Jump to content

Колко е здрава ходовата част на А4?!


TheDon

Recommended Posts

Тъй като се чуват непрекъснато противоречиви мнения относно здравината на ходовата част на Ауди А4 се надявам да дадете компетентни мнения и наблюдения по въпроса...

Редактирано от TheDon
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

интересното е колко често ще се наложи да се сменя..

Зависи колко често пропускаш "твойте си" дупки по пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм все още с оригиналните носачи от 96г.Колата ми е на около 165000 км като 65000 съм навъртял в българско .Сменил съм само един шарнир.Като подчертавам аз не пазя коли дупки мупки не признавм когато бързам.

Иначе ако се наложи да сменям ще слага на АСМЕТАЛ.Много мои приятели си слагат от тях и забравяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм все още с оригиналните носачи от 96г.Колата ми е на около 165000 км като 65000 съм навъртял в българско .Сменил съм само един шарнир.Като подчертавам аз не пазя коли дупки мупки не признавм когато бързам.

Иначе ако се наложи да сменям ще слага на АСМЕТАЛ.Много мои приятели си слагат от тях и забравяш.

това звучи доста позитивно и добре :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от задкормилното устройство. Аз съм 20 000 км след смяна на част от носачите (TRW), тампони пр. стаб. щанга (ориг.), пр. амортисьори (Sachs) с тампони на амортисьорите, ударни тампони и прашници (LempfÕrder). Отзад тампони на моста (LempfÕrder). За сега нямам никакви проблеми, а това е градско каране в София (всеки софианец знае какво означава това)! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнено с Б3/Б4 изобщо не е здраво. По принцип не е кой знае какъв проблем окачването. проблема идва от пътищата.

Все пак гласувах с НЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм все още с оригиналните носачи от 96г.Колата ми е на около 165000 км като 65000 съм навъртял в българско .Сменил съм само един шарнир.Като подчертавам аз не пазя коли дупки мупки не признавм когато бързам.

Колегата все едно е писал за моята кола с разликата, че аз съм сменил само един външен ляв накрайник и в момента всичко е в перфектно състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата все едно е писал за моята кола с разликата, че аз съм сменил само един външен ляв накрайник и в момента всичко е в перфектно състояние.

И аз накрайник съм сменил по грешка съм написал шарнир. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 40 000км съм сменил само десен накрайник. Колата се лангърка ежеседмично през Петрохан - който е минавал знае как е положението. Не съм съгласен, че е кекаво окачването. Може би проблема идва след смяната на оригиналните носачи, биалети и накрайници, както и от прекрасните части, които се предлагат по магазините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би проблема идва след смяната на оригиналните носачи, биалети и накрайници, както и от прекрасните части, които се предлагат по магазините.

Тук е разковничето.

Ама така или иначе оригинални с качеството на заводски вгражданите няма откъде да се вземат или поне не на цена под 1500 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишната ми А4 /В6/ я продадох на 132к. км. и беше с оригиналното окачване, карана само в Бг-то. :rolleyes:

Тва сме го чували 300 пъти вече, даже и съседката го знае :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хилаво си е.....

Ako окачвабето на А4-ката ти е хилаво, не се сещам кола кола ще ти устиска. Може би някой джип... ама не е много сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм със а4 96-та със оригиналната предница си е за 1 година и навих 22хиляди,ми не е както я докараха малко се поразлопа иначе съм доволен не я пазя мн из гупките само от ямите :lupe: то дупки останаха малко повечето се превърнаха в ями

ако някой е идвал в левски или е минавал знае за какво става на въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako окачвабето на А4-ката ти е хилаво, не се сещам кола кола ще ти устиска. Може би някой джип... ама не е много сигурно.

Вектра А. Устиска ми 105 000 км в Бг при условие, че изобщо не я пазих (А4-ката ако я карам така за 5000 окачването ще и е гроб). Преди мен имаше 300 000+ км. След мен има 50 000+ км и още не е сменян шарнир или накрайник.

Астра Ф на брат ми - същата работа - неразрушимо окачване.

П.П. Да не мислиш че карам като патраманин - напротив, пазя си много колата. Разликата е, че карам софийско градско по много км на ден, а на А4 Б5 не и се отразява добре това на смехотворното и окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама обясни им нещо и за комфорта, щото ако те слуша така човек ... не знам как е на Б5, но Б6 вози като S-класа в сравнение със всички "здрави" лагерници ... няма как да имаш комфортна возия с окачване с 12елемента и то да е по-надеждно от едни прости железа отпред ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснявам: А4 Б5 на предно вози като лагерница сравнена със всички други коли в класа си от същите години. Това го казвам карайки кола с тотално чисто ново окачване отпред, включая и амортисьори Боге.

Б6 няма нищо, ама нищо общо с возията на Б5 - там вече имаш независимо задно окачване, отпред нещата също са значително подобрени.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като бивш собственик и на Б5 и на Б6, потвърждавам, че има осезаема разлика откъм возия. Категорично обаче отричам да са им "кекави" окачванията.И двете ми въпросни коли бяха с никога не сменяно фабрично окачване, което и до ден днешен, доколкото знам не е тръгнало. Както винаги съм казвал - тези части при А4 не са слаби, а са скъпи. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я имам от 2006.Наложи се след покупката да сменя носачи само отдясно.След това 80к км и нищо не е мръднало.

Колата я "водя" на пълен преглед март/октомври всяка година.Коментар относно колко пари ми струва това няма да правя, но явно е за предпочитане пред комплект носачи за 400лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването на Б5 не е по-слабо отколкото на другите автомобили. Просто елементите му са три пъти повече и човек остава с впечатлението че непрекъснато се чупи. Като прибавим и факта че повечето от момченцата които работят по сервизите не са наясно за начина на монтиране на новите части, то става ясно откъде идва мита за слабото окачване на А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това,че пътищата ни не стават за нищо е ясно,ама знаете ли колко коли има,които не са А4 и се движат по същите пътища?

Някой спомена за опелите и те наистина са с неразрушимо окачване почти,но има и доста други коли,които са много здрави

Каквото и да си говорим тази кола не е за ежедневно каране,а по скоро за удоволствие,при това доста скъпо :steinigung:

Не,че глупавото окачване допринася с нещо за това удоволствие :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...