Jump to content

А8 4.2 D3 бензин


Recommended Posts

Имайки предвид, че се побираме нормално в Е90-ка , представи си как ше бъде в А8... :)

Има да се гоните из новата кола....но поне с малкия багажник ще сте свикнали:)

 

За 10-на  хиляди евро може да гониш кола на 120-150к доказани километри. Не знам какво носи фейслифта на Д3, но знам какво носят малкото километри ^_^  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 370
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И най-реалната кола от всички http://www.mobile.bg/11408452352012993 

На тая е най-добре да се провери сервизната история,щом е била кола на Лукойл България-километрите и са много,може и да са реални.

Мой приятел си взема 4F-ка дизел от Лука със сервизна история и от него знам,че тея коли от нови,влизат само в сервизите на Ауди.

Не е казано,че трябва да е тая колата за взимане,но е LONG модификацията.

 

Иначе това им е сайта на Лукойл-http://neftochim.cars.bg/?t=cars

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз одеве погледах и има доволно много в Германия на 125-150к. И не са чак толкова скъпи.

Ти сериозно ли вярваш executive лимо да е на 120к в Германия?

В големите държави 30 до 50к годишно се връткат за нула време на служебни коли ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

В големите държави 30 до 50к годишно се връткат за нула време на служебни коли ...

При наличие на адекватен дизелов мотор никой не ползва 8 цилиндров бензин за служебен автомобил. 

Голям бензин на малко километри винаги е било изгодна покупка....поне на пръв поглед :)

 

 

Едит: мисля, че служебните автомобили на рафинерия за горива са изключение от правилото :hilezh:

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих спорил за такива неща, винаги си има изключения, но в общия случай на тия коли им е разпорена трътката от каране...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едит: мисля, че служебните автомобили на рафинерия за горива са изключение от правилото :hilezh:

Тук си много прав-карат се и то яката,ако ще и 50 на 100 да гори. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е много ясно, че им е разпорена трътката от каране - все пак кола, дет е струвала нова 200 000+ лева, сега се продава за 15-20 - 8-10% от стойността и преди няколко години.

Няма как да не е яко амортизирана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички коли на 10 години се продават за 1/10 от стойността им като нови, въпроса е как изглеждат нещата конкретно при Д3. Аз си мисля, че повечето Д3-ки са в по-добро състояние за годините си спрямо екземпляри от по-ниския клас на същите години и километри, наскоро разглеждах едно Д3 от първите, ами работеше перфектно, автомата супер, вътре имаше тук там малко захабено, но като цяло създаваше усещане за супер стегната кола. На километража пишеше 300к.

Колкото Ц5 и Б6 съм гледал рядко е така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ви ли прави впечатление, че като минат 8 години и среден/висок/премиум клас си изравняват цените. Типичните примери А4/А6/А8 или 3-та 5-та 7-ма серия. Има няколко причини това да е така и най-съществената от тях е скъпата поддръжка. Всеки човек е на ясно, че А4-ка на 10 години е около 3 пъти по-евтина от А8-ца на 10 години. Друга причина са им високите данъци на по-високите класове коли, тъй като по-често са оборудвани с по-мощни агрегати. Общо взето човек трябва да си направи преценката какво иска.

 

Аз като си купувах колело започнах с бюджет 250лв просто да имам кво да карам от време на време. На 3-тия ден гледах колела за 500лв, след още 3 дни за 800 и накрая дадох 1100. Всяко евтино нещо излиза скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- ниският клас при всяка марка губи най- малка обезценка в процентно съотношение през годините. Хубавото на тази тема е, че Явор вече е решил какво да вземе и има шанс за реална покупка въпреки форумните капацитети   :hilezh:

Редактирано от _koko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди или след фейса колата е много приятна, а по принцип друго обяснение защо губят повече стойност е просто защото това са скъпи коли, които се купуват от хора с пари, които пък искат да са новички. Като стане на 10 години рядко има купувачи вече, а поддръжката макар да не е нещо извънземно не е и като на Б6 примерно. Отделно това се брои за кола с много як разход, което директно отказва 80% от купувачите, още се отказват и заради големите размери и т,н, причините цените да са паднали толкова са много. А между другото А4-ките и да са 3 пъти по-евтини, то спрямо цената в магазина съотношението е правилно и за Д3.

Редактирано от DLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Петре, дай некви снимки на тая кола ве, нема ли тоя пич по фейсбук , тралалал? Не я продава ли сегаа, какво е положението? Къв цвят е поне?

 Са звънни му по телефона ти прати по вайбър ли що :hilezh: Последно искаше неква по -спортна кола примерно ЦЛ да дава тая и да дава некъв кеш.

Колата е индигово синьо, черен кожен салон ,големи джанти 20 ? Стегната е много отдолу до колкото знам има история  ..и сравнена с други 2-3 които съм карал преди има + разлика...Виж я нали знаеш по вкус и цвет.....

 

Малко офф по темата тия лимузинестите коли а8 ,7 и S верно губят 90% от стоиността си на 10 +год ..... обаче си оставят едни скъпи и сложни коли за поддръжка ,които не са определено за всеки джоб..... Примерно думна ми перката на климата на 7ка 1000 лв и то с намаление отвън...На аудито ако вече не са сменяни амовете ше се види човек във филм имало и рециклирани мм добре..

Автомати ,ам че самия агрегат :huh: и после остава разхода   дет само шпека мои го направи под 20 в софия....

На мен ми показва некви 25-28 със същото каране като всяка друга която карам :gruebel:

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За извънградско са тези коли, да бухаш 160 - 180 - 200 и да си слушаш музиката, в града бая зор по тесните улички, отделно по разни паркинзи - кауфланд и т.н., ще стане на канче за нула време, пък и ако нямаш гараж - ще хване крачка някой ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси "разбора" направи.....

Да си купим по едно колело викам,а?

Предполагам Явката ще си направи каско,с оглед предни събития.

Това за Кауфланд,в частност ,изобщо не си струва да се коментира .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес седеше една а8 аварирала на разклона на Созопол, 4,2 ма не можах да видя бензин ли дизел. Това е кола за хора с възможности да се возят от дясно или на задните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да коментирам някои от последните мнения, не питам какви хора трябва да карат тия коли и защо,къде сте ги виждали и прочее, а дали някой знае/е гледал читава такава.

Решил съм да карам това и най-вероятно ще е то.Друг вариант е да взема CLS500, че един ми хвана окото и ше ходя да го видя и него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тежко е.... Пусни тема за Б4/5 там вече ше се напълни с капацитети.

Мани го тоа цлс зимата само ще си го гледаш. Пък и трудно се паркира на мола :hilezh:

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eдните викат зАеби го тоо туч Д3, другите тоо цлс....нещата отиват да изкарвам една последна здрава от моргата и да се наслаждавам как е надминала времето си :lol:

п.п. за зимата си ного прав обаче :ph34r:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и на мен Е63 АМG ми е слабост, но все пак има някакви рамки в парите за кола, така че едва ли ще се впишат за CLS500 4matic

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно взимай един Дъстър да возиш приятели и екипировка, а и цената не е без значение. Не знаете ли, че българина залага на Дачия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...