Kaiser Kar Публикувано 8 Август 2013 Доклад Share Публикувано 8 Август 2013 Ми аз да хвана тогава и радиаторчето да сменя, като ще свалям таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Август 2013 Доклад Share Публикувано 8 Август 2013 Точно радиаторчето ти е проблема.Задръстено е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 8 Август 2013 Доклад Share Публикувано 8 Август 2013 И аз имам известни такива съмнения с тая гняс, която имам в антифриза. И все пак ми се струва, че когато проблемът се появи, я нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Август 2013 Доклад Share Публикувано 8 Август 2013 Предлагам колегите,които имат съмнения с парното да сменят радиаторче и да оправят клапите,защото точно октомври ноември като застудее се усеща най неприятната част-нямаш парно,аз при -15 градуса в снега ги оправях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
unix Публикувано 5 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2013 (Редактирано) Здравейте на всички ,да ви се похваля и аз вече съм с доста добро парно ,но има само един мъничак кусур, като пусна на 2-ра степен върви около 5 мин. и после спира и си остава да духа на 1-ва степен , дайте един акъл какво да направя по варпоса става вапрос на б3-ката (но предполагам че и на б4-ката е същото парно) Редактирано 5 Септември 2013 от unix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 5 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2013 Прозвъни веригата от ключа към голямата резисторна плочка за вентилатора. Може и слаба връзка да имаш след разглобяването някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
unix Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 Благодаря ти ще пробвам да видя кво ще направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 (Редактирано) Здравейте колеги, изчетох темата и други подобни, но я става въпрос за радиаторче, я за изчезнала една от степените на парното, а моя проблем е че не се задейства моторчето с "турбинката" на никоя степен.Малко предистория... Преди 3-4 години години смазах турбинката, всички степени си работеха до преди 5 дни с леко жужене на 2-ра степен. Миналата есен само за един ден ми се случи подобно нещо. Тази година преди 10-тина дни пак, но вечерта си проработи. Та така вече от 5 дена няма никой. Моля за линк ако някъде е обсъждан моя проблем, или някой от вас да каже стъпките по които да го разреша. Проверих бушон 17 и той е ОК. П.П Колата е Купе с АБК двигател и климатик ако има значение. Благодаря! Редактирано 24 Септември 2013 от mashsh Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 смъквай мотора ,може да са свършили четките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 Благодаря за съвета, мисля, че открих къде е коментиран проблема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=45301 и http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=41649 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Моята загрява много бавно и на дълъг път поддържа много ниска температура - стрелката показва под 50 градуса при 90км/ч на пета и външна температура около 5. И на място й трябват около 20мин да вдигне от въпросните под 50 до 90 градуса.Та се оглеждам за термостат. Кажете, плс, 2-3 прилични марки като добро отношение качество/цена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Валер или Бер Цената нема кво да я гледаш,под 20лв са и двата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Баси якото Благодарско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_b0rislav0v Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Колеги като пусна парното на 1-2-3-4 да духа без значение топло или студено зад жабката почва да свири перката на моторчето се1 коляш някой. Кажете как се сваля това моторче, трудно ли става и как да го смажа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 сваляш жабката и си ти.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zwergo Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 ПРИВЕТ И АЗ МИНАХ ПО ПЪТЯ НА ПОВЕЧЕТО КОЛЕГИ ОТ ФОРУМА. ТАЗИ СЪБОТА И НЕДЕЛЯ БЯХ СЕ РЕШИЛ И ЗАРЕДИЛ С БИРИ И МЕЗЕТА А НАЙ ВЕЧЕ С АМБИЦИЯ, ДА ГО ПОТКАРАМ ТОВА ЖИВОТИНЧЕ ДА ПОЧНЕ ДА ДУХА ТОПЛО. РАЗГЛОБИХ ЦЯЛОТО ТАБЛО. ГОЛЕМИ ,БЛАГОДАРНОСТИ НА - (RaDi_b4- ) БЕЗ НЕГОВИТЕ РАЗКАЗИ В КАРТИНКИ ,МИ СЕ СТРУВАШЕ ЧЕ ,ЩЯХ ДА СИ ИГРАЯ ДВА ДНИ САМО ДА РАЗГЛОБЯВАМ . :nein: . А ТАКА ЗА ЕДИН ДЕН ГО РАЗГЛОБИХ И СГЛОБИХ, КАТО СЧУПИХ САМО ДВЕ ЩИПКИ И БЕЗ ДА МАХАМ КЛИМАТИКА , А ПРИЧИНИТЕ СЕ ОКАЗАХА 2 БР. - ( ДУНАПРЕНА НА КЛАПИТЕ И РАДИАТОРЧЕТО) КЛАПИТЕ ГИ ОБЛЕПИХ ПАК С ДУНАПРЕН КОЙТО ЗАЛЕПИХ СЪС ЛЕПИЛО "ХЕЛМЕВЕКТ"-1.80лв.ТУБИЧКАТА А РАДИАТОРА ГО ПОДМЕНИХ С НОВ 27лв. И СЕГА В КОЛАТА Е АФРИКА. ТО ГОЛЯМ КЕФ БИЛО ДА СИ НАПРАВИШ САМ ПАРНОТО ,ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ МИ ИСКАХА 140лв.САМО ЗА ТРУДА. РАДВАМ СЕ ЧЕ СЪМ ЧЛЕН НА ТОЗИ ФОРУМ (AUDI - е правината марка кола .........................................) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 (AUDI - е правината марка кола .........................................)Еми така де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho shoshev Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 (Редактирано) zravete kolegi imam problem s parnoto vsi4ko sam smenil i duha studeno kogato go nastapq na 4000 oborota mu idva i6taka da duha toplo Писането на кирилица е задължително! Редактирано 28 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata_m Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 Един бърз въпрос. Входящия маркуч на радиторчето, този от към шофьора ли е? Аз поне така си мисля. Питам, че и при мен са едни драми с парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sstambo Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Да от към шофьора е входящия маркуч. Редактирано 29 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sstambo Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 (Редактирано) Може ли някой да ми каже за жилата на клапите,кое къде е ? Скоро свалях таблото за да си облепя клапите видях че радиаторчето ми е видимо ново само го промих и го върнах обратно но сега парното е слабо. Колата е Ауди 80 б4 АБТ и скоро я купих. Явно предишния собственик е объркал жилата или е сложил менте радиаторче - сега искам да знам кое жило от въздуховода къде отива на врътките за парно? Също и има ли клапа за топло / студено която няма жило ? Редактирано 28 Ноември 2013 от sstambo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 (Редактирано) Клапите са три ,като едната е пластмасова и проблеми с нея няма.Другите две са проблемни /метални с дупки в средата/ правата по малката също не е страшна няма какво да объркаш , но клапата топло/студено най голямата и леко изкривената може да се монтира обратно и ще има по малък ход и няма да затваря за топло. На всички има или моторче или жило.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=151544Ето на колегата обявата за реда на подреждане. Редактирано 28 Ноември 2013 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sstambo Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Не разбирам какво общо има обявата на колегата за реда на подреждане? Металните клапи са три. Клапата топло/студено евентуално да съм монтирал обратно но доколкото си спомням тя можеше само в едно положение да се монтира. Редактирано 29 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 (Редактирано) Може , може , а на обявата погледни снимката с врътките за да видиш как са наредени.Провери хода на клапите от врътките , ако някоя врътката не отива до края значи е на клапа т/с и е обърната. Редактирано 28 Ноември 2013 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sstambo Публикувано 29 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2013 Врътките са правилно наредени но явно клапата топло/ студено наистина е обърната защото не отива до края а малко след средата. Явно предишния собственик когато е сменял радиаторчето е обърнал и клапите защото, аз както ги извадих така и си ги върнах след облепянето им. Трябва да свалям пак таблото но тогава ще си купя и нов радиатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване