Jump to content

ПАРНОТО НА AUDI 80 B3/B4 ОТКАЗА


todor83

Recommended Posts

  • Отговори 202
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз имам известни такива съмнения с тая гняс, която имам в антифриза. И все пак ми се струва, че когато проблемът се появи, я нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам колегите,които имат съмнения с парното да сменят радиаторче и да оправят клапите,защото точно октомври ноември като застудее се усеща най неприятната част-нямаш парно,аз при -15 градуса в снега ги оправях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте на всички ,да ви се похваля и аз вече съм с доста добро парно ,но има само един мъничак кусур, като пусна на 2-ра степен върви около 5 мин. и после спира и си остава да духа на 1-ва степен , дайте един акъл какво да направя по варпоса ;) става вапрос на б3-ката (но предполагам че и на б4-ката е същото парно)

Редактирано от unix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прозвъни веригата от ключа към голямата резисторна плочка за вентилатора. Може и слаба връзка да имаш след разглобяването някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги,

 

изчетох темата и други подобни, но я става въпрос за радиаторче, я за изчезнала една от степените на парното, а моя проблем е че не се задейства моторчето с "турбинката" на никоя степен.

Малко предистория... Преди 3-4 години години смазах турбинката, всички степени си работеха до преди 5 дни с леко жужене на 2-ра степен. Миналата есен само за един ден ми се случи подобно нещо. Тази година преди 10-тина дни пак, но вечерта си проработи.

 

Та така вече от 5 дена няма никой. Моля за линк ако някъде е обсъждан моя проблем, или някой от вас да каже стъпките по които да го разреша. Проверих бушон 17 и той е ОК.

 

П.П Колата е Купе с АБК двигател и климатик ако има значение.

 

Благодаря! :zustimm:

Редактирано от mashsh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета, мисля, че открих къде е коментиран проблема:

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=45301

 

и

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=41649

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Моята загрява много бавно и на дълъг път поддържа много ниска температура - стрелката показва под 50 градуса при 90км/ч на пета и външна температура около 5. И на място й трябват около 20мин да вдигне от въпросните под 50 до 90 градуса.

Та се оглеждам за термостат. Кажете, плс, 2-3 прилични марки като добро отношение качество/цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги като пусна парното на 1-2-3-4 да духа без значение топло или студено зад жабката почва да свири перката на моторчето се1 коляш някой. Кажете как се сваля това моторче, трудно ли става и как да го смажа? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

ПРИВЕТ  И АЗ МИНАХ ПО ПЪТЯ НА ПОВЕЧЕТО КОЛЕГИ ОТ ФОРУМА. ТАЗИ СЪБОТА И НЕДЕЛЯ БЯХ СЕ РЕШИЛ И ЗАРЕДИЛ С БИРИ И МЕЗЕТА А НАЙ ВЕЧЕ С АМБИЦИЯ, ДА ГО ПОТКАРАМ ТОВА ЖИВОТИНЧЕ ДА ПОЧНЕ ДА ДУХА ТОПЛО. РАЗГЛОБИХ ЦЯЛОТО ТАБЛО. ГОЛЕМИ ,БЛАГОДАРНОСТИ НА - (RaDi_b4- :respekt:  ) БЕЗ НЕГОВИТЕ РАЗКАЗИ В КАРТИНКИ ,МИ СЕ СТРУВАШЕ ЧЕ ,ЩЯХ ДА СИ ИГРАЯ ДВА ДНИ САМО ДА РАЗГЛОБЯВАМ . :nein: :nein: :nein:  . А ТАКА ЗА ЕДИН ДЕН ГО РАЗГЛОБИХ И СГЛОБИХ, КАТО СЧУПИХ САМО ДВЕ ЩИПКИ И БЕЗ ДА МАХАМ КЛИМАТИКА , А ПРИЧИНИТЕ СЕ ОКАЗАХА  2 БР. - ( ДУНАПРЕНА НА КЛАПИТЕ И РАДИАТОРЧЕТО)  КЛАПИТЕ ГИ ОБЛЕПИХ ПАК С ДУНАПРЕН КОЙТО ЗАЛЕПИХ СЪС ЛЕПИЛО "ХЕЛМЕВЕКТ"-1.80лв.ТУБИЧКАТА  А РАДИАТОРА ГО ПОДМЕНИХ С НОВ 27лв. И СЕГА В КОЛАТА Е АФРИКА. ТО ГОЛЯМ КЕФ БИЛО ДА СИ НАПРАВИШ САМ ПАРНОТО ,ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ МИ ИСКАХА 140лв.САМО ЗА ТРУДА.  РАДВАМ СЕ ЧЕ СЪМ ЧЛЕН НА ТОЗИ ФОРУМ                                                                                                                                                                                                                                                   (AUDI  -  е правината марка кола   .........................................)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

zravete kolegi imam problem s parnoto vsi4ko sam smenil i duha studeno kogato go nastapq na 4000 oborota mu idva i6taka da duha toplo

Писането на кирилица е задължително!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз въпрос. Входящия маркуч на радиторчето, този от към шофьора ли е? Аз поне така си мисля. Питам, че и при мен са едни драми с парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Да от към шофьора е входящия маркуч.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми каже за жилата на клапите,кое къде  е ? Скоро свалях таблото  за да си облепя клапите видях че радиаторчето ми е видимо ново само го промих и го върнах обратно но сега парното е слабо. Колата е Ауди  80 б4  АБТ и скоро я купих. Явно предишния собственик е объркал жилата или е сложил менте радиаторче - сега искам да знам кое жило от въздуховода къде отива на врътките за парно? Също и има ли клапа за топло / студено която няма жило ?

Редактирано от sstambo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапите са три ,като едната е пластмасова и проблеми с нея няма.Другите две са проблемни /метални с дупки в средата/ правата по малката също не е страшна няма какво да объркаш , но клапата топло/студено най голямата и леко изкривената може да се монтира обратно и ще има по малък ход и няма да затваря за топло. На всички има или моторче или жило.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=151544

Ето на колегата обявата за реда на подреждане.

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Не разбирам какво общо има обявата на колегата за реда на подреждане? Металните клапи са три. Клапата топло/студено евентуално да съм монтирал обратно но доколкото си спомням тя можеше само в едно положение да се монтира.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може  , може , а на обявата погледни снимката с врътките за да видиш как са наредени.Провери хода на клапите от врътките  , ако някоя врътката не отива до края значи е  на клапа т/с и е обърната.

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врътките са правилно наредени но явно клапата топло/ студено наистина е обърната защото не отива до края а малко след средата. Явно предишния собственик когато е сменял радиаторчето е обърнал и клапите защото, аз както ги извадих така и си ги върнах след облепянето им. Трябва да свалям пак таблото но тогава ще си купя и нов радиатор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...