BECKO Публикувано 24 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 Може… Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 25 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2022 Да , на контакт за да не се заключва волана и на неутрална Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlMitov Публикувано 26 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2022 (Редактирано) Здравейте. Изскочи ми нов проблем с А6-цата и бих се радвал на съвет от къде да започна. От най-десния отвор за парно/климатик не духа изобщо. Механичния клапан на решетката е отворен и като го отварям/затварям се движи както трябва. Всички други отвори си работят нормално, вкл. и задните. Не знам кога точно се е появил проблема, понеже съм се возил сам с месеци и не съм проверявал дали би духало на пътниците. Въпросът ми е дали има някакъв друг клапан, който да може да блокира въздушният поток само до тази решетка и как бих могъл да стигна до него? Рових из нета и до момента не съм намерил информация, но продължавам да търся. EDIT: Забравих да уточня - няма грешки като сканирам с VCDS-a. При предното сканиране имаше missfire на 2 цилиндъра, но като смених свещите се оправи, а за HVAC грешки не съм имал от близо година. Преди това трябваше да почистя прословутите Heater Control Valves, че духаше топло отстрани и на климатик (тогава си имаше грешка за това). Редактирано 26 Юли 2022 от AlMitov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 28 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2022 Най вероятно се е откачила свързващата щанга между врътката и духалката...на мойта 6ца едната на едната средна духалка се откачи щангата,и стана затворена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlMitov Публикувано 28 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2022 (Редактирано) Благодаря за мнението. Ако става дума за врътката при самата решетка - тя работи и като светна с фенерче в самата духалка се вижда как се отваря и затваря клапана като местя врътката. Подозирам, че има друг клапан някъде навътре (електронен?). Намерих из други форуми препоръка за такива случаи да се провери някакъв мотор на клапан с ОЕМ номер 4f0820511, но не знам нито къде е, нито дали е същия номер за фейса. Продължавам да ровя, а колата ще отиде на сервиз за други неща през това време. Дано докато ги оправят там да успея да намеря какво е... Много се радвам на всякаква помощ от по-запознати Редактирано 29 Юли 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2022 On 7/22/2022 at 8:35 PM, OvivO said: колеги, изненада днес. Направих си няколко маршрута, никакви проблеми. Загасих и след 2 часа се опитвам да запаля - дава контакт, но дори не се опитва да върти. Имам чувството, че прецъка нещо първите два пъти под капака, сега вече не цъка там, цъка нещо в краката ми, но дори не се опитва да завърти. Прочетох я, грешки няма. колеги, излезна, че е сгънал пинче пендехо соленоидът на стартера. Това обяснява и защо стартерът не въртеше, дори когато подавах 12V на сигналния кабел към соленоида. Благодаря на @zdrash, @VBI и @CVT за включванията и помощта, както и на останалите. Нямаше никакви записани грешки, аз основно си мислих за реле или допълнителния имобилайзер. За съжаление в моя engine module няма 170 канал - там има показания за самия стартер и соленоида - мисля, че много бързо може да се хване къде е проблемът при наличието на този канал. Обратно сме на пистата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 30 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2022 Някой има ли идея,защо като сложа картата на 3D и имената на улиците изчезват?Също има ли в картата заложени точките на полицията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2022 Ква полиция кви пет лева. Безпредметно е да се ползва тая навигация при наличието на Waze. Ся вярно, че без разни китайски модули трябва да гледаш на телефона ама все пак говорим за коли с технологии от преди близо 20 години... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 31 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2022 Добре де ,а защо имената на улиците изчезват?Картата ли е бъгава или нещо друго има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 31 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2022 @ники 125кс. С 5570 ли си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 31 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2022 Да 5570 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaBoss Публикувано 31 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2022 Здравейте колеги, да споделя и аз относно ремонта на zf6hp19a. Основният проблем на моята кутия (след ремонт в Малинова долина) беше, че на 4-та и 5-та буксуваше придуржено с едно звучно "квичене", ако мога така да го нареча. Реших да си правя кутията сам. Подготвих се предварително с комплект втулки (sonnax) феродови дискове и ремонтен комплект. Втулките поръчах от Германия (transmission24.de), а останалите неща поръчах през официалното представителство на ZF за България (Automotive Technology Solutions Ltd). Рециклирах торка и клапанното тяло в МИД Авто, като оставих частите в офисът им в София, след 2 дни бяха готови. В интернет има много информация относно ребилда на тази кутия, но има разни тънки моменти от които зависи успешният ремонт. Цените на частите са следните: 1071298013 Ремонтен комплект - феродови дискове - 292,8лв. 1071298010 Комплект уплътнения - 691,2лв. Sonnax bushing kit - 338лв. Маслен филтър - 40лв. Масло lifeguard 6 20л - 460лв. Рециклиране торк - 750лв. Ревизия на клапанно тяло + смяна на два соленоида - 750лв. Общо взето важните моменти са: Феродовите дискове задължително се накисват в масло преди монтаж. След монтаж се проверяват хлабините спрямо зададените по спесификация и ако има разминаване - то тогава се подменят металните дискове/дифтунгите които държат даденият пакет. Втулките задължително се набиват на ръчна преса, като всяка една сглобка се проверява - съответно ако е прекалено стегната се шлайфа, тъй като в противен случай е възможно затягане на втулката при достигане на работна температура. Частите (валове, бутала и тн.) се проверяват за механично износване, съответно се подменят ако има нужда. Задължително се използва някакъв лубрикант при сглобяването, в случая аз използвах Lubegard Dr. Tranny Assemblee Goo. Прикачвам малко снимки: Свалената кутия: Дискове: Ремонтен комплект: Разглобена кутия: Старите части: Събрани съединители: Импровизирана скоба за демонтаж на бутало: Общо взето това е, вече минах 4к, кутията се адаптира (колата е фейс), включва меко, не буксува, не издава звуци. Рано е все още да кажа, че ремонта е успешен, но съм оптимист като цяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 1 Август 2022 Доклад Share Публикувано 1 Август 2022 Ами, аз бих казал евала! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 1 Август 2022 Доклад Share Публикувано 1 Август 2022 Респект! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Август 2022 Доклад Share Публикувано 1 Август 2022 @DaBoss: не знам с какво се занимаваш, но за подобен ребилд на кутията - хората искат поне 800лв за труд и ги правят кутиите за 2/3 дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 1 Август 2022 Доклад Share Публикувано 1 Август 2022 Респект!!! И благодаря, че сподели с аудиторията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 3 Август 2022 Доклад Share Публикувано 3 Август 2022 Колеги, може ли малко помощ! Имам едно тропане отпред като на метал в метал. Чува се най вече по неравности - павета и спящи полицаи с бавна скорост на хубав път няма тропане. От два независими източника казват че вероятно рейка е тръгнала. Окачването уж е добре. Смених тампони на стабилизираща щанга и 2 биалети. Може ли малко мнения от Вас? И евентуално инфо за тая рейка и какви са ми вариантите. Гледам че доста пари е май нова. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Август 2022 Доклад Share Публикувано 3 Август 2022 рейка може и втора ръка. Тропането може да е от горни/долни носачи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 3 Август 2022 Доклад Share Публикувано 3 Август 2022 Аз навсякъде пробутвам теорията с вътрешните кормилни накрайници. Пробвай ги да видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 4 Август 2022 Доклад Share Публикувано 4 Август 2022 Пробвай първо с пластмасовите кори отдолу,да не се разхлабила някоя. При мен чукаше така ,но имах счупена кора отляво под шофьора. След това накрайници,скобите на спирачните апарати, магарето,рейка ...и така. Трудно се намира на тия коли откъде чука нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 4 Август 2022 Доклад Share Публикувано 4 Август 2022 На някой ако му се занимава, в момента смяна на спирачна течност по програма 4+ в Порше е 66лв с включена течност. Също така има акция на Ауди за смяна на пасажерския еърбег безплатно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikata Публикувано 4 Август 2022 Доклад Share Публикувано 4 Август 2022 Аз бих си сменил спирачната…какво трябва да направя? Може ли инфо като за “бавноразвиващ се от северозапада”? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 4 Август 2022 Доклад Share Публикувано 4 Август 2022 (Редактирано) Аз ходих на място в Порше запад и си записах час. Може да пробваш и по телефона, ако ти вдигне някой приемчик. Ще ти искат VIN ако не си ходил при тях, иначе може и с регистрационен номер. Еърбеци нямат налични и са с поръчка. Аз смених и двете. На предишния Пасат в един сервиз ми вкараха въздух в ABS а и от тогава ми държи влага и сменям в официалния сервиз. На 2 години се сменя по спецификация, аз я смених на 5 и педала стана по чувствителен. Редактирано 4 Август 2022 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikata Публикувано 4 Август 2022 Доклад Share Публикувано 4 Август 2022 Ясно.Благодаря.Само да питам за тези сервизни акции…къде могат да се видят,че ги има…и не са ли стари наще котори за такива неща!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 4 Август 2022 Доклад Share Публикувано 4 Август 2022 Не знам къде може да се следи. Одавна бях решил да сменям течността и в случая ударих кьоравото. Програмата е 4+ и няма горна граница. За беците май са ги осъдили в щатите че не са безопасни и затова са се загрижили. Пиши Audi A6 recall в Гугъл и ще видиш по години какво подменят за тяхна сметка. На по новите между другото видях че има рекол за скапания датчик за нивото на горивото, но нас не ни хваща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване