Jump to content

Къде да не ходим!


Recommended Posts

mikemm, Ауто Хелп не пробутват ментета и остават една от малкото фирми, които не работят с чужда стока.

Имат проблеми с известно текучество на персонал, но в рамките на допустимото. Действително този модел NGK е без шапчици и резба. Ако опаковката е в добър вид се обърни към Централния офис, който се намира на територията на бившия хладилен завод, но не забравяй, че са в правото си след 10 дни да ти откажат връщане на сумата или замяна. Обясняваш точно и ясно за случката с касовата бележка. За никакъв боклук не приготвяй свещите!

Не скривам, че съм в много добри отношения с тях, но съм далеч от мисълта да защитавам въпросната фирма по твоя въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • Отговори 731
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Реших най-накрая да взема да се разпиша във въпросната тема във връзка със откровенно казано неуспешния ми предишен ремонт на недоразумението 5HP19. 

 

Та извода от целя пост ще бъде, помислете си мноооого внимателно преди да отидете при Мимо от Горубляне за ремонт на бременната ви или вече родила автоматична скоростна кутия.

 

Да започнеме от началото на историята която реално е от Август миналата година. Та въпросния майстор го засекох по препоръка на онзи всеизяждащ новозаселник по околните села на София:hilezh:. Беше му правил снеслата кутия на американския му невървелник и доколкото после голям корем си я беше карал и не му е правила проблеми с пълно основание може да каже че е доволен. Така виждам се аз с въпросния занаятчия в сервиза му говориме така надълго и нашироко и горе долу оставам убеден че може да свърши работата. Спазаряваме се да му оставя колата още първите дни на август за да може на спокойствие да има 2 седмици примерно да поръчва детайли ако трябва а аз през това време оставям жената без кола (това ще бъде значим фактор към края на епичната драма). Колата му я оставям около 2-3 август мисля че беше защото на 1-ви ми каза че още има кола при него. Казвам си по-добре да му е под ръка та като се освободи да я започва. Е хубаво де ама пътя ми за прибиране минава наблизо минавам вече цяла седмица и колата седи непипната на улицата а през това време през канала му минават поне една а мисля че бяха и две други коли за разни ремонти. Накрая правя учтива забележка че времето си хвърчи. Около 10-ти мисля че беше най-накрая кутията е свалена като торк конвертора беше набеден от самото начало че е за смяна (още преди да е смъкнат) което значи едни 900-1000 лева за "препоръчваните" от него холандски рециклирани конвертори. В процеса на разглабяне на "силовата" част на кутия се оказва че има и счупено бутало. Респективно аз трябва да оставя пари за частите което аз правя със закъснение 1 ден. След което при разчастената кола се заглеждаме в турбото и то се оказва разбира се тотал щета също казвам ще намеря заместител за да го смени. В допълнение на всичко останало ми предлага така или иначе е смъкната кутията да смени семеринга зад подобието на маховик и да направи ревизия на стартера. Това всичкото е още пари за труд както се сещате (цените бяха нормални без изхвърляния). Договорката за кутията ни беше че ще отвори и хидравличния блок за да провери за проблеми които да отстраним ако се налага (това е ключов елемент към епилога на хумореската). всичките пари за части както и частите които аз трябваше да донеса бяха при него мисля около 15-ти август. Това включваше и нов (втора ръка) изпускателен колектор защото моя имаше видима пукнатина. Следва отново десетдневка в нищо правене по моята кола като след редовините ми визити виждам поне две а мисля че бяха и три други коли дошли и заминали си. И видимо всеки сопол можеше да го дръпне докато работи по кола за да свърши някоя друга работа (като например един тънкач неземен с мерцедес мисля беше). Става вече някъде около края на месеца т.е.28-29 при което жена ми ме прави див и щаслив защото съм я оставил без кола цял месец вкъщи "вързана" и за мое съжаление е права. Следва скандал по телефона с въпросния че си искам колата незабавно в бокса и сглобена както сме се договорили защото в крайна сметка аз си плащам като всички други дето минаха и си заминаха и нищо не ми е свършил безплатно. Успява явно да избута нещото дето е било в гаража му и около 30 или 31-ви ми казва че работи по колата и ще е готова вечерта. За един ден се прави невероятната какафония да смени колектор с турбо, да качи стартер, да качи кутия и всички дреболии около въпросните детайли. Колата беше сглобена и запалена около 12 или 1 часа през ноща и тогава ходих да си я взема (бях му оставил от ултиматома и въпросния утрешен ден за да не претупва нещата). Както и да е, един бърз тест драйв колата върви. Остатъка от кеша и кой откъде е.

Да обаче се случват няколко неща в последващия период от време които строго мисля че са свързани с въпросния башмайстор.

Първо още от самото начало "ревизирания" стартер издава едни странни звуци на нещо не съвсем добре напаснато при зацепването му във венеца. Обяснението беше че били вече износени зъбите и след "профилактиката" не пасвали вече на износените места и затова бил шума. Странното е че преди това звуци нямаше.

Второто и най-критично нещо, след около месец каране на колата почвам да чувам похлопващи звуци отдясно. Решавам че е поредния носач който се е предал. Уговорям си час при моите си хора да го видим кой е и да си го купувам. Дигаме колата на подеминика и аз докато си блеех навън единия от автомонтйорите ме вика да ми покаже нещо. За тези които незнаят на А4Б5 мотора и "долното" окачване се "закачат" за едно нещо дето му се вика sub-frame или по нашенски "магаре". Въпросния детайл е хванат с четири масивни болта към купето. Та затова за което ме викнаха да ми покажат беше че три от въпросните четири болта ги няма а последния също е тръгнал да се саморазвива. Нали няма нужда да ви казвам какво ще се случи ако последния беше хванал гората, колата щеше да се разлети като паничка за скиит. Тичам и намирам три болта оргиналдъ втора ръка и стягаме всичко.

Трето но не последно, колата си "подпръцква" осезаемо и намирисва на изгорели газове в двигателни отсек на студено. Което с времето явно деградира защото отчетилво се усеща "духане" от 4-ти цилиндър докато колата е студена. Отново нещо пипано от въпросната шайка некадърници.

 

Епилог:

 

Колата отново е в бокса за кутия (разбира се на съвсем друго място) като при разглабянето на заподозрения хидравличен блок се оказва че същия си е пълен с 15 годишна тиня и въобще не еотварян и ревизиран. Предполагаемия проблем е в блока за регулиране на налягането който го има като отделна част (макар и не е евтин) и в крайна сметка ще се окаже че не торк конвертора е виновен за калпавата работа на кутията а въпросния регулатор който си подлежи на амортизация с километрите. Причината колата да е в бокса защото се появиха доста значими удар при първоначалното включване на предавка и също така при смяна на всички предавки над 2-ра. Същите ги имаше съвсем слабо изразени още като взех колата но си мислех че това е част от "необратимата" амортизация и липсата на финанси да се сменят всички пакети в касетите.

Предстои в близкия месец и посещение за корекция на колектора.

 

П.С: Единственото за което си удържа на думата въпросния играч са сумите които взе за труд и части, но с оглед на силния шанс да го шибам за едномесечния ремонт надали е имал и друг избор.

 

Това е от мен.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On September 27, 2016 at 10:09 PM, PESHO OT MARS said:

 

Това е от мен.

И кой е този сервиз, че не разбрах, няма ли си име?  Какъв е тоя пък Мимо? Някакъв селф-мейд мастър ли?

Редактирано от dimpetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, dimpetrov said:

И кой е този сервиз, че не разбрах, няма ли си име?  Какъв е тоя пък Мимо? Някакъв селф-мейд мастър ли?

 

Това е самоделен майстор известен под името Мимо.

Гаража му се намира тук: https://www.google.bg/maps/@42.6332723,23.4125014,3a,75y,110.58h,92.45t/data=!3m6!1e1!3m4!1s__doOAkCzz5lPFgYslO4iQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=en

 

 

2 hours ago, Kadiev said:

Един от първите майстори на автоматични скоростни кутий

 

явно много му е писнала работата щом се отнася към нея по гореописания начин. Време му е за пенсия ми се струва. Защото дори и да оставим настрана въпроса с това как е "ремонтирал" кутията да имаш нещо да ми кажеш за срока за изпълнение на задачата и незатегнатите болтове на съб фрейма?

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, PESHO OT MARS написа:

 

Това е самоделен майстор известен под името Мимо.

Време му е за пенсия ми се струва.

Интересна история ... С много женствен край. Такова нещо не се преглъща ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ти немаш думата връзкар. щото когато ходи при него не беше на диета.......:hilezh:

Не ве Пеш.....аз с годините се опитвам да бъда уравновесен и неизбухлив

Обяснявам разбираемо, с цел да няма неразбрали

Нямам връзки при въпросния Мимо....отидох при него по собствено желание, че останалите гурута в бранша. ....не ме убедиха, че те са хората

Човека ми каза....това и това ще струва....толкова и толкова ти е гаранцията

Ся нали се сещаш, че, ако думне кутията и се окаже, че е нещо от нещата, които е сменил с чисто нови.....(турбина и всички касетки) ще го еба чисто гол и жив. .....мисля е разбрал тънките ми намеци

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 8/2/2016 at 21:00, mikemm написа:

Ауто Хелп - магазина в Горубляне. Оттам ми дадоха свещи NGK BUR6ET. Когато дойде време да ги слагам се оказаха без шапчици и с липсваща резба, та сега не мога по никакъв начин да ги монтирам и ще заминат на боклука. Отделно не ми издадоха касов бон тогава с оправданието, че били приключили касовия апарат. Та общо взето пробутват ментета - имайте го напредвид.

 за свещи НЕ се доверявайте  и на avtokonsumativi.com избирам им от каталога  за ауди а4 адр 96та доставят ги монтирам ги -пали ,на другия ден вече не, и ми обяснява онзи калъф по тел че понеже съм ги монтирал на колата не може да ми ги сменят ,е аз как да разбера стават ли без да ги качвам а уж на каталога са за мойта кола.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

за съжаление трябва да споделя лош опит от мобилния сервиз на кобра, които ни направиха 3 предни стъкла за една седмица:

 

1. Фолксваген: Протече смененото стъкло на първия дъжд, идваха и си оправиха уж бакиите, но колега е пътувал от Пловдив до София с теч .... :(

2. Пежо: нещо прецакаха уплътненията и над 90-100 км/ч се чува свистене на вятър (не се оправи) (подобно нещо направиха и на мойта д2ка, само че в сервиза на кобра)

3. Волво: тапицерията я насраха с некво лепило или подобно, което като се намокри изчезва и пак се появява (въобще не го видях като приемах колата :((). В две автомиФки не могат да го изчистят и така си остана. Отделно пак нещо са прецакали с уплътняването, защото при подаване на газ се чува звук все едно влиза въздух от турбината в купето ....

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не ходете в сервиза на Сотир Сотиров и Димитър до Божурище (Толева махала 1А). По-некоректни майстори в София и наглост в такива мащаби до вчера не бях срещал. За сваляне на EGR, DPF, катализатор и програмиране ми обявиха цена с диапазон 370-470 лв., а накрая имаха наглостта да ми поискат 785 лв. Обясниха разликата, че аз не съм разбрал, че свалянето на DPF струвал допълнително 200 лв., а се оказало и че компютърът ми бил EDC 17, което нямало как да знаят предварително и програмистът им взел 500 лв. вместо 350. За всичко това научавам не предварително, не докато се прави колата, а когато отидох да я взимам и плащам! Освен това в началото ми обещаха фактура за уговорената сума, а преди издаването се оказа, че трябва да ми начислят 20% ДДС допълнително. Този номер е толкова изтъркан, че през последните 1-2 години не ми се беше случвало да ми предложат подобна тъпотия. В допълнение за катализатора от предложение за 100-200 лв. паднаха на 40 лв. Опцията да си го взема и пласирам беше изключена, защото беше раздробен на парчета и без кутия. В заключение: взеха ми двойно обявената цена без да ми дадат документ. Остава ми да се надявам, че са си свършили работата. Битият - бит...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години съм бил в сервиза на Сотир и много ми помогна с тогавашното ми Ауди. Беше и много отзивчив, не знам защо така се е получило при теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получи се така, защото очаквах 450 лв, а ми поискаха двойно. От наблюдението на автомобила за изминалите 4-5 дни не съм констатирал нередности. Но изненадата си остава фрапираща и не подкрепям подобна политика по привличане на клиенти. Как да отида втори път, като не знам дори при обявени 800-1000 лв, че няма да ми поискат 2 хил.? Дори не се обадиха, да попитат или предупредят. Така че, ако все пак "опрете" до Сотир и Димитър, имайте едно наум от препатил и си правете уговорката твърдо и на място, а не по телефона. И искайте проформа, за да няма изненади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Решението е даваш само договорената сума и ги пускаш по нанадолнището...

При мен преди години имаше такъв случай просто майстора го хапна да се оплаква на когото си иска.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Автомивка Маджестик в БПС:

 

1во - 2 пъти вече ми блъскат стъклата на страничните огледала (последния път беше извадено от щипките), не се стараят много-много и откровено претупват някои части от колата

2ро - изключително неприятен приемчик, рядко неучтив и не знам изобщо как го държат на работа

3то - блъскали са не 1 от служебните коли, понеже явно си правят експерименти по етажния паркинг

Редактирано от kup0nq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги, 

 

Прегледах темата, но не видях да е включен новия сервиз за гуми на ПоинтС (PointS) в близост до сточна гара - ул. "Градинарска" (това е продължението на ул. "Резбарска" в посока Балкан стар към Сточна гара). В началото на миналата седмица смених гумите на Тойотата на мой приятел, която карам докато моята е в сервиз. Още преди да монтират първата гума на колата единият от служителите каза, че му се струва, че изпуска, но другият реши да я монтира. На другата сутрин гумата беше на джанта! Напомпах я, връщам се при тях и им казвам, че е трябвало да я проверят както ги помолих предния ден, защото наистина е изпуснала. Започват да я демонтират и се чупят две от шпилките, на които се закрепва джантата към главината. Оказа се, че са ги навили накриво предния ден. Оставих колата да я оправят като ги помолих да проверят всички останали гайки и ремонта да бъде за тяхна сметка. Положителното беше, че приеха да отстранят проблема за тяхна сметка и това, че не провериха гумата предния ден се оказа добре за мен, защото, ако се беше спукала на път ми се счупят две от 4 шпилки при смяната не знам дали щях да мога да се прибера, а както и колата не е моя щеше да е двойно по-неприятно. Тази седмица реших да им дам втори шанс и си занесох втория комплект джанти и новите летни гуми да ми ги монтират докато колата ми е в сервиз. Първата простотия стана при слагането на първата джанта на машината за баланс. Служителят изби капачката на джантата на оста на машината при поставянето, при което капачката падна и емблемата се отдели от нея. Оказа се, че ми е счупил крачетата на емблемата и започна да ме убеждава, че са били счупени още преди и това е причината да падне сега. Ако бяха счупени преди тази емблема изобщо нямаше да може да се задържи толкова време върху капачката! Второ - идва време за плащане и се оказва, че само за монтаж и баланс на 4 бр. 17" им дължа 50.00 лв.! Предния ден бех попитал колко ще струва и ми обявиха цена от максимум 7 лв. на гума, когато не се махат стари гуми от джантите и не се демонтират/монтират на колата. След като възразих ми намалиха само стойността за сваляне и качване от колата (4х3 лв.), но не и стойността за махане на старите гуми, каквито нямаше на джантите. Баланса също се оказа по-скъп от най-високите им очаквания. Това е моят отрицателен опит с този сервиз и аз лично няма да ги посетя повече. Колегите да си преценяват сами.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възхитен съм от благородството на хората, списвали тук.

Още при първо посещение лъсват чутовни простотии, но те "дават втори шанс"... :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е до служителите в сервизите.Ако са мундари,така става.

Аз ползвам PointS в Ст.Загора от години и съм доволен.Може би защото са ми приятели хората там,знам ли.

Не защитавам никой,просто споделям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Не обичам да пиша в хейтърски теми, ама нямам избор. "Мотоексперт" в Драгалевци. В събота трябваше много рано сутринта да тръгна на път, но предишната вечер от едното предно колело взе да се чува свирукане. Веднага предположих, че е задържаща спирачка. Вдигнах колата на крик и едно по едно проверих колелата - оказа се, че предно дясно задържа до степен, че трудно се върти с ръка. Будя се сутринта рано и почвам да търся сервиз, дето да работи в събота - поне да овободят колелото и да раздвижат апарата, за да мога да си пътувам, тъй като ми беше важно. 

 

Отивам във въпросния сервиз с обявено работно време от 8:30 в 8:50. Влизам във фоайето с приемчиците, където има  и нещо като кафене. Никой вътре не ми обръща внимание. Доближавам се до барчето, казвам какво ме води натам и питам към кого да се обърна. Обясняват ми, че приемчиците идвали към девет-девет и нещо. Остава учуден, че такъв голям сервиз не си спазва работното време и излизам, чудейки се какво да правя. Реших да скокна до "ЕМ Комплект" по-надолу. Там ме посрещат с "Еееее, чуек, май нема да тръгваш на път, щото, отворим ли апарата и нема части, е драма и колата ти до понеделник остава тука". После ми обясняват, че сервизът бил пълен и разговора приключваме с "Ще чакаш, щом ти е спешно!". Не крия, че ми става много неприятно най-вече от тона. Наредих се на една опашка и се огледах около себе си - виждам кибичещи майстори и нито една кола, върху която реално да се работи, а коли наистина имаше много. Решавам, че ми е писнало и без да кажа на никого, си заминавам. Връщам се в Драгалевци, където вече приемчиците бяха благоволили да дойдат. Обяснявам за какво става въпрос и много любезно ме приемат, вдигат колата на подемник и ми казват, че ще раздвижат апарата, да съм се върнел след час. Изпих едно кафе и се връщам там. Колата я заварвам още на подемника, майсторът ми вика, че била оправена. Давам 15лв. и си заминавам.Спирам си пред къщи, където по принцип има лееек наклон, на който без ръчна колата тръгва. Гася и освобождавам от скорост, при което забелязвам, че колата мърда едва-едва и се чува буботене като при леко отпусната спирачка на наклон. Вдигам я на крика и установявам, че колелото е в същото състояние, както и преди. Та така останах с 15лв. назад, но повече нямах време и нерви да се занимавам. Тук е моментът да благодаря на Пепи, който се отзова същия ден ми оправи спирачката, с което ми спаси пътуването.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си колата от доверен сервиз А+, трябваше да напаснат маска и калнил, както и десен шенкел. Добре, че бяха D-bross, та вече се движа безопасно по улиците, лошото е, че такива неща при оглед няма как да се констатират. Относно боята съм доволен от доверения сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

http://vizio.bg/avtoklimatici eй тия хубавци. За тищо не стават. Казват едни цени по телефона, а после излиза съвсем друго.

Просто не ходете там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6/29/2017 at 22:31, Triger написа:

За тищо не стават. Казват едни цени по телефона, а после излиза съвсем друго.

 

Само това ли е причината да не стават?Нещо направиха/опитаха се да направят по твоя кола?

Не ги защитавам,бях ги забравил и като видях снимката на Гугъл на халетата се сетих,имал съм досег с тях преди 3 години - уж надуха системата на едната ми кола за пропуск,уж имаше такъв и трябваше да ми разглобят половината кола.Въпреки всичко ги накарах да ми напълнят климатика,бях сигурен,че ме къпят.Вече 3та година всичко си е наред.

 

П.С.Третото или четвъртото хале бяха,двойно хале и най-разбиращия пушеше ел.цигарка.

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е имало две фирми за климатици, аз бях ходил при предишните и останах доволен.

Иначе ми оправиха тръбата (цена 20-40лв при друга фирма) и ми допълниха климатика.

Това ми излезе 120лв. 

Естествено има 4 свински опашки по нашенски. Аз лично на такова място не стъпвам втори път!

Всеки сам може да си направи сметката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...