ДИМКОВ Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Така и направих преди час. От нета намерих ВЕМ код на варта. Въведох го и всичко е ОК! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 А има ли нещо по-специфично при сменянето на акумулатора освен кодирането (някаква особеност при разкачване или нещо подобно) или просто се маха стария, слага се новия и се кодира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДИМКОВ Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Точно така. Махаш стария, слагаш новия, триеш грешки които евентуално са се появили от падане на напрежението и кодираш новия ако имаш BEM CODE. Ако нямаш и новия и стария са с еднакъв амперчасове може и да не кодираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 И нищо ако не кодираш нищо няма да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 По-добре е да смениш серийния номер, както писа горе колегата, за да знае компютъра, че е нов акумулатора. Предполага се, че адаптира зареждането и консумацията според състоянието, което си мисли, че е акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 А има ли нещо по-специфично при сменянето на акумулатора освен кодирането (някаква особеност при разкачване или нещо подобно) или просто се маха стария, слага се новия и се кодира? Точно така. Махаш стария, слагаш новия, триеш грешки които евентуално са се появили от падане на напрежението и кодираш новия ако имаш BEM CODE. Ако нямаш и новия и стария са с еднакъв амперчасове може и да не кодираш.Точно така! И след това като ти гръмне някой модул - сам си виновен Слага се байпас отпред (друг акумулатор се връзва на изводите, които са под предния капак) и чак след това се откача задния и сменя. Виж, ако нямаш изводи отпред, става по-сложно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Стига бе чичо Петьо Вадиш единия за под минута слагаш другия и си в играта байпаси майпаси глупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 И аз не съм слагал друг, смених го преди месец, беше само понатрупала доста грешки и ги изтрих. Не съм и кодирал новия и няма пробелеми засега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 аз също го смених,то става за по малко от минута,даже и настройки и станций не беше загубила,нито съм кодирал защото не знаех за такива неща нито съм слагал допълнителни акумулатори от пред,махам,слагам палим и гас,няма грешки няма нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) Грешки по таблото няма, сканирай с ваг-Ком или вас и виж за какво иде реч Редактирано 12 Февруари 2016 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 и аз нямах грешки при смяната, иначе доста хора се оплакват че първите няколко минути им свети ESP-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Нормално е, но това е 400-500 метра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Свети точно 100 метра да засече 4рите колелета и гасне ☺,бившата ми 4f-ка беше без акумулатор 3 седмици и нямаше проблем всички модули са с енергонезависима памет и няма проблем.По голям проблем е опит за запалване с слаб акумулатор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Аз 1 седмица трябваше да откачам акумилатора преди всяко палене(проблем с имобилайзера) и нито един модул не гръмна. Не мисля, че е нужен байпас. Ако си бърз даже и показанията на таблото не се нулират.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Някой сведущ може ли да се справи с регулиране на "провиснала врата"? Шофьорската беше леко надолу, още при купуването. Миналата седмица на един светофар ми одраскаха дясна предна и от каското я караха в някакъв сервиз да я боядисат, а след това и тя стана същата, като шофьорската. Което ме навежда на мисълта, че и двете са правени при един и същи майстор, ама не ми се ходи пак при тях, кой знае какво ще стане. Четох, че можело да е само от рамката, можело от пантите и, общо взето ми е ясно, че не е за домашен майстор. Другият вариант е да се блъска малко по-силно. За София става дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 И аз го имам това провисване на шофьорската,не е много но е дразнещо,ако се справиш с проблема кажи къде да го правя и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Днес сменях зимните гуми , хем ги наблюдавах какво правят и после като запалих ми светнаха parking brake malfunction и esp abs ... като я изгасих и запалих грешките изчезнаха, но се притеснявам да не се появят пак. Моторчетата си работят, кабелите са здрави. Каква поразия може да са направили? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Ако са затягали със пистолет никаква. Нищо няма да ти се и появи повече. От ударното на пистолета се бъгва понякога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Да с пистолет ги затягаха. Дано да не се появи пак, иначе им я оставям да се спасяват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Спокойно няма да се появи нищо При мен постоянно се случва тъй с колите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Много рано за летни гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Чисто нови са и ще им се вземе акъла в това време. В Бургас си е направо лято , ако стане някакъв катаклизъм , другата кола е със зимни още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Колеги и аз да попитам. Днес звъня да си поръчвам гуми за лятото. Лятото искам да слагам 19ките пак. И тръгваме да търсим 255/35/19. Следващия момент човека по телефона ми вика, че за тази кола трябва да се сложат 255/40/19. В момента съм с такива, но ми бяга малко пробега и километрите. Може ли ако системата е английска или американска да има разлика за различните пазари. Примерно отклонения по табло в КМ/ч и Мили? И в крайна сметка кой размер да търся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) Нещо се е объркал този пич. Размера за 255см е 255/35/19. Може и 255/40/19, но сам виждам, че има разлика скоростта. Ако трябва да си най-точен - 245/35/19 Редактирано 15 Февруари 2016 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 А някой слагал ли е 255 на джанта 8J?Знам, че трябва да е минимум 8,5, обаче примерно Q5-цата излиза с 235 на 17-ки в два варианта - 7J и 8J, а по разните таблици си пише, че за 235 има задължителен минимум от 7,5J ?!По-широка гума на една идея по-тясна джанта просто ще я пази повече, друга драма не би трябвало да има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts