Black edition Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 41 minutes ago, NIKO said: парИ имаш ли? Ако да, сменяй, по-добре профилактика, отколкото лечение. Мерси така и ще направя. Много точно се изрази . Благодаря ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Интервал от три години за смяна на ремък е несериозен и само ще си дадеш парите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 В аутодатата конкретно за АЛТ отворих да проверя сега , пише че се сменя на всеки 180 000км без значение от месеците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Незнам кво пише в аутодата, но на моя ALT след 67.000км малката ролка(INA) беше, ,,свършила"другите биваха!Лично аз вече на алтчето повече от 60х.няма да мина(мое мнение)а колкото до годините не мисля че повече 5-6г. Не е редно.Но всеки сам си решава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 (Редактирано) 1 hour ago, ivailo_slavov said: Мерси за отговора, а температура на маслото може ли да се види? Редактирано 23 Септември 2017 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 (Редактирано) Колата не се кара много и просто като го сменяха последния път преди 3 г.), ми казаха или километри или времето (на всеки 3г) ,което дойде първо както при маслото .Аз за това питам и търся мнения Редактирано 23 Септември 2017 от Black edition Fixing Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Не се притеснявай, щом няма странни шумове, карай смело. Да смениш ангренаж на 10 000км е все едно да смениш масло на 500км... Аз все още си карам една кола, дето последната и смяна на ангренаж беше през 2001г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Благодаря ви за мненията Няма никакви шумове да чукна на дърво,просто държа да ми е изрядно всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Къде тряба да прегледам за отводнителни канали и съответно да ги почистя превантивно ако има нужда? B6ца с 1.8Т... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi_audi Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 (Редактирано) Единия канал е под самия акумулатор. Втория е под сервото. Третия е под компютъра,но там трябва да сваляш чистачки и т.н. Махай направо целите гуми на дренажите, които са проблемни и се запушват и правят белите. Редактирано 25 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Благодаря Ще огледам, че за сега само веднъж съм отворил капака и трябва да се ориентирам кое къде е точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 https://www.google.bg/search?q=audi+a4+b6+drain+holes&oq=audi+a4+b6+drai&aqs=chrome.1.69i57j0l3.6778j0j4&client=ms-android-lge&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Дупки да искаш Правилно са ти казали колегите за гумите, ако са там махни ги. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi_audi Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 И аз така купих колата и викам по-натам ще ги видя. Докато един ден не излизам от гаража и след мен доста дълга следа от вода. :))) Отварям и какво виждам-акумулатора подводница, под сервото тиняк. Веднага разглобих и всичко разкарах и от тогава никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 Здравейте колеги,трябват ми няколко мнения относно преминаване към ксенон и по конкретно 6000к,знам че болшинството слага 4300к,ама като направих запитване до сайта който ги предлага ми предложиха 6000к и сега се чудя защо ми предложиха тези и кои да избера„цената е една и съща„освен че цвета на 6000к е бял със синкав оттенък друга разлика има ли? П„П, Ако със 6000К ще получа по добра осветеност ще избера тях„но трябва да съм сигурен............ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_pr Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 Тъй като наскоро смених двете крушки на късите, се поразрових преди това в сайтовете и попаднах на тази информация: !!!Внимание!!! - почти всички търговци обявяват светлинният поток погрешно като 3200 лумена, дори за DC тип системи и за всички цветови температури. 3200 лумена е светлинния поток само на системи от AC тип (дигитални) с мощност 35W и цветова температура 4300К. Цветовите температури над 4300К имат по-нисък светлинен поток при всички типове системи. 3200lm ± 10% @ 4300K 2900lm ± 10% @ 5000K 2600lm ± 10% @ 6000K 2400lm ± 10% @ 8000K Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 преди 42 минути, vladimir7979 написа: П„П, Ако със 6000К ще получа по добра осветеност ще избера тях„но трябва да съм сигурен............ 6000К е с по лоша осветеност от 4300К както ти е описал колегата по горе. Пък и като се има в предвид че си и в държава с по влажен климат (по-често вали), фарове с над 5000К се държат изключително зле на мокър асфалт! Имаше преди време и снимки от колеги тук, и се виждаше много добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 Ясно„мерси за отговорите ще са 4300к„аз си мислех че не ми ги предлагат защото са по слаби,а то се оказа защото са прекалено силни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 Аз карах известно време с 4300к на късите, ами светят, но не е кой знае какво. Лично мое мнение как аз съм направил: купих си 2 бр. H7 стандартни крушки Osram Cool Blue за дългите (цвета е около 5000к). След като бяха на късите 4300к не се получаваше добре и имаше разлика когато караш на дълги, отделно и габаритките са led и не стоеше добре, защото 4300к си жълтеят. След това си поръчах само крушки ксенонови (5000к) за късите и напрактика за мен това е най-оптималния вариант като осветеност и визия на колата. Сега вече има минамална разлика спрямо габаритките, а вечер светлината къси/дълги е една и съща и светват веднага. Като купих колата беше с 6000к ксенонки на късите и дългите, но се принудих да ги махна, защото много бавно светваха вечер дългите и беше дразнещо иначе като визия най-добре беше с тях - ето една снимка с 6000к всичко що е крушка. С 5000к почти няма разлика с това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 Идеално изглежда ама да не ти се налага да караш в дъжд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 (Редактирано) Както казах за мен това е най-оптималния вариант - мнението си е лично мое и незадължавам никого с нищо. Иначе ми стоят и 4300к и 6000к комплектите, но аз съм си стигнал до това положение с проби. Вярно е , че в дъжд има какво да се желае, но това е кола на 15+ години и не очаквам от фаровете чудеса, така че ги изтърпявам дъждовните дни. Редактирано 24 Септември 2017 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 (Редактирано) Аз съм със Philips White vision на къси, дълги и габарити Редактирано 24 Септември 2017 от Black edition Add comma Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Ето с 4300 и халогенни крушки във фаровете за мъгла: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmarkov Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Срещнах няколко различни отговора на моя въпрос сред темите във форума и реших да попитам тук. От седмица сме собственици на A4 B6 Avant 2003г. (AVF), но колата няма резервна гума. Четох сред темите, че трябва да е малка (т.н. патерица), но срещах и обяви за стандартна гума 195/205-15/16'', а под кората в багажника има една стиропорена отливка, в която явно се подреждат крик, ключове, може би пожарогасител и други. Ако се сложи голяма гума, това явно трябва да се махне, но като гледам и при малка гума (патерица) пак ми се вижда, че трябва да се махне. Бихте ли споделили вие какви резервни гуми имате и дали имате/остава въпросната стиропорена отливка - също би ми било интересно някоя снимка, какво точно е било подредено на нея, когато е била излязла от завода. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Със същата кола съм,резервната гума ми е стандартната като на колата 205/16 Стеропорената отливка влиза в гумата и в нея ми стои ключа за болтовете на джантата,крика е отстрани на легена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Здравейте,този инструмент дали става за сваляне на обтегача на веригата на 2.0 АЛТ? https://instrumenti.org/-18-18-vag- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts