там нещата са сериозни,бях на огледи на какви ли не гробове,но силно надценени от собствениците (като пример мога да дам на Захариев бившия автомобил - тотален гроб в момента, като от моя оглед насам цената е коригирана два пъти ......нагоре,така си е решил сегашния собственик,така прави,негова си работа).

От девет години карам само Ц4 ,но само на предно и искам малка промяна без да се изхвърлям.

Някой колега ако е гледал горепосочените автомобили и има някакво впечатление ,моля да го сподели.

Не бързам с покупка,а и очаквам 3 -4 автомобила от Австрия ,Германия и Швейцария на цени под 3000 за огледи след празниците,но се заглеждам и в тези които се предлагат тук.

Ще съм благодарен за всяко мнение в темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 18 минути, stanis написа:

Не ми се дават 7-8000лв за ламарина на около 18-20г която е понапудрена или от човек който е вложил един куп пари и после иска да ги избива.

Какъвто и автомобил нов внос да вземеш от класа на А6 (на тези години) ще удвои покупната си цена за да стане годен за каране. Накратко смятай покупната цена най-малко х2.  В момента пак възстановявам едно и смуче пари като всяко Ауди.

Аз съм пристрастен към 1.8Т но доста хора не го харесват, като поведение в А6. Другите двигатели в темата са просто ''каца" без дъно (лично мнение).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това го знам ,но предпочитам аз да ги правя тези неща и да знам с какво и как са направени,отколкото да се доверя на друг реставратор.

А и шанса да дам повече пари в кола която примерно съм закупил за 7000лв не е по малък от тази за 3500.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,и аз като теб миналата година се учудих колко трябва да струва,ами всичко е от състоянието за мен и със какво оборудване е.Гледах за 1500е и за 1800е е взех за 3900е. Да много са за 18-20г А6,но гледах състояние,екстри и т.н. да ми кеф на мен не после защо нямам това или защо не взех с това...И никой няма да ми ги даде освен ако не намеря някой като мен или по-малко луд. До сега лошо от приятел или познат не сам ми казали освен че са много пари...е мерак с пари се гасял :) Това е мнението ми за цените на стари коли 

Поздрави

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, DLS написа:

Проблема, е че вземеш ли смачкана кола никога няма да стане читава колкото и да я кърпиш после...

в това съм сигурен,но познавам хора които са купили автомобил над средната цена за модела,но напудрен професионално  и са се наиграли и такива които са взели в ниската ценова категория и са нямали проблеми.

Уважавам и труда на колеги във форума които продават добре гледани автомобили и вкарали не малко средства в тях ,но не мога да дам исканата от тях цена.

За мен е важно като първоначална база автомобила да си заслужава,а за после малко по малко ще се прави.Включително в 18 годишен автомобил,макар и качествено поддържан кой ще ми даде гаранция,че след 2-3000км няма да хвърли фира някой скъп агрегат.

Както се казва - всичко опира до късмет и съвест на търговеца (макар,че търговците със съвест са кът)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да го разбера.Хора си купуват други марки примерно около 2000 год.Вкарват естествено някаква сума и си ги карат.Тук обаче се твърди че такова Ауди на години е тотален гроб които един вид само ще наливаш и никога няма да го оправиш.Е добре де...нали е премиум марка и би трябвало като е доста по скъпо и да е доста по здраво.Толкова ли пък са много едни 400000 километра на тези мотори.Сега някои ще кажат че са много повече ама кои може да го докаже.Колегата нищо лично ама тези коли по горе са срам за притежателите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората ти купуват ама извън форумите, иначе всичко е под ножа...Освен това една корса рядко ще се мери по километраж със 20годишно А6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея всичките които си ги показал колега са гробове, кошове най-страшни с интервенции всякакви по тях..трябва да ти е доста лошо да си купиш такъв варел и да се надяваш да караш А6. Тея тъпотии че като е на 18-20 години трябва да струва 2000 лв...миии ако така разсъждаваш си купи Пасат..според мен едно читаво 2.7 куатро нов внос, трябва да струва поне 7-8 без регистрация, обслужване, газ и гуми..отделно А6 1.8Т куатро което изключително рядко можеш да намериш да не е варел, трябва да е поне 5К...поне и после да дадеш още 3 и да кажеш, че се качваш и караш. Тва че е премиум не е определящо кое колко е здраво и тая тема е толко дълга, че не си заслужава да се разяснява. Ако искаш кола Ауди за 4К лв. , купи си А4, ако искаш А6 за 4К лв., купи си 2.4 или 2.8...бюджета и нагласата ти не са за турбо мотор и ще си поредния наденал се на хОята. Една кола ако не е гледана НИКОГА няма да е ок, колкото и пари да наливаш в нея...така както е направено в завода, може да стане единствено ако екземпляра е поддържан съвестно, което за 18 години мандрясане с незнайно колко собственици..направо си е приключение да се случи такъв автомобил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата @bonevstiliyan  е прав за повечето неща, но нека и аз да хвърля моите 5 стотинки по темата. От всичките линкове, има 1 абсолютна кола и това е 3-тата обява, седан А6 фейслифт, който по документи е 1.8 Т а иначе  е 2.7 Т . Двигателят е от S4 От Англия, обслужени турбини, всичко, чип от англия, човекът е абсолютен маняк и го познавам ,казва се Веско. това е кола, гледана без компромиси и Стилян бърка за нея, че е кош и гроб с доста интервенции, защото са правени неща, но са правени 1 път.. от чистачките напред е сменено всичко и е доста красива кола. Аз бих обърнал внимание на 2-ра и 3-тата най-вече обява. Аз си купих моята А6-ца преди 1 година за 4100 1.8 Т 180 коня нов внос и дотук само бензин и газ наливам, сменил съм един датчик за 20 лв и едни дюзи на газта(отделно съм налял 3-4 хиляди  в екстри и доработки, но това не са технически проблеми) Така че при мен беше луд късмет. Рядко изпадат читави екземпляи, но ги има.  Успех от мен, ако те интересува нещо конкретно по подръжката на 1.8 Т , както аз, така и колегата над мен може да ти обясним доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам до колко мога да дам правилно мнение по темата тъй като от съвсем скоро съм собственик на А6, но след като близо 2 месеца рових основно за А6 и А8, стигнах до няколко извода - седаните на А6 С5 винаги вървят по-надолу от комбитата (не знам дали е защото приличат на сапунерки, но е факт); кола със сменен двигател в този клас е голям риск. Първо е факта, че за да мине пререгистрация в КАТ (ако ще сменяш номера), трябва да я закараш на технотест, което са едни 250лв без дори още да ти пише името на големия талон. Там има вариант и да не те пуснат, ако нещо не им хареса я по номер на рамата, я по номер на двигателя. Това, което ме посъветваха за кола със сменян двигател е при договора за покупко-продажба да се пише реалната цена на сделката, за да може, ако стане фал, ти да си търсиш, по съдебен път парите, които си дал, а не просто 500-1000лв, както масово се пишат такива сделки (тогава даже било почти невъзможно да намериш адвокат, който да се захване с делото за тези пари). Това са обаче означава още едни 200лв за нотариални такси и данъци. До тук са 450лв само за 2 хартийки. За останалото - зависи в какво състояние искаш да я поддържаш. Повечето хора в този форум аз научих, че са фенове и за тях кола, която просто може да мине ГТП не е вариант. Реално колата може да си е в движение и без половината й карантии да работят, та ако те устройва да я караш така като таксиджия и да сипваш равно количество течност за чистачки и масло на всяко отваряне на капака, а от 250 коня да има живи едва 100, пак става. Та с 2 думи, да можеш да си вземеш кола от ранга на А6 за 2-3лв, но ако не ти се поддържа, забрави, че ще имаш усещането за А6. ПАк ще се движи, но ще си е кошник.

Редактирано от Boracle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, James написа:

 

Той хубаво е маняк, ама кола със сменен мотор без технотест си е чиста глупост..че той един човек от КАТ да види тая обява, преспокойно ще се сбогува с таралястника. Почти сигурно тва 1.8Т няма да мине технотест...най-малкото заради спирачките..после доколкото знам се гледа и захвата на двигателя спрямо купето, който е различен при 1.8Т и V6 мотор..така че ДА..тая кола не става за никакъв чеп освен за части..ако ще и най-обслужената на света да е пак си остава непродаваема, докато няма изрядни документи или подходящ рушвет на чичко полицай. Освен това аз лично не бих си купил кола правена от някой някъде от 1.8Т на 2.7, който си е доста сложен мотор и система..за мен това не е кола, която трябва да се обсъжда изобщо. James си е купил А6 1.8Т ама на предно, от които избор има..проблема е че А6 сегмента с куатро и турбо мотор нямаш избор и в крайна сметка ако държиш това да е колата, почти винаги се взема някой поройник и се започва наливането на пари. В момента има едно 2.7 светло синьо нестандартно и изглежда наистина прекрасно, както и цената му разбира се..8300 или 8700 беше не помня, но колата изглежда невероятно за възрастта си...ето така трябва да изглежда една кола на снимките, за да си струва да отидеш да я погледнеш на живо и да се надяваш, че наистина ще е толкова доре и там. Не веднъж съм се изумявал от разликтие между обява и реалност, а горепосочените са доста потенциални примери за именно точно този случай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, valio 323 said:

Не мога да го разбера.Хора си купуват други марки примерно около 2000 год.Вкарват естествено някаква сума и си ги карат.Тук обаче се твърди че такова Ауди на години е тотален гроб които един вид само ще наливаш и никога няма да го оправиш.Е добре де...нали е премиум марка и би трябвало като е доста по скъпо и да е доста по здраво.Толкова ли пък са много едни 400000 километра на тези мотори.Сега някои ще кажат че са много повече ама кои може да го докаже.Колегата нищо лично ама тези коли по горе са срам за притежателите си.

 

Двигателя ти е най-малкия проблем.
Ето ти малко за размисъл:

Рейка дето хлопа

Запекли буталца на спирачките

Фарове дето не свеятя

АБС датчици дето са им изхабени кабелите или гривната на главината е прекалено ръждясала

Дебитомер дето вече е остарял

Бобини чиито лули са на парченца или самите бобини не дават достатъчно силен ток

Комутатор някой заминал - от горните две - драми с газовата и разправии

Протекло уплътнение на бенз помпа

Носачи за правене

Тампони на задния мост, втулки за него също

Дискове и накладки

Позапушено радиаторче на парното (демек не достатъчно топло в колата)
Тръгнал автомат

Турбина/турбини за рециклиране

Запушени катализатори

Мудна Ламбда

и тн. и тн. и тн.

И на края като дръпнеш чертата, сложиш едни два чифта джанти и гуми, ролки и ремъци и газова, излиза че колата дето си взел за 4000лв вече ти струва около 11-12 хил., затрил си безброй часове да четеш какво може да е или да обикаляш по (не)кадърни сервизи, което е не само пари ами и време.

Това е историята на ВСИЧКИ купили си втора употреба автомобил на 15г. държащи автомобила им да е в час, а не - то това дето тропа си е нормално. Не спира, ама то от 20г. кола колко да искаш ... и тн.

Едната ми кола (а4) беше гледана, но стояла 2г на едно място - всичко това горе се наложи, без дебитомер, спирачни апарати и автомат.
Другата (а6) беше много много гледана и мина само през рейка и спирачни апарати, ама не я взех за 1 месец джобни.

Една ГЛЕДАНА А6 с V образен мотор, такава дето няма 1г или 2г да я правиш през месец или трябва да дойде от познат от вън или тук ще струва едно 8000+

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, James написа:

има 1 абсолютна кола и това е 3-тата обява, седан А6 фейслифт

 

Това ако е фейслифт - истински, значи спешно трябва да идеш на очен лекар.

 

Това ,че са и набавили няколко фейсови ламарини, пластмаси, фарове, рамена за чистачки и рингове от илиянци, не я прави фейслифт.

Постарал се е някой да я прави, ма да смени километражното табло, панела на климатроника, казанчето за охладителна течност,

не се е сетил. Ма и да се е сетил то ще трябва и инсталация да сменя, а то тегава работа.

Искай и VIN-а та да лъсне от всякъде.

И що само за София?

Сеш' ли се?

Щото тоо погреб нема отърване от него.

 

Това е като запорираното А4В6 на един писател тук у форумО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, HEPBAKA said:

 

Ето ти малко за размисъл:

 

Това може да се изнесе в отделна тема, която да стои заключена най-отгоре в раздела :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,както се подразбира от заглавието,оглеждам се за автомобил от рода на Ц5 с мотори 2.8, 2.7 или 1.8Т куатро ,без значение на кутията.

Автомобилите които съм набелязал са тези:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11491328645385382&slink=2oyu35

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11490549267984951&slink=2oyu35

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11490818844595180&slink=2oyu35

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487949979772177&slink=2oyu35

 

Сами забелязвате,че са със цени под/около 4000лв. Моето виждане за цените е такова,поне за автомобили от тези години. Не ми се дават 7-8000лв за ламарина на около 18-20г която е понапудрена или от човек който е вложил един куп пари и после иска да ги избива.

Бях се насочил към А6 Ц4 2.8 куатро,но там нещата са сериозни,бях на огледи на какви ли не гробове,но силно надценени от собствениците (като пример мога да дам на Захариев бившия автомобил - тотален гроб в момента, като от моя оглед насам цената е коригирана два пъти ......нагоре,така си е решил сегашния собственик,така прави,негова си работа).

От девет години карам само Ц4 ,но само на предно и искам малка промяна без да се изхвърлям.

Някой колега ако е гледал горепосочените автомобили и има някакво впечатление ,моля да го сподели.

Не бързам с покупка,а и очаквам 3 -4 автомобила от Австрия ,Германия и Швейцария на цени под 3000 за огледи след празниците,но се заглеждам и в тези които се предлагат тук.

Ще съм благодарен за всяко мнение в темата.

Цената за необслужен и без някаква сервизна история автомобил (около 4000) е дори висока колега :)

Много ми е интересно на какво се надявате след покупката? Или така да си задам въпроса: Колко трябва да струва обслужено и поддържано Ауди А6 Ц5 на 20 години, според вас?

Много wannabes се навъдиха, купуват екс-лъскави А6, 8ци, Каени и тем подобни на "далавера" и после рев до небесата. Не е трудно закупуването на такъв автомобил, поддръжката е интересната част.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко от продаваните тук автомобили имат доказана сервизна история?

Колко от нас са купили някой гроб за 5000лв и са вкарали още 5-6000лв и след 2-3г ,хоп на пазара с обяснение колко части са сменили и колко е здрава и стегната на цена от около 8000.

В момента тази която карам,няма почти никакъв външен вид,а повечето съдят по него,но технически мога да заявя ,че е близо до перфектно състояние.Но повечето ми познати като ги питам колко биха дали - отговора е около 1500лв :hilezh: ,и аз ако не познавам колата повече няма да дам.

 

Не съм написал ,че бюджета за кола ми е около 4000лв,но винаги гледам да имам едни 2х.лв буфер при всяка покупка.

Добрата страна на нещата е,че 80% от ремонтите аз ги правя,включително и обслужването - имам скобите за зацепване на шестаци (с 2 и 5 клапана)

 

Значи тази която е 2.7 отпада,полезно инфо е ,че е със сменен мотор и не е минала технотест.

За момента остава тази което е в Благоевград - нищо ,че е с гаден на цвят салон,на снимки най добре ми изглежда след 2.7-та от София. За тази от Банкя,нещо да кажете.

Във всеки пост получих полезно инфо,надявам се да има и още.

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази от Банкя, ако не се заблуждавам от прилика във външния вид, имаше обява с 2 хил лв, отгоре, преди няколко месеца. Вероятно и тя има някакъв или сериозен технически проблем или документален проблем.

Тази от Благоевград, изглежда типично по италиански. Често срещам обяви, снимани на този фон там, все на коли от VAG групата, на ниски цени в натурален вид, които бързо изчезват. Но това не е гаранция за нищо. 

Относно колко трябва да струва 20 годишна кола, и аз съм абсолютно на твоя принцип. Личният ми пример е, преди 6 години си купих А4 Б5, търсейки го по твоите критерии. Купих го за 2800 лв. от автокъща в Дупница, докато го сваляха от автовоза - очукано от всякъде. Налях през годините още толкова пари и като цяло останах доволен. 

Аз съм от Благоевград, тогава в града имаше един джамбаз, който също търгуваше такива коли, но взимаше доста бройки на цени от по 2 хил .лв и като в шоуто Wheeler Dealers си ги стягаше, предимно външно и ги продаваше бонбончета за по 3500 лв., като тогава цените вървяха по 7 +++ хил .лв. (само А4 Б5 говорим) по дупнишките къщи.

Та колко струва ли... 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купил си Б5 за 2800 при пазарна цена 7к+?
На пръв поглед чудесна сделка. Какво се случи, че живота ти се преобърна на 180 градуса и взе толкова грешни решения след това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм взимал грешни решения. Пак ще повторя, четете през редовете. Тази кола дето сега карам, която впрочем е на жена ми, която е купила преди 4 години, без да мисли, не е моя грешка.

А относно старото Ауди, продадох го, защото годините и километрите му дойдоха в повече, изхвърляйки си маховика на 450 +++ хил. км, блокирайки си компресора на климатика и разтраквайки новите повдигачи след 20 хил. км. След като драснах чертата, излезе, че ми е по-изгодно да я продам (1800 лв. я взе един перничанин в описаното състояние), отколкото да налея тея 1800 лв. в 20 годишна кола, чиято стойност определено не е като на себеподобните й, или изгорелите погреби дето си купувате, и после ви е яд, че сте се преебали и си търсите някой дето се е преебал повече от вас, за да избивате комплекси. 

Та да, мисля, че беше много добра оферта за времето си, и като цяло не съжалявам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук един корега търси , подбира и накрая избра една "хубава" от по-ефтините А6-тици.  Сега е пуснал тема и за това:

 

Всеки сам си решава дали на веднъж да налее парите или постепенно:) .

И моята е на пазара, но засега под 6х не мисля да я давам.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, Marian_Georgiev написа:

Всеки сам си решава дали на веднъж да налее парите или постепенно:) .

И моята е на пазара, но засега под 6х не мисля да я давам.

 

 

Да те попитам - ти сигурен ли си,че твоята няма да изтропа след десетина хиляди км. Гаранция няма в нищо.

Като купувахме на брат ми колата (автоматик) ,най много внимание обърнахме на кутията,включително и шофиране градско около 50км във всякакви режими лятото,кутията превключваше изключително мазно - познай какво се случи,след нотариус на път по люлинската магистрала с много натискане никакви ядове.Но малко преди Перник при спускане и без газ ,кутията включи трета и така си остана,прибрахме се на трета. След разглобяване се оказа ,че се е счупил един пакет с пружини (голяма простотия,50-на пружини в два пластмасови пръстена),майстора каза,че това по никакъв начин не може да се хване,просто му е дошло времето.

 

При 2 - 3 години работа с коли за части познавам доста търговци и майстори (пернишки) които гласят доста от скъпоструващите и имащи вид автомобили по местните и дупнишките автокъщи,какви гробници са оправяли ,не е истина.

В момента нямат нищо което търся,обясняват ми ,че са малко тъпчовците  като мен :hilezh: ,които тъсят 18 - 20 годишни автомобили с голям мотор и за това не вкарват такива,много им застоявали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така, но да купиш по-скъпа и добре изглеждаща кола е като да инвестираш в застраховка, плащаш си за шанса един вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...