Jump to content

Recommended Posts

Въртят ми се едни идеи в главата ама пусто никво кой знае кво инфо не намирам. Слаби страни на модела като цяло и конкретния мотор? Какво да се гледа при покупка? Въздушното окачване по надеждно ли е от това на конкуренцията? Кутията? Много по скъпа за потдръжка ли е колата от варианта с v8..... Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 212
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мен ако питаш скачай смело...  :dance:

 

Гледа се при палене дали тракат веригите,

да няма сини пушеци от ауспусите

и диагностика след пробно шофиране(ако е възможно) да се види дали изкарва грешки!

Въздушното уж е здраво, но си е допълнителен консуматив... :nixweiss:

 

ето тази ми харесва http://www.cars.bg/c366782 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поостaря достa вече aлпинaтa, a и ми се кaрa голям корaб :hilezh: Лошото е че и Мерцa и БМВ-то в тоя ценови диaпaзон стрaдaт от сумa скъпи тъпотии и мaй мaй W12 ще дойде нaй здрaвa и безпроблемнa от всички. Кaто цяло търсех осмaк. но в крaйнa сметкa aко моторa си зaслужaвa зaщо пък не :flehan: Доколкото четох по чуждите форуми нямa некви изявени дрaми с моторa, дaже нaпротив водят го достa нaдежден. Кутиятa протичaлa aмa то си е нормaлно явно кaто минaт години и не е болкa зa умирaне. Остaвa дa си нaмеря читaвa :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имах финансовата възможност,независимо от негативите като голям разход примерно,винаги съм имал желанието да се метна на едно такова чудовище!

ГИ ще му слагаш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж по руските ауди - форуми, там доста ги карат и пишат, ама по спомени не са чак безпроблемни - задират цилиндри,  виж да видим, все пак. Колко е бюджета, ако не е тайна?

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото до колкото знaм С8 е по проблемнaтa моторизaция от гореизброените. М5 не искaм, кaрa ми се голямa колa. Интересно че зa тоя приблем с цилиндрите се коментирa сaмо по руските форуми. Никъде другaде не нaмирaм инфо зa подобно нещо, дa не би дa е свързaно с времето в Русия? Нaли и тия тупaлки UGR и aMS имaхa някaкви проблеми неепознaти в щaтите....Общо взето бюджетa е рaзтеглив, дa речем 30К, но aко нaмеря нещо хубaво зa 33-35 нямa дa се цигaня. Ще ми се дa не минaвaм 30К....Зa тия пaри w221 500 читaвa посмъртно нямa, 750 е66 може дa се нaмери, но били мaслaрки и имaло проблем с кутиятa който уж бил решим със смянa нa некво уплътнение....компромисa ми е ЦЛС 500, където бaтaкa може дa е еърмaтикa и 7Г троникa, който също уж зa 1000лв се лекувaл....aбе търся си възможно нaй безпроблемнaтa лимузинa с осмaк поне....Мерси зa линковете, сaмо дето не вдявaм грaм руски и ше трябвa с преводaчa дa ги боря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки двигател може да задере цилиндрите (особено ако се шпори докато не е загрял)... никой не е застрахован... и това определено не е фабричен дефект при 12ката

 

S8 e със спортно окачване и вози по-стегнато(нищо че е въздушно)...  мотора е ФСИ - по-сложен и образува нагар...

 

A8 W12 има по-комфортно окачване и опция "лифт", която не знам дали я има при s8  :nixweiss:

и цените на 12-ката са по-примамливи.... и обикновено имат бая екстри.... 

само трябва да намериш запазена кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото не мисля, че ще е голям проблем да се намери запазена и поддържана W12, защото обикновено не са евридейки, а се обслужват добре, защото повечето (или поне половината) са служебни на големи фирми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е работа, ама аз бих изчакал 1-2 години за Ф01 , бензин, дизел, имаш голям избор. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11396116527607944&slink=9yifyh

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми двигателя му е ламбо , бате :)

Митяя, бате, скочи в една S500 w221 и не се занимавай с тия кръшове, щото ше изревеш като диво Бенгалско говедо, когато мотора зИне за вОда!

Имам ли 30-35 за кола, директно търся такъв кораб! Една газова после и си капитан!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми е че на А8 има С8 и W14 и на Д3 и на Д4, идеята на W12-то е класа а не някакви показатели на хартия където реално е по-зле дори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уау, къде пък и 4.0Т намесихте, тука парите много пъти отгоре.

Иначе W12 го дават по-бърз от S8 у високите - шестако яко кърти, бих си платил да напълня километража на едно такова животно някъде по немските аутобани.

Аз съм се возил на такава и е много мазна, когато искаш да караш все едно отзад седи CEO и става доволно брутална (рита като испански бик) като я подритнеш леко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и като вървене не е нещо особено 12-така, малко безмислена кола може би за някой комплексиран директор все пак цената като нова е 200-300к лева:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно че Мерцa е много фешЪн, но зa 30-35 сa предимно некви бесни бaзовици със сивaтa кожa дето ми се присирa кaто я видa. Зa тaкaвa дето aз искaм, демек със С65 фейс, нощно виждaне, лонг, бежaвaтa кожичкa и т.н. почвaме от 40 нaгоре дa говорим, a дa се нaмери и читaвa тaкaвa е мaни бегaй....Дa поясня, че грaм не ме вълнувa коя е по бързa и дaли 12кa върви, щото всичко гореизброено е по бaвно от aлпинaтa с мaлко или много! Не търся колaтa дa се гоня, a дa си возя гъзецa нa хубaво. Честно кaзaно aко 12тa не е фрaпирaщо по скъп зa потдръжкa бих се метнaл веднaгa нa тaкaвa именно зaрaди по големия шaнс зa читaв екземпляр до 30К пaри. Минус голям е че болшинството нa осмaците с 335 коне пък сa преди фейсa и те тaкa.... Голямо мислене ше пaдне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така да е, засега гледам а8те. В крайна сметка може ли някой да каже колко по скъпа е w12 за потдържане от осмака? Масло филтри ясно, има ли някакво специфично обслужване различно(да се разбира скъпо) от другите мотори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че оптимиста е пристрастен и просто се закача леко.

Инак ако е сериозен - направо незнае какво говори т.е пише.

 

A8L е в пъти по-кола от S-Class и 7-серия при оборудване в най-висок клас и еднакви години на производство.

Да не ти разправям пък зимата за какъв СмеХ става на въпрос с въпросните Мерцедес и БМВ ... и не не пиша по клипове от интернет - а съм го видял с очите си ... и това с чисто нови зимни гуми и тем подобните им блокажи със легендарното за марките задно задвижване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S8 е много по-далавера от W12, хем върви повече, гори по-малко, обслужването е доста по-евтино и гледам че ги вкарват от швейцария на по 1 млн км, което пак е гаранция, че ако колата се поддържа е много надеждна. Отделно Д2 за разлика от W12 е изцяло от алуминий, така че никога няма да ти ръждяса. Гаргамел както винаги говори пълни глупости, остави го да си кара насрания душегуб :) Незнам дали ще успееш да скочиш на Д3 направо с твоя бюджет, разгледай.

 

А лимузина само със задно е най-голямата простотия, освен ако си на климат, където няма зима :) Ще е гадничко да забуксуваш с твоя 500 к.с в звяр, докато vw бора-та пердашат яко около теб и те сочат подигравателно с пръст :hilezh: :hilezh: :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а8 е много хубава кола, както и 7ма серия но не и сравнени със S класата.....леко ми е тегаво да призная но мерца нема конкуренция в тоя клас

Правилно, които е карал S-класа знае че е уникална кола:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S8 е много по-далавера от W12, хем върви повече, гори по-малко, обслужването е доста по-евтино и гледам че ги вкарват от швейцария на по 1 млн км, което пак е гаранция, че ако колата се поддържа е много надеждна. Отделно Д2 за разлика от W12 е изцяло от алуминий, така че никога няма да ти ръждяса. Гаргамел както винаги говори пълни глупости, остави го да си кара насрания душегуб :) Незнам дали ще успееш да скочиш на Д3 направо с твоя бюджет, разгледай.

А лимузина само със задно е най-голямата простотия, освен ако си на климат, където няма зима :) Ще е гадничко да забуксуваш с твоя 500 к.с в звяр, докато vw бора-та пердашат яко около теб и те сочат подигравателно с пръст :hilezh: :hilezh: :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Виж

Сега

Не си спомням да съм те намесвал пряко теб или да съм те обидил с нещо,така че по-кротко с квалификациите!

Недей набутвай човек с твоите глупости,защото ако се поинтересуваш малко ще ти стане ясно ,че при С8 целия мотор е консуматив !

Там части за мотора няма и се сменя цял мотор ,а проблемните такива са много да не кажа почти всички!

Отделно да те светна Олроуда с душегуб вътре се ползва са обикаляме с баща ми язовирите и върши отлична работа.

Имам още 3 коли ,едната от които наказва и то много лошо 99% от колите излизащи с 500+ коне от завода,така че си спести малоумните коментари и давай акъл на пъпчивите тийнове.

А

И говорим за Д3 ,ако не си забелязал,не за Д2

Смисъл от двоино предаване няма никакъв за лимузина. Въобще не е проблем зимата тва са си някви вътрешни Ваши предубеждения. Сигура има няква статистика за продадени коли надали мерц и бмв имат повече от 15% в горния клас и 4x4.(тва е сигурно щото са неможачи :)). Безмислено е да ви се обяснява ще лъха на фанатизъм пък нещата са прости и логични.

Пеше

Стига Бре човек

Разбирам да са карачи в БГ ,ама иди на Банско зимата и преброй колко ги бутат.

За качествени гуми не коментирам

При положение ,че има опция за 4х4 няма никакъв смисъл да се мъчи някой със задно и кола с голям торк.

Еле у СФ с "хубавия" асфалт дето като вал е само и става пързалка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам писарите тука да се придържат към темата,моля.

 

За хората,които се интересуват е ясно и то отдавна,че С8 Д3 няма части за мотора,щото си е ламбо дет вика Зъбаря и недай си боже нещо стане се сменя целия мотор на цената на една С8 втора ръка.

Отделно Митака много добре знае тоя туч какви загуби има качен на диното на Тони,повече от 33%

Щом има възможност да се мята на на В12 и да не му мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да верно за С8 Д3 е така, но чувам че вече могат да се отварят моторите и по-често скапващите се части се намират, като дюзи и пр. Пък и ако мотора е пред скапване ще се чуе/усети. Да не говорим какво трябва да се случи да се скапе В10 мотор :) Само незнам дали за 30К може да се намери читава Д3.

 

За Д2 обаче ситуацията е тотално различна, 

 

Съветвам писарите тука да се придържат към темата,моля.

 

За хората,които се интересуват е ясно и то отдавна,че С8 Д3 няма части за мотора,щото си е ламбо дет вика Зъбаря и недай си боже нещо стане се сменя целия мотор на цената на една С8 втора ръка.

Отделно Митака много добре знае тоя туч какви загуби има качен на диното на Тони,повече от 33%

Щом има възможност да се мята на на В12 и да не му мисли.

 

Ако може да се намери в добро състояние да, но такива коли са рядкост.  В мобиле има 5 коли В12 до 50К и 2 страници С8 Д3-ки. Пък и А8 Д3 с В8 също са за предпочитане пред В12. Единствено заради звука на В12 си заслужава човек да влезе в такъв филм, иначе като возия са много близки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...