Jump to content

Къде да не ходим!


Recommended Posts

Значи аз,ако се пробвам да посетя въпросният сервиз с купето с механичният инжекцион,който няма газова вероятно не само ще ме изхвърлят,но може и да ме понабият,да не кажа друго.

Link to comment
Share on other sites

Преди 9 часа, AudiSline написа:

Здравейте, колеги и Честита Нова Година.

Горещо препоръчвам на всички вас (някои най-вероятно си знаят вече) да НЕ ходите по каквато и да било причина в т.н. сервиз на Жоро Аудито или както там му казват. (Ваген Сервиз) в София, ул. Евлия Челеби.

Ходенето дотам ми струваще скромните 3 хил.лв за 'основен' ремонт на двигател.

Какво се оказва, обаче. (което дотук съм хванал):

- Сменили са ми всичките 4 дюзи с такива за 1.8 Голф TSI (моята кола е 2.0 TFSI) - лесно се разбира по № на частта

- Уж сменени вериги и какви ли не оплътнения - няма такова нещо

- Отварян мотор - какво е правено ме е страх да си помисля, дори. Нехерметизиран добре със сместта, след това.

- за стари части - забрави, там всички части идват от стоящите по паркинга тотализирани коли, а новите от колите на клиентите биват 'сменяни'.

Това са малка част от нещата, дори не искам да говоря за различни малки елементи, които в момента липсват от колата.

В този 'сервиз' е като разпасан двор, в който обикалят 10тина 'майстори' и в който има тотализирани коли, които изкупуват за стари частти, които в последствие слагат като 'нови' такива на клиентските коли.

Така че, колеги - стойте далеч оттам.

 

Не искам да държа сметка за чужди пари ... но ми е интересна психологията на такива постове.

Как избра точно там да отидеш? По препоръка, лично познанство или както повечето "казаха ми най-ниска цена".

Link to comment
Share on other sites

Едва ли са казали "най-ниска цена" :)

Но има и доволни, както от всеки сервиз.

Аз съм ходил преди 10 години за смяна на ремък и бях впечатлен колко бяха категорични в глупостите, които ми наговориха.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, МММ1 said:

 

Не искам да държа сметка за чужди пари ... но ми е интересна психологията на такива постове.

Как избра точно там да отидеш? По препоръка, лично познанство или както повечето "казаха ми най-ниска цена".

 

По препоръка отидох, от един познат, който бил сменял там масло и филтри (преди време - може би, когато Жоро още е бил там) и тогава, останал доволен.

 

Не държна на най-ниска цена, а на качествен ремонт и НЕ-откраднати оригинални части от собствената ми кола.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

не мога да се сдържа и да не споделя,че в дас ауто при огледа след купуването на 4ф-ката (авант,'10г) ми предложиха смяна на крушка на рег.номер за общо 14лв: 10лв труд и 4лв крушка :hilezh:

това някакси подкопа доверието ми в останалите елементи от проформа фактурата на обща стойност 6хил лв (предимно за окачване, един маркуч,разни скоби и подобни :stupid: ) След първоначалния стрес свалих тези 6к за първоначално обслужване до 200лв труд и части в друг сервиз като през последните 2год нищо друго по колата не е било за смяна (освен масла, филтри и тн редовни неща)

Държа много на перфектана визия и състояние на колите ми, ама да си продам бъбрека и да налея парите в кола която след 10-12год ще струва смешни пари независимо от всичко, си е чист nonsense 

Link to comment
Share on other sites

Колега, ти не знаеш ли че при Дас Ауто цената няма абсолютно никакво значение, а е важна само стойността, която получава клиента? В този друг сервиз дето си дал 200лв съм сигурен че нито са работили само с оригинални инструменти, нито са ти наляли течност за чистачки с оригинална ръкавичка, нито са ти сложили на двигателя плочка с името на механика работил по колата, което е гаранция за качество. 

Link to comment
Share on other sites

не мога да се сдържа и да не споделя,че в дас ауто при огледа след купуването на 4ф-ката (авант,'10г) ми предложиха смяна на крушка на рег.номер за общо 14лв: 10лв труд и 4лв крушка :hilezh:

това някакси подкопа доверието ми в останалите елементи от проформа фактурата на обща стойност 6хил лв (предимно за окачване, един маркуч,разни скоби и подобни :stupid: ) След първоначалния стрес свалих тези 6к за първоначално обслужване до 200лв труд и части в друг сервиз като през последните 2год нищо друго по колата не е било за смяна (освен масла, филтри и тн редовни неща)

Държа много на перфектана визия и състояние на колите ми, ама да си продам бъбрека и да налея парите в кола която след 10-12год ще струва смешни пари независимо от всичко, си е чист nonsense 

Я кажи какви са били тия части за 6к дето си ги оправил за 200лв. Ония, че са скъпари е така ама малко нереално ми се струва това.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Големите неща бяха следните (части+труд): ремък,ролки,термостат и подобни 1350лв/ носачи 3850лв/ тампони мотор, моторна кора и парктроник 1450лв

От тези неща смених парктроник и някакви неща по окачването (вече не помня какви), а за останалите неща моя майстор каза,че не са за смяна и до ден днешен нямам проблем с тях.

Подчертавам,че нямам нищо против момчетата от сервиза, дай боже всички да може да сме им клиенти и всичко да ни е ОЕМ.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

3850лв за носачи, от които в друг сервиз си сменил само един-два и две години по-късно продължаваш да нямаш проблем?

Ауди препоръчват ли пълна смяна на окачването при разбит шарнир/тампон или просто не са успели да направят диагностика?

Link to comment
Share on other sites

Колата си я правя при мой познат,който има малък сервиз. Не знам Ауди какво препоръчва в такива случаи,но и в началото нямах оплакване от окачването:нямаше скърцане или тропане. Смених тези неща профилактично. Момчетата от сервиза просто май са крайни перфекционисти. Не ми се задълбава прекалено,споделих моя опит защото е добре да се потърси 2ро или 3то мнение преди да се похарчат парите,все пак не ни ги подаряват :)

Link to comment
Share on other sites

Аз също имам опит с das auto, макар и от преди 3 години и ситуацията беше сходна като при колегата yanislav. Тогава подведен от форума и чужди мнения им закарах едно А3 8P 3.2 за оглед преди покупка и едно А3 8L 1.9ТДИ за оглед преди продажба. На снимката по-долу се вижда какво се установи за смяна/ремонт по ТДИ-то. Там където пише "тандем помпа обслужване" не пише цена, но ми казаха към 300лв за обслужване с ремонтен комплект (или 700-750лв за нова помпа). Та общо взето тотал около 2200лв за всичко.

 

Какво установиха/направиха по тези въпроси в други сервизи по ред на номерата:

 

1.Турбо - при проверка в други 2 сервиза(комп. диагностика и визуална инспекция след разглабяне) казаха че турбото за момента няма нужда от ремонт и ще кара още много. Същото казаха и в 3-ти сервиз, където ходихме с човека, който в крайна сметка купи колата.

 

2. EGR клапан - почистване в друг сервиз за 50-60лв(не помня точно вече) 

 

3. Капак клапани - не беше установен проблем в другите 2 сервиза.

 

4. Задни дискове и накладки + раздвижване на апарати - потвърдено в друг сервиз - към 200лв за части и труд. (накладките бяха Textar, a за дисковете не помня вече)

 

5. Тандем помпа - 60лв обслужване в друг сервиз (30лв уплътнение и 30лв за смяната му)

 

6. Така и не ми стана ясно какъв е този фланец и какъв му беше проблема. В другите 2 сервиза не видяха проблем там.

 

С други думи дадох към 300-350лв тотал преди продажбата на колата.

 

 

За другото А3, което закарах за оглед преди покупка съм писал в друга тема, там нещата бяха много сериозни откъм суми и пропуски при огледа. Първоначалното ми впечатление от Das Auto беше много добро защото момчетата там са любезни, отзивчиви и дават вид на много разбиращи от работата си, но с течение на времето се доказа, че нещата съвсем не са каквито изглеждат. Сега и тротинетка не бих закарал там.

 

50902142_344259019504132_2610548377401688064_n.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Абе от какъв зор си задържат тия сменените части, те са си твои по право? Навсякъде ми ги събират едни кашони, торби или в каквото е там и ми ги дават - дефектни или не са си мои. Ти па са насраха.

Link to comment
Share on other sites

Някои части се връщат обратно за да се рециклират и така цената на новата част намалява. Но не е при всички така.

Link to comment
Share on other sites

Преди 1 час, atanasov305 написа:

 Навсякъде ми ги събират едни кашони

Преди 1 час, Mustaka написа:

Някои части се връщат обратно за да се рециклират и така цената на новата част намалява.

 

@Raino знае много добре. Нека той обясни.

Edited by FSH
Link to comment
Share on other sites

И на мен досега не са ми правили подобни номера, че чак и във фактурата записано....ми да ти кажат тогава "със рециклиране на старите - еди каква си сума, без - еди каква си", да си направиш сметката. Мога на желязо да искам да ги дам, може да искам да си ги кътам. Може да искам каквото си искам да правя с тях, са си мои. Цялото мазе ми е части, то не са носачи, кво ли не е....

Link to comment
Share on other sites

Само да уточня, че това не е фактура, а "Поръчка за ремонт", тоест оферта. Не че ми издадоха фактура за другата кола, която оставих за ремонт при тях. Фактура от тези не съм видял.

 

След ремонта Райно само ми показа част от сменените части, но честно казано не си ги и исках. Сега имам съмнения, че някои от частите, за които платих, може изобщо да не са ги сменили, но тогава гледах по-бързо да си взема колата, защото беше стояла там два месеца и половина след като я купих и исках да я покарам. Не й се радвах много обаче, тъй като ми бяха спестили факта, че е счупена и скоростната кутия... 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Специално когато имах общо с Дас Ауто винаги са се показвали и новите и старите части и старите са били в кашон или плик, удобни за взимане. При издаването на всяка кола са се показвали част по част, така че няма как да е сменено уж нещо. 

По темата за тази скоростна кутия, при първоначалният оглед не бях там, след това

колата беше разглобена. При издаването я карахме 20тина мин. и нямаше наченки на проблем със скоростите.

Link to comment
Share on other sites

Явно при мен е било изключение, защото не се случиха така нещата със старите части. Както и да е, както казах не си ги и търсих тогава.

 

За DSG-то. Колата имаше записани грешки в скоростната кутия, едната от които се появяваше всеки път, моментално след изтриването й(18148 - Clutch Temperature Monitoring, P1740 - 012 - Electrical Fault in Circuit). Бившият ти колега крис при първоначалния оглед на колата ми каза, че като се смени маслото на кутията, ще се реши проблема с тези грешки. След огледа(установиха се "разтегнати" вериги), при качването на колата обратно на платформата, скоростната кутия изключи и започна да мига PRNDS на таблото. Крис каза че това било защото компютрите на двигателя и на кутията работели заедно и двата агрегата се пазели един-друг и кутията изключвала заради проблема в двигателя... урод. 

 

Факт е че при издаването, като карахме колата, проблеми нямаше. Казхте ми че грешки на кутията вече няма. Не си спомням кой точноми го каза. 2-3 дни по-късно като вързах колата с vcds, тази неизчезващата грешка от преди, си я имаше. Ти по телефона ми каза, че при вас я е нямало. Около две седмици по-късно кутията спря да работи. Оказа се проблем в мехатроника, като при свалянето се установи че всички пинове в куплунга му са изкривени и не контактуват както трябва. Това или се е случило в das auto, или най-малкото трябва да са/сте го видели там при свалянето на кутията и двигателя от колата. Това че никой не ми каза за този проблем е уродска работа. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Не ходете в Хадо сервиз на Константин Величков и в Друмник на бул. България - пълни мошеници - едно нещо ще ви оправят, друго ще ви развалят, правят всичко възможно да им станете "редовни клиенти" като или измилсят несъщестуващи проблеми, или не признават собствените си грешки и измислят други причини да ви отсвирят, ако рекламирате некадърно свършена работа.

 

Пример Хадо:

 

Беше се задавила А3-ката, писал диагностика, смяна на кабели и ремонт по ел. инсталация за 100лв+ Реално нищо такова не е правено разбира се, оправил го е за 5мин. със съединител и газ само.

 

Пример Друмник:

 

Не зацепили правилно ангренажен ремък след смяна от тяхна страна, рекламирам им, че не върви колата след интервенцията, искат ми 60лв. за диагностика от която "установяват" че е от катализатора и ми искат 350лв. за това да си дам оригиналния и да ми сложат китайско менте, че бил уж запушен.

 

Какво се оказва - сменям катализатора, но в Аспо - старият - перфектен. Не се разреши проблема с това разбира се, отвориха да видят зацепването - били прескочили три зъба моля ви се - оправиха го и всичко си дойде на мястото и откъм ускорение след това. Поне засега де, надявам се това като веднъж е зацепено както трябва, да не може да се прецака от само себе си с времето.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...