CVT Публикувано 16 Август 2021 Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 Май човека на пункта е направил грешка в твоя полза. В бъдеще ако започнат да ограничават категория 1 и 2, такива грешки ще стават само срещу почерпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 16 Август 2021 Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 На 8.08.2021 г. at 13:54, P_PETKOV написа: Карай си с VMP-то в тия жеги е нормално да държи високи температури. Бидейки истинска синтетика нищо няма да му стане на маслото Можеш да добавиш Archoil AR9100 брутален модификатор на триенето аз бухам по една доза вече втори път и поне при мен веригите спират да изтракват след като не съм палил колата повече от 3-4 дни. Антифриза ти ако е за -35 каквото е масовата практика също допринася за лошия топлообмен. Писано е кои са правилните химии за подобряване на топлообмена и т.н. Този Archoil внася ли го някой в БГ, или трябва да се поръчва отвън? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Август 2021 Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 (Редактирано) Идея си нямам, но по скоро не. Аз последно пазарих от UK и после GGBG Редактирано 16 Август 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 16 Август 2021 Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 От къде взимате това VMP, тука колегите от форума, че и аз съм се зарибил да слагам Реванол на навеса. Па не знам тия от Ауто плюса дали го продават, да го взема с отстъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Август 2021 Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 от Цецо, има и ник тук във форума. Забравих как му беше: https://m.facebook.com/TsvetanPartsandlubricantsRavenol/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 16 Август 2021 Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 Грид- еоодДоставката е безплатна. Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 16 Август 2021 Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 Мерси много, ще огледам и двата варианта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 16 Август 2021 Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 Колеги, някой има ли такава джаджа за диагностика ELM 327 от Алито, да каже с каква програма работи, че аз свалих някаква ама само дава температури, километри, но като пусна да сканирам за грешки не ги открива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Август 2021 Доклад Share Публикувано 16 Август 2021 (Редактирано) Работи с Торк и много други, но може да чете и трие грешки само от ECU-тo. За всички други модули ти трябва VAG-COM или OBDeleven. Редактирано 16 Август 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 17 Август 2021 Доклад Share Публикувано 17 Август 2021 (Редактирано) Мерси колега, аз го взех колкото да трия грешките, да не разнасям всеки път лаптопа. Значи може да чете само моторния компютър, затова не мога да видя другите грешки. Редактирано 17 Август 2021 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 18 Август 2021 Доклад Share Публикувано 18 Август 2021 На 10.08.2021 г. at 20:29, alexander alexandrov написа: *008224 intake manifold flap position sensor (bank 2) p2020-003 Implausible signal MIL ON * 008213 intake manifold flap position sensor (bank 1) p2015-003 Implausible signal - intermittent * 000135 fuel Rail - system pressure p0087 - 005 - Too low intermittent *009263 diesel particulate filter(bank 1) p242f - 000- Restricted/Clogged Някой със съвет от къде да започна с клапите, какъв е проблема точно. И да се сменя въпросната или да се махат механично и софтуерно е по-добре? И за налягането на горивото къде се намира датчика и как мога да го проверя дали той е проблемен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 18 Август 2021 Доклад Share Публикувано 18 Август 2021 За тия грешки на вихровите, провери какво значат точно. Аз ги правих и двете и от тогава няма грешки. При мен бяха по-различни. За горивото, цедката в резервоара, от страната на пасажера, горивен филтър, клапанчето на помпата, датчиците на рейките и така.За дпф нямам идея. Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на TapatalkЕто го клипа за вихровите клапи. На 20 минута си личи къде да забиеш пирончето или в случая малък винт. Аз нагрях на газта едно малко пиронче и го мушнах в пластмасата. Работи си идеално и е без пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 19 Август 2021 Доклад Share Публикувано 19 Август 2021 (Редактирано) От вчера забелязах, че колата умря в ниските. Никаква индикация на таблото. Няма динамика в ниски обороти и колата се разбуча.Взе да вади един по дебел звук, все едно съм правил нещо по генерацията. С гърнета съм от бензиново Ауди S6,вътре са с вата. Мислех, да не би да се е разпаднала и да затапва?Сутринта Видях една диря от масло, изтекло е под налягане по асфалта,но не съм сигурен дали е то мен. Да не би да е скъсала/изплюла некъв маркуч? Редактирано 19 Август 2021 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 19 Август 2021 Доклад Share Публикувано 19 Август 2021 Колеги, моля за малко насоки!Висящия лагер на кардана който ми го смениха изкара 1 месец и започна да вие. Тази фирмичка която ми смени лагера е поредния фарс в цирка България.Моля, тези които имат схема на двете части на кардана как се разделят да ми я покажат или да дадат масоки как точно се разделят двете половини на кардана!Благодаря! Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 19 Август 2021 Доклад Share Публикувано 19 Август 2021 Ей тук може да видиш как се разцепва кардана.https://youtu.be/KWyxC_yzF9wИзпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Август 2021 Доклад Share Публикувано 20 Август 2021 колеги, ако ви се налага да сменяте биалетки, не слагайте Meyle HD. Смениха ми ги есента в сервиза покрай друго обслужване. 8000км по-късно нещо яко се разтропа отпред, викам си - ще падне нещо. И на един завой в София едната биалетка си падна сама! Сега мога да я ползвам за бокс, добра форма има за това. Като цяло не е и единичен случай, колеги в България, а и в немските групи се оплакват от същото - издържат и там макс 10к. Повечето афтърмаркет части са тотална щета! Факт. И старите реномирани марки вече не са това, което бяха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Август 2021 Доклад Share Публикувано 20 Август 2021 Стари коли,некачествени части, майсторите работят през пръсти - ще се бере яко ядове с тия навеси, чувствам го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 21 Август 2021 Доклад Share Публикувано 21 Август 2021 @OvivO Делфи също не издържат, сега съм с феби и са по добре а има един участък който минавам където пътят е "мечта" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Август 2021 Доклад Share Публикувано 21 Август 2021 Ако има ентусиасти оригиналното окачване без никакви остъпки в Порше илиза малко над 5000лв. (да няма грешка пет хиляли). Само биалетката е на цена от ~ 160 лв цена клиент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 21 Август 2021 Доклад Share Публикувано 21 Август 2021 Съдейки по окачването на ФВ Кади 2017та, 250000км., до сега нищо не е сменяно, нищо не тропа, ще си струва оем-ско окачване. Или други случаи на 4Ф с оригинални и безпроблемни носачи от 2007г насам. Разбира се, ако има гаранция, и ако има възможност да се редуцира малко цената, дет се вика едни 10-15% отстъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 21 Август 2021 Доклад Share Публикувано 21 Август 2021 После като продавам колата и дойде оня дето мъчи да свали 200 лева от цената, дали ще оцени, че съм сложил носачи за 5 бонбона. Той няма да оцени, че слизам от колата за да пръдна, камоли оем-ското окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 21 Август 2021 Доклад Share Публикувано 21 Август 2021 Това е ясно. Ако обаче човек навърта по 40-50к на година и ще ползва колата 5години примерно, за 5 години като не си си губил времето със сервизи и не си плащал труд ен на брой пъти си е ок. А след 5 години, дет се вика то си е избило парите. Аз на година навъртам 6-7-8000км. при такива случаи не е оправдано да си изсипят 5000лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 21 Август 2021 Доклад Share Публикувано 21 Август 2021 Преди 3 часа, P_PETKOV написа: Ако има ентусиасти оригиналното окачване без никакви остъпки в Порше илиза малко над 5000лв. (да няма грешка пет хиляли). Какво включва като комплектация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Август 2021 Доклад Share Публикувано 21 Август 2021 Преди 3 часа, МММ1 написа: Какво включва като комплектация? Е па 8 те носача малко болтове гайки и тва е, ся ако имат някъв готов сет нз, аз си играх да гледам цените на всеки носач по отделно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 21 Август 2021 Доклад Share Публикувано 21 Август 2021 Колеги някой слагал ли е лайсни от А4 В8 снимка по долу ,на нашите шлепове, къде горе долу се слагат на прага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване