Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Слагането на "чип" ускорява нещата. B) При мен си спомням, че първи се предадоха бобините, после картерната вентилация и т.н.

ТК веднага го бих дал за рециклиране, като гаранцията би била определяща за избора на изпълнител. Може и хибридче да ти направят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@freduri направо си мисли за рециклиране на турбото или друго. Няколко пъти съм пращал турбина в GR Turbo гр. Разлог и съм доста доволен. Дават една година гаранция. Там си правят всичко, чистене, смяна на средното тяло, баланс на перките, проверка за теч на масло и налягане. Изпращат ти после и графика на турбината как се е представила на стенда. Веднъж им пратих турбо от 1.8Т и хората ми се обадиха веднага да ми кажат, че турбината няма да стане заради спукана топла част и да си избирам дали нова да си купя или втора употреба да си взема. Много съм доволен от тях и препоръчвам! Предлагат и правене на хибридни турбини. Успех :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Реших да послушам малко радио в колата за да разнообразя дисковете и изненада: не иска да прихване честота, само търси и по някое време изписва "LEARN" ? Колата е Б6 комби с Concert 2 

Пробвах и на FM1 и на  FM2  дори и при ръчно търсене като стигна до станцията която искам не започва музика, а само шум...

Някаква идея от какво може да е?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, преди малко бях оставил колата на паркинг, бавих се 30-на минути.

Връщам се и гледам мигачите мигат, тъпото е, че нямам спомен дали като я оставях съм я заключил от дистанционното или не, като се върнах натиснах копчето за отключване но не чух познатото щракване (мигачите обаче спряха). Сега я оставих на паркинга пред работата, заключих я и никакви такива премигвания след това, отключих я пак всичко си действа. Та въпроса ми е дали случайно машината не се подготвя за "износ", или влизам в некви филми ?

На 30-на метра от мен имаше некъв черен джиБ и двама младежи усилено си работиха по лаптопите, че чак глава не вдигаха, а това е паркинг на хранителен магазин има и удобно кафе към него с уай фай и т.н.? Или да си мисля , че едното няма абс. нищо общо с другото? Огледах колата отвсякъде - не видях следи от удари. Ако да кажем някой я е закачил неволно и да се е активирала алармата.

А ако е била заключена и някой просто "неволно" е пробвал да отвори шоф. или друга врата дали ще се активира по този начин алармата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питанка! Постоянно ли има циркулация през радиатора на парното на B6-ците? Лятно време когато работи климатика само от клапите ли се спира горещото? Реално нямам конкретен проблем, но вчера ми направи впечатление, че около кутията на централната конзола е адски горещо и от шофьорската страна и от пасажерската - явно напипвам там където е радиатора за парното и затова искам да разбера дали е нормална тая работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2018-6-20 at 19:26, ivailo_slavov написа:

 

аз пък съм  забелязъл че ако не съм пуснал климатика и стоя на леко отворен прозорец през страничните въздуховоди излиза топъл въздух,отдолу не съм пипал да видя как е

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето питане и от мен.

Ауди А4 Б6 1.9 ТДИ 101к.с. AVB мотор 2004г

Климатика взе да не духа нещо както трябва . И по скоро когато температурите са окло 30 градуса. Аз съм с две електрически перки отпред, които се управляват от блок за управление. Перките едностепенни или двустепенни са. Струва ми се, че като загрее колата и нещо бавничко се въртят тия перки и ми се струва че не могат да охлаждат нещо добре, и затова и климатика ми май не работи какво трябва. Радиаторите са идеално чисти а този климатичния е съвсем нов сменян миналата година.

Правя съпоставка с пасата ми които е с виско перка и перка за климатроника. Там като пусна климатроника, перката тръгва и направо ще ме сасмуче отпред а при аудито....лабава работа.

Редактирано от dragotrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.06.2018 г. at 21:04, dragotrd написа:

 

Поне при мен на 1.8Т AVJ са 2 степени и 2 перки. Като вдигне градуси включва 2-те перки,които почти не се чуват / без клима/. Като включа климатика тръгват 2-те перки, които работят с бая високи обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.06.2018 г. at 21:04, dragotrd написа:

Ето питане и от мен.

Ауди А4 Б6 1.9 ТДИ 101к.с. AVB мотор 2004г

Климатика взе да не духа нещо както трябва . И по скоро когато температурите са окло 30 градуса. Аз съм с две електрически перки отпред, които се управляват от блок за управление. Перките едностепенни или двустепенни са. Струва ми се, че като загрее колата и нещо бавничко се въртят тия перки и ми се струва че не могат да охлаждат нещо добре, и затова и климатика ми май не работи какво трябва. Радиаторите са идеално чисти а този климатичния е съвсем нов сменян миналата година.

Правя съпоставка с пасата ми които е с виско перка и перка за климатроника. Там като пусна климатроника, перката тръгва и направо ще ме сасмуче отпред а при аудито....лабава работа.

Ето развитието по питането ми:

Днес след посещението ми при колегата Стефчо zfa159 , се констатира следното;

теч на фреон от О-пръстените на кондензатора

теч на фреон от дехидратора

теч на фреон от оста на компресора.

Изтеглен фреон 500 грама.

Работа;

сненени О-пръстените на кондензатора

сменен дехидратор

компресора за сега не сме го пипали....догодина ще се види колко фреон губи и тогава ще се решава дали да се сменя.

Налят фреон- 240 гр.

За сега всичко работи, но ще чакам жегите да видим дали е всичко както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ми дадете жокер кой може да смени един ремонтен комплект на дюзите и реглаж на едно Ауди а4б6 2004 г. AVB 101 h.p. PD за Враца става въпрос и околията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, преди няколко дни взехме 1.8ТК AVJ, записва грешка:

P1292: Map controlled engine cooling thermostat. Open circuit

Някаква идеи къде е проблема?

Редактирано от alexander alexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

някой слагал ли е AUX и USB вход на тази система, за да ги използва за музика през телефон или флашка?

Има ли как де се инсталират?

 

index.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси в Алиекспрес колега или в нашия олх.бг ... има адаптери за USB и AUX които са с елементарен монтаж и може си го вържеш и да си изкараш кабела където ти е кеф и да си слушаш през флашка по спомен 6 папки по 90-тина песни.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой знае ли защо моторчетата на фаровете не работят едновременно.

Когато колата е на контакт, и двата фара си се регулират от копчето за ниво.

Когато обаче двигателя работи, се регулира само десния. Левия не мръда на никъде.

Като се изключи и пак се даде контакт, левия се изравнява с десния.

Какъв може да е проблема, или това е някаква логика на която ми убягва идеята?

Колата е В6. Фаровете не са ксенони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте да ви питам как се обезвъздошават тес дизели че вчера ми свърши нафтата (изглежда нивомера ми не работи коректно) и не можа да подкачи гориво на стартер та се наложи да я тегля до сервиз да я запалят,а както ме лъжи нивото нищо чудно да остана пак някъде и да мога да си помогна сам.Колата е а4 3.0 тди.Ще съм благодарен ако някой сподели как да се справя с ситуацията при евентоално повтаряне на проблема.

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.06.2018 г. at 19:10, mng написа:

Има ли как на Б6 да се направи (чрез VAG-a) да пищи и да светва на таблото когато не е сложен колана? В момента не ми излиза грешка на таблото за коланите, а като гледам го има като екстра.

Нещо по въпроса някой да знае?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма звукова индикация за не поставен колан, има възможност единствено при запалване на автомобила да се показва индикация на таблото, която в последствие изгасва.

 

Към въпроса на @mng

Редактирано от asenovb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, Chitatelia написа:

Някой монтирал видеорегистратор на Б6 да каже на кой предпазител с + след контакт се е вързал? Да спестя малко мерене :)

Аз си закачих радардетектора на предпазителя на радиото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...