Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Нищо не е повредено, чичо NIKO пак не позна...😁 

Просто на LED крушката й е дошло времето, за смяна е. При диагностика ще отчете изгоряла крушка в левия фар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля, че или ще свети, или не - ако е повреден. Нали е LED, има ли резистор или някаква платка/управление?

Не съм свалял фара още, че е студено, но отварях отзад капачето да разгледм. 

Едва ли съм първият с подобен пробелм.

 

В една тема за Q5 има подобен проблем, там презапояват едно диодче на платката за управлението на леда и всичко заспива, тук обаче не виждам подобна платка.

5 minutes ago, nikrga said:

Нищо не е повредено, чичо NIKO пак не позна...😁 

Просто на LED крушката й е дошло времето, за смяна е. При диагностика ще отчете изгоряла крушка в левия фар.

 

То е цяла ЛЕД лента и при отключване на колата си светва, когато покарам малко загася всичко и тръгна пак светва. 

Редактирано от staikov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, staikov написа:

Все си мисля, че или ще свети, или не - ако е повреден. Нали е LED, има ли резистор или някаква платка/управление?

Не съм свалял фара още, че е студено, но отварях отзад капачето да разгледм. 

Едва ли съм първият с подобен пробелм.

 

В една тема за Q5 има подобен проблем, там презапояват едно диодче на платката за управлението на леда и всичко заспива, тук обаче не виждам подобна платка.

 

То е цяла ЛЕД лента и при отключване на колата си светва, когато покарам малко загася всичко и тръгна пак светва. 

Трябва да се отвори фара...най вероятно един  или няколко от "диодите" са за смяна...най добрия вариант е да се сменят всичките :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

преди малко карах колата и при отключване ЛЕД-а светна, след това при запалване угасна и наби грешка. След включване и изключване от DLR менюто на MMI ЛЕД-а светна и повече нямаше проблеми. Загледах се и няма нито един изгорял диод, светят еднакво силно.

Това ме навежда на мисълта, че е нещо по управлението му, което от студа прави мизерии. Разбира се може и да съм в грешка :).

Мислих да махна фара да разгледам и да го дам за поправка, но по това което прочетох се сваля цялата броня и в този студ без кола е сложно.

Редактирано от staikov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.11.2021 г. at 15:06, Papi123 написа:

 В крайна сметка сложих край на драмата с окачването и поръчах регулируемо ФК за има няма некви тънки пари. Ако някой има наблюдения нека сподели какво може евентуално да очаквам .

Сложи ли вече окачването 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът ми , вероятно, е реторичен, но как ги карате Вашите 4Ф, 3.0ТДИ, че постигате среден разход 8л/100км. Поради моя стил на шофиране или пък заради конкретния двигател колата ми в града дава 13,5-14,5л/100км според задръстванията ,а извънградско ми дава 8,5л/100км. Аз ли съм с по-тежък крак, двигателят ли е лаком, не знам. Предишната ми кола харчеше 7.5л/100км в града , а на извънградско падаше на 6.0л/100км и сега съм в шок от разликата. Преди това пък имах един Опел Омега , автоматик, с шестцилиндров дизел на БМВ -2.5ТДС, но и той харчеше по-малко от Аудито.

Двигателят на Аудито е чипнат и без екологии, работи равномерно и има много живот в него, но нормално ли е да е толкова лаком? Или пък , може би, има някакъв проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На практика моята гори Софийско сега по това време близо 20/100. Вече не го засичам и не го гледам. Сипвам, карам, като изпищи ходя сипвам пак карам и така. НО извънградския от време на време го засичам пълен-пълен резервоар по един и същ маршрут, от една и съща колонка и т.н. За 3 години и 40 000 км средния ми извънградски не мърда от 7,3/100. Това е с 50/50 магистрално и междуградско, като магистралното е с автопилот на 140км/ч, а междуградското е до 110км/ч и изпреварванки без кикдаун-и и прекомерна агресия. Т.е. извънградското каране е предимно на 20-25% газ и 80-90% настъпване при изпреварване. По друг начин не знам как да го обясня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Gangbango написа:

 За 3 години и 40 000 км средния ми извънградски не мърда от 7,3/100. Това е с 50/50 м

 

Това, ако е по борд е нормално, но за реален разход ми се вижда малко. На мен средният извънградко от 8 по-малко не е бил, откакто си калибровах показанията на борда да са напълно отговарящи на реалния разход. Даже 8 рядко докарвам.Обикновено е около 8.5 - 9.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с калибриран нагоре борд (на 105%)  и засичане всеки път пълно/пълно на колонка:

 

извънградско - 7 на междуградски път и спокойно каране при наличие на завои и деца в колата.

по магистрала и поддържане на 140 по табло около 8. При 160 повече.

 

градско - когато офисът ми се в центъра до 13.5

сега лятото редовно 11.5, откакто стана студено 12/12.5

 

много значение има стилът на каране, каква средна скорост се постига, с колко тежки джанти е колата и цолаж, както и други фактори, например - не пускайте мигачи, дърпа повече ток, алтернаторът се върти повече, за да компенсира, съответно гори повече. :D

 

по борд 2 при средна скорост от около 44 км/ч за последните 10к (от февруари) ми дава смесен разход под 10л/100

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я зимоска и парното не пускам за да икономисам. Като си пътуваме, жената за 350км посинява цялата. Като слизаме от колата чак дрехите и пукат. Ама тя проявява разбиране, щото все пак половин кило на 100км са почти 2 кила за целия пробег, което е 5 лева. С тия 5 лева после ядем луканки. Всичко е калкулирано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като смених дюзите с нови, на магистрала 130-140 км/ч под 7л/ 100км харчи и на колонка и по борд.  В града не знам- зависи от много неща. На Борд 2 пише 8.3 за 94 часа със 41км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

57 minutes ago, zdrash said:

На Борд 2 пише 8.3 за 94 часа със 41км/ч.

дори и бордът да ти е на 100%, ако 8.3 се умножи по 1.05, за да се приравни към моя - стават 8.7 на 100 с приблизително същата средна.

С нови дюзи си е яко, поне литър надолу разход :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята се върти около 10 среден разход, като повечето ми е извън града и много малко в града, при положение, че не е София. Все пак е на над 300к с оригиналните дюзи и всички екологии и мисля, че е нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С рециклирани дюзи с екологии и оригинално без дпф около 8.5 смесено като 40/60 градско/извънградско по колонка 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми много добре си е.До сега 14 градско(Пловдив), 8 магистрала 140. 10.3 смесено за 30к км. Сега рециклирам 3 дюзи(другите 3 са супер), смених и дебитомера малко преди това и ще видим. Като остарее маслото веригите се чуват на студено, егр - спрян, ДПФ-а си е място.

 

ПС. Кефи ме, как като нафтата беше 1.60-70 никой не говореше за разход :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само при мен ли разхода спадна след ремапа?
Ако Стефан чете, може да напише колко му казах че е разхода София/Габрово.
Доколкото помня беше около 7.2л.
Нормално каране магистрала и останалия път. Загуби ми се чата на вайбъра с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От една година си въвеждам зарежданията в Carspending. При 40 000 км. засечени за изминалата година средния разход е 10,2л/100км. Това при 40/20/40 - магистрала/извънградско/градско и обикноявно гориво от Еко или Лукойл. Най-ниския реален разход, който съм постигал извън града (на колконка, пълно-празно) е 6,2/100 с австрийско гориво.  Обикновено разхода ми е около 8-9 на магистрала, 7-8 извънграда и 12-13 в града.   Колата ми е с оригинален софтуер, всички екологии и ДПФ. За тази година съм пътувал веднъж до Германия и веднъж до Австрия - разхода с чуждите горива винаги е литър надолу при идентичен начин на шофиране. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен разхода падна след като съсках верига и стана дробсърма. 🤗 Нови буталца, клапани, сегменти туй онуй. Разхода падна с половин литър. Изчислих ,че към 2039г. ще избия парите за ремонта. Иначе и моя се върти около 8-9 извънградско..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам и мечтая... :Д. Както един колега по-рано спомена, че е в шок, ами аз съм така от както смених хондата с аудито. Моя разход извънградско може да падне под 10 ако карам с 90-100 на междуградски, а на магистралата 120+ си е да кажем 10.5 до 11. Това е на борд комп като няколко пъти го засичах с колонките и май не лъже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този разход е отчайващо висок. Бих търсил проблем. Няма да пиша за пореден път, колко ми харчи, но само ще вметна, че с каране до 10, над ограниченията, съм свалял под 6. Успешна седмица, тигри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...