Jump to content

Q5 или XC60


Recommended Posts

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Анди, и аз подкрепям Влади във въпроса му за "бялото" :lol:

По темата на колегата - аз мисля, че въобще не може да се сравнява Quattro платформата, в правилния и сетъп с Торсен (не Халдекс) с жалкия перформънс на Волво и тяхното AWD. Карал съм XC90 и е гола вода във всяко едно отношение, освен возията. Отделно от това - Волво много отдавна не е това, което беше преди 10-20 години! За мен Ауди е по-добрата и надеждна техника. Дизайнът е въпрос на вкус. И двата официални сервиза са повече от гола вода. Поддържката и на двете е предостатъчно скъпа...

Аз лично ново Волво (като марка, не само модел) не бих взел по никакъв повод. Отделно от това - ХС60 ми е прекалено дамско SUV-че. Но пък е фешън и явно се купува ;)

:eusa_wall:

edit: В момента, ако става въпрос за истински чисто нов SUV, то, Ленд Крузър 120 с 3-литровия дизел е на смешната цена от 53,000 лв на табела в Тойота. За 50 ще може да се вземе. И ето уникална возия и уникална проходимост. Е, да, не спира сам... :bia:

Редактирано от =Alex=
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха ;) АКО ще я сменям ще е за Туаран.... или Е60 Тоуринг ;)

Cheers, bro :)

от написаното чета само Е60 Touring .. ;)

Отделно от това - Волво много отдавна не е това, което беше преди 10-20 години!

Да, вече не правят спално обзавеждане, а се фокусираха върху автомобилите. НО .. какво им е било на Volva-та преди 20 години толкова?! Прокламираха едната сигурност и с нея се пренесоха в 21 век, където всеки средностатистически европейски производител я има. Отделно аз съм много ентусиазиран от рекламните им кампании, в които негласно ти предават идеята, че КАТО ЩЕ се пребиваш по-добре е да е във Volvo. Маса марки игнорират подобни послания в pr кампаниите си, за да не предават негативни мисли на клиентите си .. шведите го застъпват основно. Не бих се гордял кой знае колко и с това, че спира сам, защото с изкривения си светоглед бих прозрял посланието - продаваме автомобили, които мислят вместо безмозъчните павиани, които ги купуват. Не че всички марки не диктуват политика на постепенно изземане на шофьорските способности на земното население, смъквайки летвата на нивото на кокълчетата. Има няколко марки, за които имам особено лично мнение, драматично конфликтиращо с общото на масата хора и Volvo е една от тях. И понеже знам, че повечето вносители следят изявите ми в интернет пространството и звънят от време на време с драматични изречения тук е момента, в който искрено похвалвам марката ... -> Трябва да призная, че последните години започнаха да се появяват красиви автомобили и точно XC60 го поставям в тази категория. За съжаление там ми се изчерпват симпатиите. И ако трябва да сме точно по темата - аз не бих избрал нито един от двата автомобила..

XC60 - красиво изглеждащ, но без особена душа автомобил.

Q5 - трябва смело да подминеш 115 000 лв, за да влезе в категорията "симпатичен". Някак безличен автомобил, който лично би подхождал повече на една дама, от колкото на мъж. Страхотна техника, но на каква цена?!

Ако не бързаш и държиш на автомобил в този клас изчакай новата X3-ка ... има защо ;)

edit: В момента, ако става въпрос за истински чисто нов SUV, то, Ленд Крузър 120 с 3-литровия дизел е на смешната цена от 53,000 лв на табела в Тойота. За 50 ще може да се вземе. И ето уникална возия и уникална проходимост. Е, да, не спира сам..

Аз пак да попитам... НАРКОТИЦИ? :)

Май френд - то за возене вози, ама нашата в държава има и завои .. да убиеш човека ли искаш?! Какво ти е направил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как можеш да се колебаеш между два толкова различни като атмосфера автомобили???

Волвото има ужасно меки фотьойли и не бърза за никъде - логичен избор за тип "чичка". Лично на мен дизайна ми идва мнооого мазен.

Аудито е типичен представител на марката - стегнато отвън с перфектен хладен интериор и държание на пътя, което би допаднало на младежки тип. Няма място за колебание при положение, че си наясно какво искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди Кю 5 е единствения женски джип дето ме кефи от сичките недоразумения. Но ме кефи само от гледна точка на артистична красота, мога единствено да си го гледам, и то ако жена го кара, не мога да го карам. Тва мъж да си го купи трябва да е баси педераса , или мъж под чехъл. :flehan:

Мерцедес ГЛК пък не е особено красив признавам но него вече бих карал с гордост че съм мъж, агресивния дизайн си е много куул.

А БМВ ХЪ- ТРИ ..... Хем е грозно хем не е мъжкарско - баси клозета смешен....

ВОлвото - доста добро е на външен вид, дизайн шес! Ама само мисълта че вътре сичко е форд и рено и незнамсикво но ти го продават на цени като за кьоннингсек и настръхвам.

Поуката от всичко това е следната - ако искате джип - ДЖИ класа бате.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва не е ЖУП . Тва е офроудър. С Жупъ се ходи модерно по кафета , лафи се с приятелки в мола и прочие. Къде там с тоя танк.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що кво му е и за кафенца даже!? :flehan:

А Хамъра по-естествено ли ти стои по жълтите павета у нас и по червените килими у Холивуд!?

Оди по молове за сандалки с по-прилична версия тогава :

nissan-patrol-and-na-1_460x0w.jpg

Не е далеч от Г-класа

Както и да е,опитах се да намекна леко,че ми 'аресват тия "патрулки" :flehan:

Редактирано от ИСО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнйе, моите приятелки от мола не го одобряват. Искат с ЖЕКО-вицата да ги водя на фолкотека ! :flehan::flehan:

В един Жъп тряя да има малко фактора охраните на жоро илиев - http://www.autoblog.bg/data/gallery_images/20/p_20023.jpg

Като го видиш и инстинктивно да се огледаш наоколо данеби да ти скочат отнякъде да те бият с железа и чукове...

Като те видят с Кйу петичка , инстинктивно се оглеждат некой пендел да не ги дебне да ги ебне изодзадзе....

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж са за класики в жанра тип о,тигЪре,тигЪре,нЕма говорим,то е ясно... :flehan:

Видно е,че в момента голяма част от добре облечените бизнесмени се возят в "паркетни лъвове",дето са само набедени за 'жипове

Колкото до твойте муцки от моловете,аз пък познавам една приятна компания от парцалани,дето две от тех движат с Патрол-ки,една с Хъ-Птица,една с Кайен и другата е с некъв лек Мерц,ма те мъжленцата са им ги натресли,да не ги засичат мноо по светофарите :flehan:

Заеби мисълта ми беше,че отпреди бая годинки,като видях как един от горе показаните са качи с лекота върху 45-50см. стъпало,ги 'аресах и така...

Редактирано от ИСО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паркетен лъв е добре ама да имаш кешовица да я треснеш у масата отведнъж и да имаш и още... ако си мижитурка не става. Ше ти обясня защо - ако си пълен калъф и мъж под чехъл ше си земеш паркетен хъ5 - 3 градуса е наклонът на улицата пред блока която доста често е влажна и понякога има мокри листа и предполагаемо е възможно понякога да има дори малко сняг преди да го изчистят рано сутринта - и поради тези полеви условия жената настоява за стабилна 4х4 машна със много системи за сигурност, стабилност, скучност и безопасност на стабилността - 150 хиляди лева ше ги изплащаш като балък 18 години както и да е кефа цена незнам си кво. Но в миг както го купиш моментално си 50 бона назад , след една година си сто бона назад и на всичкото отгоре - ИЗУЕЗНА ФЕЙСУИФТО и ти си се преебал пак щото си вече демоде с тоя кораб миналогодишен , който харчи , не върви грам , вече се е разтропал щото е с пласмасови носачи с шарнири от сирене, и с електрифицирани копчета на дръжката на датчика на филтъра на меките частици който се е запушил и е дал грешка и колата се самозаключва гаси и пуска сервизен режим на половината квартал. А понеже е минала една година, гаранцията е изтекла и ремонта струва 804543 хиляди лева с доставка от 8 месеца от аржентина. А ти още 10 години имаш да я изплащаш и секи път ше ти се чупи нещо електрифицирано с 75 датчика (половината с екологична насоченост , които отчетат ли нарушение в озоновия слой и изгарят компютъра на колата...) И как няма да го изгорят - като в колата има шесдесет километра проводници и към два-три километра калай. Също така гумите ти са некви двайс двойки дето са скъпи (въпреки тва колата не може да земе завой без да се прекатури) , спирачките ти са от новото галярдо щото е модерно , и са доста солени за подмяна също, ако решиш да ги побългариш с дискове от лада нива 54 датчика ще го отчетат и ще те застрелят, каското ти е като годишна вноска за апартамент и въобще къв е смисъла като вече не си модерен след новия фейслифт. Трябват ти още ТОЛКОВА пари за да разкараш гробника и да си купиш нов още по сложен и екологичен но модерен. (Мълийййй сметай кво ше му е на бедния бедняк дето ти е купил луксозника с изтекъл срок на годност....)

Докато жековицата - можеш да си дадеш последните сто хиляди лева и да си сигурен че взимаш една машина която ще надживее и внуците ти и дори тогава все още ще е представителна. Ще се чувстваш важен вътре. Екологията е на ниво като в ядрена подводница - вредните работи излизат през голями отвори навънка - достатъчно. Потдръжката е лесна - вътре имаш три жици - едната е за тока , другите две са резервни в случай че първата дефектира, тя дефектира веднъж на всеки 43 години. Ако нещо по окачването се счупи (в случай че паднеш от някой по висок водопад) можеш да го замениш с винкел , или с каквото има наоколо ... някой камък примерно - няма да чакаш доставка от гватемала и ще можеш да се изкачиш обратно до върха на водопада. Ако затънеш някъде не е нужно 49 тракшън датчика да задействат 15 халдекс компютъра докато един от тях не изгори - просто дърпаш голям лост който издава звук - чъкккърррррр жмъц и хоп вече не си заседнал. Даваш си последния останал лев за бензин и потегляш нататъка с спокойствие на душата, понеже знаеш че ДЖИ няма да те остави никога.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДЖИ класа само с Комресиран 55 двигател, та поне да има сили да набира до 3та като хората, да вдига заветните 210км/ч (макар и еуектронно уграничен) и да не не те е (толкова) яд като си даваш стотачките на бензиностанцията през 300на километра :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите ! :hilezh:

Взимам Волвото :)

Еййййййййй, не можаха да те разубедят момците! А бе най-важното е със здраве да си караш возилото и без аварии. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите ! :)

Взимам Волвото ;)

Колега, надявам се вече да не си ударил подписа по договора за покупка.

Покрай многото изписани глупости и перфектни истини не е споменато най-важното!: Аудито се продава много лесно Second Hand при разумно посочена цена, а Волвото е страшно трудно продаваемо и оттам ще се набуташ яко.

Много добре ти е посочено какво приключение може да бъде доставката на резервна част за Волво.

Преди 10 години можех да взема за смешна цена Волво 850 на 3.5 г от Белгия, но моментално бях разубеден от спецовете, въпреки ,че дизеловия мотор беше на Ауди. ;) Колата беше перфектна със суперекстри и последваща 6 м. гаранция валидна тогава при Промобил. Белгийците специално звъняха до България за да гарантират, че нашенците няма за се издънят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, надявам се вече да не си ударил подписа по договора за покупка.

Покрай многото изписани глупости и перфектни истини не е споменато най-важното!: Аудито се продава много лесно Second Hand при разумно посочена цена, а Волвото е страшно трудно продаваемо и оттам ще се набуташ яко.

Много добре ти е посочено какво приключение може да бъде доставката на резервна част за Волво.

Преди 10 години можех да взема за смешна цена Волво 850 на 3.5 г от Белгия, но моментално бях разубеден от спецовете, въпреки ,че дизеловия мотор беше на Ауди. :) Колата беше перфектна със суперекстри и последваща 6 м. гаранция валидна тогава при Промобил. Белгийците специално звъняха до България за да гарантират, че нашенците няма за се издънят.

и аз съм на мнение че Волво не са Ауди

подкрепям коко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм на мнение че Волво не са Ауди

подкрепям коко

Не казвам, че Волвото е лошо и уважавам тази марка, но страшно трудно се продава!

Лош имидж при автомобилите Second Hand! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве Оямата го е написал неколко посто нагоре изключително цветно, за ширещата се SUV лудост .... ;)

Редактирано от Cherepaha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека да не си купува нова кола за да я продава????

Ако можеш да си позволиш нов автомобил ок, но замислял ли си се че ако имаш такъв стандарт това не означава да си женен за колата и е нормално както правят хората по белия свят да ги продават на 4 до 5 години. И тогава волвото е непродаваемо ще е на половината от цената на Q5 дори да не е по-лоша като кола :hilezh:

Oyama от всите джипове точно х5(освен поршето) е единствения дето става за каране и горе-долу има некво поведение на пътя и динамика а тва че тия дет си ги купуват не са много ;) наясно що го правят е друг въпрос , ако причината е ддс-то просто не си за тая кола ама кво да правиш разни хора спестовни :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oyama от всите джипове точно х5(освен поршето) е единствения дето става за каране и горе-долу има некво поведение на пътя

кажи го това на вуйката ;):flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да си позволиш нов автомобил ок, но замислял ли си се че ако имаш такъв стандарт това не означава да си женен за колата и е нормално както правят хората по белия свят да ги продават на 4 до 5 години. И тогава волвото е непродаваемо ще е на половината от цената на Q5 дори да не е по-лоша като кола :blackey:

:respekt::respekt::respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Q5-тата е за мен перфектния Кросоувър(което НЕ Е жип/SUV) и ако имах средствата, не бих се замислил нито за миг дали да го взема. Технически е много по-добре изпълнен от XC60-ката и все пак е АУДИ! :flipoff: Впечатленията ми все пак не са личен тест на двете а от гугъл и ютуба :hilezh:

Редактирано от Hinov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...