robobug Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Имайки предвид, че се побираме нормално в Е90-ка , представи си как ше бъде в А8... Има да се гоните из новата кола....но поне с малкия багажник ще сте свикнали За 10-на хиляди евро може да гониш кола на 120-150к доказани километри. Не знам какво носи фейслифта на Д3, но знам какво носят малкото километри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 И аз одеве погледах и има доволно много в Германия на 125-150к. И не са чак толкова скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 И най-реалната кола от всички http://www.mobile.bg/11408452352012993 На тая е най-добре да се провери сервизната история,щом е била кола на Лукойл България-километрите и са много,може и да са реални.Мой приятел си взема 4F-ка дизел от Лука със сервизна история и от него знам,че тея коли от нови,влизат само в сервизите на Ауди.Не е казано,че трябва да е тая колата за взимане,но е LONG модификацията. Иначе това им е сайта на Лукойл-http://neftochim.cars.bg/?t=cars Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 И аз одеве погледах и има доволно много в Германия на 125-150к. И не са чак толкова скъпи.Ти сериозно ли вярваш executive лимо да е на 120к в Германия?В големите държави 30 до 50к годишно се връткат за нула време на служебни коли ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Е какъв е проблема от 1000 обяви за Д3 да има 20-30 на под 150к км.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 (Редактирано) В големите държави 30 до 50к годишно се връткат за нула време на служебни коли ...При наличие на адекватен дизелов мотор никой не ползва 8 цилиндров бензин за служебен автомобил. Голям бензин на малко километри винаги е било изгодна покупка....поне на пръв поглед Едит: мисля, че служебните автомобили на рафинерия за горива са изключение от правилото Редактирано 4 Септември 2014 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Не бих спорил за такива неща, винаги си има изключения, но в общия случай на тия коли им е разпорена трътката от каране... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Едит: мисля, че служебните автомобили на рафинерия за горива са изключение от правилото Тук си много прав-карат се и то яката,ако ще и 50 на 100 да гори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 Е много ясно, че им е разпорена трътката от каране - все пак кола, дет е струвала нова 200 000+ лева, сега се продава за 15-20 - 8-10% от стойността и преди няколко години.Няма как да не е яко амортизирана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 Всички коли на 10 години се продават за 1/10 от стойността им като нови, въпроса е как изглеждат нещата конкретно при Д3. Аз си мисля, че повечето Д3-ки са в по-добро състояние за годините си спрямо екземпляри от по-ниския клас на същите години и километри, наскоро разглеждах едно Д3 от първите, ами работеше перфектно, автомата супер, вътре имаше тук там малко захабено, но като цяло създаваше усещане за супер стегната кола. На километража пишеше 300к.Колкото Ц5 и Б6 съм гледал рядко е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 5 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2014 Не ви ли прави впечатление, че като минат 8 години и среден/висок/премиум клас си изравняват цените. Типичните примери А4/А6/А8 или 3-та 5-та 7-ма серия. Има няколко причини това да е така и най-съществената от тях е скъпата поддръжка. Всеки човек е на ясно, че А4-ка на 10 години е около 3 пъти по-евтина от А8-ца на 10 години. Друга причина са им високите данъци на по-високите класове коли, тъй като по-често са оборудвани с по-мощни агрегати. Общо взето човек трябва да си направи преценката какво иска. Аз като си купувах колело започнах с бюджет 250лв просто да имам кво да карам от време на време. На 3-тия ден гледах колела за 500лв, след още 3 дни за 800 и накрая дадох 1100. Всяко евтино нещо излиза скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 (Редактирано) Най- ниският клас при всяка марка губи най- малка обезценка в процентно съотношение през годините. Хубавото на тази тема е, че Явор вече е решил какво да вземе и има шанс за реална покупка въпреки форумните капацитети Редактирано 6 Септември 2014 от _koko_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 Само мене ли преди фейса ме кефят повече? Погледнати отпред изглеждат още по-широки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 (Редактирано) Преди или след фейса колата е много приятна, а по принцип друго обяснение защо губят повече стойност е просто защото това са скъпи коли, които се купуват от хора с пари, които пък искат да са новички. Като стане на 10 години рядко има купувачи вече, а поддръжката макар да не е нещо извънземно не е и като на Б6 примерно. Отделно това се брои за кола с много як разход, което директно отказва 80% от купувачите, още се отказват и заради големите размери и т,н, причините цените да са паднали толкова са много. А между другото А4-ките и да са 3 пъти по-евтини, то спрямо цената в магазина съотношението е правилно и за Д3. Редактирано 6 Септември 2014 от DLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 (Редактирано) Петре, дай некви снимки на тая кола ве, нема ли тоя пич по фейсбук , тралалал? Не я продава ли сегаа, какво е положението? Къв цвят е поне? Са звънни му по телефона ти прати по вайбър ли що Последно искаше неква по -спортна кола примерно ЦЛ да дава тая и да дава некъв кеш.Колата е индигово синьо, черен кожен салон ,големи джанти 20 ? Стегната е много отдолу до колкото знам има история ..и сравнена с други 2-3 които съм карал преди има + разлика...Виж я нали знаеш по вкус и цвет..... Малко офф по темата тия лимузинестите коли а8 ,7 и S верно губят 90% от стоиността си на 10 +год ..... обаче си оставят едни скъпи и сложни коли за поддръжка ,които не са определено за всеки джоб..... Примерно думна ми перката на климата на 7ка 1000 лв и то с намаление отвън...На аудито ако вече не са сменяни амовете ше се види човек във филм имало и рециклирани мм добре..Автомати ,ам че самия агрегат и после остава разхода дет само шпека мои го направи под 20 в софия....На мен ми показва некви 25-28 със същото каране като всяка друга която карам Редактирано 6 Септември 2014 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 За извънградско са тези коли, да бухаш 160 - 180 - 200 и да си слушаш музиката, в града бая зор по тесните улички, отделно по разни паркинзи - кауфланд и т.н., ще стане на канче за нула време, пък и ако нямаш гараж - ще хване крачка някой ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 Баси "разбора" направи.....Да си купим по едно колело викам,а?Предполагам Явката ще си направи каско,с оглед предни събития.Това за Кауфланд,в частност ,изобщо не си струва да се коментира . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 6 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2014 Днес седеше една а8 аварирала на разклона на Созопол, 4,2 ма не можах да видя бензин ли дизел. Това е кола за хора с възможности да се возят от дясно или на задните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 7 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Няма да коментирам някои от последните мнения, не питам какви хора трябва да карат тия коли и защо,къде сте ги виждали и прочее, а дали някой знае/е гледал читава такава.Решил съм да карам това и най-вероятно ще е то.Друг вариант е да взема CLS500, че един ми хвана окото и ше ходя да го видя и него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 (Редактирано) Тежко е.... Пусни тема за Б4/5 там вече ше се напълни с капацитети.Мани го тоа цлс зимата само ще си го гледаш. Пък и трудно се паркира на мола Редактирано 7 Септември 2014 от zlobil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 7 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Eдните викат зАеби го тоо туч Д3, другите тоо цлс....нещата отиват да изкарвам една последна здрава от моргата и да се наслаждавам как е надминала времето си п.п. за зимата си ного прав обаче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Близо си там, зимай баржата и докарвай един Дъстър от завода вееееее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 CLS има и с 4matic Слабост са ми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 То и на мен Е63 АМG ми е слабост, но все пак има някакви рамки в парите за кола, така че едва ли ще се впишат за CLS500 4matic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 8 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 Верно взимай един Дъстър да возиш приятели и екипировка, а и цената не е без значение. Не знаете ли, че българина залага на Дачия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts