radosab Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Здравейте, Да споделя впечатления от гумите Нексен. От 7 месеца са съм с всесезонни такива с размер 225/55/17, взех ги малко със скептицизъм и за тест(за първи път ползвам всесезонни и нексен). Това което мога да кажа е, че съм супер доволен и надминаха очакванията ми многократно. Отлично поведение на мокро, на сухо и на сняг и киша. Мога да кажа много добри гуми. Колата се кара >35к годишно , 80% на магистрала и 70% >200км/ч, агресивен шофьор съм и гумите издържат за сега. Спирачният път на сухо и мокро е много приличен , колата е стабилна. Цяла зима уикендите съм в планината на всякакви условия - мн сняг, киша и лед и гумите се държат като нови зимни - от всякъде излизам и минавам и дърпам разни БМВ-та. Реших да опитам с всесезонни гуми защото основия пробег на колата е София - Пловдив, а януари и февруари при +17 - +18 градуса с високи скорости зимните гуми стават на ... . Това, което не ми харесва е, че са без борд. за заключение: По мое мнение гумите са добри и стават, не отстъпват на гуми които струват 60-80% повече от тях. Пак бих си купил такива. Поздрави, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Едно странично питане. Може ли да се вярва на европейския етикет на гумите? Т.е. ако гума Х е с икономия на гориво клас А и сцепление на мокро клас А и ниво на шум 70dB, а гума Y е клас В и ниво на шум 72dB това значи ли задължително, че гума Х е по-добрата гума и че може да се вярва на тези стикери или това са рекламни трикове и нямат общо с истината ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Колкото е по-икономична една гума т.е. има по-ниско съпротивление на търкаляне толкова по-зле ще спира особено на мокро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Преди 14 часа, MachineSpirit написа: Нексен са боклуци, само марките с имена на животни са по-зле... Има и с имена на птици https://passenger-car.kormoran-tyres.com/history/ Преди 10 часа, liverpoolfan написа: Не всички караме RS-ки, дори може да не караме само Аудита, затова не виждам особен смисъл да се плюе и изключва всичко останало извън групата на Мишелин, Континентал, Дънлоп и т.н. Когато си купиш новите по евтини гуми... Пусни по една снимка да видим колко тежести за баланс са сложили по джантите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Преди 2 часа, radosab написа: ...Колата се кара >35к годишно , 80% на магистрала и 70% >200км/ч... еваси, кажи къде си круизваш нон-стоп с над 200, да знам да се оглеждам за прелитащи нло-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 "Колегата" е тестов пилот на Nexen май май . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radosab Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Не се гордея с това и не е хвалба, а със сигурност знам , че не и редно. От известно време работя по въпроса и това със скоростта ще бъде изчистено. На магистралата София - Пловдив се случва това, няколко пъти седмично и карам предимно сам. Мога да кажа, че въпреки високата скорост съм в пъти по-безопасен от разни шофьори , каращи с 90-110 км на магистралата -отнемащи предимство, не гледащи огледал и каращи в лява лента при празна магистрала поне 2км пред тях. Но това е друга тема. Исках да опиша , че гумите издържат в по-тежки ситуации, не само на търкаляне. Относно баланса: - под 35гр. на гума е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liverpoolfan Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Преди 1 час, МММ1 написа: Когато си купиш новите по евтини гуми... Пусни по една снимка да видим колко тежести за баланс са сложили по джантите. Никъде не съм писал, че ще слагам по-евтини гуми. Просто темата ми беше интересна и реших да се включа с въпрос и размишления по темата. Все пак съм наясно, че мнението ми не е от най-меродавните, защото не съм карал с гуми за по 100-150лв бройката, но не съм и карал с такива за по 500-600 . Та в този ред на мисли просто ми стана интересно дали по-бюджетните модели на Континентал и Мишелин са значително по-добри в цялостното си представяне пред алтернативите от марки като Nexen, Kumho и т.н., защото последните доста се обсъждат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Каране с 300+ на 24ч Льоман и това с топ всесезонни гуми от нексен ... добре се развива темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 преди 12 минути, MachineSpirit написа: Само още 85 поста и си готов. radosab - Регистрация28 Август 2007 - 15 мнения MachineSpirit - Регистрация30 Декември 2020 - 184 мнения кой ли се е натегнал сериозно за хранилката ми е интересно. Иначе съм карал и със зимни и с летни Нексени. Зимните на 4тата година бяха верно като кънки. Летните само 2 сезона без никакви забележки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 (Редактирано) За вече доста години в този форум, чак сега разбрах колко масони има тук! Как изобщо може някой да си позволи да кара с гуми, които не са премиум?! Даже вече ги виждам, как пътувайки от София към Пампорово сменят накрая на магистралата високосторостните си гуми с такива за дъжд, щото почва да вали, а на Чепеларе ги изхвърлят и слагат зимните, ама не какви да е, а някакви за неутъпкан сняг, само за да стигнат до паркинга на хотела, където пък ги заменят за такива с шипове, щото е заледено. Все пак караме Ауди и не можем да си позволим да рискуваме на някой живота, понеже ще спрем с 10см по-късно от Ожие на рали Финландия... Редактирано 29 Март 2021 от venko74 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 11 hours ago, fifipaldi said: @робо руснаците какво са източили ми е по-малко меродавно и от това какъв е твоя опит братчед . Друго си е да фантазираш и да пишеш убедено по форумите. Кажи какво ти е "меродавно"....или как прецени, че Кастрол при вносителите в БГ е менте.......а някъде на някакво тайно място го има хубав? Как ти е "меродавно", че Порше слагат нещо си, а не ти е "меродавно", че РолсРойс слагат нещо друго?.....прочете ли в речника какво е "демагогията" ? Пък да ти кажа това "порше" си заслужава кавичките, щото си е обикновена А4-ка, на която вероятно ще се появи и 2.0Д.....с какви гуми да е ПП Сега гледам пак нещо пишеш за някакви модели...марки...пак нещо не си разбрал какво съм би написал......кажи колко по-конкретен да бъда - Диана, марка, модели цени.....колко повече? Трябва ли да обяснявам и аритметика за първи клас, как се сравняват числа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Не, искам те само да си напрегнат и да демагогстваш, както и да ми обясняваш надменно нещата от живота . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Винаги съм си взимал континентал и според мен това са най-добрите гуми. Обаче не са за нашите пътища - много са меки и лесно се пукат. Два пъти имам гръмнала от камък, а съм пукал не знам колко пъти. Също и се изтриват много бързо. Затова и сега за първи път взех ханкуук. Видях че и новите аудита излизат с такива. Още не съм карал много и не мога да кажа дали са ОК. Иначе служебната ми е с мишелин и клебер. Карал съм и вредщайн и гудиър. Континентала си е топ. Идеята е на скъпите гуми е, че един път ще ти потрябва да спреш аварийно и няма да можеш. За 300-400 лева ще се пр"""еш. Дано да не изпадаш в такава ситуация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Това да икономисваш от спирачен път... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Давай да наредим 2-те коли една до друга и да спираме от 100 до 0, ти с хубавите скъпи гуми, аз с умрелите нексени и да видим кой е икономисал от спирачен път . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Някой има ли ПТП заради гуми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Темата тръгна в грешна посока. Никой не оспорва предимствата на премиум гумите. За да струват двойно повече сигурно има причина, но никой не написа как ги определяте тия предимства и заслужават ли си цената. Как определяш коя гума ще има по-малък спирачен път от друга. Пак питам, тия неща дето ги пишат по стикерите верни ли са. Съмнява не някой да е мерил спирачен път с една и съща кола, в едни и същи условия с различни гуми. Тогава как може да дадеш мнение, че една гума е по-добра от друга? Нека не се заяждаме, питането ми е напълно сериозно. Ок, ще извадя 1.5к и ще си взема някой топ модел, ама тва що да го правя и как да знам, че наистина съм си купил по-добра гума от тия дето са примерно 800лв. Питах за стикерите, понеже днес пак разглеждах гуми и видях, че гума струваща 200лв има А на мокро и В на икономия, а има гуми от по 300+лв, които нямат такива характеристики... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 (Редактирано) Преди 1 час, Aleks67 написа: Това да икономисваш от спирачен път... Да, "прав си", например Kumho PS91 спира по-добре от Bridgestone, на мокро от Pirelli Pzero, в локва само Continetal са по-добри, всички други са по-назад. Никой не казва, че топ марките са лоши, въпроса е дали разликата е толкова голяма, че да платиш два пъти по-висока цена и да получиш минимално по-добра гума, която в номрални условия на използване, няма да усетиш разлика. Редактирано 29 Март 2021 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 (Редактирано) преди 51 минути, lodestr написа: Съмнява не някой да е мерил спирачен път с една и съща кола, в едни и същи условия с различни гуми. Тогава как може да дадеш мнение, че една гума е по-добра от друга? Нека не се заяждаме, питането ми е напълно сериозно. ADAC и Auto bild правят такива тестове всяка година. Различни марки гуми на една и съща кола, в едни и същи условия. Има и канали в youtube, които правят такива тестове. https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/testove_letni_gumi.php тук ги има на бг всички тестове по години на адак https://autobild.bg/големият-тест-кои-са-най-добрите-гуми-з/ на ауто билд тест https://youtube.com/c/tyrereviews Редактирано 29 Март 2021 от v140 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 (Редактирано) 1 hour ago, lodestr said: Темата тръгна в грешна посока. Никой не оспорва предимствата на премиум гумите. За да струват двойно повече сигурно има причина, но никой не написа как ги определяте тия предимства и заслужават ли си цената. Как определяш коя гума ще има по-малък спирачен път от друга. Пак питам, тия неща дето ги пишат по стикерите верни ли са. Съмнява не някой да е мерил спирачен път с една и съща кола, в едни и същи условия с различни гуми. Тогава как може да дадеш мнение, че една гума е по-добра от друга? Нека не се заяждаме, питането ми е напълно сериозно. Ок, ще извадя 1.5к и ще си взема някой топ модел, ама тва що да го правя и как да знам, че наистина съм си купил по-добра гума от тия дето са примерно 800лв. Питах за стикерите, понеже днес пак разглеждах гуми и видях, че гума струваща 200лв има А на мокро и В на икономия, а има гуми от по 300+лв, които нямат такива характеристики... Ти нямаш ли достъп до интернет? Едно просто търсене ще ти даде хиляди резултати. 3 hours ago, venko74 said: За вече доста години в този форум, чак сега разбрах колко масони има тук! Как изобщо може някой да си позволи да кара с гуми, които не са премиум?! Даже вече ги виждам, как пътувайки от София към Пампорово сменят накрая на магистралата високосторостните си гуми с такива за дъжд, щото почва да вали, а на Чепеларе ги изхвърлят и слагат зимните, ама не какви да е, а някакви за неутъпкан сняг, само за да стигнат до паркинга на хотела, където пък ги заменят за такива с шипове, щото е заледено. Все пак караме Ауди и не можем да си позволим да рискуваме на някой живота, понеже ще спрем с 10см по-късно от Ожие на рали Финландия... Е за 4ф-ката няма нужда да купуваш премиум гуми, безсмислено е да и удвояваш цената. Ето рею: https://youtu.be/iv8oMMbrBSw Редактирано 29 Март 2021 от MachineSpirit Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 (Редактирано) @v140: един от недостатъците на тестовете е, че се тестват чисто нови гуми. Намирал ли си тестове на гуми, които са направили 10/15/20к и тогава как се държат спрямо представянето им като нови, както и сравнени с конкурентите им Редактирано 29 Март 2021 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 Едва ли някой се е заигравал с такъв тест. 10 модела гуми в един размер по 20хил км са си 200000хил км ... прекалено скъпо е. Иначе едно ревю. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Март 2021 Доклад Share Публикувано 29 Март 2021 (Редактирано) автобилд нали тестват модели до 100к, след това ги разглобяват и гледат износването на всеки детайл. През цялото време си водят журнал за проблемите и впечатленията на шофьорите. Могат да го направят, но нямат желание. Тест на чисто нови гуми е едно, важно е и какво им се случва след първите 5/10к на същите гуми, но и аз не съм срещал такъв тест. Редактирано 29 Март 2021 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Март 2021 Доклад Share Публикувано 30 Март 2021 (Редактирано) 8 hours ago, lodestr said: Съмнява не някой да е мерил спирачен път с една и съща кола, в едни и същи условия с различни гуми. Има достатъчно такива тестове. 7 hours ago, OvivO said: един от недостатъците на тестовете е, че се тестват чисто нови гуми Michelin имат претенции и дават някакви числа.....твърде общи, но все пак порядъка, с който се удължава спирачния път може да се определи. Бриджстоун имаха едни Потенци с грайфер на слоеве с различна смеска.....правени в Япония. С това всеки може да се ориентира сам: Редактирано 30 Март 2021 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване